**ROSHI KOMT AANGESNELD** ik kom even heel snel een dikke knuffel aan mamameike geven **KNUFFFF** sterkte meis en Cossy een hele fijne verjaardag wensen HAPPY BIRTHDAY. en nu sjoef ik er weer snel vandoor. Heb zo een housewarming en morgen is m'n BABYSHOWER ben best zenuwlappig nou meiden fijn weekend, niet teveel kletsen haha en ik hoop morgen verslag te kunnen doen van een super babyshower Liefs Roshi **EN WEG IS ZE WEER**
Zo ook weer uitgewerkt. Miranda T, Wat vind je van Naomie, May Britt, Yorrinde, Kaithlin, Yoëlle.? Mamma meike , wat vervelend zeg hop voor je dat het snel opknapt. Beterschap Nic nu nog een mooie kerel erbij die je de hele stad doorduwd Sunshine, doe nou een beetje rustig. Die ramen zitten er na je bevalling ook nog wel in! En het leuke is dat dan veel meer eer van je werk hebt omdat ze dan ineens extreem schoon zijn. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je ondanks dat je je opvreet toch voorzichtig moet zijn. We moeten nog even! Straks moet je verplicht nog 8 weken plat liggen. En das nog veel minder dan nu rustig aan doen en luisteren naar je lichaam. Marielle zo zo dat heb je knap gedaan. Ik wordt al kriegelig als ik er aan denk om het te maken. Heb daar geen geduld voor. Azeb klinkt lekker wat heb je zoal gemaakt?
Niet zo snel lopen joh, is nergens goed voor! En zo houd ik je helemaal niet bij met mijn waggelgang... Babyshower! ***Hmm best jaloers*** (maar op een leuke manier, ik gun het jou natuurljk van harte)
@Roshi, heel veel plezier morgen met de babyshower! Echt leuk dat je dat krijgt! En ook veel plezier vanavond! @Ydnic, thanks voor het meedenken . Er zit wel een naam tussen die we leuk vinden. Ga hem erbij zetten op het lijstje hihi. @Krisstel, die weken vliegen vast om! Als ik nu al zie hoe hard het gaat @Nic, fijn dat je een rolstoel hebt nu. En de klossen ook gelijk. Moet ik ook nog een keer achteraan. Weet trouwens niet meer of ik het had verteld, maar ik zou zwangerschapsyoga gaan doen per 6 juni, maar omdat er te weinig mensen waren is het opgeschoven en begint het nu pas 25 juli en stopt het als ik waarschijnlijk al bevallen ben. Maar goed, dan maak ik de eerste lessen iig nog mee
Kristel, Ja maandag is idd lekker snel. Ze zet alles op een cd-rommetje en krijgen die. Kunnen dan dus zelf beslissen wat we afdrukken,hoe vaak en hoe groot. echt ideaal. Roshi, leuk een babyshower ! Miranda, balen dat je nu waarschijnlijk niet alle lessen kunt volgen.. Maar goed alles wat je voor die tijd leert is meegenomen toch.
zozo, is veel gepost hiero in die dagen dat ik enit thuis was. hoe is met iedereen, mooie trouwfotos staan erop zeg. Ik kan neit wachten tot dinsdag om eht hartje weer te horen kloppen bij de vk. Hebben jullie ook soms zo een last van die slapeloze nachten? Ik wel, komt vooral omdat mijn kleine snachts erg actief wordt, geneit er wel van hoor, maar af en toe heb ik echt zoiets kon ik maar ff 1 nacht goed slapen.
