@roshi lief van je maar weet nog niet of ik meega(heb best wel veel last en naarmate de 30 weken naderen krijg ik een heel akelig gevoel en weet dan ook niet of ik echt nog veel weg ga en weet ook niet hoe het bij de gyn gaat lopen qwa inleiden of eerder halen .hij gaat vanaf 30 weken namelijk verder kijken hoe we het gaan doen) @CHAARTJE HEEL VEEL STERKTE NOGMAALS HET IS EEN HELE LANGE ZWARE WEG MAAR WEET DAT LEVI*ALTIJD BIJ JE IS (ik denk altijd maar dat ze het fijn hebben onderling met alle vlinderkindjes)HELE DIKKE KNUFFELS (je mag met altijd pb;n) @azeb wat een goede tip zeg(zal ik zeker onthouden) @jessejaime fijn he bloedprikken @anno hier komt de vermoeidheid ook steeds meer terug welterusten voor nu(ik heb net 2 uur geslapen ) en gefeliciteerd met je mannetje @shedevil je moet doen waar jij je goed bij voelt(ik zou ook lekker pas bellen als alles achter de rug is en je lekker gewassen en een tijdje met je uk hebt doorgeracht wat niet weet wat niet deert dit is de eerste helft waar ik op reageer ga nu weer verder teruglezedn en reageren (ach zo blijven we bezig he ) groetjes debby
@jannes fijn zeg dat alles goed was (ga je toch een avond kruipend oor het huis wie weet ) @parr lekker op je bed liggen is ook al prettig toch @roshi ja dat is goed zal mijn nummer ook doorgeven en dan hoor ik het wel als er een andere buddy vrijkomt groetjes debby
welkom babystyle de dames die hier kletsen zijn allemaal in september uitgerekend (en kletsen dat ze kunnen ) nogmaals welkom en klets lekker mee groetjes debby
Welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd! ik zelf was ook 28 sept uitgerekend maar dat is inmiddels verplaatst naar de 25e (dus ong rond die tijd hahahaha) zal ik je even een korte rondleiding geven wat wij sept allemaal uitspoken naast heeeeeel veel kletsen over van alles en nog wat houden we een lijst bij. op deze lijst staat: je leeftijd, hoeveelste kindje je verwacht, het geslacht wat je denkt (en eventueel als je het wil zeggen en als je het weet het geslacht, waar je wil gaan bevallen of je flesvoeding of borstvoeding wil gaan geven. Ook staan er data op wanneer we naar de VK/gyn gaan, verlof krijgen etc. Als je ook op deze lijst wil zou je dan alle gegevens in willen vullen en deze naar me willen PB'en (of gewoon hier neer zetten mag ook ) dan verwerk ik ze voor je in het lijstje. Tevens heeft bijna iedereen een buddy. Dit houd in dat je je telefoonnummer met deze persoon uitdeeld, mocht er iets zijn dan kan je elkaar even sms'en/bellen en de andere persoon zet dat dan weer hier neer. mocht je ook een buddy willen Debby is nog buddyloos misschien willen jullie buddys worden verder hebben we ook een Hyve, hier staat o.a. de echte namen van iedereen/ geslacht baby etc, op de zwangerschapspagina kan natuurlijk iedereen en deze hyves is gesloten. Kaatje beheerd deze pagina zij trouwt vandaag dus mocht je je vandaag aan willen melden zal zij je niet direct kunnen accepteren de link: http://www.september2008.hyves.nl/ ook is er al 1 kindje geboren, Levi* het zoontje van Chaartje is op 2 juni geboren helaas heeft Levi* het niet mogen redden en is naar 25 dagen op 27 juni overleden. nou ik hoop dat het genoeg info is Liefs Roshi
Als het goed is is Kaatje nu de vrouw van.... Van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Kreegvan de week in een lingerie zaak een goeie tip die ik jullie niet wou onthouden. Ik dacht laat ik vast een voedings bh kopen dan heb ik die maar vast. Nu gaf het vrouwje in de winkel aan dat je deze beter pas 4 weken voor je bevalling kunt aanschaffen. Ivm dat je borsten nog meer kunnen groeien. Plus als je straks bent bevallen dan is je taille in eens heel wat kleiner waardoor de bh geen tot bijna geen functie meer heeft. Vond dit toch wel lief dat ze dit zei. Bespaart me weer wat geld en tsja we blijven nederlanders Zo lekker een smoothy op smikkellen jammie......
