Ooh, hebben we nu toch een "crisis" gehad in ons topic. Horen we er nu echt bij? Hoera! Soit, ik ga er maar niks over zeggen @Kaatje: Ik dacht om een of andere reden (dementie, dementie *sings* ) dat je vandaag ging trouwen. Maar nog 3 daagjes dus... Blij dat je een leuke vrijgezellenmiddag gehad hebt. Ga er nu maar weer vandoor, want straks begint hier een nieuw iemand. Misschien dat ik nog snel een handleidinkje afgetypt krijg voor ze eraan komt. Fijne ochtend en tot straks!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 wkn] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08* 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 24 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim Nu: 51 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juni 30: Funnyme groeiecho, cervixmeting en controle gyn Ingeltje vk Juli 01: Cossy pretecho 3D + 4D, parr1983 vk + herhaling pretecho 3D/4D Dorientje 3D echo 02: Diddl vk, Funnyme extra medische echo EMC dreames pretecho, Jikke vk 03: marielle82 vk Lindaa vk 04: Funnyme gyn 07: Jale Pretecho 3D/4D Kaatje 85 intake kraamzorg 08: Jale vk+extra medische echo Lise controle gyn + groeiecho Anno103 vk Ingeltje intake kraamzorg 10: kaatje85 vk Roshi intake kraamzorg 11: Funnyme controle gyn, Anno103 groeiecho en controle gyn Lindaa intake kraamzorg 15: Jikke verlof! 16: Miracle vk + echo, parr1983 intake kraamzorg 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 18: Ingeltje verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof! 21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! Anno103 verlof IrisB verlof! 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 02: marielle82 vakantie en verlof! 04: Wupje verlof! Lindaa verlof! Cossy verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! 28: MirandaT verlof! September: 16: Dorientje verlof Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597 Meeting 26 juli 2008 * Tinkerbel1984 * Cossy * Parr1983 * Tweety * Moppiepoppie * Nic79 * Krisstel * Kaatje85 * IrisB * Dreames * Chaartje79 (onder voorbehoud) * Ingeltje * Roshi * Yule
Jippieieie, de kat is terecht! Gisteravond bij het laatste blokje om met de hond hoorden we opeen miauwen. We moesten even zoeken waar het vandaan kwam, maar het bleek helemaal boven op de flat van zo'n schuin dakje te komen. En ja hoor, even later stak er een kopje uit. M'n vriend heeft toen nog met klimmen en op en neer hijsen van de katten-vervoer-bak geprobeerd het beestje eraf te halen (tot 4 uur!), maar het wilde niet lukken. Toen hebben we vanmorgen de woningbouwvereniging gebeld, die met een sleutel kwamen. Hiermee kon een raam open, via waar m'n vriend toen naar de kat is kunnen klimmen. Hij is nog een beetje beduusd van het avontuur, maar hij zit nu wel weer lekker binnen kattenbrokjes te eten! Groetjes Cossy
Goedemorgen trienen euhhhh meiden, Ik besef me dat ik echt vaker langs moet komen om bij te lezen en te reageren (wil niet van de lijst af natuurlijk), maar het komt er gewoon niet van. Tenminste, kwam, vanaf nu wel. Thuis hadden we alleen de werk laptop van manlief en die kan ik niet altijd pakken, maar ik ben zaterdag verrast met een eigen laptop zodat ik straks lekker op de hoogte kan blijven als hij de laptop mee naar het werk heeft. Lief he, dus be prepared, ik kom jullie stalken
Oh Cossy wat fijn dat je katje er weer is! trouwens ook mooi buikje en leuk truitje heb je aan (Miss Etam?, heb ik ook)
