@ Ingetje, ik weet al waarom de link het niet meer deed. Had hem perongeluk 2x geplaats,en er toen 1 verwijderd.. en net die verwijderde link heb ik hier toen neer gezet..
Zoiets dacht ik al! dan is vast mijn reactie ook weg ik had erbij gezet welke ik zo mooi vond.. o.a. 85 en 88 weet ik nog
Kon je reactie idd niet meer zien. eens kijken welke dat zijn. Ow ja die van mijn buik.. die zijn idd erg leuk geworden !
Er zitten echt hele mooie en hele leuke foto's tussen Kaat. Zo te zien was het een geweldige dag! Ik wil ook trouwen!
Jekkia, dan moet je je vriend heel vaak hinten, en dan komt het aanzoek vanzelf Bedankt voor de complimenten meiden.
oh kaatje: 4949 berichten! das veel! hoe lang zit jij al op dit forum? ik vanaf november 2007 edit: oh haha het staat onder je naam
Zie nu dat ik bijna een 2 jarig jubileum op het forum heb .. ehh ja en de aantal berichtjes.. gewoon een hobby, niets geen verslaving
Wat is het hier vanavond trouwens rustig? Ik spring iig onder de douche en dan hup mijn bedje in. meiden weltrusten en "zie" jullie morgen weer Liefs
ja het is hier idd rustig! ik slaap nog langer niet, patience confrontatie is erg verslavend, vooral als je niet meer hoeft te werken of nit ingeltje
Kaatje, jaja hobby hoor! Je hebt ongeveer de helft van de berichtjes wat in ons hele topic staan in je eentje geschreven qua hoeveelheid! Hihihi Maarja je bent er dan wel ook al 2 jaar bij, dat scheelt. Morgen 28 weekjes zwanger! Ik heb een beetje het gevoel dat wanneer je over de 30 weken komt dat je dan wel veilig zit, want ik zie bij ons in t ziekenhuis echt supervaak baby's die met 30 weken zijn geboren, en over het algemeen doen ze het goed. Dus nog even en we zitten allemaal wel safe! (tenzij er natuurlijk andere complicaties zijn, maar dat hou je toch) Groetjes Cossy
@cossy heerlijk dat je morgen 28 weekies ben! en idd dat je zover bent geeft je nog wel een goed gevoel, maar toch kan het alsnog verkeerd gaan lees je weleens :S dus moeten ze allemaal lang blijven zitten
Goedemorgen allemaal, Wat een kl*te nacht zeg, manlief was in slaap gevallen op "mijn" kantje...nou dat heb ik geweten. Word tie net wakker zegt tie "zo dat doen we nooit meer ik heb echt brak geslapen HAD DAT EERDER GEZEGD dus hij is nu zich klaar aan het maken voor werk en ik duik zo, aan eigen kantje, het bed in @kaatje> mooie foto's meis! @Cossy> 28 weken YEAH @ parr&ingeltje> patience was dat niet dat spel voor eenzame oude vrouwtjes? geintje Fijne dag allemaal! Liefs
@Kaatje: mooie foto's! En wat had je een leuk bruidsboeket, lijkt wel een kopie van die van mij. Goede smaak heb je . Zo, Ik ga weer eens even een dagje werken, maar eerst even heel decadent mijn nagels laten doen. Over 3 1/2 week werk ik voor het laatst dit jaar, kan haast niet wachten...
@Kaatje: Mooie trouwfoto's! @Cossy: Gefeliciteerd met je 28 weken! Hier aan het eind van de middag de 3d/4d echo! Ow heb er zo'n zin in...! Nu nog de hele dag wachten
Goedemorgen allemaal! zo kon beter dat slapen maar het is iig geen half 7! @roshi ja volgens mij wel maar dit is dan tegen elkaar, maakt het spannender en verslavend dat het is proberen? @Jale ooh spannend! wel komen showen he!
Goedemorgen, @Lise: fijn dat de verhuizing erop zit. Wel zielig voor je zoontje dat hij de waterpokken heeft, hoop dat het snel over is. @Steen: denk ook steeds meer aan bevalling, maar meer aan feit dat ze stuit ligt en misschien niet meer gaat draaien. Dus dan gaan ze of draaien of KZ en daar zou ik echt van balen. En wat betreft pijnstilling, weet niet of je een groot ziekenhuis hebt, maar bij kleine moet je er rekening mee houden dat je na 21uur geen pijnstilling meer kan krijgen omdat anesthesist er niet meer is. @Nic: jeetje meid, ff schrikken!! Doe het rustig aan... @MirandaT: jammer van je yoga, maar in een paar lessen leer je veel hoor. Dus fijn dat je toch nog wat meepikt. @babystyle: ons kindje leeft in omgedraaid ritme. Ben ik wakker is zij ook wakker en 's nachts slaapt ze. Ik slaap daardoor goed. Overdag daarentegen moet ik wel eens anders gaan zitten of ff gaan staan omdat ze me heel hard schopt. En ook ik slaap met voedingskussen. @IrisB: als het goed is, ben je nu geregistreerd partner. Gefeliciteerd! @Roshi: leuk dat je zo'n gezellig shower hebt gehad. Aan de foto te zien, hoeven jullie voorlopig geen kleertjes te kopen @Kaatje: mooie slideshow. Hier druk maar lekker weekend gehad. Vrijdagavond lekker in tuin gewerkt, zaterdag schoonmoeder te lunchen gehad, vanalles voor de baby gekocht, kleren gekocht en gisteren verjaardagsfeestje gehad van zoontje vrienden. Gisteravond was ik dus heel moe, lekker dutje gedaan en op tijd naar bed gegaan. Tijdens winkelen zaterdag zag ik nieuwe baby collecties hangen. Ooohhh dat is verleidelijk. Meteen weer wat veel te leuks van Mexx gekocht. Mijn vriend vreest het ergste... die vind shoppen ook erg leuk, maar denkt dat hij er nu met de nieuwe collecties echt aan moet geloven... haha.. We hadden het er gisteren met vrienden over en die moesten lachen, zij hadden de nieuwe collectie ook al ontdekt en flink ingekocht... Dus herkenbaar iets. Gisteren ook proefkaartje besteld voor geboortekaartje. Ben benieuwd. Vandaag is mijn vervangster er niet, morgen weer, dus wellicht kan ik vandaag hier en daar reageren. Anders misschien in loop van de week weer. Liefs allemaal!