September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Yeahhh ik heb net mijn 1001e berichtje gezet! ! ! :whistle:
    Ben ik nu ook elite member? :p

steen tnx meis, zal daar egt m'n best voor moeten doen!

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hmmmmmmmmm smikkel smakkel yum yum..zit lekker aan schepijs van het '' ijsmenneke'' :D

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ohhhh lkkrrrr!
    hmm..come to think of it, ik heb zelf nog ni gegeten!
    dus deze keuken prinses (not) gaat ff wat fabriceren in de keuken en daarna denk ik ff een dvdtje kijken, heb er gisteren 3 gekocht bij videoland :D
    Knocked Up, Memiores of a Geisha (supermooi!) en Vermist.
    Vanaaf komen er ook nog leuke films op tv trouwens, dus hoef me ni te vervelen.
    Nou ook nog een voetmassage erbij en ik ben helemaal happy!

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ha meiden!

Zo wat een heerlijke zondag! Lekker uitgeslapen, daarna lekker met vrienden een stukje gefietst en lekker op het terras gezeten :D ! Ik vind dit echt het fijnste weer, niet te warm maar lekker zonnig. Balen dat we morgen weer moeten werken maar ja.

@ Mama meike sterkte hoor en hopenlijk tot gauw hier op het forum!
    @ Sunshine ook voor jou een dikke knuff en sterkte!
    @ Lise fijn dat jullie in elk geval nu verhuisd zijn en de rest dat komt dan wel dag voor dag. En wat sneu voor je zoontje :(
    @ Steen ik hoop in elk geval dat ik een natuurlijke bevalling heb en dat het geen uren gaat duren (meer dan 12) een beetje pijn kan ik wel tegen maar ik weet ook echt nog niet wat ik moet verwachten. Laat het maar over me heenkomen.
    @ Anno zo wat een feestjes voor jou dit weekend :D !
    @ Krisstel ja het slapen wordt steeds lastiger maar ik moet af en toe ook wel lachen om dat kleine mensje in mijn buik :D
    @ Dreames heb je zelf ook nog gebowld? Dat zou mij dus echt niet meer lukken...
    @ Ingeltje ha ha onze jomanda van de septembermama's ;)
    @ Azeb hmm die tapas zien er goed uit.
    @ Irisb ik heb gewoon alleen je positieve dingen gelezen goed? ;) Heel veel plezier alvast gewenst voor morgen!
    @ Cossy fijn dat je een leuke verjaardag gehad hebt, en perfecte cadeaus!
    @ En ook roshi super die babyshower!

Zo ik moet er weer vandoor want ik moet mijn broer gaan helpen met een sollicitatiebrief in het engels ;) en dan lekker slapen op de bank :D

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Knappe jongen zeg, bouwt effe in z'n eentje Sensation op!

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Shedevil, ik weet dat er een conceptrichtlijn is gepubliceerd tav pijnstilling tijdens de bevalling. Daarin wordt geadviseerd dat er ten alle tijde pijnstilling gegeven moet kunnen worden. Maar zo te horen, is dat er nog niet helemaal door. Er is al wel veel ophef over...

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    (Novum) - Iedere vrouw heeft bij een bevalling recht op adequate en snelle pijnbestrijding, ook op een ruggenprik. Dat staat in een conceptrichtlijn opgesteld door onder meer patiëntenorganisaties, anesthesisten, gynaecologen, en verloskundigen. Frans Roumen, anesthesist bij het Atrium medisch centrum in Heerlen en een van opstellers van de richtlijn, bevestigt een bericht hierover van de GPD-kranten.

Naar verwachting wordt de richtlijn deze zomer door de beroepsgroepen goedgekeurd en volgt direct daarna een uniforme richtlijn voor ziekenhuizen. Roumen verwacht dat de beroepsgroepen de richtlijn op hoofdlijnen zullen goedkeuren.

In veel ziekenhuizen is momenteel 's nachts en in het weekeinde geen anesthesist aanwezig die een ruggenprik kan toedienen. De conceptrichtlijn schrijft voor dat zwangere vrouwen 24 uur per dag en zeven dagen per week recht hebben op adequate pijnbestrijding, zegt Roumen, dus ook op de ruggenprik.

Dit stukje vond ik nog in een artikel

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Wupje, nee ik weet inderdaad ook niet wat ik kan verwachten, maar ik vind het wel een geruststellend idee dat je tegenwoordig niet hoeft te zeuren om pijnstilling...

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @shedevil memoires of a geisha is idd een SUPER film, af en toe een beetje "hard" maar echt een super mooie film!

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ga zo ook filmpje kijken nine lives (was het volgens mij) met wesley snipes.En daarna kwam ook een goeie film , maar eerst eens zien of we deze af kunnen kijken...We hoeven ons idd niet te vervelen komen films zat op tv.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @shedevil ik vind igenlijk dat ze geen recht op omgang hebben als ze er ook niet voor willen betalen als je me snapt ze hebben zelf het kindje verwekt maar willen wel de leuke dingen maar niet de lasten.

@roshi je bent lekker verwend zie ik.

@babystyle as week zijn de voedingskussens bij de dirks drogist in de aanbieding 25 euro.

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik ben er weg van , kruip lekker op bed en ga film kijken.

Alvast truste !

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Meiden
    Ben ik weer.
    Varen was gezellig hoor, toen we thuis kwamen werden we gebeld door de fotograaf of we thuis waren en of het uit kwam dat ze de foto's kwam brengen..natuurlijk !
    Hebben nu een hoop mooie foto's. ga er zo een slide show van maken. geef wel even een gil als hij online is.

SheDevil, nope geen kouseband, ook niets nieuws, blauws of geleend
    Mooie stok achter de deur. als je ex toch zijn moeder belt kan ze mooi naar de kantine

Ingetje, mannen en hun hormonen ... en dan zijn vrouwen erg :)

Roshi, klinkt als een leuke middag, en je bent zeker goed verwend !

Pijnbestrijding.. heb ik eigenlijk nog niet echt bij nagedacht. wil ook thuis bevallen,dus dan heb je niet erg veel keus geloof ik.
    Pijn doet het toch wel dus ga denk voor het stokje tussen mijn tanden en doorbijten.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    "Ik", zei de gek!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Me too! :p

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooh mooooi! Echt gave foto's en die hond met die stropdas!
    Oh en jullie waterige oogjes tijdens de plechtigheid, helemaal mooi

Hey de link werkte net wel en nu niet meer! Effe de link bijwerken Kaatje!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo he kaatje super foto's! :thumup:

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mooie foto's hoor kaatje. jullie zagen er echt leuk uit.

Deel Deze Pagina