FunnyMe,goed nieuws dat jullie meid gedraaid is en je nu waarschijnlijk normaal kan bevallen. Roshi,Hema? ehh ik? Ja he die van de zeeman is veel leuker ! Had al zo'n idee dat xxl veel te groot zou zijn.. ach als het regent heb je iig altijd een paraplu bij je. Lekker dat er nu gegarandeerd een plekje voor jullie uk is ! Nikky, jeetje dat is schrikken. Idd, soms is al dat geschop en gedraai niet leuk,maar je weet wel dat de kleine het goed doet. Doe maar rustig aan. Jannes, geloof niet dat het me heel veel gaat uitmaken wat ik voor ondergoed aan heb na de bevalling.. maar dat is ieder zijn ding. ga dan liever voor niet mooi maar wel lekker zittend. Ik moet nog wel even op zoek naar pyama's met knopen. Heb die tip gehad ivm met borstvoeding zodat je niet helemaal bloot hoeft,maar alleen je (.)(.) bloot kan gooien. Parr, ik vat hem ff niet..waar floept je mannetje soms uit? Roshi, schoonouders, laten we het er op houden dat dat hier met ups en down gaat,maar over het algemeen wel goed, al kan ik een stuk minder hebben door de hormonen Contact met mijn ouders is prima, contact is wel beter geworden sinds ik uit huis ben,en sinds ik zwanger ben belt mijn moeder zo ongeveer iedere dag. niet dat het ergens over gaat,maar gewoon om even te horen dat alles goed gaat met ons. Waren gister dan ook erg trots Ingetje, hier gelukkig nog geen last van Straie ( even afkloppen ) maar ehh waar is jou tent? Zit nu op de nieuwe laptop..beetje wennen. Hebben net nog een paar trouwfoto's gekregen..die zet ik ook op mijn hyves Ben vandaag trouwens 30 weken
Hihihihi ik heb geen tenten! Ik heb echt van die kleintjes, lekker onder de buik. Voor steun heb ik buikbanden om. Maar voor na de bevalling moet ik wel effe een paar tenten halen hihi
ydnic> hahaha je zet het er echt heel leuk neer Roshitenten.... vanaf nu heten onze onderbroeken roshitenten Tweety>ja die ken ik die strings ik heb er ook 2 van Krisstel>ik ben echt onwijs lief hoor hahahaha wat een gezeik over die kraamzorg zeg jeetje! Kaatje> ik zal ze de 26e wel meenemen als het dan regent staan we in ieder geval droog Leuk he die troste ouders net terug van de zw-yoga was echt weer heerlijk. tijdens de eindontspanning was die kleine echt onwijs aan het schoppen dus van de ontspanning kwam niet veel hahaha
@kristel schiet lekker op zeg zo van het kastje naar de muur. weinig nieuwd te melden vandaaag naar de diplomering geweest van mijn leerling en de meubeltjes van me zoontje gesopt morgen inrichten en dan kan ie daar voor het eerst gaan slapen ben benieuwd. morgen mag ik ook weer werken heel de dag pfff als ik er al aan denk. maar ja nog 5 daagjes en dan heb ik verlof jippie.
Zo kletskousen ! Ik mag nog niet eens een lang middagdutje doen en dan mis ik alweer een hele discussie.... 8) ! @ Kaatje je was een prachtige bruid! En trots dat jouw hubbie eruit zag! Fijn dat jullie kunnen terugkijken op een geslaagde dag. @ Roshi hi hi je zou ze toch die meiden van het Kruidvat gelukkig had je de Wibra nog met tentonderbroeken 8) ! Ik heb er nog steeds niet aan toe gegeven, alleen heel af en toe 's nachts als ik last heb van harde buiken doe ik er een aan voor het slapen gaan. Maar idd voor de lappen straks hebben we ze hard nodig Ik wil er echt nog niet aan denken, ik hoop dat ik ze maar een paar dagen hoef te dragen ...... dream on, dream on @ Funny me super dat de kleine meid gedraaid is, heeft goed naar mammie geluisterd! @ Nikky doe maar lekker rustig aan meid, en hopenlijk is het gewoon een gesprongen bloedvaatje geweest. Maar schrikken doe je zeker. @ Ingeltje zo een kleurrijk verhaal van jou! Mijn buik ziet er nu nog mooi glad uit, hopenlijk blijft dat zo. Contact schoonouders: helaas heb ik alleen nog maar een schoonmoeder en ze is echt een superlief mens maar omdat ze haar man verloren is 3 jaar geleden hecht ze heel erg aan ons en dat maakt het soms wel eens moeilijk. Verder kan ze heel erg haar zin doordrijven maar ze heeft wel al in de gaten dat dat bij mij niet altijd lukt en ik ook heel erg eigenwijs kan zijn Maar ik mag niet klagen en ik geef heel veel om haar. Effe lachen; mijn kat zit nu heel debiel naar het toetsenbord te kijken hoe snel ik dit berichtje in type.... 8) Dadelijk komen 2 vriendinnen van mij op bezoek dus ik ben zo weer weg. Heb lekkere chocola en koekjes gehaald en natuurlijk theeleuten dus dat wordt weer gezellig! Tot straks of morgen gekke meiden!