yeah kaatje is nu "de vrouw van" gek klinkt dat he. Lieve Kaatje en husband van harte gefeliciteerd! Ydnic> als je inderdaad een "gewone" voedings bh koopt (deze zijn vaak goedkoper) ipv een meegroei ding dan kan je beter tot het einde wachten. Ik heb zo'n mee groei ding gekocht en er konden nog wel 10 (.)(.) bij
nou ben maar weer van de bank af gekomen, slapen wilde niet lukken en voel me nog rotter. ga zo maar ff douchen en dan haren doen enzo. als het goed is is hubbie vroeg thuis omdat we naar de bv bijeenkomst gaan. hopelijk loopt het niet te veel uit want ik moet morgen al weer om 6 uur op staan om te werken en dan eindelijk weekend. ik heb wel gewone voedingsbh´s gekocht maar wel een maatje te groot. heb ondertussen door al mijn vocht wel zo´n tussenstukje ertussen. mijn borsten zijn al 3 maten gegroeid en ik hoop gewoon heel hard dat het hierbij blijft en dat ik straks ook nog wat over hou haha. kaatje gefeliciteerd ! ! ! ! ! nou ik ga ff douchen en dan ben ik er weer. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Mijn leeftijd is 20jaatjuhs Ik verwacht mijn 1e kindje Geslacht meisje. Thuis wil ik gaan bevallen en wil borstvoeding gaan geven. En heb me op de hyves aangemeld, w8 de reactie wel af. Meer vragen, vraag maar gewoon. ben nog niet zo thuis hoe alles werkt hoor, berichten schrijven en lezen oka, maar rest lukt nog neit allemaal.
hoi hoi! Nou ik ben weer terug van mijn teambuildingdag. Het was erg gezellig. Eerst lekker thee met vlaai maar voor mij als zwangere zeker niet slecht 8) en daarna boerenspellen. Ik heb niet alles mee kunnen doen maar het was wel hilarisch Zo moesten mijn collega's kruiwagenrace doen, klomplopen (met z'n 2'en vast aan een klomp) strobaal rollen etc. Zelf heb ik nog mee kunnen doen met koeflaterprikken hoe verzinnen ze het? : en zaklopen (echt lopen dus...) Nu zitten ze allemaal op een solex en het regent dat het giet...zij liever als ik! @ Tinkerbel en al wat gehoord van je hubbie of ie de nieuwe baan heeft? @ Anno klaag maar lekker bij ons hoor, ik voel me af en toe ook echt een luie doos terwijl we dat helemaal niet zijn. Gefeliciteerd trouwens met je hubbie! @ Parr ja dus wij moeten echt wennen aan rustig aan doen en dat werkt op de hormonen, bij mij ook. @ Azeb zeker een goede tip ! Hoop echt dat ik op een natuurlijke manier kan bevallen. @ Roshi bij prenatal hadden ze wel een leuke voedings bh. Ik had hem eigenlijk per ongeluk gekocht dus ik draag hem nu al gewoon. Maakt niet zoveel uit. @ Jannes ha ha ik zie het al voor me zoals Debby zei; kruipend door het huis en dan maar tegen je meisje zeggen dat ze vooral moet draaien! Nou ik ga even lekker een dutje doen en dan straks even koken. Doei doei!
