nee die is er niet. is ervandoor gegaan met me zus. Laat neits meer van zich horen, dus ga het alleen doen. ennu vragen mag altijd van mij
is er een bepaalde tijd dat je daaraan meot beginnen? heb wel als kraamverzorgster gewerkt, maar hoe dat zit weet ik eigenlijk niet zijn er meerdere die babysite hebben?
Hai dames! Vandaag een vermoeiend dagje gehad Ook ik mag mijn werk nu gaan overdragen en god wat is dat vermoeiend zeg ! Je kunt niet meer lekker rustig achter je pc'tje zitten en moet van hot naar her rennen. Gelukkig heeft mijn vervangster op dinsdag haar vrije dag dus kan ik weer effe bijkomen en beppen met jullie ! Toen ik thuis kwam was mijn moeder er gelukkig om me te helpen met poetsen aangezien ze de nieuwe voordeur geplaatst hadden en dus veel rotzooi in de kamer... Daarna toch nog even gezond gekookt en terwijl hubbie heeft afgewassen nog snel een wasje in de machine gegooid....Nu ben ik dus echt bekaf en niet ver meer verwijderd van de bank en daarna mijn bed! Ik heb natuurlijk wel jullie verhaaltjes nog even gelezen 8) @ Jannes ja superleuk die Mexxkleertjes. Hebben dit weekend ook een heel leuk setje gekocht. @ Tinkerbel oh jee balen zeg. Je vraagt je af waar komt het allemaal vandaan? Maar elke dag verse aardbeien is ook niet slecht! Heel veel sterkte meis! @ Moppiepoppie sterkte met je scriptie 8) @ Yule ja klinkt geweldig zo'n relaxvakantie! Grr een 70-jarige vrouw bevallen niet normaal....... het zou verboden moeten worden ! Nou ladies tot morgen, nu bankhangen !
Ik zou er voor zorgen dat je met 37 weken alles schoon hebt, omdat dan de kleine officieel al mag komen. www.babyvankoert.toddler.nl (aub niet vermelden dat je me van zp kent) Heb je nog wel contact met je zus? Wat een rotstreek en ook lastig voor je ouders denk
tjee ongelooflijk, met je zus! onvoorstelbaar, ook van haar! Maar daar zul je je zelf ook ongetwijfeld over verbaasd hebben. Zullen je ouders zich ook wel erg vervelend bij voelen vermoed ik...
okay dan weet ik dat met 37weken klaar moet zijn. Ik zal neit vermelden dat ik je van zp ken. Nee geen contact meer mee, sinds ze bij hem ingetrokken is. Mijn moeder is al overleden in 2001. Me pa jah die heeft soms wel moeilijk mee, dat hij mij nog wel hier thuis heeft maar me zus niet. Maar ik heb gelukkig wel een leuke broer die me ook steun geeft en me beschermt.
Zet je wel gelijk in een lastige situatie, ook naar je ouders toe. ik zou iig niet gezellig met zijn allen aan tafel gaan zitten tijdens de kerst ofzo. ben nu een lijst aan het maken met wie er geboortekaartjes krijgen.. Poeh he, waar trek je een lijn.. ga maar even mijn adressenboek erbij pakken
@ jekkia: heb een tribel op me buik staan , en hij strecht wel iets mee maar gelukkig houd het daarbij op en is ie niet aan het scheuren.
@ Kaatje85 wel een mooie site, leuke foto's ook van je buikje, wou dat ik daar foto's van kon maken. Bij mij zie je namelijk helemaal neit, alleen als ik plat op me rug lig.
jah is ook een lastige situatie. Nee dat heb ik ook al aangegeven bij me vader, dat ik dat ook neit ken, vooral neit als die ex van me ebij is, want dat heeft me te veel pijn gedaan toen. ennu wat betreft adressen is heel werkje heb ik al op een lijstje staan.
Nou ben ik toch wel heel erg benieuwd naar je buikkie. Zit nu op 35 maar heb het idee dat ik nog heel wat vergeet
Ha! Ik 'hoorde'van verschillende meiden dat het het indalen kan zijn,nu al? Het is niet iedere dag,maar ik heb het steeds als ik van bukkend overeind komt. Vorige week had ik het ook een paar keer. Nog een vraagje... Ik merk sinds de laatste week/weken dat ik weer slijmerig afscheiding heb, is dit normaal? Ook stinkt het erger dan 'normaal' daar beneden . Bekend bij jullie? Babystyle-> wat een nare situatie zeg,met je zus!
Babystyle. ik heb het idee dat ik nu heel veel mensen vergeet een kaartje te sturen. marielle, Heb hier ook het idee dat ie aan het indalen is, drukkend gevoel en af en toe steken onderin. Ook veel last van afscheiding,maar ruikt volgens mij niet anders dan normaal.
Zo ff een dutje gedaan lekker! En nu zo Jericho kijken @babystyle ik ga alles in mijn verlof wassen! De beeb'skamer en spullen moeten stofvrij en gewassen zijn dus doe ik dit dichertbij de datum, anders blijf ik bezig Jeetje meid! vandoor met jouw eigen zus wist hij dat jij zwanger was? Hoe denkt jouw ouders hierover dan? *respect ah lees het nu wel lastig voor jouw vader! Gelukkig steun zowel hij en jouw broer jouw! @kaatje ik heb een lijst gemaakt maar heb inmiddels wel een paar afgehaald. Maar blijft tricky @marielle82 praat mij er niet van! Ik schaam mij dod voor die geur! heb zoiets van als ik het ruik dan ruiken anderen het ook! Vreseiljk! als ik zt dan probeer ik zoveel mijn benen dicht te houden!
wassen ga ik over een paar weekjes pas aan beginnen zo rond de 34 weken. geur ik heb wel veel afscheiding maar het ruikt (nog) niet anders of sterker.
oh gelukkig, is dan waarschijnlijk wel normaal! Bedankt voor de snelle reactie... Hoe lang doet een beeb erover om in te dalen (stomme vraag misschien) Nog is wat: IK WORD GEK VAN DE PUISTJES IN MN GEZICHT! IEMAND TIPS!?