Dames dames... ik kan het zo toch allemaal niet bijhouden Heb wel wat pagina's bijgelezen, maar niet allemaal. Dus even wat reacties: @Pisum: hoop dat het niets is met je kindje. Komt vast goed. Snap wel dat je nou in ziekenhuis wil bevallen. Vind ik heel verstandig. @Chaartje: heel mooi gedicht! Hoop dat je een waardig afscheid hebt gehad. @Yule: ik heb ook een Mutsy kinderwagen en ik ga het wel wassen. Vind het zo naar fabriek ruiken. @Kaatje: fijn dat je vrijgezellenmiddag toch nog leuk was! @Parr: bierkratjes zijn hoog genoeg hoor. Ligt gewoon helemaal aan hoe hoog je bed normaal is. Als je een heel laag bed hebt, zul je wellicht een hogere oplossing moeten zoeken. @Cossy: fijn dat je kat terecht is! Kraambed: ik wil absoluut niet in de woonkamer liggen. Lekker boven zodat ik bezoek kan ontvangen wanneer ik wil. Als ik ze dan beu ben, kan mijn mannetje beneden nog even een kop koffie met ze drinken. Werken: heb nog steeds geen moeite met werken. Wel lekker dat ik nog maar 4 weken moet, maar het is niet dat ik het gehad heb. Morgen start mijn vervangster, zal dan dus ook minder online zijn. Vier weken de tijd om haar in te werken en ik vrees het ergste... krijg mijn projecten en de bedrijfskennis nooit geleerd in 4 weken, maar ja... tis niet anders. Ze kan me daarna nog altijd bellen/mailen. Ben tenslotte niet van de aardbodem verdwenen. Dit weekend de meubeltjes opgezet. Alles was gelukkig compleet en het staat super bij de oranje muur. Nu nog gordijntjes uitzoeken, muurstickers bestellen en aankleden en dan is het klaar. De box laten we nog even ingepakt, zetten we in week 36 of zo wel op. En dan ga ik in mijn verlof wel alles wassen enzo. Nu nog geen tijd voor. Hebben jullie ook zo'n last van je rug. Ik wel... pff. En ze is echt heel bewegelijk.. niet te geloven. Zit gewoon helemaal achterover geleund in mijn bureaustoel omdat ze anders tegen mijn ribben aan zit te duwen en ik vang het gestampt zo beter op. Ziet er volgens mij voor mijn collega's heel grappig uit. Net of ik zit te relaxen... ha ha.. Nou ik ga maar eens wat doen. Fijne dag allemaal.
Hier komt het kraambed beneden. Boven past niet en mijn eigen bed staat redelijk ingesloten dus dan kunnen ze niet goed bij me. Bovendien vind ik het fijn om beneden te kunnen liggen bij de visite en ons toilet is ook alleen beneden dus dat is dan ook lekker dichtbij.
Dag lieve trienen van me Wat een gerel hier als ik er niet bij ben, volgende keer eerst even roepen ja Haha! Van mij mag iedereen meekletsen hier, maar niet als we elkaar trien gaan noemen En van mij MOET Mobielfreak zelfs blijven, hebben we een ervaringsdeskundige hahaha! Awakenings Festival was vet, vetter, vetst woehoe! Toch zijn we maar 5 uurtjes geweest, deze mama heeft nog even flink staan swingen En het was heerlijk weer, dat scheelt ook! Daarna wel gelijk gestraft, halve nacht wakker gelegen van de harde buiken Maar als laatste feestje voorlopig was het top! Gister natuurlijk helemaal top dat Spanje het EK won. Mij maakte het geen zak uit wie er zou gaan winnen, als het maar niet Duitsland was Dus ik was tevreden Wel even een vraagje: Ik slaap de laatste nachten zo beroerd, maar dat komt vooral omdat ik het zo WARMMMM heb Hebben meer mensen dat? Ik ben altijd een koukleum geweest maar de laatste dagen pfff, HEEETTTTT! Is dit de overgang haha KUS!
@Tinkerbell: ik heb het 's nachts ook zoooo warm. Moet echt ff mijn draai vinden en dekens van me af houden, voordat ik in slaap val.