Kleine overwinning voor mij: ik ben overgestapt naar een andere vk! Eentje die badbevallingen doet en bovendien zo min mogelijk het bevallingsproces wil verstoren en zich dus afzijdig houdt. Is wel iets verder weg en moeilijker parkeren, maar lijkt me veel fijner dan die ik nu heb
Ik ga op 8juli naar de vk en op 10juli naar de gyn. LAs je verhaaltje nog eens kwam ik dit nog even tegen, dus ook ff opgeschreven(ingetikt) voor je
anno> nou meis het schiet allemaal niet op he. krijg je niet een beetje slaap als je een lekker warme douche neemt? Babystyle> ik ga het zo ff toevoegen aan de lijst. Wil je ook een buddy? Wupje> wat leuk zo'n dag en vlaai is altijd "goed" Wij hebben bij mijn vorige werk dat ook gedaan, moesten toen ook koe melken enzo echt onwijs lachen moppiepoppie> viel best mee zeker? en je bent nu vast erg opgelucht
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 wkn] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08* 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 24 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim Nu: 52 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa debbyvermeer <--> nog buddyloos (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juli 03: marielle82 vk Lindaa vk 04: Funnyme gyn Nic79 gyn 07: Jale Pretecho 3D/4D Kaatje 85 intake kraamzorg 08: Jale vk+extra medische echo Lise controle gyn + groeiecho Anno103 vk Babystyle VK 10: kaatje85 vk Roshi intake kraamzorg, Babystyle GYN 11: Funnyme controle gyn, Anno103, debbyvermeer Gyn groeiecho en controle gyn Lindaa intake kraamzorg 15: Jikke verlof! 16: Miracle vk + echo, parr1983 intake kraamzorg 18: Ingeltje verlof! debbyvermeer Gyn 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof! 21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg 22: steen verlof! 23: Dreames intake kraamzorg 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! debbyvermeer Gyn 28: foover verlof! Anno103 verlof IrisB verlof!, Diddl verlof! 29: FunnyMe verlof! jessejaime VK Augustus: 01: MirandaTecho gyn 02: marielle82 vakantie en verlof! 04: Wupje verlof! Lindaa verlof! Cossy verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet) 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! 28: MirandaT verlof! September: 16: Dorientje verlof Meeting 26 juli 2008 Op zaterdag 26 juli hebben we een meeting in Utrecht. Een high tea, rond half 1, op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie de September Hyves http://september2008.hyves.nl/forum/203 ... g_meeting/ * Tinkerbel1984 * Cossy * Parr1983 * Tweety * Moppiepoppie * Nic79 * Krisstel * Kaatje85 * IrisB * Dreames * Ingeltje * Roshi * Yule * MamaMeike ( onder voorbehoud) * Jekkia ( onder voorbehoud) babystyle je staat erbij!
hup opschieten GEWOON DOEN! zal ik het zinnetje nogeens herhalen "Ik wil me graag uitschrijven omdat ik een praktijk heb gevonden die beter aansluit op mijn wensen" als je dit zegt weten ze genoeg en je hoeft verder echt geen verklaring af te leggen! geef je ook nog aan je kraamzorg door dat je veranderd bent van VK volgens mij moet dat wel. @Babystyle> ik vergeet helemaal te vertellen dat we 26 juli een meeting in Utrecht hebben. Als je dalijk bent geaccepteerd op hyves moet je even bij http://september2008.hyves.nl/forum/203 ... g_meeting/ kijken daar staat alle info. Als je zin hebt ook mee te gaan horen we dit graag van je
nee douchen wordt ik juist wakker van, dus dat heb ik gedaan en dat heeft goed geholpen. hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen. welkom babystyle moppiepoppie heb je al afgebeld? ik kreeg van de week op zwgym te horen dat de leukste van de vk bij mij weg gaat en baal er best wel van. ze gaat voor zichzelf beginnen maar volgens mij niet hier in de buurt dus helaas. xxxxxxxxxxxxxxxxx
@babystyle welkom bij de kletskousen! ik zelf ben 25 sept. uitgerekend! @ydnic idd goede tip! @anno ook geen nut gehad aan de dutje voel mij hier ook nog steeds erg moe! vanavond heb ik de laatste bv cursus, moet wel flink wat koffie drinken haha anders loop ik elke 5 min te gapen feli met jou hubbie! @moppiepoppie goed zo! het is tenslotte jou bevalling! jij hebt het te zeggen! @wupje klinkt wel lachen om te zien nou niet gelukt voor parasol... moet eentje van 4cm dik hebben de meeste zijn 4,8 wel eentje gevonden van 4 maar dan pastte de voet niet onder de tafel dus opgegeven. Wel een super leuke matje voor de nieuwe wc gevonden didn't leave empty handed denk dat ik zo een dutje van een uur probeer voel mij echt bagger
Hoi Babystyle! Leuk dat je ons komt versterken! Vandaag een rustig dagje genomen. Vanochtend even eruit om me ziek te melden bij uitzendbureau en toen weer gaan slapen. Toen gebeld om afspraak bedrijfsarts te laten regelen en ff wat rondgekeuteld in huis. Merk dat ik toch wel harde buiken vandaag heb, gelukkig niet in een bepaald ritme. Maar ook als ik ga liggen wordt de buik soms erg hard. Voelt maar raar. Ik ga nu ook weer lekker in bed liggen en beetje rusten. Net even weer naar mijn werk gebeld, die moet ik elke dag op de hoogte houden. Kan ze helaas niet meer vertellen dan dat het gewoon niet zo lekker gaat. Voel me dan toch beetje schuldig denk ik.. dom he... Lekker hè, dat koelere weer truste!
ha lieve ingeltje, je hoeft je niet schuldig te voelen hoor meis je vraagt hier toch ook niet om! Doe je rustig aan?! Liefs