September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Babystyle wat een leuke site heb jij gemaakt!

Ben blij dat je nog steun hebt van je pa en je lieve broer, wat een rotstreek van je zus en ex zeg (das nog netjes uitgedrukt). En wat een lef dat zij jou durfde te vragen om het te laten weghalen. En hij... daar heb ik geen nette woorden voor. Je verdiend veel beter meid en na zo'n vent zal het niet moeilijk zijn om een lieve en goeie vent straks te vinden als je er weer voor open staat. Dat is dan vast 1000x een beter vadervoorbeeld dan je ex.

geboortekaartjes zelf in elkaar geflanst. Moet alleen vriendlief laten zien hoe hij straks de gegevens op de kaart kan aanpassen. Heb gelukkig nog de kaartjeslijst van vorig jaar ;)

Vergeet niet eventueel extra kaartjes bij te bestellen als je nog die gratis babydozen van de supermarkten en het gratis mutsje van rainbowbabies wilt hebben, En voor ziekenhuis/verloskundigepraktijk, je werk en huisarts.

Marielle als het vaginaal vocht naar ruikt en verkleurd is dan kan het zijn dat je een infectie hebt (komt veel voor tijdens zwangerschap). Even de dokter bellen, als het zo is krijg je een creme ervoor.
    Goed wassen met water en geen syntetisch ondergoed aan.

Puistjes komt door je hormonen. Weinig aan te doen behalve je gezicht goed schoon maken met tonic of lotion en naverzorgen met dag/nachtcreme.

Faith tuurlijk mag je altijd reageren, blijf je ons wel een beetje op de hoogte houden hoe het met jullie gaat? Enne, denk dat de meesten hier al lang van die roze wolk zijn afgedonderd ;) Bevallingdatums komen nu steeds dichterbij

Jacolien Hoi, welkom hier. Typisch geval van zwangerschapsdementie ;)

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ace Gefeliciteerd met je 32 weken, ik ook vandaag! :D
    Maar ik hoef nog maar 6 weken en 2 dagen te wachten voordat ik ga bevallen...

Veel sterkte met je opa!

3. hoi hoi
    reageer ff snel want ik moet zo naar de vk.
    heb wel de laatste 2 blz bijgelezen maar geen tijd meer om te reageren.
    ga zo met de vk overleggen wat zij verstandig vind, om te stoppen met werken of om het te blijven proberen.
    heb me namelijk gisteren ziek gemeld omdat ik weer zo´n pijn aan mijn buik had.
    ik moet na deze week nog 2 weekjes werken en ik werk al halve dagen dus ik kan me er eindelijk bij neerleggen als ik niet meer hoef.ik zou er nu eerlijk gezegd ook wel blij mee zijn,
    haha had je me een week geleden moeten vragen dan werd ik echt boos haha.

ik ben trouwens volgens onze eigen weegschaal niks aangekomen in de laatste 2 weken dus dat zal een goed teken zijn. ik was vorige keer 6 kilo in 3 weken aangekomen dus een keer niks zal niet erg zijn, ik vind het niet erg iig want merk dat het vocht minder wordt en de beeb nog steeds actiever haha.

tot straks

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hoi allemaal,

wassen: hier geen last van iets wat lijkt op nesteldrang...alles hangt nieuw en ongewassen in de kast...ik stel het gewoon nog even uit :D

afscheiding: daar heb ik de hele zwangerschap al zo'n last van, gelukkig niet met vervelende geur :)

verlof: nog maar 5 dagen werken en dan vakantie en verlof :D :D :D

bekkenpijn
    : op de een of andere wonderbaarlijke manier heb ik er nu minder last van. Een aantal weken geleden had ik echt de hele dag pijn en nu ineens niet meer. Hebben anderen dat ook?

Wat een weer zeg...het onweert hier en het komt met bakken uit de lucht :(

Fijne dag allemaal!

Ester

5. haha weet dat ik zou gaan maar na deze ben ik dan ook echt weg.

bekkenpijn heb ik op het moment ook minder. de vk zei vorige keer dat ze vaak ziet dat het met periodes komt, dus geniet er lekker van want het kan ook weer heerlijk terug komen.

eerste babywas zit in de machine. we hebben gisteren de babykamer bijna af gemaakt, alleen nog een haakje ophangen.
    en ik wilde nu wel graag alles wassen. stel dat ik in dit tempo achteruit ga dan kan ik over een paar weken niks meer en dan is het maar gebeurd.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hee, ik hou het allemaal niet meer bij qua lezen (kan mijn laatste berichtje zelfs niet meer terugvinden :oops: )
    Gelukkig gaat alles goed hier, mijn zwangerschapsverlof is geregeld, nog een paar weken, vanaf 1 augustus ga ik met zwangerschapsverlof.
    Vandaag mijn laatste toetsen van school....jaja het lijkt nu toch echt de goede kant op te gaan :oops: (zou eigenlijk nog wel graag het tuinhuisje verven....maar goed dat zien we dan wel weer)
    Gisteren de isofix opgehaald, in principe hebben we alle spullen binnen (geloof ik)
    De kraamzorg heeft een telefoontje gepleegd, ze komen niet meer langs maar doen het telefonisch, prima geen probleem.
    En mocht ik spullen vergeten zijn, die zullen zo gekocht zijn.
    Moet alleen eens een lijstje gaan maken wat ik allemaal moet regelen, qua geboortekaartjes enzo, en qua aangeven van het kind en ziektekostenverzekering enzo. Ik woon in het buitenland dus dat zal allemaal nog wel een gedoe zijn

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Jah sta er wel voor open, maar vertrouwen bij jongens is beetje weg ben ik al achter gekomen :oops: vindt zelf wel jammer maar komt dnek ik wel goed.
    Jah dat was zeker lef van haar om dat uberhaupt al te zeggen. Terwijl ze weet dat ik heel gek op kinderen ben.

pff is wel al veel weer bijgekomen zeg, is echt een praatgroepje dit :p

En vandaag bij de vk geweest alles was goed! glucose, ijzer, bloeddruk, groei van eht kindje ligging, mijne is nu al aan eht indalen :( maar kon geen kwaad zei hij tegen mij. Maar weet nu wel waar die pijntjes soms vandaan komen.
    Nu maar afwachten bij de gynacoloog wat die gaat doen en alles.
    Het is een medische doorverwijzing van de vk, zou ik dan ook een echo krijgen bij de gyn? Die gyn moet alleen zorgen voor een verwijsbriefje voor me oogarts. Hoop het wel een beetje, zo wel weer even leuk vinden om een echo te krijgen, ken ik me kleine weer even zien. Want voor me 4d echo waar ik een afspraak voor wou maken vandaag zijn op vakantie tot 14juli :(

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi dames,

Even uitpuffen. Heb net anderhalf uur over de route naar mijn werk gedaan.... (normaal rond 9 uur half uurtje). Wat heeft iedereen toch? Het kan niet door de regen zijn, ookal kwam het met bakken uit de hemel. Het regent hier toch wel vaker in NL zou je zeggen... :rolleyes:

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ jekkia leuke foto's van je kindje zeg. En mooi buikje ook!
    JOuw site is ook mooi hoor, is weer anders dan die van mij maar wel mooi!
    Lkkr vrolijke kleurtjes ook.

10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ Jekkia thnx nog voor je berichtje in gastenboekje op me site, zie nu pas staan.

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ook ik lees wel mee, maar kan het niet bijhouden met reageren.
    Hopelijk lukt dat als de meiden weer naar school gaan ... kunnen we samen aftellen.

Zag een paar nieuwe meiden ... welkom!
    Voor de meiden met klachten ... dikke knufffffffff.
    En voor de rest natuurlijk ook een knuffff. ;)

En als ik het me goed herinner was het Jannes die dacht dat de o stond voor onvolkomen op de zwangerschapskaart. Denk dat dat wel eens zou kunnen kloppen ... bedankt.

12. ben ik weer

bij de vk was alles goed, ik moet zelf aangeven als ik het niet meer red om te werken.
    dat ik ga ik dan zo ook maar doen denk ik.
    vind het wel heel moeilijk maar ik red het anders niet. pfff HELP! ! ! ! !

had ook de vroegere stagiare bij de vk, ze is nu afgestudeerd en daar komen werken. wat een muts haha, sorry. had niet gezien dat ik naar het ziekenhuis was geweest en wilde me weer doorsturen.

ik ben 2 kilo afgevallen sinds vorige keer, merk ik ook wel aan mijn broek, die zakt al 2 dagen af haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Pfff, hier óf voedselvergiftiging óf buikgriep. Sinds gisteravond alleen maar diarree en overgeven. Hield zelfs een glas water niet binnen. Nu lekt mijn bad alweeeeer in de woonkamer dus water is afgesloten dus kán niet eens iets drinken en heb zo'n dorst, boehoe

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jannes dank voor de tip! Ik ga gelijk even kijken :D

Jekkia toch is dat ook grappig hè als je de bevallingsdatum al weet.

