Welke vriendinnen? Of ze kunnen het en maken er een groot probleem van, of ze kunnen het maar hebben het te druk.. en de rest kan het ook niet. Heb je trouwens te horen gekregen hoeveel uur kraamzorg je krijgt?
Over vriendinnetjes gesproken, hoe is het afgelopen met die vriendin die 75 euro wilde om je haar te doen op je bruiloft Kaatje?
Heh ik wou echt dat ik goed met mijn haren was, dan pakte ik nu de auto en kwam je haar doen! Ik krijg de standaard 49 uur aangeboden, maar helaas bevallen er nog 275 mama's in juli en augustus in onze buurt. Dus het is inderdaad afwachten of ik de uren krijg. Waarschijnlijk wordt het een combi met een huishoudelijke hulp. De 20 uur extra zal ik waarschijnlijk niet kunnen krijgen. Maar ach, de 400 euro die daar tegenover staan zijn van harte welkom!
@yule mooie plaatje! ik krijg een vis als ik alleen paar intoets, met mijn volledige nickname krijg ik mijn eigen avater @steen ben benieuwd naar de eind resultaat! @kaatje half 1 is prima! zo meid rustig blijven adem in adem uit! haar doen als je gefrusteerd wordt is niet slim (spreek uit ervaring ) komt allemaal wel goed, anders dat jouw moeder jou ff helpt?
ow kijk als je er een vergoeding voor krijgt is het al een stuk minder erg haha. Azeb: Ik heb haar gezegt dat ik mijn haar zelf wel doe, zodat ze gewoon kan gaan werken en haar geld niet mis loop. Ging me niet meer om het geld maar om het feit dat het zo'n moeite is om een dag vrij te nemen voor een bruiloft van een vriendin die je al 12 jaar kent. Kreeg toen een paar dagen later een sms of ik nu boos was....
Ok nu ego bericht... Ben terug van de vk en MOET nu 100% de ww in. Mag ook niet meer schildern Dus heb het werk gebeld, gelukkig nam een van de mngrs op die ook buiten werk een vriendin van mij is... beter dan 1 van die kerels op de tel te krijgen :S die snappen dat toch niet zo goed... Bloeddruk was nog steeds 120/65 en heb ook geen eiwitten in het bloed. Potje moest wel weer mee want met 30weken moet ik weer plasje inleveren. Beeb schopte zoals gewonelijk in de doptone beeb lag nog steeds met koppie richting beneden (zoals gewonelijk) maar de rug lag nu aan de linkerkant. Nu maar duimen dat ukkie goed ligt voor de pretecho vanmiddag ik ben 23cm en 1/3NX. Maar bij Ind. heb ik bbbi wat is dit? Heb de vk verteld van de pretecho vorige week en zij moest lachen en handjes klappen, net zo eigenwijs als mama zegt ze en toen verelde ik dat de beeb ook erg druk is... van wie zou zij dat nou hebben?..... uh ikke? Ga nu de kantoor van de mac bellen om doortegeven dat ik per direct in de ww zit...
ja ach..wat doe je eraan. laat het na de bruiloft allemaal maar even gaan en dan kijken of ze nog de moeite neemt om contact met mij op te nemen anders ben ik er ook klaar mee. Parr.. mijn moeder? die wast haar haar, fohnt het droog en zoals het valt zo valt het.. ze wil er nooit lak enzo in.. Niet handig dus.
sow pfffffff naar het dorp lopen is toch iets te ver met dit weer, zijn maar drie straten haha. even aan het genieten van een welverdiend ijsje en dan zo maar ff voetjes omhoog op de bank. heb nog een mutsje en een knuffel gekocht. kaatje ik zou mijn Szus wel willen sturen maar ja is een beetje ver. succes meid ik ben daar ook totaal niet goed in, krijg ook altijd frustraties van mijn haar. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bbbi: baby beweeglijk in bekkeningang, dus hij/zij is klein beetje ingedaald al, maar kan nog alle kanten op!
Parr, was te verwachten he, dat je de ww in moet. Succes met thuiszitten! Veel plezier vanmiddag bij de echo. Vreemd dat die vriendin zo'n bord voor d'r kop heeft dat ze niet doorheeft hoe lullig het is wat ze vroeg. Was ze ook op je vrijgezellenfeestje?
Meiden, even een ego-berichtje! Kom net terug van de 3D echo, en het was helemaal geweldig! De kleine was wel een beetje eigenwijs, hij bleef de hele tijd liggen met de handjes voor zn gezichtje. Maar zo nu en dan haalde hij ze wel weg voor een mooie foto! Ben nu helemaal verliefd op mijn ventje! Op een foto kijkt hij superboos, echt schattig! En iedereen vond meteen dattie op zijn papa lijkt. En idd, vooral op 1 foto lijken de lippen en de vorm van het gezicht hetzelfde. Maar volgens mij wil dat nog niet zoveel zeggen over hoe de baby wordt... Groetjes Cossy
ja en deed toen net of er niets aan de hand was.. gelukkig was er sowieso 1 vriendin mee die het ijs een beetje brak en de spanning weg haalde. Heb maar een noodkreet in de lounge achter gelaten,en ga nu even eten. Tot zo
Kaatje, kun je niet op de dag zelf naar de plaatselijke kapper om je haren op te laten steken, dat is meestal ook niet zo duur....succes meid enne maak je niet te druk he! Parr, balen meid! Succes! Veel plezier vanmiddag! Cossy, leuk! Geniet van je mooie echo!
trouwens net telfeoon gehad van mijn werk dat ons kindje plaats heeft voor 1 dag. heb gevraagd hoe het met de andere dagen zit en die zouden waarschijnlijk ook nog wel vrij komen. gelukkig nu wel op de goede groep en dus even afwachten hoe het met de andere dagen zit. heb er wel vertrouwen in. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Steen Hebben idd een paar kappers hier. heb de thuiskapsters allemaal al gemaild net om te vragen of hun nog tijd hebben en wat het bij hun kost. Hebben ook "normale" kappers,maar die zien even simpel opsteken dus ook als een bruidskapsel. prijzen beginnen daar ook bij de 70 euro en dat is nog zonder lak enzo. Blijf gewoon doorzoeken en mailen.