jah heb ik idd gezien en ook ik wil het geslacht toch nog amar een keertje alten bevestigen zodra ik de 3/4d echo heb. Maar belangrijkste is idd of het gezond is
nou dat is niet erg aardig van ze ze weten dat je dan uitgerekend bent? is er niet een tussenweg te regelen ofzo?
dan heb ik even een vraagje,ik heb vaak dat ik denk ik kan niet meer,dan heb ik zo'n buikpijn,en het is geen gewone buikpijn heel raar alsof mn huid te strak is en het zo hard trekt en zo voelt dat van binnen ook alsof alles veelste strak is,maar heb nog geen striemen dus huid zat zou ik denken,en het is ook meestal in de avond en dan heb ik het idee als ik mn knieen naar me toe trek dan heb ik meer huid en heb ik minder last zou het echt mn huid zijn of? miss dat iedereen dit heeft maar voelt echt niet fijn (klaag klaag)
@linda: jep ze weten dat ik dan uitgerekend ben. En iedereen zegt wel, och als je wat voelt, het is maar 2 uurtjes rijden... Nou, ik ben liever lekker thuis, we wonen aan de overkant van het ziekenhuis... En ze vinden het allemaal heel raar dat ik hen "in de steek laat"
@dorientje: zou ik ook niet leuk vinden vooral als jij er ook tijd en energie in gestoken hebt!zou er toch wat van zeggen van hallo dan kan ik niet! misschien dat ze toch een andere datum prikken. @babystyle:haha ik had hem zelf niet gezien mn moeder belde me op! stel dat het toch een jongetje word?en wou al graag een pret echo steeds maar uitstellen nu toch eindelijk geregeld!
jij hun? of bedoelen ze nou echt andersom! echt raar hoor kom nou ik zou ook liever thuis zitten voor het geval dat!
Nouja, vind het niet leuk dat ze het op die manier doen. Maar ik zie het zo dat ik dan ook niet meteen met ieder van hun moet rekening houden bij het geven van de babyborrel... Kunnen ze aanwezig zijn op de datum die ik en hubbie prikken dan is het oke, kunnen ze dat niet, dan is het maar zo... Klinkt misschien wel hard, maar dat is wat ik er nu van denk.
precies als ze nu geen rekening met jou willen houden waarom zou je dan als de kleine er is wel rekening met hun houden gewoon doen wanneer het jou dan het beste uitkomt,kijken of hun het dan net zo leuk vinden!
@Wupje: vitamientjes pikt beebje toch wel van mijn reservoir? Ik kan vandaag echt nix eten namelijk, dus laten we het hopen...
wat heb ik toch een stel leive collega´s belt er net weer een om te vragen hoe het gaat enzo. dorientje groot gelijk dan zien zij ook maar of ze kunne, vind het wel een beetje vreemd hoor, is maar 2 uur rijden, vind het nogal wat als het nu 8 weken ervoor was ofzo maar je bent dat gewoon zowat uitgeteld. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
okay, jah heb je al spulletjes gekocht naar het geslacht hoor je opeens bij de pretecho dat het van adere geslacht is en zdan zie je het zelf ok. ik stelde het ook telkens uit, maar vandaag vol vertrouwen gebeld, maar toen kreeg antwoordapparaat dat ze op vakantie waren dus moet nu w8en tot 14julie
@Jacolien: ik heb hetzelfde. Af en toe denk ik "waarom heb ik nou buikpijn" maar dan staat mij buik gewoon strak. Geen harde buik, maar echt strak. Hoort gewoon bij het groeien...
jah tuurlijk heb ik allemaal al dingetjes gekocht,is bijna het eerste wat ik deed,heb ook wel veel neutrale kleuren hoor,maar er zitten ook echt meisjes dingen tussen,maar het maakt me niet uit zal wel schrikken zijn als ze zegt jah duidelijk een jongetje! jah ik belde ook en toen zij ze moeten wel snel want je bent als best ver in je zwangerschap weet niet of het heel erg is!want zie dat jij ook al aardig ver bent dus ik weet niet of het hoe verder je bent minder word hoop t niet ben donderdag 30weken dus!
@jannes : eigenlijk dacht ik wel dat het gewoon op dat moment even veelste strak was,maar toch het voeld echt niet fijn en dan ga je je toch al snel zorgen maken,niet om jezelf maar om de kleine!(pff je zult maar mama worden?je bent overal ineens bang voor en schrikt je steeds het apezuur)
ik had vandaag gevraagt aan mijn vk, die gaf het advies het te doen voor de 32 weken, daarna is niet mooi meer had hij eht over. Maar het best was als je het zou doen bij 28/29 of 30 weken. Dan is het kindje mooi gevormd ofzo, alleen hangt dan af hoe eht kindje ligt.
nou dat is dan mooi!schrok al een beetje denk ga ik dan zoveel geld uitgeven aan iets wat je niet goed ziet!ach jah morgen is het zover en dan zal ik het wel zien! jah je zult net zien dat dit draakje haar hoofdje weg heeft gedraaid
bij mijn 3/4d echo is het zo als kindje verkeerd ligt en de echoscopiste eht neit voor mekaar krijgt, heb je 1 kans om het over te doen op een andere dag en das dan gratis. Maar mocht neit lukken bij de 2e kans en wilt toch nog 3e keer proberen emot je de helft betalen geloof ik.
pff dat durf ik niet te zeggen dat ze dat bij mij ook doen zal ik die site ff moeten doorlezen ga naar babyview Oosterwolde!en bij wie laat jij het doen?
@dorientje: niet erg aardig van ze zeg, om in september te plannen! Voor hetzelfde geld ben je dan allang bevallen of op het punt om te bevallen. Ik las trouwens ergens dat de laatste maand voor de uitgerekende datum wordt afgeraden om auto te rijden (ivm grote buik en gevaar voor de baby in geval van auto-ongeval). kleine stukjes kan wel, maar 2 uur is echt lang! Ik vind het nu al lang om 2 uur in de auto te zitten. En als je weeen hebt wil je echt niet 2 uur in de auto zitten! Dus ik begrijp volkomen dat je daar geen zin in hebt en vind het ook belachelijk dat ze daar zo makkelijk over doen. Ze zouden best meer rekening met jou kunnen houden als mede-organisator! @moppiepoppie: wel iets te drinken halen hoor, met diarree en overgeven droog je makkelijk uit, zeker nu! Anders even een fles water bij de buren scoren?