Roshi zelf gemaakte gehaktballen! Ben echt blij dat mijn man kok is kan ie die dingen zelf maken. Vind dit 1 van de smerigste dingen die je maar tussen je vingers kunt krijgen. Als ie dit wil eten zal ie het echt zelf moeten klaar maken. Hier een buikomvang van 1.14 maar tsja wat wil je die extra kilo's moeten toch ergens zitten. Ben nu inmiddels ook al 20 kg aangekomen. Dus hier geen waggelende eend maar meer een olifantje cossy wat een stel gekken! Oplsluiten en het sleuteltje weggooien Ingeltje heb je ook n beetje van die menstruatie pijnscheuten erbij? Ik had er vanmiddag last van heb ook op bed gelegen. T gaat nu wel weer maar t voelde echt niet fijn. Trekkerig en zeurderig. Babystyle van harte welkom! Funnyme hoe gaat het met jou harde buiken? Is het nu inmiddels wat rustiger. Marielle lekker genieten joh! En tsja we moeten er wat voor over hebben de 1 is heel erg misselijk de ander bi en weer een ander rugklachten.... Dan is het toch hartstikke fijn dat je nergens last van hebt. Hoop voor je dat het lekker zo mag blijven. Als we over niet al te lang maar allemaal een prachtig gezond babytje mogen vast houden dan zijn we de pijntjes zo weer vergeten
Kaatje bij deze tijd ben je een gehuwde vrouw dus 'welcome to the club' en hartelijk gefeliciteerd! Hopenlijk hebben jullie een geweldige dag gehad @ Miranda jij crosst aardig wat rond door ons kikkerlandje! @ Roshi hmm jouw eten klinkt ook lekker 8) ook bij ons was de satéschotel heerlijk! Voor herhaling vatbaar. Indalen: ik heb er eigenlijk geen idee van of onze uk al wat meer naar beneden ligt. 14 juli heb ik weer een afspraak bij de vk en dan ga ik het zeker vragen. Dan ben ik ook bijna 32 weken Het is ook zo spannend allemaal! Ga nu effe lekker bankhangen, tot morgen!
@shedevil jij bepaald wie er bij je bevalling is hoor meis en niet je ex. @sasha he meis jammer dat je een her hebt. maar kom op je kan het deze keer doe je het goed. @steen ik kan met goed voorstellen dat je gek wordt van het iets mogen. ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken om in jou schoenen te staan/liggen ik zou na 1 dag al gek worden denk ik ik ben zo'n druk en bezig bijtje. @anno gelijk heb je taart van de aldi kan net zo lekker zijn. @roshi die bh's zijn idd niet de charmantste hihi. @babystyle welkom @iris nou hadden ze dat niet ff kunnen door geven dat ze het niet hadden verstuurd. @anno mannen af en toe grrr. hoe was de bijeenkomst? vanmiddag samen met manlief de kamer voor ons zoontje zo goed als afgemaakt de meubeltjes staan bijna allemaal in elkaar nog 1 kastje die doet ie morgen dan nog ff het matras oppikken bij mijn ouders en dan kan zoonlief in zijn nieuwe kamer slapen. de muurschildering is ook bijna klaar bumba staat er nu ook op bumbalu is bijna ingekleurd morgen bumba ff aankleden hihi en dan kan het bed op zijn plaats. k ga nu ff bank hangen ben best moe vandaag geen tukkie gedaan.
Pfoe, ben weer terug van zwemmen en nu kan je me helemaal opdweilen Misschien heb ik dit vorige week al gezegd (vergeef de dementie in dat geval ), maar UIT het water komen is nu zo erg. Voel echt een gigantisch groot verschil in gewicht, alsof iemand plots een blok beton op je schoulders laadt ofzo @roshi: Ze hadden me vorige week gebeld omdat er een deel niet binnen was. Ik zei dat ze het deel dat er wel was alvast mochten opsturen en dat zouden ze vorige vrijdag doen. Maar omdat ik zaterdag naar Belgie ging, heb ik gevraagd of het dan dinsdag kon opgestuurd worden (di + vrij zijn hun verstuurdagen) en dat gingen ze doen. Ze vertelde ook dat het dan woensdag zou aankomen. Dus ik ging er dan wel vanuit dat dat zo zou zijn. indalen: Ook geen idee... denk het niet omdat ik uk echt nog overal voel. Volgende week woensdag moet ik weer naar de VK, dus dan weten we waarschijnlijk meer. Zo, ik ga nu nog even voor de TV hangen (val waarschijnlijk na 5 minuten in slaap ) en dan snel naar m'n bed. Slaapwel allemaal en tot morgen!
