September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje wat goed dat je een kapper hebt.

ik ben helemaal op en ben blij dat we makkelijk eten vanavond, alleen kip bakken en dan frietjes en rauwkost, jammie.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Jippie! Das ook weer geregeld, weer wat minder stress voor die bruiloft ;)
    Lekker goedkoop ook! Heeft vriendje heel erg goed geregeld, wat is schat is dat.

We willen wel foto's zien van je trouwdag hoor!

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi lekkere moeder heeft je vriendin als mijn moeder dat zou zeggen grrrrr.

@kaatje gelukkig heb je een kapper.

heb een jurk gevonden jippie een 2e hands simpel als ik hem binnen heb zal ik een foto maken en plaatsen. nu nog schoenen hihi weer zo'n drama. vanmiddag samen met hubbie de kamer van me zoontje verder geschilderd hij is nu bijna klaar 1muur moet nog een keer en ik moet nog 2 raamkozijntjes een keer doen. daarna de muurschildering en dan het laminaat nog gaan halen. maar dat wordt deze week niet meer denk ik met dit weer.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Funny me dat is wel balen die zwangerschapssuiker :( .
    @ Jekkia interessant stukje over maagzuur.
    @ Tinkerbel ik vind 31 augustus een leuke datum om te bevallen maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat uk zo eigenwijs is en gewoon later dan 10/9 komt. Ik stel me maar op het ergste in...
    @ Yule geniet lekker van je weekje vakantie op het platteland! :D
    @ Parr dus nu echt rustig aan doen zonder de MAC, dan moet je maar af en toe op bezoek gaan om een lekker ijsje te scoren ;)
    @ Cossy super dat je een leuke echo hebt gehad! Ik gelijk kijken of ik foto's kon vinden maar nee hoor :( Show us ! 8)
    @ Irisb ja min. 1x per dagdeel schrijven is toch wel een vereiste ...... sjit dan ben ik nu dus ook in overtreding ;) ! Wat wasmiddel betreft in de blije doos zat bij mij een proefpakketje van wasmiddel speciaal voor pasgeboren baby's. En sommigen zeggen zelfs helemaal geen wasmiddel.
    @ Kaatje yippie je bent geholpen met je kapsel! Is ook niks nog zo'n stress vlak voor de bruiloft.... spannend hoor nog 1 dagje en dan is het zover!
    @ Roshi ik zou die vriendin eens inseinen dat haar moeder niet helemaal spoort.... :( Oh ik lees nu dat je vriendin dat zelf ook al vindt.. 8)
    @ Irisb poef een hele berg was gestreken, ik doe het je niet na!

Vanmiddag bij de arbo geweest en ik mag tussen de 4 en max 6 uur per dag gaan werken. Dus als het een dag goed gaat blijf ik 6 uur en anders gewoon minder. Mochten 4 uur op een gegeven moment nog teveel zijn dan moet ik terug op spreekuur maar daar ga ik voorlopig niet vanuit. Juli nog werken en dan toch lekker met verlof!
    Ik vind het wel een fijn gevoel, toch iets meer rust, heerlijk!

Zo effe tv kijken en douchen kom straks nog wel even lezen!

5. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hey meiden hier even een berichtje van mij!

We hebben voor 99 procent het huisje!
    Zo blij en we hoeven er heeeel weinig aan te doen dus dat betekent voor de bevalling er nog in!
    Morgen na mijn werk het intake gesprek.
    Zijn stiekem al wezen kijken , en zag er veelbelovend uit.
    Ik moest het eventjes delen hihi

Morgen ook me allereerste betaalde werkdag eindelijk van mijn stage af!

Had trouwens ook heel graag mee gewild naar de meeting , maar moet jammer genoeg werken :S

Ook even mn omvang van mn buik gemeten en ik kom op 90 cm.. Erg klein geloof ik he , in totaal 7 kilo aangekomen nu.

Controle bij de gyn gehad, zag er goed uit voel ons meissie alleen een stuk minder dan normaal. Iemand ook zoiets?

Ga even boontjes doppen (eten laat hubbie was weer is wezen vissen hihi) en dan kom ik de rest bijlezen en weer is op iedereen reageren :oops:

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Roshi, lekkere moeder heeft die vriendin van je.
    Ook nog tegen haar eigen dochter zeggen dat ze toen moddervet was.

Daar breekt je klomp toch van...

Ow, ow ben een slechte moeder vandaag.
    Heb Raven gewoon een uur eerder naar bed gebracht. Door de hitte ben ik al bijna de hele middag misselijk en heb al een paar keer boven de toiletpot gehangen (alleen gal, gessie)
    Heb zelfs geen puf om met Raven bezig te zijn.

Ben blij dat ze nog geen klok kan kijken ha ha

Geloof het of niet nu heb ik het ijskoud, en nog een voordeel van overgeven is dat ik me erna ongeveer voor een half uurtje weer redelijk voel.
    Ben benieuwd of ik vandaag mijn eten binnen kan houden en of het me smaakt. Gisteren ook bijna niks binnen kunnen houden...

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hoe bedoel je een stuk minder dan normaal :(:
    Groeit ze niet hard genoeg?

*edit* Lama, had het niet goed gelezen.

