Yule> wat fijn zeg dat je helemaal tot rust bent gekomen Shedevil> ik lees nu pas het verhaal/gebeuren met je ex ik vind dat hij voor "een ex" wel een hele grote mond heeft. Natuurlijk is het zijn kindje ook wel maar hij moet wel onthouden dat JIJ het kindje draagt. En wat bedoel je met Hij is ook erg drammerig en als hij z'n zin ni krijgt in deze dingen ken ik er strax duur voor komen te staan denk ik ???? Azeb> het regent dus dat ontkruid kan je lekker laten staan mooie foto's!!! Kaatje> komen ze van de kraamzorg ook nog een keer controleren of je het allemaal hebt wat je miste? Tweety> je zal zien het slaapt echt heerljk Muggen> ff afkloppen maar mij lusten ze geloof ik niet Vergeetachtigheid> ach ja hoe zal ik het noemen... een zeef is niets in vergelijking bevalling 70 jarige vrouw: ik dacht dat ze "per ongeluk" zwanger was geworden maar nee hoor ze is gewoon een handje geholpen en dan ook nog zeggen "nu kan deze jongen voor ons zorgen" uhm eer dat het kind in staat is om voor zijn ouders te zorgen liggen die allang onder de grond en wat ik onwijs zielig vind is dat er over het meisje geen woord gerept word HALLO JE HEBT 2 KIDS GEKREGEN!!!!
Yule: 80 kg? Die grens probeer ik al jaren te bereiken, maar dan naar beneden toe hahahha ik weeg nu 98 .. oef geen 100 geen 100 geen [-o< 100 Kinkt leuk je vakantie! Behalve dan de bulten oef... Pendelen heb ik een klein boekje voor, gewoon voor de leukigheid! IrisB: je bent geman- en vrouwd vandaag! Gefeli! Sorry vandaag niet zo spraakzaam geloof ik! Ben al de hele ochtend bezig met mijn pc te formatteren en opnieuw te installeren. Godzijdank kreeg ik het internet weer aan de praat... oef, dat was zweten!
jah die vrouw van 70echt neit te geloven, vindt echt raar maar ok zielig voor de tweeling, zijn ze ent 10jaar ofzo en hebben ze al geen ouders meer. En ze emoten ook aan het meisje denken enit alleen aan die jongen! HOeveel zijn jullie dan in totaal tot nu toe aangekomen? Ik 5kilo, vindt ik nog reuze meevallen.
Goeiemiddag Hier zit een kersverse geregistreerde vrouw Vind het nog steeds een beetje raar klinken, dat "geregistreerd", maar goed, is ook maar een naam ervoor. Etentje met getuigen gisteren was erg gezellig en ook vandaag was leuk. Ceremonie was erg kort (we hadden de gratis versie, haha), maar de ambtenaar van burgerlijke stand deed toch haar best om er wat van te maken. Daarna nog koffie en lunch met schoonmoeder en getuigen en dan zat het "feest" erop Plaats straks misschien wel een foto in m'n album, want die hebben we natuurlijk wel genomen. Vind het alleen jammer dat ik m'n ring niet kan dragen omdat m'n vingers gewoon te opgezwollen zijn om een ring aan te kunnen Maar dat halen we later natuurlijk in. @kaatje: Hier nog iemand die je hele slideshow bekeken heeft. Mooie foto's! @parr: Misschien dat ik het geboortekaartje op hyves neerzet, maar kan even goed van niet. Ben ik nog niet helemaal uit Ga wel denk ik de tekening posten van m'n eigen gemaakte tekening die het uiteindelijk niet werd omdat ik gillend weggerend ben van Photoshop @cossy: Joepie, 28 weken! En ja, 30 weken vond ik toch weer een heel ander gevoel geven. Zo'n 3 ervoor is toch weer wat anders... @jannes: Ooh, nieuwe collecties... Zal ook maar uit winkels wegblijven Valt je vervangster een beetje mee? @tinkerbell: Ack Hopelijk gaat het snel weer beter, maar ondertussen idd heeeeeel rustig aan doen *knuf* Zo, even posten en onthouden waar ik gebleven was: ze hebben net een boeket bezorgd van m'n werk, dus dat moet ik snel in een vaas duwen. Laatste vaas uit de collectie trouwens, het is hier bijna een bloemenwinkel nu I'll be back
@Babystyle.. ben nu in totaal 14kg aangekomen. Ben nu dus 70kilo. Toen ik dat getal zag verschijnen, moest ik toch even slikken. Weeg normaal zo rond de 56... Maar volgens VK is het met 1.80m een mooi gewicht rond 7 mnd zwangerschap. Begrijp dat 70 kilo voor anderen wellicht een mooi startgewicht of streefgewicht is, maar iedereen voelt zich prettig bij een bepaald gewicht. Maar ik ben mijn hele leven al heel slank dus het is voor mij een extra stimulans om het er straks weer allemaal af te krijgen met lekker sporten.
