September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ooooh roshi wat gaaf! nou ben ik helemaaaal jaloers! maar zoals gezegd, niet afgunstig, wat heerlijk dat je zo verwend bent, je hebt het verdiend!

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    miracle jouw babyshower ziet er ook gezellig uit :D
    lkkr in de tuin en ook veel spulletjes gekregen!
    zag op de pics ook wat hardcore voorbij komen :whistle:

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ shedevil: Ja we hebben echt veel gekregen. We hadden ook lekker weer :D

Jap vriendlief is helemaal hardcore. :D

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik zou ook nog een shower krijgen heb ik horen zeggen in een vaag zwanger verleden hahah, zit nog steeds te wachten tot ik ontvoerd word :)

Oh ik ook hoor helemaal hardcore, ik snak egt naar een feestje hahah :p

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    haha..Wie weet misschien komt dat nog ;)

Oke dan , aankomende maanden schijnen er flink veel feestjes te zijn.Hubje gaat volgende maand naar decibel.

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ik wacht in spanning af :p

Ja zkr in de zomer he veel outdoor feestjes,
    maar ben wel blij dat nightmare outdoor ni doorgaat, dan hoef ik die ni te missen, dat is egt m'n nr 1 feest, dus mama wacht 'geduldig' op nightmare indoor hahah

7. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Roshi, klinkt super

Shedevil, balen zeg dat die ex van jou zo moeilijk is. Maar tja, dat is zijn probleem voor de bevalling moet je alleen voor je eigen gevoel gaan. Je hebt wel wat anders aan je hoofd dan je ook nog druk maken of het met je medemensen wel goed gaat :(

Pijnbestrijding, ik heb gekozen voor een infuus met infanternil of zoiets (weet even de naam niet meer precies) maar in ieder geval een apparaat waarmee je jezelf pijnbestrijding kunt toedienen. Niet schadelijk voor jezelf of de baby, maar schijnbaar wel erg effectief en binnen een paar minuten uitgewerkt. Klinkt erg positief dus. Ik vind het fijn om te weten dat het kan, en ik zal er zeker voor kiezen als ik vind dat het daar tijd voor is ;)

Voor de rest gaat het met mij gelukkig nog steeds prima, heb niets te klagen. Ik ben ondertussen wel nieuwschierig geworden dus ik ga mijn buik ook nog maar eens opmeten ;)

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Shedevil: Haha ik heb er weinig verstand van. Ik luister zelf wel maar ga niet naar feestjes e.d dat mag hij doen.
    Voordat ik me vriend kende luisterde ik nml nooit na die muziek. Nu zet ik regelmatig een cdtje op :D en heb me aangemeld voor de nieuwsbrief zodat ik zie wanneer welk feest is maar verder houd het op. ;)

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Het voedingskussen hoe slaap je daarmee dan?
    Ennu eerder naar ebd half uurtje ofzo maak neit echt uit, ik lig zo wakker tot uur of half1 :S

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik leg de voedingskussen tussen me benen , langs me buik en dan kan ik ook nog me hoofd er op leggen. :D
    Heerlijk ligt dat

11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    hmm, okay denk dat maar eens ga proberen een keer, moet er alleen nog 1 halen, die stond nog op me lijstje van kopen.

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Zo gebruik ik het kussen inderdaad ook om te slapen.

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    is echt een aanrader met z'n kussen slapen. Nou heb ik niet zo heel veel moeite met slapen (alleen inslapen) maar slaap wel lekkerder met z'n kussen.

14. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik ken ook erg moeilijk zijn :) maar ik ben altijd bang om een ander tegen het hoofd te stoten,
    en moet ik wat meer op mijn strepen staan voor mezelf.
    Helaas denkt hij alleen in de 'ik' vorm, dus wat hij wil en ni wat mijn behoeftes zijn rondom de bevalling en de kraamtijd.
    Ik wil ni hoeven bezig zijn met dat ik op moment van bevalling steeds moet zeggen wat ik wil en wat ni, of er mensen staan in de gang, of dat er mensen langs willen komen, en in de kraamtijd van laat me ff met rust enzo. Dat lijkt me heel erg vervelend.

Ik heb toen bij de bevalling van Valentijn* een injectie in mn been gekregen, dat was een morfine achtig spulletje en hielp binnen 5 minuten geloof ik. Maar toen had ik al wel 2 dagen ontsluiting weeen en totaal uitgeput, anders had ik er ni om gevraagd.
    10 min later werd hij geboren..

Ja zo slaap ik ook met dat kussen, egt heerlijk :)

Wat feestjes betreft ga ik al zo'n 13jr ofzo, vind het nog steeds super :)

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ shedevil : Oke dan. Mijn vriend gaat geloof ik nu ongeveer 7 jaar al naar feestjes.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Ingeltje ik heb ook een hekel aan reklame hoor op tv! Ga dan gelijk doorzappen. Mannetje ergert zich daar dood aan :)

@shedevil als jij het allemaal afbeeldt in jou koppie over straks met de bevalling, wat zie ji jjouw ex doen? Zal hij jouw ook steunen en lief voor jou zijn net als jou moeder of zal hij stressen en heen en weer lopen? Als hij dan het laatste optie zou doen zou ik hem op de gang laten cirkels lopen ;)

@eva ben benieuwd! Als het klaar is show je wel foto's?

