September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Of je nickname op een buikband... :) :) :)

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    =D> GE-WEL-DIG hahahah

3. wat een meligheid hier haha leuk hoor.

ja gelukkig is er wel plek alleen helaas wel maar voor 1 dag, hopelijk is er op de andere babygroep meer plek.
    voor zover ik zelf heb kunnen zien wel, worden namelijk nogal wat kindjes 2 van nu tot december en dan gaan ze naar de peutergroep.
    we zullen het morgen horen.
    iemand anders nog die graag wil oppassen haha.
    wil er nog niet over nadenken maar ik denk dat ik anders maar eens met mijn leidinggevende ga praten over een oplossing.
    ga nu eten koken en dan misschien nog tot vanaaf ff, al moet ik zeggen dat de bank lekker ligt vandaag haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    het is misschien ook leuk als iedereen zijn eigen naambordje maakt... kunnen we eens zien hoe crea iedereen is en wat voor verschillende bordjes we krijgen :D

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Roshi, haha ja naar een cadeautje :D Wat dacht jij dan?

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    geen idee wat ik dacht hahaha door al die meligheid dacht ik vast aan iets anders... maar wat :confused: geen idee hahahaa

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Zat trouwens naar je banner te kijken hé...is de 'J' de beginletter van DE naam die jullie hebben?

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    yep :D voor jongen en meisje was beide de J

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Onze naam wordt ook een J!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lindaa ooh das minder :(

@roshi ooh het wordt spannend gemaakt :p :p doen doen!

@nikky niks overdreven! je moet doen wat goed voelt! rouwen hoe jij wilt! Ik had ook rare opmerkingen gekregen toen ik op mijn werk visite kreeg van de dierenbescherming dat mijn lieve Spider bij hun in het busje zat.. en niet meer thuis kwam :cry: *hele dikk knuff!

@azeb partner kan en mag mee maar hoeft niet. Mijn ventje blijft ook thuis :)

Heb net de Kelly Family weer ontdekt, was wel een leuke band! :D

@irisb :) beppers zijn wij he ;)

@ingeltje lijkt mij goede punt... wij moeten wel erg blind en dement zijn als dat ons niet lukt om te vinden :)

dames ik lig hier helemaal dubbel van jullie geweldig! mannetje lacht ook stiekem mee haha

ik kan de naam bordje wel op mijn ondergoed plakken aangezien dat ze nu tot mijn neus komen :) voel mij ook zo'n sexy oma in zo'n zwarte hoge onderbroekie :p

Ik ben met Krisstel's voorstel mee eens, gewoon schrijven en plakken ( ben nu nog te duf om creabea te zijn .. of lui? haha)

zucht... heb mijn soepie en bolletjes op en moet mij omkleden voor het werk. Geen zorgen dames ik doe vanavond wel rustig (mannetje kwam thuis en ik hem vertellen over gisteren op het werk, de drukte, en zodra ik harde buiken liet vallen werd zijn gezichts angstvallig boos :confused: ... :( ...) en ga ik een lekkere mcflurry rolo scoren! trouwens de Solero mcflurry gaat er binnenkort uit en komt er bosvruchten in. IJs met bosvructen topping, stukjes chocolade en wafels :p :p :p

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh holy icecream... dat klinkt gevaarlijk

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tjonge jone, wat hebben jullie vandaag zitten kletsen....

nic79, he wat een naar nieuws. Jut en Jul! :) Denk eraan nog zeker een paar weekjes bij mama in de buik blijven zitten!!!

Crossy wat ben ik blij dat jullie kat weer terecht is. Hoe is hij in hemelsnaam daar terecht gekomen?

bedje nog niet opgemaakt. Het wiegje staat nog op de zolder en het matrasje voor de baby zijn ledikantje wordt als het goed is over een half uurtje afgeleverd.

maagzuur Ik gebruik Gaviscon (mag je gewoon gebruiken tijdens zwangerschap) maar en een vriendin zweer bij tangel (of zo iets).
    Vooral niet plat gaan liggen maar juist met bovenlijf wat omhoog. Zo heb je minder kans dat er maagzuur je slokdarm in komt.
    Kleine slokjes water helpt bij mij ook soms, maar vooral rustig aandoen.

23 juli start officieel mijn zwangerschapsverlof!

mmm, icecream...

Ha ha die foto's van je nicknaam
    Als ik jekkia invoer krijg ik als eerste mijn eigen avatar van hier te zien. Lerkker origineel dus :rolleyes:

Pff, veel gelezen, de helft weer gelezen en weer voor de helft vergeten :oops: en nu een kleine meid hier naar bed doen, die denkt dat mijn buik een stoel is (welkom maagzuur en misselijkheid, een wiebelende 9,5 kilo op je buik is niet zo lekker ;) )

13. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ik ga maar even uit het hoofd reageren en morgen probeer ik het wel opnieuw met op iedereen proberen te reageren :p

meeting: Spelletje lijkt me een leuk idee :D En naamkaartjes... tja, denk dat het ook het handigst is als iedereen gewoon z'n eigen kaartje maakt. Of in mijn geval een bonnetje van de supermarkt waarop ik snel een naam krabbel omdat ik a) m'n naamkaartje thuis vergeten ben of b) m'n naamkaartje helemaal ben vergeten te maken :) Het trefpunt lijkt me ook helemaal ok, heb het zelf al een paar keer gebruikt en allemaal zwangere mensen kan sowieso niet echt missen...

@jannes: Veel succes met het inwerken. Hopelijk is het iemand die dingen snel oppikt en voel jij je morgen wat beter, want vandaag lijkt het wel alsof alle ongemakken in 1 dag zijn gepropt.