Voel je haar alleen vandaag een stuk minder of al een paar dagen?
    Kan misschien door de warmte komen...

8. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    @dniise had ik laatst ook, is dan anders gaan liggen ofzo waardoor je het minder duidelijk voelt.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dnisse: mijn buikomvang is normáál gesproken al ongeveer dat van jou haha dus maak je niet dik :)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje kapsel staat jou wel erg leuk hoor! en die ketting is ook super gaaf! Ik zou met de achterkantde cllipjes iets dichterbij elkaar en dat de splitsing hoger wordt samen gevoegd... (snap je het nog? :( :))...moet je kijken wat je dan doet. Vind het iig een leuke kapsel zo!
    Mijn haar werd voor de helft in een staart gedaan naadat het getoupeerd was en toen opgestoken en de punten werden gekruld en een paar losse plukjes heen en weer werden ook gekruld daarna had ik van die draai roosjes erin en een boel haarlak :) en wel tonnen speldjes :confused: ... pff een hele verhaal en je hebt een kapper :( ... :whistle: iig een hele last van jou schouders meid! :thumup:

@iris thxx :D ik ga gewoon de normale wasmiddel (appie merk) gebruiken tenzij de kraamzorg anders zegt..

@wens & ingeltje he jammer dacht al zo van lekker al iets ingedaald! ;)

@nikky is gelukt! Zeg zo wel verder in ego bericht ;)

@roshi idd heel raar mens :( en ik ben bijna 20kg aangekomen in bijna 7mnd :oops: waarvan de vk beweert de meeste vocht is ( [-o< )

@tweety ben er ook erg benieuwd naar jouw jurk!

@wupje ja dat was ik ook aan het bedenken ja ;) :p mooi dat het soepel is gegaan bij de arbo!

@dniise :whistle: zie je wel alles komt op z'n pootjes terecht! ook wel foto's van de huis showen he!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo en nu mijn ego bericht! Ons ukkie lag deze keer er goed voor! Beentjes niet wijd maar wij konden zowel in 2d als 3d zien wat het was, dit post ik straks op hyves mssn ook met foto voor julie om zelf te oordelen ;) ook lag ukkie wat beter bij met het gezichtje :D dus wat betere foto's ik zet straks een paar op moeten zo een keer weg op visite en nu dat ik volledig thuis zit heeft het geen haast he...

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!
    Fijn dat het leuk was bij de echo Parr!
    Dnisse, wat heerlijk dat jullie (hoogstwaarschijnlijk) een huisje hebben. Super!
    Jekkia, wat balen dat je zo misselijk bent.... Hopelijk is het morgen beter.
    Ik heb vanmiddag een zwembadje opgezet in de tuin met hulp van de buurvrouw (tevens hele goeie vriendin en nichtje). Is nu te koud (kraanwater), maar morgen even lekker in de zon zitten en dan erin, ik zie het helemaal zitten!
    En we hebben spontaan besloten om lekker te gaan barbecuen met elkaar (met de buren dus), dus ik ga zo de tuin in.

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb sinds vanmiddag echt heftige menstruatiepijn. Alsof elk moment een hele heftige menstruatie door kan breken. DIt in combinatie met pijnlijke harde buike is niet fijn! Maar herkend iemand dit?

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik denk of bandenpijn/groeipijn of nog erger... weeen... vk bellen!

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja ik zal zo eens naar het ziekenhuis bellen... Hoop maar dat het niets is. Mn moeder denkt dat het gerommel is en dat het binnenkort echt op gang gaat komen.... Eerst nog maar eens lekker een lauwe douche nemen om te kijken of ik opknap.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja iig eerst een douche nemen, als het afzakt dan is er voorlopig niks aan de hand, zet het door is het verstandig het gyn te bellen ja!

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Funnyme, blijven de pijnlijke harde buiken aanhouden of heb je ze nu vaak?

Kan best zijn dat je last van oefenweeen of fikse bandenpijn hebt.

Toen het vorig jaar bij mij de bevalling eerder begon had ik eerst pijnlijke harde buiken en toen opeens kon ik van de pijn niet meer staan/zitten of liggen. Blijkbaar zat ik in een lange wee.

Anders bel de verloskundige, dan weet je het zeker. Dan zit je ook niet onnodig te stressen

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb de harde buiken die echt pijnlijk zijn al sinds vrijdag. Het weekend werd het even wat minder (harde buiken waren er wel maar niet pijnlijk) en sinds vandaag zijn ze er weer. Vrijdag al aan het ctg gelegen en getoucheerd. Maar kwam niets uit. Ja dat ik harde buiken had maar dat wist ik al. Cervixmeting was ook goed. Cervix was van 4,4 cm naar 4,0 cm gegaan. Maar dat kan ook goed door de duur van de zwangerschap komen.

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heb net zelf een buikfoto gemaakt, redelijk gelukt na 20x pogingen ;)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ff tussendoor meiden ik heb een 2D geslacht echo op hyves geplaatst, kunen jullie zelf ook zeggen dat het klopt ja of nee.. maar dan wel op hyves reageren he! niet hier! ;)

@jekkia mooie buik!

Deel Deze Pagina