September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    en de kosten van de zorgverzekering zijn ook aftrekbaar

2. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    ik moet wel bijbetalen voor kraamzorg ik geloof 3,70 in het uur het hangt er vanaf hoe uitgebreid je verzekerd bent

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @mobielfreak> dat is toch stom eigenlijk, je krijgt iets vergoedt dat je niet hoeft te betalen :confused: soms vind ik die belastingdienst echt zooooo stom. het is natuurlijk wel lekker voor ons maar het slaat nergens op.
    de zorgverzekering is zelfs een standaard veld wat je in kan vullen dus die wist ik ook :D
    @mica> klopt inderdaad, het ligt eraan hoe je verzekerd bent, wij zijn AV-top bij DSW.

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ja roshi het is ook allemaal maar krom geregeld, maar ja wel lekker natuurlijk.. En de meest gekke dingen kun je dus declareren, vaak weten mensen nog niet eens de helft van wat er te declareren valt :)

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Chaartje, ik wens je heel veel sterkte toe vandaag en voor de tijd die nog komen gaat! Neem de tijd meid om te verlies te verwerken. En inderdaad hopen we in de toekomst nog eens iets van je te horen! Dikke knuffel!

Funnyme, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik wist inderdaad ook wel dat het e.e.a. aftrekbaar is bij de belasting, wij hebben gelukkig een goede adviseur dus die zal ik het volgend jaar maar eens laten berekenen ;)

Hier echt een K nacht gehad, veel last van mijn bekken, flanken en harde buiken. Ook was ik wat misselijk. al met al niet heel veel geslapen dus. Nu blijft het nog een beetje rommelen, dus vandaag maar een extra rustig dagje.....

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ook hier gaf de persoon die onze belastingpapieren in orde maakt de opdracht om alle rekeningen die ik krijg te bewaren omdat alle medische kosten aftrekbaar zouden zijn (voor een deel dan he).

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    alles wat ik zelf (of voor een deel zelf) heb moeten betalen daar bewaar ik de facturen dan ook wel van en trekken we af van de belasting maar als je iets 100% vergoedt krijgt van de verzekering nam ik aan dat je dit niet meer af mag trekken omdat je het niet zelf betaald hebt. Maar goed fijn dat mobielfreak het verteld heeft dan bewaar ik voortaan alles :D:D:D:D:D:D

nou ik ga die doos van de kruidvat maar eens ophalen, ben benieuwd wat er bij ons inzit ;)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo daar was ik weer! Had de kapster die ik vorige keer had, heb dus even uigelegd wat er toch verkeerd is gegaan en wat de bedoeling is en whola! Mijn kapsel ziet er weer fantastisch uit! dus voel ik mij fantastisch! :D :D

@anno helaas kan het tot 6 tot 9 maanden duren na de zwangerschap voordat jouw hormonen weer normaal kan doen :( Maar ben blij dat jij nu wat beter in jouw vel zit, afentoe uithuilen helpt :D ;)

@Mss Ace goed zo dat de beeb niet meer in stuit ligt :)

@mobielfreak is dat zo? hoe doe je dat dan? :D want de verzekering betaalt er toch voor?

@wupje ik wil het liefst 3 volle dagen werken dus moet ik dan ook op het werk kolven. Er is een afsluitbare ruimte (meiden kleedkamer) maar goed ik voel mij niet zo op mijn gemak omdat iedereen weet wat ik daar aan het doen bent en daar komt een hoop geouwehoer van, dus wil ik dan wel liefst doordeweeks ochtend uren hebben dan iss het rustig en werken de meeste dames...

@tinkerbel joepie hij heeft de baan :whistle:

@jannes idd moet je de babykamer luchten met nieuwe meubelen! die stinken zo! de mijne waren 2e hands (oftewel 3e :)) dus die stonken gellukkig neit, maar daarom raden ze wel aan de kamertje eerder dan later niet alleen voor de levertijd maar ook voor het luchten! ;)

@yule denk dat het voor jou idd bij de warme weer hoort, bofkont haha, mijn enkels zijn al dik met opstaan en worden naarmate de dg dikker incl. mijn scheenbenen en voeten :(

kraamzorg zover ik weet betaal ik niet bij. Krijg de standaard uren, als ik meer wil moet ik betalen... Ik heb de beterafpolis bij groenland achmea en heb aanvullend verz. van 2 of 3 sterren en tandarts voor 2 sterren.

