Marielle: dat zal het indalen zijn, enorme druk op de banden... dat heb ik dus ook al de hele week aauw!
Wat dat filmpje dat Kaatje plaatste betreft: Túúrlijk is het belachelijk dat een vrouw van 70 nog via een IVF-behandeling zwanger kan worden, maar ik vind ook dat we hier verder moeten kijken. De regering van dat land is ook erg fout bezig. Zolang de wet bepaalt dat alleen jongens het familiebezit kunnen erven, kun je het de mensen daar bijna niet kwalijk nemen dat ze persé (ook) een zoon willen hebben. Maar helaas hebben nog steeds veel regeringen kromme denkbeelden over bepaalde zaken, denk aan vrouwenbesnijdenissen en éénkindgezinnen. Zelfs de Nederlandse regering is niet altijd even 'lekker' bezig...
@Parr: heb net even gestemd op je foto! @IrisB: felicitados! Tja, ik hoor ook de bel niet hoor, als we aan 't ... zijn. In ieder geval zijn je luiers in aantocht. Gewicht: ik vind de 80 ook niet zo erg (ben 1.65 meter), maar de 14 kilo des te meer.... oh my god! Ik moet nog 2 maanden! Hoop echt dat ik de 20 niet passeer... Ik zie zelf wel dat ik dikkere bovenarmen en benen (en kont) heb gekregen, maar mijn buik is niet bekleed met vet (jakkie) en ik draag mooi naar voren (wat in combinatie met een dikke kont tot een rare S-vorm leidt als je van opzij kijkt ). Ik hoop dat het er weer afgaat met borstvoeding (dat schijnt wel zo te zijn als het vooral op je heupen zit [-o< ). @Marielle: indalen denk ik inderdaad, alhoewel dat wel vroeg is bij 29 weken, maar het kan wel. Intake kraamzorg: whaaah! komen ze het kamertje controleren? Ik heb alles er wel staan, maar het is nog absoluut niet klaar of georganiseerd... help! Heb acuut stress nu, want de dames van de intake komen woensdag al...
Heh... ik zou me niet eens hebben kunnen concentreren vrees ik Bij elke TNT post auto die ik voorbij zag komen, begon ik te stuiteren. Dus... geen huwelijksmiddag Enige waar ik vanmiddag mee in bed gelegen heb is m'n mooie lichtgroene voedingskussen aka hoop in bange nachten
Ooooh, heb net die formule over gewichtstoename weer ingevuld... (note to self: niet meer doen). Ik mag over de hele zwangerschap 14 kilo aankomen en dat ben ik nu dus al... Wha! En dat terwijl ik zo gezond eet, veel fruit, groente, zuivel, vezels, weinig magnums, cornetto's en al helemaal geen Mac! Ben heeeeeeel erg jaloers op de meiden die met McFlurry's en McSalsa's en McDoubleCheeseBaconChickenMenu's maar 5 kilo zijn aangekomen...
Ik heb sffs ook acuut stress, want iedereen krijgt hier z'n intake al Ik woon in een late regio ofzo denk ik
@Iris: ze doen soms de intake pas in week 36 omdat je voor week 37 zowiezo in het zkh bevalt. Dus tot die tijd kunnen ze komen voor een intake. Anders bel je morgen toch ff?
