Funnyme, ik herken de menstruatiekrampen wel hoor. Dat gebeurd bij mij ook wel eens als het aan het rommelen is....erg vervelend. Het zijn dan toch een soort van contracties. Succes! Enne gewoon bellen als je het niet vertrouwt! Dnisse, fijn dat jullie bijna zeker een huisje hebben! Parr, fijn dat je hebt genoten van de echo!
Oef ik was van plan nog vanalles te doen maar ben ik ook op de bank in slaap gevallen ** parr je bent dus niet de enige ** ! Zal ook wel van het weer komen. @ Dniise goed nieuws van jullie huisje ! Hopenlijk gaat alles ook echt door. @ Parr gaaf hoor zo'n leuke echo! Ga dadelijk even op hyves spieken! @ Funny me voor jou blijft het toch ook een en al onzekerheid met steeds die harde buiken en nu weer krampen. Misschien is het idd een oefenwee maar voor hetzelfde geval een echte, ik heb er ook nog weinig ervaring mee ... hou het maar goed in de gaten (dat doe je ook wel dat weet ik ) Succes!
Dniise, goed nieuws van het huisje! En denk eraan zelf niet gaan meehelpen met verhuizen he! Lekker een stoel pakken en de boel gaan delegeren
Roshi, 5 kilo is echt niet veel hoor! Ik ben ook de 25ste uitgerekend en vandaag op de weegschaal zag ik dat ik inmiddels 10! kilo ben aangekomen. Wel zitten de kilos echt bij mijn buik want verder heb ik geen dik hoofd, veel grotere borsten of iets anders gekregen... Mijn buikomtrek is nu 95 cm. Normaal gesproken weeg ik 60 kilo dus voor mij is 10 kilo best veel. De VK vond het ook wel aan de hoge kant, maar ja ik eet best gezond (op wat kleine uitspatingen na) dus dan is er volgens de VK niets aan de hand. Dus dat mens moet dus echt niet zeiken, wou dat ik maar 5 kilo was aangekomen.
@dniise leuk dat je een huisje op ht oog hebt waar ongeveer? stond je al lang ingeschreven? jammer dat je moet werken met de meeting anders hadden we samen met de trein kunnen gaan eventueel als je met de trein zou gaan dan hihi. @funnyme hoe is het nu zakt het wat af na het douchen? net nog ff aan de muurschildering gewerkt de omlijning van bumbalu staat er nu op morgen ff bumba er op zetten en dan inkleuren. nou ja morgen misschien hihi wordt wel erg warm dus kan ook donderdag worden. morgen denkik lekker in het badje in de achtertuin poedelen.
Even snel ego bericht.. Heb drukke week, dus niet veel achter de laptop gezeten.. Gister naar fysio geweest en de pijn komt idd van m'n bekken vandaan. Moet rustig aan doen, maar dat merk ik zelf ook wel. Zodra ik veel doe, krijg ik veel last. Anders is het goed te doen.. En vandaag naar vk geweest en 3D pretecho! Was leuk om de kleine meid weer te zien! En het is nog een keer bevestigd dat het een meisje is. Ze had er alleen ook niet heel veel zin in, ook met haar handjes voor dr gezichtje hihi. Maar ook een paar mooie plaatjes gemaakt. In 1e instantie vond ik ze niet op Cyenna lijken, maar nu thuis en met de echo foto's van Cyenna ernaast, toch wel haha. Grappig hoor. Funnyme, buddy, hoe is het nu? Hopelijk is het wat afgezwakt nu. Ik ga naar bed toe, ben doodop.. Trusten!
ben net heerlijk een sundayijsje van de mac gaan halen met mannetje (ben toch te dik ), komen we terug hebben de buren een straat verderop brand.... mannetje heeft morgen een dagje vrij genomen @dniise> wat een goed nieuws van je huissie!
