Wat een meligheidsgehalte hier vanmiddag! dat beloofd wat voor de tropische dagen en we met z'n allen met verlof zijn....volgens mij worden de septembermama's de meest beruchte van het hele jaar! 8) @ Delayla waarom kreeg je een spuit bij de VK? @ Azeb leuk zo'n blauwe blije doos! Heb je inruilgarantie gekregen als het een meisje wordt...hi hi @ Nikky ook bij jou de kleine al ingedaald, gaat snel dan. @ Jannes oef dat was een zwaar dagje voor jou. Misschien dat idd bij jou de kleine dan ook al aan het indalen is. Succes met inwerken morgen! @ Roshi grr niet meer van die smakelijke hightea plaatjes neerzetten....ik kan ook nog niet mee naar de meeting, baal baal Maar gelukkig ben ik dan lekker een weekendje weg met hubbie dus dat maakt weer veel goed @ Parr zo zo en naar je hubbie luister je wel als ie kwaad kijkt bij het woord harde buiken....en wij als zwangere lotgenoten maar ons best doen om tot je door te dringen! Doe maar lekker rustig aan vanavond en geniet van je ijs! @ Irisb nee helaas hebben we geen airco op het werk, wel zo'n vervelende huismeester (net zoals die van de middelbare school vroeger ) die bij elke ventilator die geplaatst wordt loopt te schreeuwen dat die dingen arbo technisch niet verantwoord zijn.. ! Tip voor naambordjes op de meeting: beschilder allemaal jullie buik met de naam en doe een superkort topje aan ! Valt zeker op! Zo ik ga weer lekker bankhangen. Heb namelijk helemaal niks nieuws meer te melden
staat op hyves meis zie: http://september2008.hyves.nl/forum/203 ... g_meeting/ @wupje> jammer dat je niet mee kan maar een weekendje met je mannetje is ook heerlijk toch ik heb een nieuwe buikfoto in m'n album gezet BOLLIE ME
Ha ha, zie het al helemaal voor me, zo'n clubje met blote buiken en hun nicknaam erop. Zet mij ook maar op de lijst voor die meeting, wel onder voorbehoud want het hangt af van mijn bekkeninstabiliteit en mijn vriend (die moet op de kleine dan passen) of ik dan kan komen. Je kunt ook een stickeretiket gebruiken als nametag, tis alleen niet echt crea-bea
ja gek he hihi zag het zelf ook opeens tis wel zo dat in 2 weken tijd mijn baarmama van onder de navel tot boven de navel is gegroeid, VK verklaarde dit als groeispurt... **lekker doorgroeien he kleintje tot je sterk genoeg bent **
@diddle ik ga waarschijnlijk beneden bevallen omdat we boven op zolder slapen dus hier waarschijnlijk een bed in de huiskamer. man lief is er niet zo blij mee maar in het zh bevallen kost me teveel. @pisum hihi zo laat nog een cake gebakken haha was ie lekker? @cossy gelukkig meis is ie weer thuis. omhoog geklommen dus ipv naar beneden gevallen. @dreames is toch logies dat je ff moet kijken of je kan jeetje wat raar zeg. @ingeltje lief oor het bedje. pfff jullie kunne kleppen zeg en dat zonder mij haha vandaag weer gewerkt voor het eerst na 2 weekjes vakantie moet eerlijk zeggen dat het goed ging geen last van me bekken gehad. vandaag met de teamleidster gesproken en verteld dat ik ontslag wil nemen. heb dus nu officieel verteld dat ik een andere baan heb. de shok was groot voor de ander teamleidster ze vond het heel jammer. maar wel leuk voor mij meeting komt er nog iemand uit de buurt bij mij die met de trein gaat toevallig misschien gezellie om samen te reizen. is er al een tijd besproken eigenlijk? @roshi ik ken het spelletje ook als het goed is. we hebben het een keer op het werk gedaan met de sinterklaas.
Whahaha die mensen denken ook, wat komt daar aanwaggelen... Lijkt me echt suuupergezellig Roshi -> Sowww das niet mis, jouw buikje!
nee nog niet, wie regelt dat Ingeltje of Kaatje? ik denk wel dat we ff moeten gaan reserveren voor het vol zit... zo herkennen we elkaar wel valt toch wel mee? nee hoor ben er blij mee
@roshi: leuk idee van dat spelletje tijdens de meeting! Ooh en dat topic op hyves. Ik probeer me echt al super lang op de septembermama hyves aan te melden en ik blijf een foutmelding krijgen. Ik kan daar dus niet meelezen en ook geen gegevens uitwisselen! En ik zie dus ook niet de afspraken die gemaakt worden. Ik wil wel heel graag komen dus als iemand mij via hier op de hoogte kan houden. @ingeltje: denk dat ik dat punt wel moet kunnen vinden. Dat grote bord kan ik niet missen en de groep zwangere vrouwen bij die paal zal ook wel opvallen Ben net bij de vk geweest. Mn bloeddruk was goed en ik was weer 2 kilo aangekomen. Nu sinds het begin 7 kilo. Is best netjes toch. Twee weken geleden moest ik bloedprikken voor ijzer en suiker, maar die uitslagen zijn kwijt, dus dat hoor ik deze week nog. (Ze moeten het nu opvragen bij het ziekenhuis). De kleine ligt netjes met haar hoofdje naar beneden, rug aan de linkerkant en billetjes linksboven. De vk zei nog dat ik een hele korte buik heb waardoor ze mijn buik nu al heel erg opvult. Er is gewoon niet zo veel ruimte. Vandaar waarschijnlijk ook de last van mn ribben. Ik mag op de lijst voor 21 juli naar de vk. Ooh ja net lekker mac gehaald!
Krisstel, had ik maar zo'n lijf Als je etiket stickers hebt is het helemaal ideaal. Anders heb ik wel gewone groene plak stickers (grotere ) die we op het werk gebruiken om te prijzen. Jannes, mis je nu al Roshi, dat is ook een leuk idee ! ieder zijn eigen bordje maken Parr, ow jee fall in love with a alien? hier ook van die grote zwarte hema tenten tot onder je kin. Pupke, schandalig die vriend van je. welkom bij de waggelende pinguins Roshi, mooie buik ! Meeting: ik wil eventueel wel reserveren hoor. Even een tijd dat iedereen uitkomt.. Uur of 12? of liever half 1 ? Hoeven we ook niet zo heel vroeg in de trein. Zal het even opbiechten..hebben net een horentje gehaald met 4 bollen vers italiaans ijs... * schaamt zich diep *
wauw roshi! waar meet je dat dan? hier alvast mijn naambordje: hmm werkt niet haha ik heb m in mijn album
Ja, de buikjes groeien hard de laatste weekjes. Mijn buik is nu al dikker dan vorig jaar! Alleen van achteren is "nog" niet te zien dat ik zwanger ben, draag mijn buik aan de voorkant
Ooh het is me gelukt. Ik heb me aangemeld voor de Hyves. Nu nog geaccepteerd worden en hopen dat ik alles kan vinden, want ik kom eigenlijk heeeeel weinig op hyves, dus snap het niet zo goed!
Kaatje> uitspugen! dat kan echt niet hoor gekke meid, juist lekker toch! wel chocolade toch hahahahaha. 12.30uur is voor mij goed. Ingeltje> hahaha leuke buik! met een meetlint en dan rondom t.h.v. je navel dreames> fijn dat alles goed was bij de VK. Hyves beheerd Kaatje zij zal je accepteren en daarna kan je gewoon op die link klikken wat ik net stuurde dan zie je gelijk de meetinginfo. Voor andere berichten enzo kan je klikken op overzicht (links bovenaan) succes! Jekkia> bij mij zie je ook niets aan de achterkant... vind het wel best hihi
nou lieverds ik ga afsluiten niet teveel kletsen he anders moet ik weer zoveel bijlezen Morgen om 11.30uur heb ik m'n eerste haptonomie les. Gaat vanuit de fysio een soort proefje en ik mag proefkonijn zijn daarna ga ik een bakkie doen bij een vriendin dus zal wel eind van de middag worden dat ik er weer ben (afkickverschijnselen ) Dikke knuffel voor iedereen!
@Parr, ben ook liever lui hoor De McFlurry M&M gaat er toch niet uit hé?! Succes vanavond. @Roshi, aha..dat is wel handig. Staan de namen op Hyves..nee of wel? Wat is je buik goed gegroeid @Wupje, haha dat is ook een goeie...mmmm maare denk dat ik dan maar niet kom @Dreames, fijn dat alles goed was. Kon je vk het verschil van hoofdje en billen goed voelen? @Kaatje, lekkuh! Maakt mij niet uit hoe laat...laat ik aan diegene over die het verst moeten reizen. Net weer gym gehad..tip van de dag ONTSPAN ALS JE WEEEN KRIJGT! ...eh oke, maar HOE?
@roshi: Mooi buikje @kaatje: Ha! Dan hield ik het nog bescheiden met m'n 2 bolletjes daarstraks @ingeltje: Mooi hoor Mag ik mij ook bij de grote onderbroeken club aansluiten? Had nooit gedacht dat ik ze ooit zou dragen, maar ja... zit nu eenmal comfortabel. En we kunnen ze later ook nog gebruiken als we gaan kamperen, dus dubbel voordeel