Sasha gelukkig de laatste loodjes! Ik hoop dat je alle toetsen gehaald hebt.

Moppiepoppie oh dat is minder zeg :( Kijk uit dat je wel genoeg vitamientjes voor ukkie binnenkrijgt!

Hebben jullie ook zoveel last van hoofdpijn en misselijkheid?

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hey meiden!

Anno wat fijn dat alles goed was bij de vk! En idd wel om je zelf denken, als je niet meer kan dan kan je niet meer!

Moppiepoppie ah bah wat vervelend dat je of griep hebt of vergiftiging :( en dan kan je ook nog geen eens water pakken.. he et zit je ook even niet mee vandaag! Knuff

16. nou heb net gebeld, leidinggevende was er niet maar die belt vanmiddag terug

kreeg een lieve collega aan de telefoon en die zou het allemaal doorgeven. ze snapte het wel en ook wel dat ik er van baal maar ik trek het gewoon niet meer.
    tijd voor rust in mijn lijf denk ik want ik ben ook al 3 weken zo gespannen dat ik al weer last heb van eczeem. (krijg ik van stress)
    en dat is natuurlijk ook niet goed.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    moppiepopie:pff wat erg die lekkage,zo liep hier ook alles mis begin van de zwangerschap alles wat ik en mn man aanraakte ging kapot! :cry:
    en pas goed op dat je wel vocht genoeg binnen krijgt!

bah vandaag zo'n rotdag hele dag al regen,wou mn doggie ff naar mijn vader brengen kon ik het huis schoonmaken nou zit er dus niet in!

maar daar integen morgen echt een leuk dagje al vind ik het zelf om half 11 intake met de kraamzorg,om half 3 bij de dokter zijn(hier op Urk zijn geen vk) alleen balen dat ik weer bloedprikken moet maar jah hoord er ook bij en om half 7 hebben we een pretecho helemaal spannend!
    lijkt me zo leuk!en toch weer ff laten bevestigen of t nou een meisje of een jongen word!

weet niet of jullie de kraamafdeling vorige week gezien hebben,maar ze zou bevallen van een jongen!hele zwangerschap gedacht een nog een jongetje!maar werd een meisje ze kon het gewoon niet geloven dus ik wil t nog weer ff zeker weten al maakt het me niet uit wat t word!als t maar gezond is toch!

xxx

18. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Hey even snel berichtje want ik ben op mn werk en heb dus geen tijd om nu overal op te reageren.

AFSCHEIDING: heb ik ook al sinds het begin last van, maar begint nu wel erger te ruiken.

BEKKENPIJN: geen last van en volgens de fysio zijn mn bekken ook helemaal stabiel.

Vandaag 30 weken :D Joehoe... nog 10 weekjes.

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Gefeli met je 30 weken meis!
    mooi dat je bekken iig niet zo irritant doen hihi, wou dat ik dat kon zeggen HAHA!

20. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Hoy iedereen,

Moet hier even wat kwijt...
    Even een klaagmomentje. :oops:

Ik ben nog actief op een ander forum, ivm honden (teckles).
    Ik ben daar 1 van de mods, en nu wou de beheerder van het forum (heel goede vriend van me) een bbq organiseren voor alle leden van het forum...
    Dus wij samen een centraal plekje gekozen zodat iedereen ongeveer even ver moest rijden...
    Nu alleen nog een datum prikken. Zit ik steeds te verkondigen dat half augustus het uiterste is om voor mij wat te organiseren...
    Gaan ze de bbq lekker in september plannen. hoogst waarschijnlijk de 21ste.
    Begrijpen ze nu niet waarom ik niet aanwezig zal zijn :confused: ...
    Misschien omdat ik voor 23 september uitgerekend ben :confused: :confused: :confused:

Zo ben weer even wat kwijt...
    Srry voor het klagen.

Deel Deze Pagina