September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Snap wel dat jij je schuldig voel meid, vooral omdat jij daar niet zo lang werk :( maar ji jkan er echt niks aan doen! heb niet van je gehoord dat ze moeilijk doen, dus ga ervan uit dat ze het begrijpen! gewoon lekker rusten! *knuffs

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik had maandag een mailtje gestuurd aan Wij jonge ouders om te vragen hoe het zit met het magazine (die heb ik 2x ontvangen en daarna nooit meer) en de uitnodiging voor de pranatal doos (ben zo nieuwsgierig :D) heb vandaag netjes antwoord gekregen dat ze de uitnodiging hebben opgestuurd samen met het blad juli op 27 juni. Mocht ik hem volgende week nog niet hebben moet ik weer even mailen. Netjes van ze he :D

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Babystyle, welkom hier!

Goed zo moppiepoppie!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @moppiepoppie ik vind die films op hyves wel leuk! vooral die van de tweeling dan zie je hoe ze reageren in het water :D zo van hey ik heb ruimte! verspreid alles! :) echt lief!

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Haay meiden!
    kom jullie even vertellen hoe het is gegaan bij de vk! Het ging er nl super! Baby doet het hartstikke goed! Mijn bloeddruk is wel wat aan de lage kant, maar niet iets om me zorgen om te maken!

baby is in 2 weken tijd (lag eerst overdwars) helemaal gedraaid.. sterker nog .. ukkie is al ingedaald en ligt behoorlijk in de bekken! We denken dat ik niet de volle 9 mnden uit ga zitten haha! maar was blij dat alles goed is!

6. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Dag bijna om :confused: dus hoog tijd voor een berichtje hier...

@krisstel: Heb je ondertussen iets losgekregen over de kraamzorg? Pfff, zijn wel kafka-aanse toestanden daar :rolleyes:

@ingeltje: Echt rustig aan doen nu, hoor. Je hebt het zelf genoeg tegen andere mensen gezegd ;) Snap dat je je schuldig voelt ivm je werk, maar er zijn echt veel belangrijkere dingen nu. Denk dat je werk dat ook wel snapt. Hopelijk voel je je snel weer beter nu je meer rust krijgt.

@funnyme: Fijn dat alles goed was op de uitgebreide echo! :D

@nikky: Alsnog een gelukkige verjaardag!

moe zijn: Ja, ben eigenlijk ook best wel moe weer tegenwoordig. Doe nu elke dag een dutje 's middags en dat heb ik nodig ook... Waarschijnlijk ook omdat ik 's nachts niet zo goed meer kan slapen (al valt dat bij mij denk ik best mee in vergelijking met sommige anderen hier :()

@shedevil: Ik sluit me aan bij de rest: als jij je (ex-)schoonouders er niet bij wil, dan komen die er gewoon niet bij al gaan ze op hun kop staan. Jouw bevalling, dus jouw wil is gewoon wet. Ik wil er zelf ook alleen maar m'n vriend bij, geen moeder of schoonmoeder. En na de bevalling wil ik ook de eerste uren voor onszelf als vers gezinnetje. Familie kan later wel komen en dat moeten ze maar snappen. Snappen ze het niet: domage.

@wupje: Klinkt best leuk die teambuilding dag :D Hoop dat je er in slaagt om je collega's aan hun verstand te brengen dat de helft minder aanwezig op het werk ook de helft minder werk betekent. Al snap ik helemaal wat je bedoelt, ik heb een beetje hetzelfde (al komt het bij mij vooral omdat ik bezig blijf met mensen inwerken :rolleyes: )

@yule: Meh, muggen. Ben over het algemeen heel insekt vriendelijk (ze zijn tenslotte onze zes-potige medements :p), maar muggen zijn niet m'n beste vriendjes. Hopelijk valt het met de jeuk allemaal wel mee.

@anno: Kan me voorstellen dat het allemaal niet meer leuk is op sommige momenten. Maar dat kan je hier gelukkig altijd even kwijt.

@parr: Ben je je dag een beetje goed doorgekomen? Hopelijk kan je vannacht beter slapen, liefst zonder vervelende kuitkrampen >.<

@azeb: Oh, handige tip inderdaad.

@sasha: Veel succes met de hertoets dinsdag en hopelijk houdt je laptopje het toch nog even vol.

