September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihi ooooh sorry :oops: je hebt natuurlijk gelijk! Sorry Parr: nog niet ingedaald dus, maar gewoon lekker er boven haha!

(ik moet ook geen dingen beweren waar ik geen verstand van heb :) )

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Vind eerlijk gezegd die 3 clipjes achterin niet zo mooi uitzien...

Kun je anders niet bij jezelf zo'n grace kellyrol maken? das niet zo heel moeilijk.

Je haar naar een kant kammen en vastzetten met speldjes.
    Het haar 'oprollen' , deze rol komt als het ware weer op de speldjes, en dan het geheel vastzetten.

Hij lijkt erg moeilijk te maken, maar dit valt heel erg mee! Dit heb je nodig:

- Schuifspeldjes
    - Haarlak
    - Knotspeldjes
    - Eén mooie speld

Doe al je haar naar links. Toupeer het een beetje, door een lok vast te pakken en alle, losse haartjes naar beneden te kammen, tot minstens één centimeter boven de wortel. Zet je haar onderaan vast met een schuifspeldje, ongeveer vijf centimeter van het midden. Op de helft van het tweede schuifspeldje, zet je weer één, je gaat verder tot ongeveer 3 á 4 schuifspeldjes. Daarna doe je haar weer gewoon, om er vervolgens een verticale rol van te maken. Dat doe je zo: draai al je haar als een rol naar rechts. Steek er hier en daar een knotspeldje tussen voor de stevigheid. Je kunt je haar extra verstevigen met veel haarlak. Aan de rechterkant kun je een mooi, versierd speldje vaststeken.
    http://www.fashion-fever.nl/beauty%20de ... %20rol.htm

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ga het zo proberen. zit nu nog met die carmenset in mijn hoofd.. maar gaat dat ook lukken als je haar in verschillende lagen geknipt is? Heb gister al geprobeerd alles aan een kant vast te maken maar vallen dan tig plukken tussenuit..

enne wat zijn knotspeltjes?

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje: vind de voorkant heel erg mooi, achter inderdaad iets minder. Misschien dat je daar nog iets leuks mee kan doen? Zal ook eens kijjken hoe dat bij mij zat aan de achterkant. Volgens mij had mijn vriendin er meerdere klemmetjes in zitten en dan omhoog gestoken...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind de achterkant idd ook niet leuk
    Hoop dat de krullen nu wel de goede kant opgaan,dan kan ik dat gewoon los/krullend laten

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Die strookjes die je aan de achterkant nu hebt zitten met dat klemmetje, zou je kunnen krullen en die dan leuk opsteken, zodat de krulletjes loshangen, iets hoger op je achterhoofd?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha dat heb ik net geprobeerd,maar blijft niet zitten, heb van dat hele stijle haar wat overal tussen uit glijd

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Knotspeltjes zijn gewoon normale schuifspeldjes die je overal kunt kopen, die heb je in bruin en zwart.
    Even kijken welke het minste in jouw haren opvallen, zo kun je die losse plukjes mooi vastzetten.

Klemmetjes blijven inderdaad niet heel goed zitten als je haar stijl en glad is, vandaar dat ze bij de kapper ook schuifspeldjes gebruiken. Die blijven zelfs bij jou zitten :p

En die krullen moet je verstevigen met haarlak en een fohne, anders zakken ze veels te snel weer uit.

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Misschien nog een leuke tip voor degene die de geboortekaartjes alvast bestellen.

Als je een geboortekaartje naar Rainbowbabies stuurt dan krijg je van hun een gratis babymutsje (je mag de kleur zelf uitzoeken)
    www.rainbowbabies.nl

10. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    HA KAATJE85:

Zit net je oproep te lezen.

Ik weet niet waar je woont, maar ik had een thuiskapster uit Ridderkerk.
    Ik zag dat je ook in Zuid-Holland woont, toch?
    Zij was om 7 uur 'sochtends bij mij.

Zij had mijn haar eerst in de rollers gezet, toen een half uur onder de kap.
    Toen heeft ze het helemaal getoupeerd(ik zag er niet uit toen). Toen heb ze bovenvandaan, dus de bovenste laag weer gekamd en toenmet schuifspeldjes en draaiknopjes met pareltjes vastgezet. Daarbij gebruikte ze hele stevige haarlak.
    Verder liet ze zo een paar losse krullen fladderen, aan de zijkant en in mn nek. Het heeft hele dag goed gezeten! Ik was 100 euro kwijt.

Ik hoor het wel van je!gr.Marielle

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lukt het Kaatje of heb je de tondeuse inmiddels al gepakt ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :whistle: :whistle:

Ik heb een kapper.