@roshi Zo mooi dat het een geslaagde middag is geweest :thumup: En zo he wat een boel kadootjes! :D Vriendinnen hadden ook over een babyshower maar ik denk dat ze het compleet vergeten zijn :) Dus feest ik met jou mee ;) Nu lekker voetjes omhoog met een kopje thee ;)

@miracle heb jouw foto's ook bekeken. Zag er erg gezellig uit, zaten er mannen ook bij! Dat mag in de krant, de meeste mannen doen roshi's vent na ;) ook super kado's gekregen zie ik! :thumup:

@babystyle het ligt aan jezelf hoe jij het fijnst vindt liggen met zo'n kussen. ik heb het of tussen mijn benen en omhoog langs mijn buik en "knuffel" het, of ik heb er een been omhoog en lig zeg maar op mijn buik en afentoe alleen onder mijn benen als ik op mijn rug lig.

Zo ff patatjes gegeten en heb nu brownies gemaakt, die nu in de oven zijn. Hebben we straks wat lekkers bij de koffie :p

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik krijg een ruggeprik omdat ik een keizersnede krijg (stel je voor dat ze in me gaan snijden zonder verdoving, brrr). Maar bij ons hier in het ziekenhuis is altijd iemand aanwezig die zo'n prik kan zetten.

IrisB sow, jij bent flink actief bezig geweest ;)

Azeb mmmm lekker die tapas

shedevil als hij alleen de kleine heeft erkend als vader zijnde, heeft hij nog weinig rechten als vader (maar tuurlijk kun jij wel alimentatie eisen als hij erkent). Pas als de "voogdij" via papieren van de rechtbank is geregeld zijn er gelijke rechten en zou hij de kleine kunnen opeisen.
    Volgens mij maakt het niet uit of hij er bij is of niet, lijkt me gewoon een zeikerd die om alles zeikt. Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij wilt.
    (en mannen lezen altijd wat ze willen lezen, net al sluisteren zijn ze oost indisch leesblind)
    Anders bel je rechtsbijstand of burgerlijke stand, die kunnen jou hier alles over vertellen

Succes meid, denk eraan bij de bevalling gaat het om jou en je kleine, als je hem er niet bij wilt hebben moet hij dit maar respecteren

Feestjes mijn vriend moet altijd die grote feesten opbouwen en afbreken (van de week heeft hij sensation opgebouwd), hij organiseert ook nog eens feestjes voornamelijk in de winter en gaat zelf ook nog als hij tijd heeft. Ik ben al lang niet meer geweest, laatste keer was vorig jaar 2 weken voor de bevalling van Raven :p
    Ben bang dat ik het niet langer dan 1 uur vol hou op een feest :D terwijl ik eerst tot de vroege uurtjes bleef (blergh, ik wordt oud!)

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ parr: Jap ook mannen. haha en het was reuze gezellig :D

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Nee Jekkia, een kz zonder verdoving daar moet je maar niet aan denken....

Roshi, fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben!

Bij ons doen we daar niet aan, babyshowers, ik wist eigenlijk niet dat het wel nog gevierd werd, leuk hoor!

Shedevil, succes met alles meid! Blijf vooral goed aan jezelf denken!

Eva, leuk dat jullie de mooie lamp gekocht hebben!

Parr, mmmm brownies...

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Wat ik hem zie doen?
    Nix eigenlijk... Zou wel willen maar 't zit er gewoon ni in denk ik.
    En wat ik mezelf zie doen?
    Kapot ergeren :(

Oh lkkr frietjes :p browniessss vooral als ze nog heerlijk warm zijn hmmmm :D eetse!

Ja altijd?
    Bij ons is er overdag en in het weekend geen anestesist aanwezig maar die kunnen ze wel in huis halen, ff bellen zeiden ze.

Ik hoef zelf niets te eisen, dat is het hem nou juist.
    Ik heb een wwb en hun gaan dat dus wel eisen..
    Met als gevolg dat ik dan word gekort en wel problemen krijg als hij ni betaald.
    En daarbij wil ik helemaal geen geld ofzo, mja.
    Wil het liefst alles onderling regelen dat lijkt me het rustigst voor ons allemaal.

Wat ik wel weet is dat hij zich totaal ni ken inleven in hoe het voor mij is, deze situatie, en dat hij denkt dat ik bepaalde keuzes maak om hem dwars te zitten ofzo.
    Het enige wat ik wil is rust aan me koppie, meer ni.
    Ben egt hyper gevoelig voor stress en dergelijke.
    Maar alles ziet hij als een aanval ichting hem en hij denkt dat ik hem overal buiten wil houden, gewoon express.
    Hij geeft me geen ruimte en dat benauwd me enorm.

:)

Oh feestjes afbreken ken ik ook wel :p
    Nou mijn laatste feestje was Ben je doof ofzo?! hahah
    en dat was in november. Dus ik snak egt naar dansvloer! :)
    Ach nog ffies volhouden.

Deel Deze Pagina