September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Oww hadden wij maar regen! Ik ga hier helemaal dood... Ruilen? :p

2. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    heb hier ook net het zwembadje staan, had manlief al ff gisteren aan t pompen gezet maar ff op buienradar gekeken maar hier gaat t voorlopig niet regenen.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha dames!

Nou even snel tussendoor want het is toch wel druk hier op het werk en aangezien ik er nu korter ben moet ik ook wat sneller doorwerken...eigenlijk helemaal niet maar ja, zit in de aard van het beestje!

@ Miranda T balen van je bekken wel fijn dat je een leuke 3d echo had!
    @ Dniise ja dat leek-gevoel is herkenbaar! oh jee een zoogcompres op de grond... maar het was niet eens je eigen of toch wel? :oops:
    @ Kaatje wat heb jij toch een lief vriendje (oftewel aanstaande!) Mijn hubbie mag ik trouwens ook niet over klagen want die heeft gisteren de tuin weer gedaan :D
    @ Cossy, Dorientje en Parr superleuke foto's!
    @ Pupke heerlijk zo'n woning met koelsysteem! :D En idd aftellen tot verlof, hier 30 juli yippie!
    @ Tweety oh nee nu al regen? Hier is het nog smoorheet dus ik ben benieuwd...
    @ Mica grappige droom 8) 8)

Zo dit was het voor nu, ben er vanmiddag nog wel even!

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    keek net op buienradar en een heel klein wolkje boven ons en rood erin idd onweerde het ook ff. nu is het weer ff droog geloof ik nou we wachten af. het is een groot bad dus is ook niet 1 2 3 vol maar kan hem laten staan de rest van de zomer.

5. hallo

wordt ook allemaal lid van http://babys2008mamas.hyves.nl/ is voor iedereen die in het jaar 2008 een kindje verwacht of al gekregen heeft.

melanie

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!
    Funnyme, hoe is het nu met de krampen en harde buiken? Hopelijk is het allemaal wat weggezakt...
    Wat een mooie echofoto's allemaal!
    Hier alles goed. Zo even een was opruimen en de keuken aan kant maken (gister gebarbecued en nog niet alles opgeruimd) en dan lekker de tuin in met een boek. En als het te warm wordt duik ik lekker ons gister opgezette zwembadje in :)
    Fijne dag verder dames,
    groetjes
    Azeb

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    nee hier ook nog geen regen....mag van mij wel hoor!

Op zulke dagen is het helemaal niet zo erg dat je niets mag doen.....hier binnen is het 23 graden, dus dat is best goed vol te houden.
    ga ff m'n broodje eten. tot later

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Hey allemaal,

Wat betreft de regen. Hier is het nog droog, maar volgens nu.nl waarschuwt het knmi wel voor zware regen en onweer vanmiddag en vanavond.
    Ik zit hier nu lekker binnen in een ruimte met airco, dus is hier op mn werk prima uit te houden.

Ik had gisteren mijn diploma-uitreiking. Was een heel langdradig gedoe, maar daarna zijn we wezen uiteten met ramons ouders en de mijne en dat was super gezellig.
    Ik heb van mn ouders een ketting gekregen met een gouden kinderhoofdje eraan. Die wilde ik ook heel graag hebben, dus ben er echt super blij mee.

Vanavond een pretecho. Ik heb er echt super veel zin in :D!

9. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Goedemiddag,

Net thuis van werk, morgenochtend weer..en dan lekker weekend.
    Gisteravond diplomauitreiking, erg leuk!

Hebben jullie dat nou ook, dat er zo flink getrapt, gewoon dat het zeer doet.Kan af en toe echt heftig zijn, bijv.als je te lang zit.
    Ben steeds bang dat ik een te groot kind krijgt door dat heftige schoppen.Dat ik straks met de bevalling finaal uitscheurt! :cry:

Ga zo ook mn buikomvang is meten, ben benieuwd.

Doei, effe douchen!

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Hier ook heel heftig getrap, maar ik denk niet dat het veel met de grote van het kindje te maken heeft.
    Hoe rustiger ik ben, des te meer getrap. Ik zit heel de dag op mn werk, dus als ik daar ben dan is ze heel erg druk. Maar vind het wel gezellig zo'n schoppertje in mn buik (ligt er ook aan waar ze schopt, tegen mn ribben aan vind ik stukken minder gezellig!)

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hier staat het zwembadje ook op, alleen wilde Raven niet lang in het badje. Tis eigenlijk ook veels te warm, wat regen zou best welkom zijn...

Ik krijg ook 49 uur kraamzorg, min de uren dat ik in het ziekenhuis lig maar waarschijnlijk weer extra uren vanwege de keizersnede en het herstel ervan.
    Zie wel hoe het loopt...

Cossy, hoe doe je dat straks met de baby als jullie op een kamer wonen?
    Wij zijn vorig jaar een maand voor de bevalling verhuisd juist om die reden (ook zo'n 1 kamerflatje)

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Marielle, Raven trapte ook enorm veel in mijn buik en ze was maar 44cm toen ze eruit kwam. Ze was wel de beweeglijkste baby op de hele couveuse afdeling. De verpleging noemde haar sprinkhaan omdat ze telkens haar benen de lucht in gooide:D

Haar broertje is nu ook heel actief in de buik, maakt niet uit of ik nu zit, loop, lig of sta.