Moet nog maar even geduld hebben, vind ik. Is gewoon raar dat zo veel mensen er al wel contact over gehad hebben. Als ik volgende week nog niks gehoord heb, ga ik ze gewoon bellen. Neem aan dat ze die afspraken niet pas 2 dagen van tevoren ofzo maken... En als geduld nu een van mijn vele deugden was geweest, had ik er ongetwijfeld niet mee gezeten. Maar ik denk dat ik aan het spijbelen was toen ze het geduld aan het uitdelen waren
Zo daar was ik weer! @delayla mooi dat alles goed gaat! @miracle ja hier ok eentje de vergeetachtig is! maar ook meer disoreinteerd mooie buik! @yule ik doe dan ook klein beetjes anders mag ik ook neit van manlief! Alleen vanochtned/vanmiddag werd ik helemaal gek van mijn moeder met dat structuur verven. dat moet op een bepaalde manier en mijn moeder luisterde telkens niet naar mij dus heb ik af en toe geholpen anders werd ik gek van de zenuwen! Fijn he zo'n weeekje relaxen in de boerenland Super dat alles goed was bij de vk! @Azeb mooie buik! @kaatje jeetje ff een kind krijgen zodat die straks voor jou kan zorgen Maar er zijn idd meerder factoren die fout zijn net zoals Lola zegt @babystyle ik ben al 18kg aangekomen volgens de vk is het grotendeels vocht etc. @IrisB GEFELICITEERD! @Lindaa hey meid! hou je het nog vol? zwaai terug @marielle hier ook zo goed asl klaar Zo kraamvisite was wel leuk bij de buuv. Heel mooi mannetje die alleen ogen had voor mij Zij heeft mij de tip gegeven om de ha te bellen voor steunkouswn, ga denk ik ook wel achteraan! Nu ff lekker mijn nasi eten en moet zo bankhangen van manlief. Was wel eerlijk en heb gezegd dat ik mama geholpen hebt. Heb nu bankarrest voor vanavond
Yule, niet te druk maken over dat controleren hoor. ze ging hier mee naar boven om de kruiken te controleren en verder vroeg ze of ik nog extra setjes bedgoed heb. Was ook zo weer het kamertje uit. en die kilo's, zie het als een buffer voor straks. Je kind vergt dan ook veel van je, qua energie,maar ook door bv. borstvoeding enz. die kilo's gaan er echt wel weer af.
Volgens dat schematje had ik 7 kilo terug al moeten bevallen. Eet gezond en blijf dat ook doen en laat de koekjes er niet om staan. Vk heeft verder ook geen op of aanmerkingen dus zie geen probleem. Iris B Van harte gefeliciteerd.
Hier ff een ego berichtje: Heb vanmiddag de 3d echo gehad en het was echt super! Ik heb 2 van de echo foto's in m'n album gezet!
Iris, gefeliciteerd als geregisteerde vrouw! Babystyle Hier ook 5 kilo, maar ik heb ook bijna heel de zwangerschap alles eruit gekotst... Miracle wat voor tatoo heb jij op je buik? Strech die nu ook mee? Mooie buik trouwens Tweety heb je al eens op marktplaats gekeken voor een voedingskussen? Ik heb de mijne daar voor een tientje gekocht, nauwelijks gebruikt! lijst kan iemand erbij zetten dat ik 31 juli naar gyn en vp ga Intake alleen telefonisch gehad en ik moet thuis nog eens de papieren nalopen en terugsturen. Jale Mooie echo foto's zeg, mooi gezichtje heeft die kleine van jullie Pff, voelt alsof de kleine nu op mijn banden aan het jumpen is Verder weinig te melden, ben heel erg saai vandaag
wannneer zorgen jullie dat je alle baby kleertje gewassen en gestreken zijn? Wat controleren ze dan in de babykamer? ik heb de eerste maanden veel overgegeven, nu eet ik heel weinig, maar dat vond de vs neit erg zolang ik maar niet erg moe ben de hele dag. Daar en tegen eet ik wel weer heel veel fruit.
oh jah voor degene die er in geintreseerd zijn dit is mijn babysite: http://baby2008.babyhomepage.nl/?login ennu wachtwoord is 28september2008
babystyle, ik heb vanaf 20 juli. vakantie, dan ga ik aan de babywas beginnen. ga even op je babysite neuzen
Babystyle, mag ik een persoonlijke vraag stellen? Misschien heb je het al een keer verteld (sorry zwangerschapsdementie) maar is de papa ook in beeld? kan er op de site namelijk niet veel over vinden.