Via de website Poobies kan je erg leuke kaartjes zelf ontwerpen! Heb deze ff ontworpen als voorbeeldje, moet natuurlijk andere foto straks in
Ha meiden Borstvoeding: Ik heb nog helemaal geen lekkage problemen, maar ik ben ook niet van plan borstvoeding te geven dus ik vind het ook niet erg. Buikomtrek: Is bij mij 108 centimeter, en ben nu in total 10 kilo aangekomen. Bloed prikken: Ik moet morgen weer bah, maar inderdaad als het goed is de laatste keer, in opdracht van de verloskundige. Pff wat is het nu al heet! Ga zo douchen en een jurkje aangooien want ga niet met zo'n warme broek staan klooien Vandaag wil ik een beetje het huis gaan opruimen, maar doe het rustig aan met die warmte. Hou zoveel vocht vast dat ik bang ben dat heel Nederland vanmiddag zonder drinkwater zit Vannacht eindelijk weer een beetje lekker geslapen, was ik ook wel aan toe hoor Hoop niet dat de slechte nachten nu al gaan beginnen want dan duren 10 weken langgggg.... Ohja misschien wel een leuke vraag: Wanneer denken jullie dat jullie gaan bevallen? Eerder dan de uitgerekende datum, OP die datum of juist (veel) later? Ik heb zelf het idee eerder, maar manlief denkt later.. XXX
buikomtrek is bij mij 108 cm maar ben wel 18 kilo aangekomen maar al sinds een week niks meer, ben aan het opletten met snoepen en niet te veel eten en goed water drinken. knap he. zou alleen willen dat het vocht eens weg ging. borstvoeding af en toe heb ik van die witte opgedroogde stukjes bij mijn tepels en ik heb 1 nacht mijn shirt vies gehad. wil heel graag borstvoeding gaan geven maar het werkt iig nu maar hopen dat het blijft werken haha. jurkje goed plan, alleen hopen dat ik die nog ergens een kan vinden die past, heb allemaal gezocht voor zwangerschapsjurkjes maar kon geen mooie vinden, heb wel een spijkerrokje gekocht maar die zit een beetje strak door al mijn extra kilo´s bloed prikken heb ik vorige week laten doen en in het ziekenhuis nog een keer, dom trouwens want in het ziekenhuis gingen ze ook priken voor mijn bloedgroep en ik heb van de eerste keer bloed prikken zo´n bloedgroep kaartje gekregen maar ja als die naald er toch al in zit. haha. volgens mij ben ik weer bij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bevallen, denk ook dat ik eerder dan de geplande datum beval mica Hoera! Jij bent ook een beetje aan het lekken. Goed teken dus Anno je kunt ook strechjurkjes dragen of rokjes met elastiek. Vaak vind je in de gewone rekken nog wel iets dat je makkelijk aan kan. Ook die tuniekjes zitten heerlijk met een dikke buik en zo heb je na de zwangerschap er ook nog wat aan. Ingeltje leuke kaart! Dit is de onze
bevallen die had ik nog niet gehad. ik denk eerlijk gezegd dat ik eerder ga bevallen. ook al ben ik misschien later uitgeteld. die kleine van ons is zo eigenwijs die denkt vast, doen jullie allemaal maar moeilijk en schuif die datum maar op ik kom toch alvast in augustus haha. of ik hoop dat stiekem, kan ook. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Jekkia: Tja, dan zal die priklimonade, patat en frikandel met mayo en drie kitkatchunckies daar vast aan hebben bijgedragen Heb normaal niet zoveel last van maar meisje zal wel tegen maag aangekropen zijn... Hoe slaap jij zittend dan? Kussens in je rug? @Roshi: Tja... ik moet nog even de moed vinden.. Vond deze idd ook weer zo'n droge doos
Hallo meiden! Het is hier nog steeds gezellig Fijn om te horen dat het goed gaat met Uk en Puk, Funnyme! Jammer van de keizersnee, maar gelukkig had je je er al een beetje op ingesteld. Parr, ik heb gestemd op je buik hoor, hij is inderdaad mooi! Die nieuwe Mc Flurry klinkt geweldig trouwens! Ik zit hier nu achter een bak Ben & Jerry's Jamaican Me Crazy (ananasijs met passievrucht swirls). Heerlijk! Ik heb trouwens sinds een paar dagen vaak last van mijn zij, links bovenin een soort zijsteek achtig / kramp achtig gevoel, maar krijg het niet goed weg, alleen als ik een stukje ga lopen of totaal anders ga zitten (wat niet altijd kan). Heel irritant. Iemand enig idee wat het kan zijn? Mijn buikomvang is 103, valt nog best mee eigenlijk geloof ik... Oke, ik ga nu dan echt aan de slag met wat dingen voorbereiden voor volgend schooljaar, dan heb ik dat maar vast gehad. Tot later! Groetjes Azeb