@IrisB: Hoera... en wat leuk dat je zoveel bloemen hebt gekregen! Mijn vervangster is erg leuk en heeft veel ervaring op gebied van communicatie dus dat is voordeel. Er loopt alleen zoveel binnen bedrijf / afdeling dat ik vrees dat ze het nog heel zwaar gaat krijgen, maar ja... dan moeten collega's maar helpen.
Iris> GEFELICITEERD! Babystyle> hier ook 5 kilo Jannes> daar moet jij je echt niet druk over gaan maken hoor! ze redt het echt wel.
okay, hoeveel kom je dan gemiddeld aan per zwangerschap? beetje nieuwschierig aan eht worden HOe zit bij jullie bij de echo's van je kindje, hebben jullie die vaak? ik heb er maar 3 gehad.
Dat ligt aan je startgewicht en je lengte. Je kan dat op een site berekenen. @Roshi: o daar ga ik me zeker druk om maken.. ha ha.. Ik ben tot bevalling ook nog gewoon bereikbaar en lees mijn mail. Kan mijn werk heel moeilijk achter me laten. Daarna check ik mijn mail nog, zal af en toe eens bellen en lees ook gewoon vakbladen en interne zaken. Erg he...
Heey stelletje kletstantes! hoe gaat het hier? Met mij over het algemeen wel ok, alleen wordt ik wat gek van die harde buiken continue.. krijg ze nu wel heel erg veel en vaak maar de vk zegt zolang je geen bloed of vruchtwater verliest is er niks aan de hand.. nou ja we zien het wel!
Zo ben ik weer. @Jannes: Ja, ben ik niet gewoon, zoveel bloemen Fijn dat je vervangster goed meevalt, maar het is natuurlijk altijd moeilijk om iemand te gaan vervangen, zeker als je maar zo kort de tijd hebt om ingewerkt te geraken. Dat wordt bij mij ook nog leuk: omdat de persoon die ze eerst hadden het na een week voor bekeken hield, begint de nieuwe vervanger pas als ik al met verlof ben (vanwege opzegtermijn op vorige werk). Schrijf me nu blauw en groen aan handleidingen, en ze mogen me natuurlijk bellen als ze er echt niet uitkomen. In geval van uiterste nood, wil ik zelfs wel even langsgaan (woon er tenslotte 5 minuten fietsen vandaan), maar daar hopen we natuurlijk niet op Nu, waar was ik gebleven... @moppiepoppie: Leuk al die kleertjes Hier nog iemand die stiekem toch een paar dingen heeft met voetjes eraan Ze waren heel schattig en dan ben ik maar erg jaren '70 Maagzuur is dan weer wat minder @roshi: Veel plezier straks met je vriendin! @dreames: Lijstje voor hubbie... Goed idee Hmm, denk dat ik ergens wel iets heb staan in een boek *zoekt* Helaas, niks gevonden Kan niet veel anders bedenken dan watr je al hebt, behalve dan familie bellen @yule: Fijn dat de vakantie je zoveel deugd heeft gedaan (op de muggen na dan ) @azeb: Het is nog 2 dagen wachten, maar alvast een hele fijne vakantie. Geniet er maar van! intake: Nog steeds niets gehoord van de kraamzorg. Ik geloof dat er nog een paar mensen bij de Waarden zitten... hebben jullie al wel iets gehoord? Ga nog even geduldig afwachten, maar hoop toch binnen dit en max. 2 weken iets te horen (anders bel ik zelf maar even). bevalling 70 jarige vrouw: Ik snap echt niet dat er dokters zijn die dat nog willen doen. Als je een beetje beroepsethiek hebt, dan doe je dat toch niet? Maar misschien ben ik dat wel weer... @ingeltje: Succes met het bevechten van je PC. Gelukkig doet internet het nu weer en dat is toch weer heel wat Zo Hmm, net een briefje van de TNT in de bus dat ze ons niet thuis hebben aangetroffen. Dat briefje was er nog niet toen we vanochtend thuis kwamen van gemeentehuis en sindsdien zijn we niet meer buiten geweest. Zat zelfs met haviksogen...um.. oren op de bel te letten en niks gehoord. Dus: gewoon niet aangebeld. Soit. Belangrijkste is dat Kaatje Katoen pakket eindelijk in town is, morgen maar even kijken of ik het zelf naar huis krijg of dat ik vriend en auto moet inschakelen Kan iig met gerust hart weer muziek opzetten en dutjes doen
Ben benieuwd of dat ook echt zo is Jannes... Ik hoor van veel vrouwen dat ze hun werk in eerste instantie erg moeilijk achter zich kunnen laten (ik ben er zelf ook zo eentje) maar dat het, hoe langer het 'er niet zijn' duurt, allemaal steeds minder belangrijk begint te worden. Wat voor werk doe jij ook al weer?
Ik zit trouwens volgens die berekening van gewichtstoename keurig op schema. Fijn om te weten! En dat ondanks alle magnums
Jannes> nee hoor ik ben ook zo'n muts maar mijn baas laat het (gelukkig) niet toe. Ik had gevraagd of ze het programma + mail etc wilde installeren op mijn thuispc maar mijn baas zei gelijk "je moet niet voor niets thuiszitten he " sja hij heeft gelijk Lindaa> wel rustig aan doen he! knuff
Nou dames, volgens die site van Jannes is het in ieder geval aanbevolen dat we ongeveer 8-10 kilo zijn aangekomen nu. En als dat niet zo is, dus als je minder bent aangekomen, dan moet je meer vla en melkproducten eten, zeggen ze daar. Kennelijk is weinig aankomen ook niet goed?
Oh. voor ik het vergeet: bedankt voor jullie felicitaties Gewicht... tja, te veel niet goed en te weinig ook niet goed Maar je kan er meestal niet echt iets aan doen. Sommige mensen komen heel veel aan en eten/snoepen niet meer dan anders. Anderen eten en eten en eten en komen toch niet aan. Dus ja... Volgens die site zit ik nu aan m'n aantal kilo's voor maand acht ipv zeven. Mag zogezegd nog 3 kilo bijkomen, maar ik kijk wel wat de VK zegt. Zolang die niet tegen me begint te roepen dat ik te veel ben aangekomen, zal het wel in orde zijn.
@Azeb: ik ben Manager Corporate Communications. Je hoort het idd vaker dat vrouwen werk toch vergeten, maar broertje van mijn vriend zei het pas heel gevat: jij krijgt alleen maar stress als je niet kan werken. En ik denk dat hij gelijk heeft. Ik moet weten wat er speelt, wie waar mee bezig is en hoe het loopt. Zeker grote projecten. @Moppiepoppie: lijkt me logisch dat je voldoende moet aankomen. Je hebt namelijk sowieso gewichtstoename door kindje, vruchtwater, placenta en baarmoeder. Dat bij elkaar zul je toch minimaal moeten aankomen. En kindje moet energie om te groeien laatste weken toch ergens vandaan halen....
Iris, van harte gefeliciteerd! Jeetje, die vrouw van 70...moet niet gekker worden toch! Ik mag volgens de berekening 13 kilo aankomen, maar ben tnt nog maar 5 aangekomen....dus ik zit aardig goed. De controle in het zkh was weer in orde. alles mooi op schema!