Hey Funny... wat vervelend, die pijn. Hoop dat alles okee is.... Stukje klaag: Heb zelf vandaag erge bandenpijn. Bij yoga kon ik ook voor het eerst niet alle oefeningen meedoen, deed echt teveel pijn in de banden. Ook na lang zitten (hier achter de pc bijvoorbeeld ) doet het pijn.. blegh. Morgen weer werken, zie er ook tegenop. Nog 3 weken, maar dat lijkt al te veel. Einde klaag! Zo ff van me afgezeurd. Gaat vast allemaal weer beter morgen! Ga gauw ff op hyves kijken!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 wkn] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08* 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim Nu: 51 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juli 02: Diddl vk, Funnyme extra medische echo EMC dreames pretecho, Jikke vk, mamameikegyn, groeiecho en cervixmeting 03: marielle82 vk Lindaa vk 04: Funnyme gyn Nic79 gyn 07: Jale Pretecho 3D/4D Kaatje 85 intake kraamzorg 08: Jale vk+extra medische echo Lise controle gyn + groeiecho Anno103 vk 10: kaatje85 vk Roshi intake kraamzorg 11: Funnyme controle gyn, Anno103 groeiecho en controle gyn Lindaa intake kraamzorg 15: Jikke verlof! 16: Miracle vk + echo, parr1983 intake kraamzorg 18: Ingeltje verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof! 21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg 22: steen verlof! 23: Dreames intake kraamzorg 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! Anno103 verlof IrisB verlof!, Diddl verlof! 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 02: marielle82 vakantie en verlof! 04: Wupje verlof! Lindaa verlof! Cossy verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet) 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! 28: MirandaT verlof! September: 16: Dorientje verlof Op 26 juli hebben we een meeting in Utrecht. Een high tea, rond half 1, op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie de September Hyves Meeting 26 juli 2008 * Tinkerbel1984 * Cossy * Parr1983 * Tweety * Moppiepoppie * Nic79 * Krisstel * Kaatje85 * IrisB * Dreames * Chaartje79 (?) * Ingeltje * Roshi * Yule * MamaMeike ( onder voorbehoud) * Jekkia ( onder voorbehoud)
is ik weer Par , ik ga ook eventjes voor je stemmen! Hele mooie buik ! Krisstel heerlijk zeg uitslapen , mij lukt het echt niet meer ! Mijn ogen storten bijna in elkaar van slaapgebrek haha Moppiepoppie, voor mij ook de eerste keer maagzuur vannacht , deed zo ontzettend zeer zelfs heb een uur rechtop gezeten om het een beetje te laten zakken , misschien voor mij ook tijd voor Rennies.. Ingeltje, moest even lachen om je melk verhaal, bij mij spuit het er nog niet uit, al word het wel steeds meer wat eruit komt. Mijn tepels zijn ook een heel stuk gevoeliger en GROTER geworden, hele schijven zeg! Funnyme, wat rot dat je zwangerschapssuiker hebt! Krijg je nu ook een speciaal dieet? Parr, met plassen heb ik dat ook dikwijls hoor een harde buik.. Met lopen trouwens ook! Het doet niet eens zo zeer alleen een onwijs vervelend gevoel he! Leuk Steen , kan je lekker mutsen in de babykamer Nikky wat naar van je poes, zo''n beestje kan toch een heleboel liefde aan je leven toevoegen Kaatje spannend hoor de bruiloft komt nu steeds dichterbij! Nog geen gekke gedachtes als runaway bride? Hier ook een drama met haar, iedereen vind het altijd leuk zitten en ik verklaar ze echt voor gek! Leuke foto's , je haar zit leuk zo! En mooie ketting.. Fijn dat je toch nog een kapper heb gevonden! Cossy leuk dat je zo'n leuke echo gehad heb! Roshi wat een achterlijk wijf is dat dan? Ik denk dat ik toch niet zo heel erg vriendelijk was gebleven .. Hmm over hormoontjes gesproken. Ging band oppompen bij de benzinepomp, vriendlief naast me..Stap de auto in zit er een of andere gek me bijna weg te duwen van me plekkie ! Nou ben ik even uit me