Hallo dames, Ik was eventjes weg voor anderhalve dag en wat zie ik: 20 pagina's erbij... En ik maar sorry zeggen voor mijn geouwehoer... Hmmm. Ben nu een weekje op vakantie in het huis van familie in de buurt van Groningen. Lekker op het platteland, het is hier zooooooo stil! Heerlijk! En supermooi weer ook. Er is wel een PC en internet dus ik kom af en toe wel even meebeppen. Mijn vriendje zit nu op een grasmaaier om het weiland te maaien dus die is wel even bezig en in zijn element (als het maar een motor heeft he? ) @Ingeltje: schattig bedje. Kaartje doen wij ook bij Poobies, heb het zelf gemaakt. Als het klaar is show ik het op hyves. @FunnyMe: vervelend dat je suiker hebt! Kan het met een dieet opgelost worden of weet je dan nog niet? @Cossy: wat ontzettend fijn dat je katje weer terecht is! Een pak van je hart zeker... Onze poes was vorige week ook naar een ander balkon geklommen, maar toen ze merkte dat ze niet meer terug kon (muts...) begon ze keihard te bleren. Dat hadden wij dus gelukkig meteen door en mijn vriend is over de balkonrand naar het andere balkon geklommen (4 hoog ) om haar te 'redden'. Pas toen hij weer teruggeklommen was vond ie het toch wel errug hoog! Buikjes: ik zag weer mooie foto's voorbijkomen! Bloedprikken voor Hb deed mijn vk gewoon met een vingerprikje. Hik: heeft mijn meisje nu elke dag een paar keer! Echt raar om te voelen! Meeting: wie reserveert die toko? Ik weet het vlaggetje wel te vinden hoor Kaatje en anders ook de toko wel. Kom best wel eens in Utrecht en op het station kan ik met mijn ogen dicht de weg wel vinden. Don't worry! Maagzuur: heb ik ook meer last van als ik vet gegeten heb (roomboterkoek bv ) Verder weet ik even niet meer (doe het uit mijn blote hoofdje). Ik ga zo eventjes douchen en dan lekker in het zonnetje in onze megatuin zitten (is nog eens wat anders dan een balkon!) tot laters!
Zo he ga ik ff dutje op de bank doen ben ik bijna 2uur knockout en ook vevelend gedroomd, alles ging fout Sta op en ga naar de wc krijg ik een harde buik .... @anno thxxx denk ook dat ik veel binnen te vinden ben! @krisstel ja he! weet niet of de vk leuk wordt als zij hoort van mijn harde buiken @nikky thxx ook al zo met verlof! lekker! buikomtrek 111cm @jekkia nee die is van rainbow, zij was een tijdje geleden hier geweest... maar is de laatste tijd niet ... ok leuke kaart! @moppiepoppie thxxx welkom bij de rennies club @ingeltje mssn op jouw hoofd staan? zwwemt de beeb mssn weer naar boven en draai je om en ligt ie onderin grappige kaart! @mamamieke mag ook wel met een tweeling! @funnyme zw.diabetes dus.... hopelijk hoef je niet veel te vermijden! zoals ijsjes in dit warme weer! 138 he! mooi! Ingeltje is weer melig @roshi thxxx ja he die is van rainbow! had ik ook al op gestemd Zo ga ik net weer naar de wc en krijg ik weer een harde buik geen pijnlijke krampen erbij of zo maar heerlijk is wat anders
@Parr: ik krijg ook steeds harde buiken als ik moet plassen, ookal is het maar een klein beetje... als ik moet plassen en ik loop een stukje voel ik het meteen. Oja, ik zal nog even op mijn nickname googlen. Krijg het plaatje niet geplaatst omdat het te groot is, dus maar even de link. http://shamansoulstudios.com/art/yule-faerie.jpg
@yule ja maar sinds zondag (teveel gedaan op het werk en had hardebuiken) heb ik nu erg veel harde buiken, gewoon van plassen, opstaan enzo! Ben ook erg moe en misselijk... vandaar dat ik een beetje ongerust ben ga zo richting de vk, jullie horen het straks wel
Goedemorgen meiden! Niet zo veel schrijven hoor 's ochtends....dan hou ik het allemaal niet bij! Funnyme, gelukkig is alles goed met de kleintjes. Balen van de zwangerschapsdiabetes. Moet je daar een dieet voor gaan volgen? Ingeltje, leuk! hihi is dat ook jullie naam?!?! Parr, hier ook harde buiken als ik te lang wacht om naar de wc te gaan... Yule, geniet van jullie vakantie! Ik zal zo ook even wat buikfoto's in mijn album zetten, loop een beetje achter volgens mij Bevallen: Ik heb nog wel heel sterk het gevoel dat ik eerder ga bevallen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik 37 weken ook wel mooi genoeg vind hoor....dan lig ik gewoon 12 weken op bed.....dus dan mag het van mij wel! Borstvoeding: Ik verlies af en toe een druppeltje mm. Wat betreft de houdbaarheid (zoals wij die in het zkh aanhouden volgens de richtlijnen) in de koelkast max 48 uur, in een "goede" vriezer (kist oid) 6 maanden, uit de vriezer max 24 uur. Buikomtrek: Ik ga 'm nu meten: tadaa: 105 cm Bekken: Ik heb sinds een paar dagen echt enorm veel pijn bij mijn linkerschaambeen....en 's nachts bij het draaien in mijn linkerbeen/bil. Dus ik heb voor donderdag een afspraak bij de chiropractor gemaakt. Moet je zien, doe ik al niets, krijg je er toch last van....gek is dat he.. Verder zijn vandaag de spulletjes/decoratie van het kamertje binnen gekomen, leuke lamp, schilderijtjes etc. Het wordt wel wat! Hier zit het huis potdicht, met de rolluiken, dus dat is wel lekker! Fijne dag allemaal!