Goh, ik schrok ook wel een beetje toen ik begon met lezen. Om nu meteen te gaan 'schelden' vind ik erg ver gaan. Mijn buddy had het echt niet onaardig bedoeld... O Bij de oktobermama's wordt nu trouwens lekker over ons 'geroddeld' (kijk maar eens vanaf pagina 565...) @Cossy: Super dat je kat weer terecht is. Jullie hebben wel een korte nacht gehad, lees ik...
Goedemorgen girls! @ Lola fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, wel jammer van de vertraging.. @ Roshi ik voel me nog niet gepasseerd in reageren Even zonder gekheid, ik vind het hier nog steeds supergezellig! @ Lindaa ik ben benieuwd of de kleine zich nu dan in de goede houding heeft gedraaid. @ Cossy gelukkig meid jullie katje is er weer! Zelf heb ik het ook een keer gehad toen ik nog in mijn appartementje woonde. De kater was van het balkon gesprongen en gelukkig was het toen avond en vrij stil op straat waardoor ik hem al snel hoorde miauwen. Hij was ook onder een auto gekropen. Met veel moeite heb ik hem toen er onderuit gekregen (heel mijn t-shirt aan flarden maar dat was het wel waard! 8) ) @ Pisum hopenlijk is toch alles goed met het hartje van de kleine. @ Funney me sterkte hoor met de laatste loodjes! @ Kaatje leuk is dat ja, zo'n sieradenparty. Ik had dat ook bij mijn vrijgezellenfeest en dan daarna de stad in (helaas toch nog verkleden en spekjes verkopen.... ) Oef wat trouwens nog een gewaagde uitspraak van die sambi ..... nou Ingeltje je nieuwe bijnaam is verzonnen hoor! Gisteren had ik echt een zwangerschapshormonendag Ik voelde ukkie echt helemaal niet en ik was erg ongerust. Moest om elke scheet huilen met als gevolg ook nog een ruzie met hubbie. Uiteindelijk na de dansles kwam de kleine toch tot leven . Ruzie met hubbie ondertussen ook weer bijgelegd dus ik ben weer helemaal tevreden 8) En ook nu laat ie zich weer als normaal voelen. Ga nu weer snel aan het werk want heb nog niet zoveel gedaan......!
Goodmorning! @FunnyMe jeetje meid das ook niet leuk meer zo! mssn tijdens de dag een dutje proberen? Wel gefeliciteerd met jouw 30 weken en veel succes bij de gyn! @kaatje super dat alles gezellie was! En jouw ketting klinkt wel erg leuk zo! @cossy yeah! super! kraambed ook ik wil liever niet beneden! En de bed is trouwens te zwaar voor het vinyl in de woonkamer! Ik hoop echt dat ik gewoon boven mag blijven liggen! @jannes ik moet hier ook regelmatig naar achteren zitten @tinkerbel idd het is vereist dat mobielfreak hier blijft ik heb het al tijden warm en slaap ook met ed ventilator aan het einde van de bed voor als ik het nodig hebt. over ons "geroddeld"? ga ff een kijkje nemen Zo ga ff mijn mok thee opdrinken en naar de fysio. Mijn bekken zijn idd nu flink beurs
Net gebeld door het uwv en m'n verlof gaat 28 juli in ... 6 weken van te voren dus. De kinderen hebben nu vakantie dus we doen lekker rustig aan ... heerlijk geen gerace naar school de komende 6 weken! Dus er wordt geroddeld over ons ... waar maken ze zich druk om? @tinkerbell ... hier ook eentje die het warm heeft. En normaal was ik altijd ijskoud. Lang leve de hormonen. @parr ... succes bij de fysio. Ik mag vanmiddag weer.
jullie doen het ook over mij maar dan een tikkeltje erger. en we hadden het alleen over gister avond en verder niet. groetjes
Denk het wel mobielfreak. Leuke binnenkomer heeft die meid. Net op zwp en nu al bekend bij vele. Ach ... zullen we het maar op hormonen gooien. Na zoveel weken kletsen weten wij gelukkig wel beter ... of niet? Is hier reuze gezelli!