goed idee van die nummers op zich mag iedereen mijn nummer van hier wel weten als jullie me maar niet gaan stalken he weet natuurlijk niet of er meer van jullie zijn die er zo over denken maar miss kunnen we die nummers dan op hyves zetten? zoals het er nu uitziet kom ik met de auto samen met moppiepoppie. wij hebben elkaars nummer al
@ Roshi, dat is weer een voordeel van zwanger zijn. zo kan je ons wat beter zien ( voor degene die het nog niet weten, ik wordt een beetje melig van moe zijn )
Jullie mogen mijn nummer idd ook wel. hyves wel een goed idee,en degene die geen hyves hebben kunnen even een brul geven zodat we kunnen pb-en
misschien iets voor jou kaatje (ben je goed in ) om op hyves een meetingbericht te openen en daarin alle gegevens en dan kan iedereen zijn nummer toevoegen als ze wil
hoi, nou krijg ik net telefoon van het kinderdagverblijf, mijn werk, dat ze plaats hebben op de woensdag per 1 december, heb de maandag dinsdag en woensdag gevraagd. en op welke groep, ja hoor mijn eigen groep, was dus een foutje. nu bellen ze morgen terug en dan maar hopen dat er ook maandag en dinsdag plek is anders weet ik niet hoe ik het moet gaan regelen. pffffffff xxxxxxxxxxxxxxxxx
Is goed, nog iets leuks trouwens, ben toch al een gekke trien. Als je op google afbeeldingen je nickname invult, wat is dan het eerste plaatje dat te voorschijn komt? ( roshi, die van jou is leuk! ) Dit is de mijne
Dan kun je niet aan het werk anno. Ik heb nog niks gehoord, maar ga er vanuit dat er plek is voor onze kleine. Anders kom ik niet werken.
nou ja we krijgen wel voorang maar we hebben een wachtlijst van een jaar dus zo gauw er een plekje is is die voor ons personeel. heb nog mijn schoonmoeder achter de hand maar dat wilde ik zo graag voorkomen. maar eerst even afwachten tot morgen denk ik. ga nu maar weer terug op de bank. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
anno> misschien heel dom van me hoor maar ik heb er echt geen idee van... mag je je eigen kindje niet in je groep?
nee dat mag niet, en dat wil ik ook niet, wat zou jij doen als er 2 kindjes huilen en 1 daarvan is je eigen kindje. dan pak je natuurlijk je eigen kindje en dat is niet eerlijk tegenover de andere kindjes. en ik wil dan ook echt dagen voor mezelf, klinkt erger dan het is haha maar mijn kindje is dan 2 deuren verder. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
ok zie het ja van de forum, als ik de mijne intoets dan krijg ik mijn avatar te zien dus als ik de jaar eraf haal krijg ik dit: argh ik krijg de plaatje niet op grrr
ok wie helpt mij? ik klik rechts op het plaatje en dan bij eigenschappen selecteer ik het adres? en dan tussen de plakken? want ik krijg geen enkel plaatje hier op trouwens valt mij net op dat mijn banner een dag achter loopt
Als ik op Google afbeeldingen mijn nickname intoets, dan is dit het eerste plaatje... Niet echt spannend dus... Verder veel plaatjes van huisdieren die schijnbaar Lola heten en natuurlijk de nodige blote dames...
Je kunt een online album aanmaken (bijvoorbeeld op www.photobucket.com) waar je het plaatje of een foto in plaatst. Vanuit dat album kun je je plaatje in je berichtje plakken...
Kaatje> ik heb je een PB gestuurd over de meeting Anno> sja dat is waar had ik nog niet over nagedacht