Nikky: gefeli met je verjaardag! Ik ben al weer thuis... de eerste de beste die vroeg hoe het met me was op het werk, kreeg een stortvloed aan tranen... de tweede ook en de derde ook... die zullen wel gedacht hebben zeg... Tóch maar gaan proberen te bellen. Na 4 telefoontjes en een vergadering kon ik geen concentratie meer opbrengen, deed alles zeer en ben ik toch maar weer naar huis gegaan en heb me ziek gemeld. Ga morgen vragen of ik gesprekje met arbo-arts kan krijgen... Nu op de bank, beentjes omhoog en wachten op mannetje... dank voor jullie lieve woorden! Sprongen de tranen me toch wéér bijna in de ogen (ik ben nogal een jankerd.....) xxx
Goed zo Ingeltje! Denk aan jezelf meid! Succes en rustig aan he! Funnyme, fijn om te horen dat de echo goed was! Hier is het gerommel net begonnen, heerlijk wat verfrissing!
Nikky, gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb vandaag bij de Blokker nog hele leuke interieurstickers op de kop getikt. Giraffe, aap en nijlpaard in motief van retrobehang voor maar 5 euro!. I love uitverkoop Ingeltje, wees niet zo eigenwijs en luister a.u.b. naar je lijf. Je bent absoluut geen jankerd, want zwanger zijn kan gewoon zwaar zijn en zeker met dit weer en in het laatste termijn. De Arbo-arts zal het ongetwijfeld met ons eens zijn, dat jij nu nodig gas moet terugnemen. Anders heb je straks door de stress de kleine al eerder in je armen dan je denkt (wil je niet bang maken, meid) Wel hardstikke goed van je dat je toch naar huis bent gegaan! Klopje op je kopje!
Tweety : zijn vandaag bij progrez langsgeweest, papieren in orde gemaakt en morgen gaat hubbie kijken . Ik weet al hoe de woningen eruit zien , vriendin van mij heeft daar gewoond, en kan hij het verder regelen. Ben echt zo ontzettend blij, het is een heel mooi appartementje wel op de 3e verdieping, maar wel op een hoek en hebben geen bovenburen! De mensen die dan naast ons wonen die gaan er ook uit per 1 augustus uit dus ook nog is nieuwe buren. Een hele frisse start dus!
@Nikky, gefeliciteerd met je verjaardag! @Ingeltje, hé jankerd Hoe is het nu met je, nog veel last? @Wupje, gaaf hé dat gegolf in de buik kan er wel uren naar kijken. Fijn dat je nu iets meer rust krijgt. @Roshi, haha optimistische man Misschien moet ie even kijken of er echt niets uit komt 5 kilo is niets gek mens! @Tinkerbel, wij denken allebei later dan de uitgerekende datum. @Yule, veel plezier op vakantie, geniet lekker enne mannen blijven kleine kinderen hihi @Parr, hier ook harde buiken als ik naar het toilet moet. Nog bedankt voor je sms De mijne ook terug gehad ? (meteen een check voor straks ) Balen dat je nu de ww in moet maar wel beter, aangezien je toch niet luistert Nu wel rustig aan doen hé en de fotos zijn mooooi @Kaatje, mooie tijd 12:30 uur....spannend spannend spannend! Ik denk aan jullie morgen en super dat je een kapster hebt gevonden @Cossy, heb de fotos op Hyves gezien, lief hoor en duidelijk een jongen. @Tweety, wat super dat je een jurk hebt gevonden, ben benieuwd. @Dnisse, dat zou gaaf zijn..wanneer horen jullie het? Enne leuke actie. @Jekkia, mooie buik zeg kraambureau zegt dus dat zij niets regelen en dat Achmea dat doet..wordt er niet goed van. Morgen mag mijn man bellen haha. @Dorientje, wat mooi die lach geweldig. @Meike, wat een super goed nieuws zeg @Funnyme, ook goed nieuws voorbeeldige tweelingen hebben we.
@dniise mooi meid hoop dat je snel je huisje hebt. lekker geen boven buren. en nog nieuwe buren spannend hoor. @nikki gefeli met je verjaardag. @jekkia leuk he uitverkoop scheelt vaak weer lekker. @ingeltje goed meid dat je naar huis ben gegaan. en je bent geen jankerd oor ik heb het ook dat ik snel huil ben ook zo'n emo queen. @funnyme gelukkig dat de echo goed was. @parr ja mega bad haha en dan moet greanpeace nog uit rukken straks save the wale. kon het toch niet laten net na het eten zonnetje scheen ff en ik in het bad met me zoontje die vond het geweldig hij is nog niet helemaal gevuld maar was wel ff lekker.
Vanmorgen ook weer eens gewogen en ben nu 5,6 kilo aangekomen..was verbaasd want volgens mij groei ik nu echt per dag Kleine ligt ook super hoog... Realiseerde me vandaag dat ik straks dat knusse getrappel weer moet missen...heeft toch wel iets gezelligs vinden jullie niet? Manlief mag morgen het kraambureau en Achmea bellen, ze zoeken het samen maar uit...pfff kan dan niet meer redelijk blijven, hij gelukkig wel
@ingeltje hoe gaat het nu met jou dan? voel je je wat beter? @krisstel ja ik weet het, allemaal voor een goede doel... en ja ik realiseerde mij dat ik straks ook die trappeltjes ga missen @tweety
@Jekkia, zit bij Avero Achmea en heb de kraamzorg via ZIN kraamzorg. Jaaa soms ben ik 'jaloers' op die vrouwen die hun kleintje al hebben maar realiseerde me vandaag dat het straks wel eens andersom kan zijn haha.