Yep! heb ik ook Haha Iris: kan me voorstellen dat je je dan megazwaar voelt!! Hey en hoe hoog is op jullie zw.kaarten je baarmoeder? Bij mij is ie net iets onder de 2/3 nx. Geloof dat dat al vrij hoog is, ik heb ergens gelezen dat ie met 32 weken ongeveer op 1/2 zit. Met 28 weken hoort ie 1/4 te zijn geloof ik. Weet verder helemaal niet wat het in zou houden hoor, als ie groter is dan gemiddeld. Zegt volgens mij niets over grootte van je baby. VK zegt wel steeds dat ik hard groei. (heb ook steeds een andere, 1 van de 5 in de praktijk )
@Azeb, bedankt voor de tip daar moet je inderdaad niet aan denken. Heb het ook even aan mijn man voorgelezen @Jannes, lukt het een beetje met inwerken? Leuk hoor dat jullie meid zo lekker druk is, helemaal als het een goed teken is. @Roshi, kan me voorstellen dat Chaartje niet meegaat. @Babystyle, welkom! @Anno, voel je je alweer wat beter? @Wupje, klinkt wel errug lekker Lachen hé die boerenspellen. @Moppie, goed zeg! Waar ga je de badbevalling doen in het ziekenhuis of thuis? @Ingeltje, goed dat je rust houdt..reageren ze een beetje normaal van je werk? @Iris, 17 x keer per dag douchen? @Miranda, hopelijk was het eenmalig moet je voor je werk zoveel reizen? Buikomtrej Hier een buikomtrek van 107 cm. Kraamzorg; dit geloof je niet manlief belt voor de eerste keer naar het kraambureau. Zegt de medewerkster Oh ja dat klopt meneer, wij regelen huishoudelijke hulp voor u..WAT????? Dacht echt dat ik van mijn stoel viel. Gelukkig gaan ze het nu wel regelen. Werk Moet nog even mijn irritatie aan jullie kwijt, had gisteren op het werk geweigerd om een elektrische rolstoel af te leveren bij een klant omdat ik deze dan ook helemaal moet afstellen (op de grond liggen om bij sommige schroeven te komen). (normaal is dit ook niet mijn taak, maar ik moest toevallig toch bij die klant zijn). Krijg ik vandaag de opmerking dat ik wel erg makkelijk ben!! Schoot een beetje uit mijn slof..ben namelijk nog geen dag ziek geweest, werk 40 uur, doe alles nog wat ik hoor te doen en werk nu al 1,5 maand in mijn eentje (wat we normaal met 2 full timers doen) en dan zeggen dat ik makkelijk ben?? Moet nog twee weken maar heb het helemaal gehad met ze!
Babyboom, het vervolg schijnt zo op tv te komen ? Misschien wel leuk Nu is Yvon Jaspers nog, wat een irritant mens eigenlijk...
Hier ook steeds wisseling van vk. Had daardoor met 24 weken een extra echo omdat ze dachten dat het kindje heel groot zou zijn. Nu was 1 van de vk zo handig om eens te kijken hoe mijn navel ligt ten opzichte van mijn buik. En nu blijkt dat mijn navel laag staat. Dus een gewoon kindje en een heldere vk. Vind het alleen wel jammer hierdoor krijg je toch stiekem een voorkeur voor welke vk je graag bij je bevalling zou willen hebben. En nu zal je net zien dat je juist degene krijgt waar je je net iets minder bij voeld. Dat heb je niet als je maar 1 hebt! Tinkerbel als uitslag of je patner die baan heeft gekregen?
Er werd pas gevraagd naar het borduurpatroon waar ik mee bezig was. Is nu zo goed als af....vind hem zo schattig! Als iemand hem soms ook wil... nou zeg hoe moet ik nu dat plaatje hierop krijgen..grrr. Wil hem hierop plakken. Ben ik nu zo dom?
