Hahaha ja inderdaad! Ik ga maar effe lekker spelletjes spelen, probeer het over een half uurtje wel weer! Welterusten aan de slaapkoppies!
Dussssssssss ... de duitsers verslagen op het EK. Denk begin even ergens anders over. Gaan er meer meiden voor een kraambed in de woonkamer? Ik twijfel nog ... vond het wel fijn bij de jongste. Maar gezien het nu een geplande kz wordt kom ik pas na een paar dagen thuis. Aan de andere kant draait mijn man wisselende diensten en dus is de kans aanwezig dat hij overdag eens zal moeten slapen tijdens de kraamperiode ......
Hmm eigenlijk niet eens bij stil gestaan! Maar ik ga ook voor ZKHbevalling, dus niet echt bezig met hoe het thuis te regelen. Wat zijn voordelen van bed in woonkamer?
Ik vond het fijn omdat ik dan bij de kinderen was ipv boven lag in m'n uppie. En ook tijdens de kraambezoeken kon ik lekker liggen etc. Nadeel is dat je dan een groot bed in de woonkamer hebt staan en misschien toch minder rust krijgt dan boven. Maar als het warm is is het bij ons beneden lekkerder dan boven. Pfff zoveel voors en tegens ... moet er zo maar eens een nachtje over slapen en overleggen tijdens de intake met de kraamzorg.
Whahahaha, weet je? Ik wou reageren met 'ben je dan niet stiekem een oktobermama ? En toen dacht ik; laat ik dat nou niet doen, want daar krijg ik gezeik mee. En laat dat nou nog waar geweest zijn ook. Ingeltje, meid, helemaal niets fout gedaan hoor. De toon van een berichtje kun je echt niet van een platte tekst afleiden dus dat iemand die negatief opvat, zegt verder niets over jou. Ik kan er alleen maar om lachen; is dus typisch weer zo'n msn/sms-drama die ik wel vaker heb meegemaakt. Vooral mijn moeder is er goed ('is er wat ofzo, je bent zo kortaf', pffff, nee mam, ik heb bezoek )
Slaap lekker iedereen. Ben blij dat ik vegetarisch ben kan gewoon schaapjes blijven tellen...... Whahahaaaaaaa
Hahaha! Nou meiden, vanmorgen hadden we het er nog over. Typisch gevalletje van persoonlijke gevoeligheid. 't Is maar hoe je iets wil lezen.... als Sambi ietsje meer tijd had genomen om mee te lezen had ze kunnen zien dat die 'trien' een van de aardigste meiden op het hele forum is! Als ze niet bij ons gezellige septemberforum wil komen is het ook goed. Prima zelfs! Rest mij alleen nog haar een goede zwangerschap en bevalling te wensen. @Ingeltje: @Lindaa: psych hoeft niet hoor... alhoewel je daar ook voor bij mij terecht kan, hihi! Ik ga ook schaapies tellen! Tot morgen!
Lieverds, ik ga ook pitten. Hilariteit alom hier; wij zijn gewoon lieve tofferds en toffe lieverds enzo Dikke nachtzoen
Gelukkig! Ik vergeet door alle consternatie nog te vertellen dat we de kinderwagen (Mutsy) hebben uitgepakt en alles hebben uitgeprobeerd. Ik ben er zooooooo blij mee! Ik kan niet wachten tot ons kleintje erin ligt! Maar ze moet nog even blijven zitten natuurlijk... Weet iemand of je het dekbedje en de binnenbekleding uit de kinderwagen moet wassen?