@roshi hoe is de kruidvat doos?

@kaatje ben je nog aan het nagenieten van jullie huwelijksnacht? :p

Zo ga ff lunch maken!

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh dat zijn goede tips meiden! Ik meende ook altijd dat iets wat je niet betaald hebt, ook niet zomaar aftrekbaar is voor de belasting. Ik denk dat wij als we volgend jaar de belastingteruggave gaan invullen maar de neef van mijn man in de arm nemen, die heeft er ook veel verstand van en nu strakjes met de geboorte van de kleine komt er toch veel administratieve rompslomp bij :(

@ Parr yippie een goed kapsel! :D Het is altijd maar afwachten of ze precies begrijpen wat je bedoelt...

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr 12 aug. trouwen we.

@funnyme gefeliciteerd met je verjaardag meid.

@chaartje meid veel sterkte vandaag en de komende periode.

hier ook een k nacht gehad zoonlief was aan het spoken dus heeft een deel bij ons in bed gelegen nou dan slaap je niet met die draaikont en als je dan gaat indommelen gaat flippie schoppen van binnen hihi.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden. Fijn om te lezen dat jullie me missen :)
    Nou eerst maar eens een uurtje bijlezen denk.

Shedevil, jij beslist wie je wel en niet in het ziekenhuis wil hebben, en niet je ex. Jij moet op dat moment een kind baren,en dus ook ontspannen zijn.. En dat gaat niet als er mensen op de gang staan die je er niet bij wil hebben.
    Gewoon op je strepen blijven staan dus !

Anno, hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit. knuff

Roshi, ik heb je gister toch niet wakker gesmst? :)

FunnyMe en Nic, succes bij de gyn vandaag
    FunnyMe, gefeliciteerd met je verjaardag !

Babystyle..welkom bij de groep, ik heb je geaccepteerd voor de hyves

Moppiepoppie, goed dat je toch over bent gestapt van vk. is toch belangrijk dat het klikt en je op je gemak voelt bij haar.

Lindaa, gelukkig goed nieuws bij de vk !

Marielle, bij jou gelukkg ook goed nieuws bij de vk!

Indalen: dacht hier vorige week al dat het begonnen was door het drukkende gevoel daar onder.
    Had vanochtend tijdens de sex ( ja huwelijksochtend ipv nach :) ) ook het idee dat hij tegen mijn baarmoeder aanzat,dus zou allemaal heel goed kunnen

Chaartje, heel veel sterkte vandaag meid. Ga proberen later op de dag nog even goed op je mail te reageren.

Zo ga nu dit eerst posten en dan even uitgebreid verslag doen van onze trouwdag.

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ parr: ik vul zelf mijn belastingaangifte in en er staat overal uitleg bij, zodoende dat ik het weet ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou het verslag waar iedereen op zit te wachten: :)