Tweety, dat was ik ook.....een bezig bijtje. In mijn omgeving kon niemand zich dan ook voorstellen dat ik me zo snel omgeschakeld heb...maar ja ik heb geen keuze toch? En het valt me nog mee dat het "pas" na ruim vijf weken begint op te breken.... Wij gaan zo lekker op bed een filmpje kijken. Mijn ouders en broertje hebben vanavond hier gebbqt, was gezellie! Slaap lekker straks, tot morgen, dikke kus!
Kan iemand voor mij op de lijst bij 5 september thuisbevalling veranderen in ziekenhuis? Denk dat het toch wel het ziekenhuis gaat worden namelijk.. de gyn belde me vandaag dat ik volgende week voor een extra controle moet komen in verband met die onregelmatige hartslag van onze knul ze blijft ook zeggen dat het niets hoeft te betekenen, maar ja, je denkt er toch wel aan..
Pisum: wel balen als dit je bedoeling eerst niet was. Maar van de andere kant zo kom je minder snel voor verrassingen te staan. Hoop voor je dat het idd niets te betekenen heeft.
Kaatje: Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt. Laat je snel wat foto's zien?
en wil iemand er dan voor mij opzetten dat ik 16 juli weer naar de vk moet?Waarschijnljk wordt mijn verlofdatum ook eerder.. omdat ik nl. nu in een ziektewetuitkering zit en geen werkgever meer heb (door de zw) ben ik verplicht van het uwv om ipv 4 weken van te voren met verlof te gaan, moet ik 6 weken van te voren met verlof! maar datum vertel ik nog! Ben er niet blij mee, maar wat moet dat moet wel leuk dat ik nu om de 2 weken naar de vk mag! komt nu allemaal wel dichterbij hoor! Ik ga op bedje! morgen naar het uwv toe.. naar de verzekeringsarts.. nou zal mij benieuwen! Weltrusten meiden!
Goedenavond dames! Zo de laatste bv cursus gehad. Heb dus meegekregen dat als je bv wilt blijven geven al werk je dan MOET je op het werk kolven... vroeg haar wnr je nou precies gaat kolven voor de bv als je op werk zit en zei zegt op de voedingstijden. Dus als je 8u werkt dan moet je 2x kolven.... Nu moet ik goed gaan nadenken wat ik doe want kolven op het werk zie ik niet zo zitten. En wil liever 3 en half dagen werken ipv verspreid 5 dagen van 4uurtjes. En wil wel 6mnd bv geven .... @pomme dank je wel Hier ook een buikomtrek van 111cm ben blij dat ik niet de enige bent! @ingeltje thxxx voor de info! Ben eigenlijk ergens een beetje blij dat een aantal van jullie eerder mama worden, dan krijg ik mee wat ik de komende 2 weken vooruit kan verwachten buik Trouwens hier heb ik mijn eerste kleine roze streepje. Al een week of zo en wordt niet groter (gelukkig!) is ong. anderhalve cm groot. Ben een beetje trots op maar hoop natuurlijk dat het daar bij blijft Mijn borsten hebben nu onderaan allemaal van die hele dunne roze strepen... maar die zie je niet 1,2,3... @mirandat hier ook eentje die erg moe is en ook afentoe misselijk bent, hoef net niet naar de wc te rennen sterkte ermee! en goed uitrusten van het weekend ja! doet wonderen @ydnic ooh gelukkig ben ik niet de enige! ik hik tegen de 20kg met mijn 18kg! kijk soms verlangend naar mijn 1e buikfoto en dan met die mega vochtvasthoundend in mijn benen voel ik mij net miss piggy @tweety wanneer is jullie grote dag dan? @ingeltje bij mij staat het op 23cm en 1/3 nx (wat is NX eigenlijk?) @Krisstel nou ja zeg! en jou gisteren van kast naar muur sturen iig wordt het nu wel geregeld ...pfff! En op jouw werk! wat is dat nou! wat zeiden ze nadat jij uit jouw slof viel dat jij nog 40u werkt, alles in jouw eentje doe etc? schamend rood sorry zeggen? zo niet kom ik het wel voor jou regelen buddy! vk heb tot nu toe bijna elke keer Jeanette gehad, die heeft elke dinsdag dienst en ik kon alleen vooruit plannen op dinsdag... volgende keer op een maandag, ben benieuwd wie ik dan krijg... @marielle volgens mij vergeet jij telkens dat ik het ook ben die borduurt heb de mijne af, nu wachten op de beeb