@wupje: Hopelijk gaat alles goed bij de arbo en mag je halve dagen gaan werken. Merk zelf dat dat nu echt veel prettiger is (al had ik de reden waarom graag even willen overslaan, maar goed...)

bedje: Ook nog niet opgemaakt. Maar we hebben dekentje pas gekocht en 1 lakentje. Die moeten eerst nog gewassen worden. Rest van lakentjes wordt door m'n moeder meegebracht ergens in juli. Zijn lakentjes die ik zelf had. Uk gaat trouwens eerst 3 maanden ofzo in de wieg slapen en verhuist dan pas naar het bedje.

maagzuur: Blijf als een gek hout vasthouden, maar tot nu toe geen last van gehad. Soit, gisteren een beetje toen ik in bed lag, maar dan moet ik om half tien 's avonds maar geen macchiato's meer drinken :rolleyes:

prentje van je nick: Ik hield m'n hart al vast omdat er een vrouwennaam in zat, maar in plaats van de verwachte blote madam. kreeg ik: prentje IrisB want het plaatje was te groot voor het forum
    Als dat niet sjiek en kunstzinnig is :D

@azeb: Geniet van je verlof! :D

warm weer: Heb je geen airco op kantoor, Wupje? Wij ook niet hoor (nu ja, behalve dan de barsten en kieren in de muren, natuurlijke airco, haha :)) . Kijk ook niet echt uit naar echt warm weer, heb het nu al zo verschrikkelijk warm. 's Nachts wil ik alleen nog maar een laken en overdag zweet ik me nu ook al te pletter :( Waar is die koukleum van vroeger gebleven? o_O

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ego-stukje dan...

Vandaag weer een nieuwe collega, maar gelukkig heeft m'n leidinggevende het meeste inwerk-werk gedaan vandaag. Is nog niet m'n "echte" vervanger, maar iemand die ons gewoon nu en tijdens m'n verlof komt versterken. De "echte" vervanger is ondertussen ook gevonden, maar die kan pas over een maand beginnen en dan ben ik al op verlof. Ben nu erg druk bezig met handleidingen schrijven en ervoor zorgen dat m'n leidinggevende alles kan, zodat zij dan kan inwerken in augustus. Komt allemaal goed :D

Moet nu echt elke dag weer een dutje doen lijkt het :confused: , dus vanmiddag weer braaf een beetje geslapen en daarna was het tijd om bloed te gaan prikken. Was echt in een record tempo weer terug uit het hokje o_O Maar goed, waren maar 2 buisjes ipv de 6 van vorige keer...

We hebben intussen ook de kinderwagen opgehaald. Leuk speeltje voor vriend, die heeft em helemaal in elkaar gezet. Natuurlijk dankzij mijn deskundige assistentie, being voorlezen van gebruiksaanwijzing en plaatjes laten zien :D Hij staat nu fijn in de gang in de weg, maar is gewoon leuk dat ie er al staat.

Vandaag ook ein-de-lijk de uitnodiging voor de Blije Doos binnen. Hoera! :) Heb tot 26 juli om ze op te halen, maar we moeten er toch nog heen voor de Maxi Cosi (als die ooit binnenkomt, want dat blijft maar uitgesteld worden :rolleyes: - hebben nochtans een normale kleur dacht ik zo)

Deze week kunnen we hopelijk ook een geboortekaartje kiezen en voor gordijnen zorgen en dan denk ik wel dat we ongeveer klaar zijn. Joepie.

Fijne avond allemaal. Ik kom straks nog wel eens kijken, nu eerst macchiato (anders wordt het te laat) ;) en de rest van m'n gele/roze spekken opeten :D

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Heej dames,

Net even alle blz. teruggelezen en moest erg lachen. Jullie zijn echt leuk, hahahaha... Wat een gezellig clubje zijn we toch. Ik hou het kort want we krijgen zo bezoek van onze vrienden die net een baby hebben, lekker even zwijmelen. Verder lijk ik met de dag zwangerder te worden (lees: dikker) en ik begin ook al een beetje te waggelen. Mijn mannetje heeft me zelfs nagedaan én uitgelachen, midden in de supermarkt. Niet lief hè?Prettige avond allemaal!

16. 4days

4days Niet meer actief

Ohnee is er nou opeens een bitchfight met de oktobermama's ofzo? Hahaha stelletje kippen! :D

@ Mss Ace -> Hihi Miss Etam idd! ;)

@ Nic79 -> Ojee meid das schrikken zeg! :eek: Doe maar lekker rustigaan!

@ Ingeltje -> Owwww supercute bedje zeg! :D En die ontmoetingsplaats lijkt me prima.

Naambordjes? Whahahaha! Mutsen! :D
    Zullen we geen apart topic maken ofzo over de meeting? Lijkt me makkelijk i.v.m. nummers uitwisselen an dingen afspreken m.b.t. vervoer enzo.

Groetjes Cossy

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihihi die Pupke-pinguïn.... leuk mannetje heb je!

18. 4days

4days Niet meer actief

Hmmm heb zin in BBQ!

19. mamameike

mamameike Bekend lid

hahah moppies....jullie sporen echt NIET!

maar eh....geeft niks hoor...voel me wel op me gemakkie hier!

en eh parr....kom uit zwolle...weet niet zeker meer waar jij vandaan kwam?!

20. mamameike

mamameike Bekend lid

heb trouwens lekker een avondje voor mezelf....heerlijk psp-en....

Deel Deze Pagina