Hoi dames! @nic79 hoe zat dat dan met de bloeding? jeetje meid doe maar lekker rustig aan! *knuffs @IrisB gelukt met geboortekaartjes? @steen wat was het nou? geen vruchtwater toch! kan best afscheiding zin! Is de laatste tijd ook erg dun bij ons... @ydnic had vanmiddag met de lunch een smoothie genomen. Zat ananas, mango, nog een vrucht en zuivel in... smak het meer naar zuivel met een beetje ananas had ook verwacht dat het zoeter zou zijn... echt een dumper @mamamieke jeetje meid! heel veel sterkte! trekt het wel weer vanzelf weg? hoop van wel! @sunshine80 je kunt beter luisteren en niks doen als ik dat niet doe dan gaat mannetje OF ontslag nemen OF mij aan het bed binden ..... dus nu luister ik braaf @marielle ooo hdie ken ik ! is erg populair! mama had er ook van! erg lief! ff de link van mijne zoeken...http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/ ... ch_results @mirandat ik lees ook vaak. Nicci frenc is een favo, ook Patricia cornwell, maar ook humor/liefde boeken kunnen ook! @Azeb gelukt met eigen geboortekaart in elkaar frutselen? @Krisstel vandaag op terras tientallen zwangere vrouwen gezien wij zijn in de wintermaanden flink bezig geweest allemaal @roshi babyshower! ooh klinkt leuk, ben ook jaloers 900 blz's!!! op naar de 1000!!! @babystyle hier ook slechtslapen maar dan word ik een paar keer wakker en sta meestal vroeg op (zoals vanochtend om half 7 ) Maar 1x omdat de beeb zo druk was... meestal slaapt ukkie ook
Ben ik weer meiden, mijn laatste bericht staat op pagina 833, dus heb echt geen puf om tot deze 900ste pagina alles na te lezen... Op zich alles goed hier, we zijn verhuisd! Mooi huis, mooie tuin en alles staat er. Nu de komende tijd de kleine klusjes en eindelijk de tweelingkamer klaar gaan maken! Verder ben ik behoorlijk moe; minder slaap door de verhuizing, maar ook doordat ons zoontje van bijna 2 de waterpokken heeft! Vreselijk! Hij heeft het in een erg vorm, dus honderden rode plekken over zijn hele lichaam! Zo sneu! Ik word er zelf ook af en toe verdrietig van. Gelukkig duurt het niet eeuwen, ze zeggen zo'n 2 weken (pff, lang genoeg) voordat het ongeveer over is. Tot die tijd probeer ik kalm te blijven; al is dat soms een opgave omdat ik ons zoontje nu meer thuis heb omdat hij per 1 augustus pas naar de nieuwe creche gaat. Gelukkig gaat hij 1 dagje naar oma, dus heb ik dan even voor mezellf. Aankomende dinsdag moet ik weer voor controle naar de gyn. Ben benieuwd hoeveel de beebs gegroeid zijn in afgelopen 2 weken! Zelf ben ik in gewicht dus niet toegenomen (hoezo, verhuisstress ). Sorry voor dit ego-bericht, maar jullie snappen denk ik wel waarom! X voor jullie allemaal! Lise
Ok nu ego bericht... Nou vanmiddag was wel gezellig. We hebben eerst op terras een latte machiattio gedrinken met gebak erbij. Toen rond gelopen. Was wel druk in Rijssen, was kermis met een hoop kraampjes... wel een nieuwe tasje gekocht, de mijne is erg versleten. Hier en daar geneusd. Toen op een terras een lekkere warm baquettje met mozzerella, pesto, tomaat en salami gegeten met een mindere smoothie toen weer rondgelopen en dan Holten in en een lekkere After Eight coupe gegeten en toen weer hierheen en babykamer en dvd laten zien. Toen chinees gehaald (loempia v/h huis en soep voor manneke en een paar kleine loempia's voor mijn zelf, had na de lunch niet echt honger) en toen een 2uur dutje gedaan. En net een lekkere raketje gegeten. Baby ligt weer hoog met de voeten, heb geen ruimte meer haha. Manneke heeft trapleuning afgemaakt. Dus nu alleen maar verven en lakken. Doen we morgen wat van.
@lise oooh fijn! foto's? Ik heb ook erge Waterpokken gehad! en idd duurt ong 2 weken, wel iets langer voordat alle vlekke weg zijn! dikke knuff voor jouw zoontje! zielig zo jij ook weer beetje rustig aan doen he
@Parr; pff, kan niet wachten totdat het 2 weken later is! Hij is er in ieder geval vanaf als hij jarig is, op de 1e augustus X Ik ga nu maar eens bankhangen, met een raketijsje, heerlijk!