kan ik de gegevens op borduren @lindaa hier ook eentje die geen 4 weken maar nu 6 weken vantevoren moet! was al zo toen ik 50% ww was dus maakt nu niet meer uit dat ik 100% thuis zit, maar baal er wel van, als het beeb gewoon op tijd komt heb ik minder tijd met beeb, heb wel anderhalf week vakantie achteraan geplakt, maar dat wou ik al doen. dus nu geen 13 weken van ukkie genieten maar 11 (tenzij beeb eerder komt...) en idd wat moet moet Zo ik ga ff mijn nieuwe buikfoto's plaatsen, ben benieuwd wat de verschil is... En manlief heeft nu al mijn Sims2 spellen op zijn pc weer gezet kan die verslaving weer beginnen Morgen lekker om 10u bij de kapper! Maar nu is mijn andere kapster ook weg.. morgen goed uitleggen dan wat ze moeten doen, heb de laatste 2 keren andere meiden gehad en die knippen het net iets anders waarvan je nu het resultaat zie... bijv. van achteren zijn de laagjes echt laagjes terwijl dit alleen voor de laatste 2 cm moest zijn om die strakke lijn te breken, is eerder 4 a 5cm dus heb het haar eerst weer lang laten groeien, kunnen ze dat eruit werken. Heb gewoon beetje te veel lagen terwijl het meer richting die jennifer Aniston kapsel moest zijn...
hmmm de enige verschil wat ik kan zien is dat mijn buik iets hoger is... en dat na 3 weken jullie dan? zien jullie veel verschil?
Even snel een beetje reageren ... buikomtrek ... 100 cm nu. zwangerschapskaart .. de n staat voor navel en de x voor xyphoid [puntje wat je onder aan je borstbeen voelt]. Hier staat verdere uitleg over de kaart ... had vd week zelf al even gezocht. http://www.zwangerschapspagina.nl/about12105.html De mijne staat nu 2/3 nx ... geloof dat dat hoog is idd. Snap alleen de o in de afkorting stbob niet ... ze ligt in stuit boven o [?] bekken. Iemand een idee? Gelukkig heeft ze nog alle ruimte om te draaien ... hopelijk is ze dan weer netjes cbibi [bewegelijk in bekken ingang] zoals de vorige controle. @lindaa ... ik moet ook 6 weken ipv 4 weken vantevoren met verlof nu ik in de zw zit.
Hebben we allemaal al wel gestemd op de mooie buik van Parr? Ze staat bovenaan, maar er is een runner-up die te dicht bij komt! Menu links: buik van de maand: stem op Parr!
goedemorgen, ik was om 4 uur al wakker want hubbie moest gaan werken en ik moest naar de wc en dus niet meer kunnen slapen. heb al wel de hele ochtend een harde buik en moet zo gaan werken. of ja aanwezig zijn zal het vandaag worden, moest me van hubbie ziek melden maar dat wil ik echt niet. bv bijeenkomst gisteren was een beetje jammer dat ik niets nieuws te horen kreeg. dit had ik op het werk al allemaal gehoord. ja het enige nieuwe was het aanleggen maar daarvoor had ik geen 2 uur op een stoel hoeven zitten had de kraamverzorgster ook kunnen uitleggen lijkt me. buik: bij mij is 3 weken geleden alles gaan scheuren en heb ik denk ik wel 20 rode strepen onder mijn navel.van de week zag ik er ook al een naast mijn navel. ik voel het af en toe gewoon scheuren. nou ja volgend jaar maar een tankini ipv een bikini. verder zit ik al wel wat beter in mijn vel en heb ik met hubbie nog een goed gesprek gehad, zullen er nog meer komen. ik denk dat het meer een kwestie is van aftellen tot mijn hormonen weer normaal doen. en als ik weer wat meer slaap want 4 uur slaap is ook niet goed voor je humeur. tot vanmiddag dan lees ik bij en zal ik even reageren. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hi meiden Ik kwam ff kijken of kaatje misschien al iets had geplaatst. Ging er niet vanuit maar ja was toch wakker. Nog wakker heb nog niet geslapen bah! Mannetje is over half uurtje thuis. Probeer dan nog wel ff te slapen. Dan om 10 uur de wekker want om half 11 moet ik weg naar de gyn. En vandaag mn verjaardag! Ik vier het niet. Alleen mn ouders, broertje met zn vriendin en beste vriendin met man en 2 kids komen. Druk genoeg vind ik!