Hallo! Ik lig lekker op bed.. bandenpijn blijft helaas. Maar heb er met name last van na zitten/liggen als ik opsta. Kindje ligt ook alleen nog maar erg laag, ik denk dat het indalen al is begonnen? Zal eens op forum bij de verloskundige vragen.
Zo eindelijk regen hier..... Heerlijk. Nikki van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Kaatje niet teveel stressen maar vanaf nu helemaal gaan genieten. Echt de dag vliegt zo voorbij. T gaat zo snel. Dus vanaf hier wil ik je alvast een hele fijne dag toewensen en heel veel plezier. Ingeltje rustig aan doen hoor. Maar eigenlijk kan ik dat wel tegen de meesten hier zeggen. Dus allemaal een beetje op mekaar passen En baby geknuffel ga ik hier ook wel missen, denk ik. Nu zijn de schopjes nog zo lief en is het zo speciaal dat je die kleine bij je draagt. Maar tsja weet niet of dat met 6 weken nog zo is als die kleine bijna te groot is voor je buik en kleine trapjes ineens enorme trappen worden. Vind het nuleuk maar ben ook wel heel blij als de kleine uk er straks is. Zo benieuwd hoe de kleine er uit ziet. Zijn er meer meiden ook zo moe? Ik ben echt smiddags al helemaal moe. En als ik dan ga liggen slaap ik ook zo 3 uur. En dan als ik smorgens niet de wekker zet dan slaap ik zo door tot 12:00. Vanmiddag naar de vk geweest alles was goed alleen enorme enkels maar dat komt ook mede door de warmte. Bleekselderij zou goed moeten helpen. Helaas eet elke dag al n salade met rauwkorst en met bleekselderij maar geen succes. En de vocht afdrijvende capsules kunnen het ook niet meer aan. Nou ja vanaf morgen weer beter enkel weer! Volgende week vrijdag intake voor kraamhulp. Ben wel benieuwd hoe het hier is met de drukte en of er hier ook gekort wordt op de uren.
Ik doe ook mee, ik wil ook niet meeeeeer bleh Het werken valt op zich wel mee, maar ik heb gewoon helemaal geen zin meer! En als het dan ook nog zo warm is Die rotnachten heb ik ook trouwens. Mijn buikomvang was gisteren 92 cm, dat valt dan ook wel mee. Dniise jij had ook maar 90 toch? En Lindaa, wat heb jij eigenlijk? Of had je dat al gezegd? Ik kan me jouw buik van een foto herinneren (dacht ik)en die zag er strak uit 8) Pfiew wij hebben eindelijk de kinderopvang geregeld, jeeej wat een opluchting. nu alleen een beetje zuinig leven zodat we het kunnen betalen, en dan na enkele maanden naar een goedkopere gaan, als daar plek vrij is gekomen.. He dames, hoe zit het eigenlijk met fopspenen? Die mag je niet vanaf het begin gebruiken omdat het 'zuigsysteem' zegmaar anders is dan van een borst of flesvoeding, toch? Vanaf wanneer mag het dan wel? En hoe gaat dat in z'n werk dan, stapsgewijs? (neeeee hoor, ik heb helemaaal geen twijfels over mijn aanstaande moederschap )
fopspenen kun je het beste gebruiken als de beeb gewend is aan de borst. want fopspenen komen voorin de mond terwijl de tepel en fles achterin komt. dus dit verwart de beeb. het beste vragen an de kraamzorg, hun hebben dan het meest ervaring mee
Hey meiden, Even snel een berichtje want ik ben doodmoe. Ik heb net een pretecho gehad en ben meteen weer helemaal verliefd. Zij heeft nog even bevestigd dat het een meisje wordt. Ze heeft even naar de groei gekeken en ze ligt ongeveer een week voor met de groei. Morgen zal ik de foto's scannen en in mn album plaatsen.
@Fopspeen: De kraamzorg zal het je absoluut afraden als je borstvoeding geeft, dat deden ze bij mij ook. Alleen had Tim zoveel zuigbehoefte, dat ze uit pure nood gezegd heeft dat we hem beter wel een speen konden geven. Geen fopspeen als je borstvoeding geeft is omdat ze bang zijn voor tepel-speen verwarring, alleen zei mijn kraamhulp toen ook al: Ik moet de eerste baby nog tegen komen die daar last van heeft.. Zij vond het eigenlijk de grootste onzin die er bestond, en ze zei ook al: ik mag je geen speen aanraden vanuit mijn werkgever en het borstvoedingsbeleid. maar als ik naar mijn gevoel luister, zou ik je kindje gewoon die speen geven want blijkbaar heeft hij het gewoon nodig met zijn behoefte om te zuigen @ Kaatje: Genieten geblazen morgen voor jou Het kan gewoon niet meer fout gaan nu, nu je een goedkope kapper gevonden hebt etc etc, You Go girl
Kom alleen even snel voor het in bad gaan Kaatje (en haar aanstaande natuurlijk) morgen een hele mooie dag toewensen. Geniet ervan!