Degene die mijn haar vorige week ook geknipt heeft.
    (vriendje had haar gister stiekem gebeld)

Ze had al werk,maar mag nu extra vroeg komen ( 07.45 ) en dan doet ze het voor 25 euro..

ik ben blij :whistle:

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dubbele post

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Yes!
    Dat is fijn voor je Kaatje!
    Een hele stress van je schouders af denk ik.

15. nikky

nikky Niet meer actief

kaatje als ik je mijn krullen kon geven had je ze gekregen, ik heb er zo'n hekel aan.....ow maar zie nu dat je toch een kapster hebt, zie je wel komt allemaal goed

jekkia nee we hebben geen sectie laten verrichten kon haar dat niet aandoen klinkt raar ze had er niks van gevoeld maar wilde het echt niet....

ingeltje mooie buik hoor, ik heb het idee dat ik echt een klein buikje heb tegenover jullie.....zal hem dadelijk ook eens opmeten

parr ik hoop voor jullie dat de echo nu wel lukt, wij zijn uiteindelijk 3 keer terug gemoeten maar hebben nu mooie beelden....de aanhouder wint...

het werk viel tegen vandaag, merk echt dat het zwaarder wordt, heb ook niet zoveel gedaan we hebben met de bezoekers mijn verjaardag gevierd en dat was heel leuk, vrijdagavond moet ik nog een keer werken en dan verlof....jippieeee

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nikky> wat vreselijk meis! ik ben echt een enorme poezenfreak (dierenfreak eigenlijk) dus vind het altijd al zooooo erg al je diertje overlijd :(
    Kaatje> ieuw echt? nee de mijne niet hoor die vraagt juist iedere keer wanneer het komt zodat hij niet verrast word al hij eraan zit ;) gaat ik wou dat ik goed was met haar meis dan had ik zo naar je gekomen om het te doen... maar helaas ben niet zo'n haarfreubelaartje. Yeah een kapper! wat lief van je mannetje, ennuh 25eurie is niet veel!
    parr> hehe geloof je zelf nu ook dat je moet gaan relaxen? NU ECHT DOEN HE!
    Cossy> wat fijn dat je je kleine manneke zo goed heb kunnen zien. mooi he zo'n echo **smelt**

vanmorgen bij de mensendieck geweest zou eigenlijk haptonomie krijgen maar dat doen we volgende week pas.... nu weet ik nog niet wat het is :) wel een erg aardige vrouw trouwens! daarna een bakkie bij een vriendin wezen doen op het einde komt haar moeder (zeikwijf) zegt ze "zo hoelang moet je nou nog" dus ik "3maanden" zegt ze "je bent wel erg dik hoor" dus ik "ik ben pas 5 kilo aangekomen dus valt wel mee toch" zegt ze "5 kilo is echt heel veel als je PAS 6 maanden ben, ik kwam +/- 1pond per maand aan" ik heb er niet op gereageerd dat mens spoort echt niet. ik ken maar weinig mensen met zo'n buik als ik en MAAR 5 kilo aangekomen maar moest het toch even aan jullie kwijt :)

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tsssssssssssssss stom wijf! Ik ben ook 10 kilo nu aangekomen in 7 maanden, je mag haar mijn nummer wel geven, dan kan ik haar eens lekker vertellen dat ze maar een stom mager zwanger mens was....

(oei hormonen.... :oops: )

Kaatje, fijn dat je een kapper hebt! Hoeraaaaa

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Kaatje, super meid! Hartstikke fijn dat het nu geregeld is!

Roshi, inderaad niets van aantrekken meid! je hebt er mensen tussen lopen....

19. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@kaatje: Fijn dat je een kapper gevonden hebt. Weer een bron van stress en frustratie die wegvalt :D

@roshi: Raar mens inderdaad :rolleyes: Vind 5 kilo heel erg netjes voor 6 maanden.

Pfff, hele berg strijk is weg. Als ik nog eens zo'n goed idee heb, wil iemand me dan tegenhouden? :p Was net een beetje te warm in dit weer, maar goed, het is klaar (al zal het geen schoonheidsprijs winnen deze keer :) )

Zo meteen lekker eten gaan maken. Was vergeten dat ik onze ringen moest gaan ophalen bij de juwelier, maar dat gaat vriend even doen. :D

En vanavond ook gym, vraag me af of ik mag meehupsen of dat ik weer het eerste gedeelte op een stoel mag toekijken. Over gym gesproken... er is hier weer iemand flink aan de gang :) Vriend is al helemaal bezorgd dat uk nooit slaapt en dat ie ook niet zal willen slapen als hij geboren is.

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nee doe ik ook niet ik weet hoe ze is, zelfs haar eigen dochter verklaarde haar voor gek, zij was 22kilo aangekomen... zegt haar moeder "ja maar jij was helemaal moddervet" "shock" als mijn moeder dat zou zeggen zal ik me echt niet in kunnen houden maar gelukkig weet ze hoe haar moeder is STOM ;)

Deel Deze Pagina