Hmm ik heb het niet gedaan. Zal wel goed komen denk ik, maar ben daar heel nuchter in Leuk he als de wagen binnen is! Vooral de buggystand ziet er zo leuk uit. Manlief kan niet wachten tot de baby kan zitten Hij vind de reiswieg leuk, maar wil zo graag pronken met z'n mooie wagen haha
@lindaa ok... zeiltjes mogen niet meer. Je moet een molton hoeslaken hebben voor om het matras heen (heb de mijne bij prenatal vandaan maar hema heeft ze ook) en dan leg je een molton onderlegger waar de beeb's billejtes komt. Hier over heen een standaard hoeslaken en dan de laken en deken. Waar de beeb's hoofdje komt leg je straks een hydrofiele luier. Die molton bedziel moet je terug brengen want die mogen niet meer. En als goed is is de navel klem in jouw kraampakket anders brengt de vk eentje mee lijkt mij. En de ene kraamzorg gebruikt nog wel kruikzakken en de andere hydrofiele luiers. Dus met die wacht maar af met de intake wat ze zeggen. Idd erg verwarrend allemaal! bierkratten brengen de bed niet hoog genoeg he! je moet 1,5liter cola flessen kratten gebruiken! Vraag mij ook af hoe wij het gaan doen, onze bed heeft geen poten maar is een vierkant geval.... @tweety yep raam en plinten zijn klaar, nu de deurkozijnen van de keuken en badkamer! @pisum jeetje meid hopelijk is het niks ernstig! *knuffs het blok ik hou gewoon van klussen en moet nou net nesteldrang hebben, het moet NU allemaal af en ja ik heb daarna flink last van mijn bekken hoezo eigenwijs? @cossy oh jee heb je jouw poes alweer? ik hoop het! heel herkenbaar situatie! *knuffs @miracle super dat alles goed gaat met jouw moeder! jouw kleintje ook ondeugend met schopjes naar boven uitdelen shock: jeetje meiden ruzie hier! schrik mij hier helemaal rot! Wat is die meid wel lichtgeraakt of niet! En dan zomaar ingeltje een trien noemen ze mag wel blij zijn dat ik er niet was! Maar vond jullie allemaal schatten en hoe jullie het netjes hebben opgelost terwijl mevrouw de vuile was bleef buiten zetten! Dikke knuffs! Werk was ontzettend druk en erg weinig personeel. kon het niet laten op mijn kruk te blijven, vond ik sneu voor de anderen. maar had dus wel harde buiken tussendoor en nu last van mijn bekken hoezo eigenwijs?
Vandaag 30 weken joepie! Vrees dat t weer gedaan is met de nachtrust. Heb 3 uurtjes geslapen (net als afgelopen nachten) en ben nu al 2 uur wakker. Wekker gaat om 6 uur dus ben niet blij...
Goedemorgen meiden. Nou vrijgezellenmiddagje is uiteindelijk toch gezellig geworden. Zijn sieraden gaan maken. Heb een ketting gemaakt met een persoonlijk tintje eraan. Zwarte veters als basis, en dan groene met blauwe kralen en als bedels een hartje, een beker met de tekst baby, mijn beginletter, de beginletter van mijn vriend,en heb de beginletter van de kleine ook meegenomen om er later aan te hangen. Cossy, is jullie katje alweer terecht? Autorijden: Vind het ook niets. Korte afstanden reed/rijd ik zelf altijd prima,maar merk wel dat mijn rijgedrag anders is, rij een stuk minder hard om risico's op ongelukken te verkleinen. Helaas zit het gewoon niet lekker meer. Lange afstanden rijd mijn vriend nog steeds,maar ben idd ook wel wat meer bang voor ongelukken enzo met die kleine in mijn buik. FunnyMe, succes met de groeiecho, cervixmeting en controle gyn 30 weken Ingetje, veel plezier bij de vk. Pisum, hoop dat het idd niets ernstigs is met het hartje,maar zou idd dan ook liever in het ziekenhuis dan thusi bevallen. Lindaa, ik heb ook geen molton onderleggers of zeiltjes hoor, alleen moltonhoesen. De luiers van tegenwoordig zijn zo goed dat ze amper doorlekken dus vind al die lagen een beetje erg overbodig. Navelklemmen. ik heb er 2 in mijn kraampakket zitten. Heb hier wel kruikzakken,maar sommige kraamhulpen gebruiken idd hydrofiele handoeken. Sambi, ik had er in eerste instantie geen problemen mee dat je mee komt kletsen,maar als je Ingetje als trien gaan uitmaken mag je van mij wegblijven. Feb. mama? wie dan?
Ik zei de gek is de februari mama Ook is deze gek een september mama, maar dan van 2007 Ik ben begonnen met meekletsen hier, voordat ik wist dat ik een februari mama zou worden, gewoon omdat ik nieuwsgierig was hoe jullie je zwangerschap beleven, omdat het bij mezelf voor mijn gevoel nog zo kort geleden was Ik vind jullie helemaal geen trienen, vind het juist gezellig hier En daarom bleef ik ook plakken hihihihihi