slof geschoten , de nodige scheldwoorden vlogen erdoorheen , en het is dat ik de veiligheidsgordel niet los kon krijgen anders had ik hem persoonlijk uit zn auto getrokken denk ik hihi! Vriendlief is dan nooit zo heel erg blij met mij en mijn uitbarstingen, ach iedere gek zn gebrek toch? Tweety we hebben een huisje in de Stadspolder, vriend stond sinds 18 jaar ingeschreven en stond nu op 50 punten! En zie het resultaat 1 keer gereageerd en nu al een eigen plekkie! Ja baal inderdaad best wel dat ik niet mee kan Maar ik moet morgen mn eerste werkdag daar werken , en om nu al gelijk vrij te vragen .. Is jammer maar dan doen we het daarna gewoon nog een keer over toch als de kids geboren zijn! Funnyme hoop dat het een stuk rustiger gaat worden in dat buikje van je, en dat de kleintjes toch nog even blijven zitten hoor! Ik ben ook even helemaal de weg kwijt, zit me nu toch te bedenken dat ik nog zoveel moet doen! Moet me eigen ook nog zoveel gaan verdiepen in de mama rol .. Ik voel me eigen echt zo een leek , en dat krijgt over een paar maandjes een kindje in haar armen Hoop dat het allemaal op zijn plekje valt.. Owja en over dat sangenic luiergeval.. ik heb hem gekregen maar ik zou niet eens weten hoe dat werkt !
Zo warm dat er bij de gym niet gehupst werd (niet dat ik mag meehupsen, maar kom ) Hier in huis loopt de temperatuur ondertussen ook flink op omdat er nu 6 mensen in de woonkamer warmte zitten te verspreiden... Ik ga maar eens lekker onder de lauwe douche en dan nog even pokemonnen in m'n bed Morgen komt er een of andere consulent van het boekhoudprogramma, dus hoop dat ik redelijk op tijd naar huis kan. Die consulent heb ik zelf "besteld".. GISTEREN... en dan komt ie morgen al Normaal gezien vind ik even langer blijven helemaal niet erg, maar ze komen morgen met de Kaatje Katoen bestelling en dan wil ik natuurlijk wel thuis zijn. Tenzij ze 's morgens komen, dan was ik er sowieso niet, maar over het algemeen worden pakjes 's middags geleverd. Weet ook niet wat het is met de TNT Post tegenwoordig, want we vinden steeds pakjes voor ons bij de buren terug (nu ja, die buren komen ze brengen) zondat dat er ook maar een spoor was van briefje in brievenbus waarop staat "wij hebben uw pakje bezorgd bij huisnummer zoveel" Lekkah handig... (wonen in groot flatgebouw, dus buren kan je ruim zien: de hele verdieping komt in aanmerking ofzo ) Kaatje Katoen zei aan de telefoon dat de bezorgers het normaal gezien alleen maar op het juiste adres mogen bezorgen, maar mijn vertrouwen in de post annex mensheid is niet erg groot. Soit. Einde zeurmodus. Fijne avond nog en hopelijk allemaal een goede nacht ondanks de warmte!
Hallo dames, Ben er even niet geweest... Heb het enorm druk gehad, en gisteren is de prenatale les dan nog wat uitgelopen... En intussen moet ik ongeveer 20 pagina's bijlezen... Vandaag wel 28 weken... Jippie en we hebben een 3D-echo gehad... Echt prachtig ik probeer morgen de foto's te plaatsen.
en wat ik vanmiddag toch weer meemaak, Dennis mijn vriend ( ja leuk he Dennis en Denise hihi) had wat shirtjes nodig en korte broeken, wij op naar de stad en the sting binnengelopen. Afijn wat kleding stukken gevonden en gaan richting de paskamer.. Wij een kwartier staan te passen , en het viel me al op dat er blikken richting mij en mijn buik gingen, wat giecheltjes enzo.. Verder geen aandacht aan besteed, hij verder passen zeker een uur in de paskamer gezeten.. Kijk ik op de grond... Nee.. echt... Ligt er dus zo een grote ronde zoogcompres op de grond Nota bene bij de pashok waar mijn vriend stond te passen,nou ik kan je vertellen ik kon wel door de grond zakken van ellende.. JA nu wist ik dus waarom die mensen zo naar me zaten te loeren en te lache! Nu kan ik er wel om lachen , en het gebeurt ook altijd bij mij!