roshi....ons poesje is nooit helemaal gezond geweest maar het was behandelbaar met medicijnen en een dieet, en het ging ook heel goed ze was vrolijk, speels enz, tot vorige week maandagavond, toen begon ze over te geven en haar oortjes voelde opeens koud aan de dierenarts gebeld en daar moesten we de volgende dag langskomen (dit heeft ze helaas niet meer gehaald), ze is nog buiten in de tuin geweest, en heeft lekker op de bank bij me gelegen, die nacht is ze dus overleden in mijn armen, wat ze nu precies gehad heeft zullen we nooit weten, we denken dat het haar hartje is geweest.... funnyme fijn om te horen dat je kleintjes zo goed gegroeid zijn, balen van de zwangerschapssuiker.... parr succes bij de vk ingeltje leuk kaartje...
Hey meiden ! Nou heb alles bijgelezen,maar weinig fut om te reageren. Moppiepoppie, wij verklappen geen spelletjes FunnyMe, gelukkig alles goed met uk en puk Zwangerschapssuiker is een stuk minder Hyves: Degene die zich aangemeld hebben zijn geaccepteerd Meeting tijd: half 1 doen dan? hoeven de gene die ver moeten reizen ook niet extreem vroeg op pad,en valt het gelijk mooi met de lunch En als iedereen het goed vind wil ik ook wel reserveren hoor. Ingetje, bedankt voor het uitvergroten van de buikomtrekken haha wou mijn bril al gaan halen Borstvoeding invriezen: Vriendin van me deed het in van die ijsklontenzakjes, kun je er meerdere vullen en makkelijker afknippen. Vind bij ijsklontenbakjes altijd dat de helft eruit komt ook al wil je er maar 1 Roshi, haha snapt je mannetje nu hoe borstvoeding werkt? Vriendje hier wil straks moedermelk proeven..prima, maar niet uit mijn (.)(.) Naambordje, heb ik vandaag al even simpel-crea op mijn werk gemaakt. moet het alleen nog even ergens mee kunnen bevestigen, sticker,magneet, klittenband Parr, ik stem op je hoor ( je buikkie ) Rainbow, weet niet of je meeleest,maar alles goed? Tinkerbel, ik denk dat ik eerder beval. hoop zelf 6 dagen eerder Yule, mooi google plaatje. geniet van de rust daar ! Buikomtrek.. als ik rond mijn navel meet zit ik op 116 Ow ja jurk paste gisteravond niet dus wordt vandaag nog vermaakt en ga hem nu vanavond ophalen
Oef.. krijg een brok in m'n keel... snap zo goed dat je je poessie mist. Moet er nog niet aan denken dat mijn poesjes ook ooit dood zullen gaan..
bv invriezen mijn zollega vertelde dat je het in die zakjes kan doen idd maar dat je dan ongeveen 10 cc hebt per klotje zijn de bakjes dan zoveel groter? vanmorgen voor het werk een berichtje getikt maar die is foetsie ook raar. baal als een stekker heb een paar weken geleden een tshirt besteld van super mom met korting van 10 euro en dacht dat dit via jonge gezinnen pas was maar hun weten van niks heb toch echt mijn pasnummer moeten invullen heeft een van jullie deze actie toevallig ook gezien op de site of via een mailtje dacht de mei voordeel.
Ha Kaatje, zijn onze buiken mooi even groot Heb op de site van Poobies nog even een andere kaart gemaakt, als dat hem wordt, zullen jullie hem tzt ook op Hyves zien! Ben helemaal blij met het resultaat, omdat je gewoon helemaal kan bepalen wat de lay-out wordt, of je foto's of plaatjes wil, het lettertype kan je aanpassen en de kleuren. Geweldig! Ben nu waarschijnlijk voor 142 euro klaar in plaats van 250 bij Schattekus. Zo de kraamzorg is hier net geweest. Leuk, weer beetje voorbereiden!
Tweety, sorry niets van die actie gezien. Ik ga gillen van mijn haar. sta echt op het punt om er een tondeuse overheen te halen. Gisteravond ook al de hele avond aan het huilen geweest omdat mijn haar niet wil wat ik wil, gewoon geen inspiratie heb, en me dan ook nog eens lelijk voel..lang leve de hormonen.. ik dus de hele avond boven huilen,vriend de hele avond boos beneden... Zo moeilijk moet het toch niet zijn om je haar leuk op te steken
Nou.. pfff ik kan helemaal niets met haren dus ik snap je frustratie wel hoor! Bij mij wil het ook nooit.... Bel eens een vriendinnetje joh, die kunnen dat vaak ook best!