Parr, misschien is het toch urine geweest....geen idee, ik heb het in ieder geval niet meer gehad vandaag, dus vruchtwater zal het niet geweest zijn. Klinkt goed dat dagje van julli! Lise, succes met je zoontje! Kaatje, mooie foto's op je hyves! Jullie zagen er echt mooi uit. Roshi, veel plezier morgen! Beginnen jullie ook al steeds meer over de bevalling na te denken? Ik heb natuurlijk tijd zat om daar over na te denken, dus merk dat ik er de laatste tijd al wel veel mee bezig ben....hoe denken jullie over pijnstilling tijdens de bevalling? Bij ons in het ziekenhuis (en volgens mij tegenwoordig overal...) kun je van tevoren aangeven dat je gebruik wil maken van standaard pijnstilling, een ruggeprik dus. Ik vind het wel een geruststellende gedachten dat ik dat nu achter de hand heb, zeg maar... Ik ben ook weer helemaal uit mijn dipje van van de week (dat ik het ff niet meer zag zitten enzo...) ik wil heel graag een eindpunt weten, maar dat kan niemand me natuurlijk vertellen, dat snap ik wel. Dus ik ga er nu maar weer van uit dat ik gewoon de 40 wk ga halen, dan valt het nooit tegen...ze gaan we wsl toch niet eerder inleiden als het goed blijft gaan. En ik ben ook superblij dat ons kleintje nog lekker bij mij in de buik zit....(maar dan nog zou ik het niet erg vinden als het over een week of zes aan de gang gaat hoor ) Mijn man heeft nachtdienst, dus die is al weer aan het werk, ik ben lekker dvd's aan het kijken, met een glas ijsthee (Ingeltje was volgens mij ook zo'n verslaafde he?) en lekker chipjes er bij! We moeten er iets van maken he!
Parr1983-> ben jij die met beertje aan het waslijntje aan het borduren? Die zijn ook leuk zeg, die andere trouwens ook die er op staan. Borduren jullie veel? Mijn ma is ook aan een schilderij bezig van moeder met baby voor onze babykamer. Erg leuk! Hoever ben je ermee?
Ik! Maar dat wist je al... Leuk, al die babysites! Ik heb ze allemaal even bezocht. Mijn site is eigenlijk van Jasmijn, maar zodra haar zusje geboren is pas ik de naam ervan aan en moeten ze 'm delen... @Steen: Oei... het was dus weer eventjes spannend! @Nic79: Jeetje... dat is weer schrikken! Ik hoop dat het lukt met die rolstoel, want 10 weken binnenzitten is inderdaad helemaal niks...
@marielle ja die met newton op de waslijn. Ik heb hem al af. Nu alleen wachten op de baby dan borduur ik de naam, datum en gewicht erop en kan het ingelijst worden. Ik borduur alleen die congradulations er niet bij, vind dat meer voor als het als kado wordt gegeven. Ik borduur best veel en vanaf mijn 8ste geloof ik!
Ik geloof dat we op Ebay goedkoop treinkaartjes kunnen scoren meiden, op=op, een dagkaartje voor 14,95! Goeie voor de meeting toch? http://members.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll ... oorwaarden of http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... RK:MESE:IT Je kan deze tot en met morgen (zondag 6 juli) bestellen!
Goedemorgen meiden ! Lekker geslapen? Hier al twee dagen een hele nacht door. Heerlijk! Zit nu lekker in bed met onze nieuwe laptop Ingetje, voor degene die een stuk verder moeten reizen is zo'n dagkaart idd een goede optie. voor mij is het 11.50 voor een retour,dus ik heb er niet veel aan.
Lola, bedankt voor je berichtje in ons babygastenboek. Voor degene die dat nog van plan zijn, willen jullie aub niet vermelden dat je van het zp forum bent? Heb namelijk geen zin in pottenkijkers