Hey meiden. Nou vanavond weer naar pufles geweest, hebben dit keer bewust leren ademhalen. Tweety, lekker dat je een jurk hebt, schoenen hoeven geen dilemma te worden als je geluk hebt, heb de mijne uit de schoenenzaak hier in het dorp(je) en was maar 30 euro kwijt Wupje, goed geregeld bij de arbo,en idd gewoon aangeven als het te veel wordt Dniise, dat zou goed nieuws zijn ! Zeker als er weinig moet gebeuren. en anders gewoon het hoognodige en na de bevalling de rest. Kan je geen vrij krijgen van het werk met de meeting? Je bent toch ruim op tijd met aanvragen Jekkia, vind je geen slechte moeder omdat je je kind een uur eerder op bed legt hoor, jij hebt dat uur gewoon nodig,en als jij niet lekker bent kan je geen goede moeder zijn..dus ook naar jezelf luisteren Parr, gelukkig een goede duidelijke echo gehad. ga zo even op hyves naar het geslacht spieken FunnyMe, als ik een combi krijg van menstruatie krampen en harde buiken moet ik direct de vk bellen.. niet te lang mee wachten hoor als je het niet vertrouwd ! Roshi, ow jee brand weer onder controle? en veel schade of valt het mee? Ingetje, lucht op he ff klagen..knuff Dorientje, 28 weken verder alles goed? Kom net terug van gym, heeft vriendje alle ramen beneden ( voor en achter ) gelapt.. lekker is dat ook weer schoon en hoeft dat ook niet nog eens morgen. Ga nu mijn nagels maar even lakken ( als ik dat nog kan haha doe het normaal nooit)
@kaatje85: ja hoor verder alles oke... Onze kleine meid weet zich nu te gedragen... Behalve het stuit liggen dan...
Nou ja als dat alles is, oke is niet leuk maar ja het belangrijkste is dat ze gezond is.. en ze kan nog draaien. Dniise, lees nu je actie pas
Denk ook dat die stuitligging vast nog goed komt. Uk kan nog draaien tot iets van een 36 weken (en daarna zelfs ook nog), dus je hebt nog een hele tijd te gaan. Vind het wel erg raar dat die gyn al over keizersnedes begon. Heeft ie niks anders te doen dan zwangere mensen bang maken? Positief denken en uk goed vertellen dat ze mooi om moet draaien Komt vast goed! En nu ga ik echt naar m'n douche
Hey meiden, kom even aanwippen nu ik me weer wat fitter voel! Ik moest vanmorgen naar de fysio voor mijn nek.. en ze was nog geen 10 min, bezig toen ik ineens lijkbleek werd, een ontzettende zweetaanvaal kreeg en ontiegelijk duizelig werd.. Ik wist even niet wat me overkwam en wist ook niet waar ik het zoeken moest.. in klap was ik zeiknat van de zweet, en zo beroerd als weet niet wat! Denk toch idd dat het te maken heeft met het draaien van de kleine.. het kwam alleen op een ontzettend kl*te moment.. Gelukkig zakte het na 10 min af (en daar ging mijn sessie tijd ) heb mij aangekleed en gauw naar buiten gegaan.. vriendlief was gelukkig mee, en daarna gauw naar me moeders huis gegaan (woont 5 min bij de fysio vandaan) en daar even op de bank gelegen! pff at vond ik dat eng vanmorgen! Dorientje: Gefeli met je 28 weken! Gelukkig dat alles goed en rustig is met je ukkie!