Werd woensdag avond naar mijn ouders gebracht, daar was de hele voortuin al versierd met slingers, ballonnen,bord op de deur en plantenbakken.
    Gisterochtend was ik al om 6 uur klaar wakker, dus ben er maar uitgegaan.dacht laat Roshi even meegenieten van het vroeg wakker zijn :)
    Om 07.45 naar de kapper, kapsel is echt super gelukt,en zat zoveel haarlak in dat het vanochtend nog prachtig zat..zonde om het er uit te wassen.
    Eigenlijk helemaal geen last van zenuwen gehad tot een uur of 10. toen kwam mijn oma aan en om 10.15 zei mijn moeder dat er allemaal mensen voor de deur stonden te wachten
    ( help !, ik hou niet van zoveel aandacht haha )
    Om ff over half 11 kwam Ferry aanrijden in een mooie Audi A4, toen ik naar buiten kwam hoorde je al die mensen en buren..ahh wat een mooi bruidje :)
    Toen ik Ferry zag waren alle zenuwen ook in 1x weg.
    Zijn toen naar de fotolocatie gereden. daar een heleboel mooie foto's gemaakt,waar we natuurlijk erg benieuwd naar zijn.
    Waren om 12.00 uur weer thuis en hebben hier nog even lekker geluncht samen met de fotograaf.
    Om 13.15 kwam mijn oma hier, en om 13.30 de rest. die gingen vast vooruit naar het gemeentehuis en wij kwamen later.
    En toen sloegen de zenuwen weer toe.. werd me een partij misselijk onderweg haha. zag het al helemaal voor me dat ik die mooie auto of de gemeentezaal zou onderkotsen haha,maar is gelukkig goed gegaan.
    Kregen een hoop leuke reacties toen we uitstapten.
    Toen het officiele gedeelte, eerste stuk is een beetje ene oor in,andere oor uitgegaan door de zenuwen,maar gelukkig is alles gefilmd.
    Toen moesten de ringen, dit zou het zoontje van vrienden doen (3 jaar) maar die kan nog al eens verlegen zijn,dus toen de ambtenaar vroeg of hij de ringen wou brengen, klom hij van zijn stoel,begon heel hard te rennen, gooide het kussen met ringen in Ferry zijn schoot en rende terug..echt zo grappig..
    Nadat alles was getekend en gedaan gingen we naar buiten, waar iedereen ons stond op te wachten met bellenblaas. Erg leuk !
    Daarna een heerlijke receptie gehad, lekker gegeten en waren om 20.15 weer thuis.
    Hier de videobeelden van die dag teruggekeken,dan zie je pas hoeveel er langs je heen gaat.
    Gingen rond een uur of 11 naar bed.
    Schoonmoeder en een vriendin van ons hadden trouwen ons huis nog erg leuk versierd. buiten witte ballonnen,en een toog. Binnen allemaal hartjes en strikjes, kaarsjes en rozenblaadjes.
    Blaadjes lagen allemaal op het bed,dus hebben het dekbed buiten het ruim uitgeklopt haha. ziet er nu erg gezellig uit voor de deur.

Hebben een mooi geldbedrag opgehaald waarvan we net een laptop hebben gekocht. Wilde dit al een tijdje,dus zijn helemaal blij.
    Hebben al 1 foto in huis,dus die zal ik even plaatsen.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje jullie zien er mooi uit meid. fijn dat de dag zo goed verlopen is.

15. sara26

sara26 Actief lid

22 mei 2008
    101
    15
    18
    Vrouw
    Purmerend
    *inbraak*

He Chaar, wil je via deze weg heel veel sterkte toewensen vandaag. Neem de tijd om van dit vreselijke verdriet bij te komen. Ik wens je heel veel geluk, liefde en gezondheid toe.

Liefs Sara (buurvrouw AMC)

xxx

*uitbraak*

16. sorry de puf niet om op iedereen te reageren,
    ben toch gaan werken en natuurlijk weer te veel gedaan maar nu is het weekend en de buikpijn is nog niet weg dus we doen het rustig aan.

@chaartje: ik wens je heel veel sterkte voor vandaag en de komende tijd.
    ik kreeg tranen in mijn ogen van je mooie stukje en we zullen allemaal nog veel aan jou en levi denken! en je bent hier natuurlijk altijd welkom.

@funnyme: gefeliciteerd met je verjaardag!

@kaatje: wat fijn dat je zo´n leuke dag hebt gehad. en idd wat een mooi bruidje.

zometeen komt een vriend op bezoek, die was vroeg afgewerkt en dacht eraan om eens bij mij langs te gaan. samen aan de koffie haha.
    trouwens de buurkinderen hebben vakantie dus van rust zal de komende tijd weinig komen.
    nou ga de koffie ff aan zetten.
    meiden misschien nog tot vanaaf.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Fijn om te lezen dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad Kaatje. Ben benieuwd naar de foto's.

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Anno> eigenwijsje, wanneer ga je nou eens naar je lichaam luisteren?
    Wupje> fijn he zo'n forum, je leert er van alles :D
    Parr> Yeah een goed kapsel, jij hebt tenminste geen last van een badhairday :)
    @kaatje> dag mooi bruidje... wat fijn dat alles zo goed is verlopen! en nogmaals gefeliciteerd. (je haar is mooi gedaan!)
    ennuh je hebt me wel wakker gesms't ;) maar dat maakt niet uit hoor.

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Kaatje, jullie zagen er super uit! En zo te lezen hebben jullie een mooie dag gehad!

20. haha roshi ik denk dat ik daar over een week of 3 mee begin dan heb ik verlof haha.
    het doet toch wel pijn of ik nu hier op de bank zit of daar op een stoeltje.
    als het maandag niet beter is ga ik niet werken maar dat is nog ver weg, dit weekend 2 feestjes dus we zien wel.
    ben nu echt weg.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina