ik ben helemaal van slag hahahaha de meetinggirls lijst * Tinkerbel1984 * Cossy * Parr1983 * Tweety * Moppiepoppie * Nic79 * Krisstel * Kaatje85 * IrisB * Dreames * Chaartje79 (onder voorbehoud) * Ingeltje * Roshi * Yule * Jekkia ( onder voorbehoud)
Kristel> zie je het word echt tijd om naar bedje te gaan ik bedoelde Jekkia maar schreef jou omdat jij een vraag stelde... snappie nog hahaha namen staan ook op hyves, dit vind je onder: http://september2008.hyves.nl/forum/1762069/i8FR/Namen/ nu ga ik echtttttttttttt weg doeiiiiii
Ha ha Dreams, heb je het onderschrift van je ticker deze week al gelezen? Yay, Now I've got more brain cells than Paris & Nicky Hilton put together
de meetinggirls lijst * Tinkerbel1984 * Cossy * Parr1983 * Tweety * Moppiepoppie * Nic79 * Krisstel * Kaatje85 * IrisB * Dreames * Chaartje79 (onder voorbehoud) * Ingeltje * Roshi * Yule * Jekkia ( onder voorbehoud) * Mamameike (onder voorbehoud) ik heb mezelf er maar weer even bij opgezet hihi t si niet normaal trouwens...ben even een uurtje douchen en optutten en hopla....weer drie pagina's er bij....pfff!
hallo sorry dat ik weer even iets schrijf hier, maar ik zag dat jullie het over naambordjes hadden. misschien een tip om er een magneetje aan de achterkant te plakken en dan met een ander magneetje aan je t-shirt of wat dan ook bevestigen. het naam bordje dan wel plastifiseren. je hebt ook grote magneten op rol en daar een stukje mee mee plastifiseren. nou ik hoop dat jullie er iets aan hebben. groetjes en veel plezier
kaatje ik heb me zojuist aangemeld bij de septembermamahyve....ik post hier niet zoveel maar lees wel iedere dag mee, ik hoop dat ik af en toe met jullie mee mag komen kletsen.....
ik heb even twee nieuwe buikjes in mijn album geplaats, een van vorige week en een van 3 weken geleden... heb het idee dat een van de beebjes al ingedaald is, mijn buikje is volgens mij ineens sinds gisteren een stukje gezakt...maar dat horen we overmorgen vanzelf meiden ik ga slapen liefss en tot morgen denk ik
wat een rust hier zeg vergeleken met de rest van de dag had 10 pagina's om bij te lezen en nu is het zo stil. ik ga er ook maar eens vandoor lekker mijn bedje opzoeken morgen weer werken. nog 2 weekjes te gaan en dan heb ik verlof jippie joeppie. 14e is mijn laatste werkdag misschien wel de laatste in dit bedrijf maar dat weet ik pas na mijn vberlof ivm eventueel vakantie opnemen in dec. heb nog zoveel uren staan pff ruim 200
Ja het was rustig want ik was Jericho aan het kijken Ga maar eens kijken of de slaap nu eerder komt dan afgelopen nacht! Wilde nog op allerlei dingen reageren, maar ben het nu al weer vergeten! Nouja zeg.. niet normaal die hersencellen... breekt met de minuut af... Welterusten allemaal
Hmmm heb ook pannenkoeken gehad vanavond Kan weer niet slapen *zucht* Ooh mijn buikomtrek is 116 cm! Hoe is dat bij de tweelingmama's? Ben erg benieuwd! Vast anderhalve meter ofzo