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou hier weer een stort bui waar je u tegen zegt hoop dat het een beetje afkoelt en niet benauwder van wordt

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb even weer een slaapie gedaan. Nu maar ff douchen en wat eten en dan naar het werk :(
    Wat is het ongelooflijk benauwd he? Het voelt hier wel als 40 graden zeg!

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    ik waag me ook niet buiten.....het ziet er hier nog niet echt uit dat het gaat regenen, we wachten af.

Ingeltje, succes op het werk!

marielle en dreames proficiat met jullie diploma!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kleintjes krijgen steeds minder ruimte in de buik, dus het getrappel wordt steeds erger! GEzellig en pinlijk ;)

17. hoi ben weer terug van mijn werk.
    hier nog geen regen te zien maar wel flink bewolkt dus we wachten maar af. heb alles dicht gelaten en het is nog te doen hier binnen.
    heb wel alles terug gelezen maar geen puf om te rageren, slaap al nachten echt slecht en dat begint nu een beetje op te breken, dus mijn 2 uurtjes op de bank gaan er vanmiddag zeker komen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. 4days

4days Niet meer actief

Jekkia -> Jah wij proberen ook al ruim een half jaar te verhuizen. Maar geen enkele instantie vind dat wij snel een woning nodig hebben, en met de normale procedures duurt het allemaal eeuwig... Particulier hebben we ook al gekeken maar die zijn echt veeeel te duur (ons budget is 500 euro per maand max. aan kale huur). Er zit dus op het moment niets anders op dan wachten...

19. mamameike

mamameike Bekend lid

hoi ladies...
    allereerst ingeltje DANK JE WEL !! voor de plaatsing van de 134 cm, vroeg me al af waarom het zo klein in beeld kwam, schijnbaar iets niet helemaal goed gedaan hihihihihi
    jammer,kan je plaatje niet meer zien!

funnyme vervelend die suiker tijdens je zwangerschap! Hoop dat het allemaal goed met je gaat en dat je er nog niet al te veel last van hebt en dat de beebjes er ook niet al te veel last van zullen ondervinden, vond ook al dat ze hard gegroeid waren de afgelopen weken!
    Steen, kan me voorstellen dat je eerder gaat bevallen, 12 weken plat is lang genoeg zeg!! nog even volhouden jij!! (en ministeen) sterkte!
    @parr...pas goed op jezelf meis!
    @kaatje...vervelend dat gedoe met vriendinnnen....lekker dat ze zo met je mee leven en t spijt me wel hoor maar je gaat toch geen geld vragen voor het kapsel van een vriendin...als ik het kon was ik jouw kant op gereden hoor meis! vind de foto's erg leuk allebei! fijn dat je inmiddels iemand gevonden hebt en nu word het natuurlijk wel showen straks!
    @nikky..nog een dagje werken dus? geniet van je verlof! en eh wat verdrietig van je poes zeg....
    @roshi, wat een muts zeg! laat dat mens zich lekker ergens anders mee bemoeien!
    @denise, fijn dat jullie een huis hebben!

eerder bevallen: Hier in elk geval max 38 weken dus in elk geval een augustusbeebje en geen september mama maar ik blijf hier STUG mee kleppen en ouwehoeren hoor!

maagzuur neem elke avond voor dat ik slapen ga een glas melk...heeeel vies maar t helpt hier wel!

20. mamameike

mamameike Bekend lid

@parr....leuk dat uk er deze keer wel goed voor lag!
    @funny me....jouw cervixlengte is langer dan de mijne hoor....zat nu op 3.5 maar loop een weekje voor....is het inmiddels al wat rustiger?
    @dniise, wat zal je gebaald hebben zeg!
    @roshi.....aaaaa brand! alles goed afgelopen?

mooie echofoto's heb ik weer voorbij zien komen meiden! leuk hoor!

Regen: hier nog niks....volop zon! jakkes......zit nu in een hemdje in de tuin met mijn voetjes in emma dr zwembad, heb wel een bikinibroekje aan maar dat is eigenlijk niet om aan te zien, gelukkig zien de buren niets hihi

Verslagje van de gyn:
    De beebjes doen het beide erg goed, de linkse is de drukte maker, ligt al een beetje ingedaald en ligt met het hoofdje naar beneden. Hij/zij weegt nu rond de 1800 gram, op de gemiddelde grens van een eenling.
    beebje twee ligt in een stuit, is de rustigste van de twee en ook hij/zij ligt op de gemiddelde eenling en is rond de 2100 gram. Beide beebjes doen het erg goed en zoals het er nu uit ziet is de kans groot dat ik natuulijk mag bevallen! Ben echt zoo blij dat het allemaal nog steeds zo goed gaat!
    de cervixlengte (staand gemeten) met volle druk er op is nu 3,5 cm,ook dat is erg goed, hoe langer dat zo blijft hoe minder kans ik heb dat ze voor de 36 weken geboren worden! mijn bloeddruk was 130/90 handmatig, heb aan de ctg gelegen en daar was hij gemiddeld 105/75 na correctie, dus ook dat zag er goed uit!

Deel Deze Pagina