Bedankt voor alle lieve reacties Kruip weer lekker met mannetje op bed om greys anatomy verder te kijken. Liefs
Kaatje je zeg er echt prachtig uit! Ben echt benieuwd naar de andere foto's! Lijkt me echt een vreemd gevoel om opeens getrouwd te zijn en een andere achternaam te hebben. Maar wel ook een heel mooi en bijzonder gevoel natuurlijk!
Haha ja ik snapte hem ook al niet Ydnic, las het nu ook pas zoals Roshi het las hihi Roshitenten.. wie wil ze niet?
Hallo allemaal, ff ego: Vanavond de hele avond in het ziekenhuis doorgebracht, omdat het toch de hele dag flink aan het rommelen bleef. En ik het anders vond aanvoelen dan anders, dus nog wel lang getwijfeld om te bellen. Maar om half vijf toch maar gedaan, en ik kon direct komen. Heb 1,5 uur aan het ctg gelegen, daar waren ook wel wat harde buiken op te zien, maar op de een of andere manier pakt ie ze bij mij nooit zo goed als dat ik en de verpleegkundige ze voelt... De controles waren verder allemaal goed. En de kleine was lekker actief. Ook is er voor de zekerheid weer urine opgevangen. En de arts heeft weer met de inwendige echo gekeken, de kleine ligt echt al helemaal ingedaald, dus was moeilijk te zien allemaal. De ontsluiting was niet toegenomen en de cervixlengte leek nu zelfs meer dan eerder...dat was moeilijk te verklaren, dit is afhankelijk van degene die meet en hoe de stand is etc...dus daar werden we ook niet veel wijzer van. Hij heeft nog met z'n supervisor overlegt, en ik mocht gewoon weer naar huis. Met weer de belofte dat ik écht weer bel als ik het niet vertrouw. Maandag heb ik weer een controle staan, en daar moet ik ook gewoon naar toe....dus we zien het wel weer. Het is nu wel weer wat rustiger allemaal. Tot morgen!
@Steen, goed dat je hebt gebeld en langs kon komen...wel fijn dat alles er goed uitzag. Hoop dat je een rustig weekend krijgt! @Cossy, hier nog geen babysite, misschien na de geboorte. @Wupje, klinkt goed chocolade en koekjes @Roshi Jeetje wat staat mijn buik strak, soms lijkt het alsof hij zo ineens kan scheuren, hebben jullie dat ook?
Ik heb zelfs 2 sites! Eén voor de zwangerschap en die is vooral om vrienden en familie op de hoogte te houden, die wonen allemaal niet in de buurt. http://onskindjekomt.babyblogs.nl/ en 1 voor na de bevalling! http://juniorvanneerven.toddler.nl/
Steen das niet zo mooi om zo het weekend te moeten beginnen. Hoop dat het een beetje rustig gaat dit weekend. Lekker je rust pakken en je lekker laten verwennen. Cossy probeerde op je site te komen maar kon er niet opkomen. Kreeg alleen de beginpagina. Of ik doe iets niet goed (wat op zich ook heel goed mogelijk is )
Ooh wat erg... ik wist het wachtwoord van de site van Cossy gewoon nog! Hahaha ! Ben er ooit 1 keer geweest... dan zie je maar weer dat een zwangere alleen maar aan eten kan denken!
Denkt dan echt iedereen hier alleen maar aan eten.... : Gelukkig dacht al dat ik de enige was met dit probleem Mooi gedaan cossy en wat grappig jou partner heeft dezelfde naam als de mijne alleen schrijf je het wat anders.
Op dit moment eet ik weer erg raar; mijn icetea-tic is opeens weer over (shit, net 3 flesssen gekocht zodat ik er een gratis glas bij kreeg ) en opeens weer aan de melkproducten... pff dat had ik in het begin van de zw.schap. Eten overdag is moeilijk, kan me geen lekker ontbijt bedenken.. smaakt me allemaal niet. Ik kan echt iets klaarmaken en na 2 happen weggooien... blegh! Avondeten ook geen traktatie meer. Ik heb geen zin meer in normaal voedsel, maar wat moet ik dan eten?!? Ik ben zwaar verslaafd aan eten en nu opeens staat alles me tegen! (behalve snoep ) Raar hoor....
Oww hahha ik heb een wachtwoord inderdaad het wachtwoord is: snickers Hier mag iedereen het wel weten, tis meer voor familie enzo, dat de site niet te google-en is.
Hey buddy ik kan wel inloggen maar kom niet verder als ik op een van de menu's klik zal wel aan onze pc liggen, heeft vaker van die kuren. Zal morgen nog wel eens proberen, wel een origineel wachtwoord! Echt iets voor ons 8) Ingeltje ik heb ook steeds minder trek in eten, vanavond zelfs niet eens in chips en dat is voor mij echt vreemd Ik ben een echt chipsmonster! Steen gelukkig was wel alles goed met de kleine maar hou het goed in de gaten! Krisstel ja zo'n strakke buik heb ik ook vaker, echt geen pretje. Kan ook van de groei komen. Met mijn vriendinnen was het erg gezellig, lekker beppen heerlijk! En de chocola en koekjes smaakten naar meer....... dat dan weer wel ! Nou ik ga mijn bedje opzoeken, welterusten!