@steen: Emo-dagjes zijn volledig toegestaan. Het beginnen toch een heel flink aantal weken te worden dat je zo moet rusten. En ondanks het feit dat het inderdaad voor een goed doel is, is leuk natuurlijk iets helemaal anders :(

@jannes: Fijn dat alles ok was bij de VK.

@babystyle: Welkom!

voedingsbeha: Heb ook een leuke gevonden bij de prenatal (misschien dezelfde als Wupje :) Zoveel hebben ze er nu ook weer niet bij de prenatal), maar die heb ik eigenlijk vooral om nu al te dragen. Had het even gehad met de saaie BH's van de Hema. Ik wacht nog even om een "echte" voedingsbeha te halen tot ik een paar weekjes verder ben. Idd eerst ff kijken wat die borsten van mij nog allemaal gaan doen qua groeien :D

@moppiepoppie: Goed dat je een nieuwe VK hebt gevonden. Is maar niks als je tijdens zo'n belangrijk moment in je leven opgescheept zit met een mens waar je niks mee hebt. Nu snel de oude afbellen :D

@roshi: Idd heel netjes van Wij Jonge Ouders.

@lindaa: Fijn dat het goed was bij de VK.

Zo, daar ben ik ook weer doorheen, oef :D

7. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ego-stukje dan...

Zat al twee dagen op en neer te wippen voor de deurbel omdat ik m'n pakje verwachtte. Geen dutje gehad gisteren en ook niet vandaag :evil: Omdat ik niet kon blijven doorstuiteren, heb ik Kaatje Katoen maar gebeld en... het was dinsdag toch niet verstuurd. Ja, dan kan ik lang zitten stressen en om de 30 seconden door het raam kijken of er geen TNT bus aankomt :rolleyes: Soit, zou morgen dan toch opgestuurd worden, ik ben benieuwd.

Gisterenavond hadden we afdelingsetentje en dat was heel gezellig. Etentje in combinatie met geen dutje 's middags had wel als gevolg dat ik doodmoe was toen ik weer thuis kwam. Heb voor het eerst in maanden nog eens echt goed geslapen, denk dat je rustig een kanon naast me kon afschieten.

Straks lekker zwemmen, dus ga nu maar de douche in. Doe ik nu 17 keer per dag, want zweet me te pletter :evil: En dan snel spaghetti maken zodat ik niet te kort eet voor het zwemmen...

Tot straks :D

8. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meissies!

Kaatje van harte gefeliciteerd!! Althans ik neem aan dat je inmiddels wel getrouwd bent? ;) Tenzij iemand nee heeft gezegd natuurlijk :)

Babystyle -> Welkom hier! :D Ik ben precies 1 dagje na jou uitgerekend! ;) En ik ben ook 20! :D Leuk hoor ;)

Lindaa -> Fijn dat alles goed was hoor! :D Zou jullie beebje een beetje haast hebben? ;)

http://www.14wfie.com/Global/story.asp?S=8588745 OMFG check dit filmpje! :confused::confused: (eerst moet je het reclamefilmpje kijken, het echte filmpje start erna automatisch)

Groetjes, Cossy

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ moppiepoppie fijn lijkt me dat zo'n badbevalling! Krijg je dan ook zo ongeveer 4 weken van te voren zo'n bad thuisgeleverd? Ik heb me er verder niet in verdiept omdat het daar bij ons op de bovenverdieping te klein voor is lijkt me maar het lijkt me wel heel ontspannend. Trouwens oude praktijk al afgebeld? ;)
    @ Babystyle welkom!
    @ Parr nee dat is not done zonder iets te kopen weer naar huis te moeten.... dan maar een wc-matje ;)
    @ Ingeltje het gekke is dat ik tegen de avond vaak de harde buiken krijg ook als ik maar weinig gedaan heb :( En slapen is dan erg lastig....daarom ben ik nu erg blij met mijn middagdutjes! 8)
    @ Lindaa fijn dat alles goed was bij vk!
    @ Irisb ja maandag mag ik ook gaan starten met inwerken, ben benieuwd. Balen van die gemiste middagdutjes....wat een fatsoen hè ze hadden toch wel even kunnen bellen dat het nog even duurde. Zwem ze dadelijk! :D

Ik ga dadelijk een satèschotel maken met sperzieboontjes en rode paprika, hmm lijkt me erg lekker! :p

10. 4days

4days Niet meer actief

11. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Wie weet wat betekent bij 'ligging': d

Dat staat op mijn zwangerschapskaart zag ik net.

:oops: nog niet afgebeld nee. Maar de nieuwe vk-praktijk gaat wel hun bellen dat ik overstap omdat ze toch mijn spullen moet hebben van hen, maar ze zei dat het wel zo beleefd was om zelf even de afspraak nog te cancellen. Is ook wel zo. Moet dus ook eigenlijk bellen, maar is nu al te laat. Heb het succesvol ontweken vandaag :) Ik doe mijn best :oops:

12. aaaaaaah mannen, hij is waarschijnlijk precies thuis als we opgehaald worden om naar de bv bijeenkomst te gaan.
    dus ik zeg dan maak ik wat te eten voor je en dan gaan we.
    ja moet ik niet omkleden, ja wat denk je zelf. maar dat duurd toch maar 5 minuten allemaal.
    wil je dan dat ik mee ga. wat een vraag nee ik wil dat niet daarom geef ik 2 personen op.

zo dat is er ook weer uit.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. nou ik ga vast afsluiten, morgen ben ik er weer, dus niet te veel kletsen en ik beloof om dan wat vrolijker te zijn.

xxxxxxxxxxxxxxx

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Babystyle, welkom hier!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lindaa super dat de beeb gedraaid is! ligt het al flink in de beken :confused: zo he!

@IrisB mijn scheenbeen is nog wel een beetje lam :( en dutje wou ook niet lukken door de rot vliegen hier in huis :( voordeur is opnieuw geschilderd dus die staat op een kier... dus morgen kaatje katoen? wij gaan pasta eten :p

@krisstel idd hoe is het gegaan met achmea en kraamzorg vandaag?

@cossy :confused: jeetje zeg dat doe je toch niet :c:

@moppiepoppie de cirkel is de hoofd en de lijn de rest van de lichaam. zo heb ik 2x een liggend 9. dus jouw beeb ligt koppie onder. ;)

@anno :)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ze geven de ligging aan in een tekeningetje: het rondje van de 'd' ( is waarschijnlijk meer een 6 maar dan in spiegelbeeld) is het hoofdje, het stokje het ruggetje en de voetjes het boogje. Het kan dus bijv een 6 zijn, een 9 of deze getallen in spiegelbeeld/op zijkant.
    Dus de d= hoofdje beneden en voetjes in de lucht!

17. 4days

4days Niet meer actief

Mijne ligt al goed om! Nu maar hopen dattie zich niet draait....

Mijn nichtje gaat als t goed is maandag over een week bevallen van een meissie! Die lag namelijk in stuit, de ze hebben een keizersnede gepland.

18. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Oh jeetje mina, ik lees het nu pas van Chaartje en *Levi. Wat verschrikkelijk oneerlijk!

Lieve Chaartje, heel veel succes de komende tijd en ik weet zeker dat *Levi een mooi vlindertje is. Sterkte en een dikke knuffel.

19. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Net terug van de VK.
    Het was allemaal weer in orde.
    Bloeddruk 130/75, bloedsuiker prima. Kindje lag ook prima. Ben alleen in 3 weken 3 kilo aangekomen :oops: .
    Heb inderdaad vorige week weer erge honger gehad, is van de week weer weg.
    Maar de VK is tevree.

Ik vroeg nog of er een kans bestaat dat ik een ks krijg.Mijn ma heeft er 2 gehad omdat ze te nauw was. En dit kan overgaan op moeder/dochter.
    Dus nu even in het achterhoofd houden en opletten of het kindje indaalt.
    Kunnen we misschien tzt even naar de gyn om te kijken of het kindje erdoor heen past. Spannend!

Ik moet wel zeggen, dat ik een hele fijne zwangerschap heb. Tuurlijk moeten we ons aanpassen, maar dat weet je.
    Sorry voor degene die een nare zwangerschap hebben.Misschien krijg ik straks wel een nare bevalling en jullie een vlotte.....wie weet.

Doeiii Marielle

KAATJE85-> VAN HARTE GEFELICITEERD, HOOP DAT JE EEN FIJNE DAG GEHAD HEB, ZONDER AL TEVEEL STRESS!!

20. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Wil iemand op de lijst zetten, 24 juli VK!
    Mag weer 3 weken wegblijven...

Thanks!

Deel Deze Pagina