September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Wauw Meike geweldig een tweeling, hihi ik kan me voorstellen dat je even van de schrik moet bekomen!

Aan de nieuwe zwangeren: welkom en van harte gefeliciteerd!

Kaatje, lekker gaan plassen op die flessen, en niet te druk maken he!

Anna, hoe is het met jou meid?

Funnyme, wat fijn dat je een hartje hebt zien kloppen, en maandag al weer, geweldig!

Hier gaat het wel....wordt met de dag misselijker....dat is niet echt fijn. Ik had zo gehoop daar geen last van te hebben. Ik heb het echt met vlagen over de hele dag heen. En ik heb geen snars zin in warm eten.....erg vervelend, ik zit hier dan echt muizenhapjes te eten.
    Verder moe, maar heb nu ook drie vroege diensten gehad.
    Vanaf morgen heb ik drie nachten, ben benieuwd hoe dat gaat...zie er wel tegenop hoor.
    Bij jou ging het wel aardig of niet Ingeltje, die nachten?

Fijne avond, zo ff de flessen van mvm wegbrengen en omruilen....

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Pupke, fijn dat alles goed op z'n plek zit.
    Weet jij hoe groot je vruchtje en/of het vruchtzakje was?

Hier heb ik inmiddels echt rood bloedverlies en ongikramp, dat voorspelt niet veel goeds, helaas.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    pupke, gefeliciteerd met de goede echo.
    Ga morgenochtend toch even naar de dokter i.v.m. die beenkrampen en hoofdpijn want is niet meer te harden.
    Mijn moeder denkt aan voorhoofdholteontsteking, en die zetpillen helpen ook niet tegen de pijn.

Eetse !

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    he kaatje nog roze verlies gehad?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee, alleen maar doorzichtig slijm, maar dat heb ik als sinds 3 dagen voor mijn NOD met af en toe bruin slijm.
    Verder af en toe ongi krampen,maar lang niet zo erg en vaak als in de eerste week

6. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi Annna,

Heel veel sterkte komende periode ik hoop dat het de goede kant voor je op gaat. Ik denk aan je en duim voor je.

Groetjes Marieke.

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Annna: wat rot voor je zeg... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Om een antwoord te geven op je vraag: ik heb eerlijk gezegd geen idee... we waren zo onder de indruk van hetgeen we zagen dat we zelfs niet eens aan afdrukje hebben gevraagd :( . Het enige dat hij zei was dat het er goed uitzag.

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Anna...jeetje weet niet zo goed wat ik moet zeggen :( Sterkte!
    @Meike...gefeliciteerd..wat leuk een tweeling!
    @Diddl...jeetje wat een mooie buik al zeg..misschien zijn het er ook wel twee ;)
    @Pupke..wat super dat de echo goed was, jammer dat je het hartje nog niet hebt kunnen zien...nog twee weekjes wachten dus..spannend!

Heb ook net de zetpillen opgehaald bij de apotheek..hoop echt dat ze helpen.
    Morgen naar de VK..ben benieuwd wanneer we de 12 weken echo hebben..:D

9. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Annnna heel veel sterkte meid!

Ingeltje, hebben jullie geen last van de nachtdiensten nu? Ik heb er normaal al last van, maar zie het nu helemaal niet meer zitten :oops:

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik had nog nooit een nachtdienst gehad, dus ik weet niet hoe het normaal zou zijn. Maar ik ben een echt nachtmens, dus ik denk dat ik het normaal gesproken prima trek. Merk nu echter wel dat ik tijdens de dienst wat meer misselijk ben, dan overdag. Lichaam is wel een beetje van slag. Ook merk ik dat ik 's avonds vóór de dienst wel ff moet gaan liggen opnieuw. Dat is echt de zwangerschap volgens mij. Maar goed, vanavond mijn laatste dienst. Ik vind het wel lekker rustig werken zo!

Annna; oef...heftig meid. We blijven allemaal hopen dat het goed uit zal pakken. Blijf hoop houden! Liefs

11. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Pupke, gefeliciteerd met je echo meid! Fijn om te zien dat het zit waar het hoort te zitten!

Elise, dat is jammer dat je niet om de hoek woont :( Hahaha. Kan wel een heerlijke ontspannende massage gebruiken nu!

Zijn jullie allemaal zo misselijk dat jullie aan de medicijnen gaan? Ik ga eerst de homeopatische proberen van VSM en wilt dat niet helpen trek ik aan de bel bij de huisarts. Ik ben namelijk reuze misselijk geweest, vandaag een goede dag maar dan doe ik ook helemaal niks. Beetje slapen en achter de pc. Zodra ik veel doe dan kom het. Het is een combi met vermoeidheid.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee misselijkheid is hier eigenlijk al een paar dagen weg. Af en toe met vlagen. Kan vandaag alleen niets in mijn keel krijgen. Net lekker gekookt, paar hapjes aardappel en een hapje vlees. Beetje vla toe en dat is het wel.

13. Wat leuk, van harte! Maarre... ik hoop toch dat je kindjes z'n dikke 3 maanden vóór de kerst geboren worden... ;) :) ;)

Ik ben blij voor alle dames die een goede echo hebben gehad! Ik weet uit ervaring hoe opgelucht je dan bent! Ik wilde ook dat het al 28 januari was...

Ik heb nog steeds een ik-voel-me-niet-anders-dan-anders-gevoel. Toen ik vanmiddag met mijn moeder in de stad was duurde het ook eventjes voor ik besefte: Lola, het heeft voor jou geen zin om tussen de kopjes te neuzen...' Gelukkig had mijn moeder niet in de gaten dat ik lang niet zo enthousiast snuffelde als normaal, ik heb dus maar voor haar gesnuffeld...

14. Annna: Ik weet evenetjes niet wat ik moet zeggen, maar...

15. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @anna nou vervelend. sterkte en hou vol.

@klavertje44 ik heb een beetje beleid dat ik zwangere vrouwen zowiezo in het begin niet behandel. Ik werk best diep en ga geen risico lopen. bv. met voetreflex kan je vanalles oproepen wat er graag in moeten blijven.

ik blijf lekker rustig op de bank niet nog een keer licht roze verlies, maar doe het toch maar ff rustig aan. Mijnman doet lekker de boodschappen en kookt. Of hij haalt wat. die kans is groter. haha. ben gelukkig nog wel een beetje misselijk.

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Annna heel veel sterkte, we duimen hier !

17. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @annna .... heel veel sterkte meid.
    @klavertje .... wat mij goed helpt is rustig aan doen en steeds kleine beetjes eten.
    Geloof ook niet de de ha snel iets geeft tegen de misselijkheid de eerste maanden, het hoort er gewoon bij immers.

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Anna een dikke knuffel meid! Ik wens je veel succes en sterkte toe, mijn duimen draaien!

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    dames ......ik mag me ook hier melden IK BEN ZWANGER!!!

eigenlijk hadden we ff een time-out.
    Nu had ik 2 weken geleden al het gevoel dat ik me ei-sprong had, vond ik vreemd. Normaal is mijn cyclus rond de 5 weken. Dus eigenlijk zou ik vandaag of morgen ongesteld worden afgaande op mijn ei, die een week te vroeg was...

Nu ik vanmorgen een ovu-test gedaan en positief, vanmiddag nog een ovu-test en ook posi... dus ik dacht of een laat ei of misschien wel zwanger...

nu net met mijn vriend getest en ZWANGER :)

als alles goed gaat ben ik 26 september uitgerekend

20. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ktje welkom bij september mama´s en gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina