September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nou voordat ik me omdraaide stonden ze al in de babykamer... :evil:

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    en dat eeuwige gepreek... dit moet zo en dat moet zo.. GVD wat kan ik daar slecht tegen zeg.,. bah bah bah.. wanneer vertrekken ze weer?!?!?!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, gelukkig mag je thuis blijven. zeker een hele weg om er te komen. Kon er niemand met de auto voor je rijden?

Jacolien, wat een verhaal, gelukkig is je mond nu helemaal genezen. wil je dat werk wel blijven doen na de bevalling of ga je op zoek naar iets anders?

Ik ga maar even de was opvouwen.
    Ow ja.. misschien een idee om onderhand even te gaan reserveren? Wil ik eventueel wel doen.

Liefs

4. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    Yule: alles is volgens mij dicht gegaan,uit zichzelf door dat weefsel wat gegroeid is,is t ook dicht gegaan denk ik..maar ik kom daar echt niet meer terug hoor!zeggen ze 2 spuiten krijg je er 6 en die doen pijn :cry:
    laten ze je die spuiten ook nog zien die zijn bijna een meter bij een meter ben echt bang nu voor de kaakchirurg!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, zwaar bijdehand van je vriendin en schoonmoeder. zou er zeker iets van zeggen hoor. Mijn schoonmoeder weet inmiddels wel dat ze zoiets bij mij niet hoeft te proberen

6. nou leidinggevende belde net en ik blijf thuis tot 1 december haha.
    geeft me wel rust moet ik zeggen want die pijn in mijn buik is niet voor niks en met onze ukkie mag niks fout gaan natuurlijk.
    hehe anno luisterd naar haar lichaam haha.
    ik ga nu ff een leuk spelletje zoeken en met mijn laptopje op de bank.
    tot straks

vanaaf trouwens zwgym met hubbie, vk komt vertellen wat een bevalling is en wat hubbie allemaal moet doen.

wil iemand trouwens op de lijst zetten dat ik 22/7 weer naar de vk moet en mijn verlof mag er ook af 25/7. want dat heb ik nu dus al een beetje.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lindaa zo das aso nou zou echt uit me dak gaan dan hoor je vraagt toch eerst of je ff mag kijken.

diegene die een voedingskussen hebben wat voor materiaal zit er in gewoon kussen zeg maar of korrels?

8. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    kaatje85: weet nog niet of ik daar weer ga werken denk eerder aan een fileermachine heb ik 4jaar gestaan en dat beviel me beter als dat andere dat stappelen!dat stappelen heb ik 3maanden gestaan en das best pittig vergeleken met wat ik eerst deed fileermachine!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb via de hyves nu dit lijstje. Is die zo compleet Ingetje?

Kaatje85
    Roshi
    Ingeltje
    Jekkia
    Cossy
    mameike
    parr1983
    Dreames
    Moppiepoppie
    Tweety
    IrisB
    Krisstel
    Yule

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O ik zou ook koken als mensen zulke dingen zouden doen.... Heel aso. Moeten mensen eens bij hun doen, dan hebben ze vast de grootste bek. Bij ons weet iedereen wat het wordt en ouders en schoonmoeder mogen zo doorlopen, maar zelfs zij zullen het altijd eerst vragen....

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety. Hier zitten er korrels in mijn voedingskussen,maar wel met twee hoezen erom heen waarvan je de buitenhoes kan wassen

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja idd zit me nu ook echt op te vreten hier,, bah!

en er mag hier niet gerookt worden in huis.. zegt ze net: ja maar ik mag hier toch gewoon roken?
    ik zo nou dacht het mooi even niet, ga maar mooi naar buiten..

ik heb nooit een goed contact met ze gehad omdat ze altijd de dingen beter weten.. en altijd ons wel even vertellen zal hoe wij leven moeten.. GRRR het is omdat het hubbies moeder is maar als het aan mij ligt en trouwens ook aan mannetje dan willen we liever geen contact met ze.. maar ja ze staan zomaar op de stoep en kijken aso naar binnen,, dan moet je wel open doen he,,!@#$%%

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tweety: ik heb 1 van de Hema en daar zit gewoon kussenvulling in volgens mij.

@anno: fijn dat je nu duidelijkheid hebt over je werk. Geniet lekker van de rust!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, nee joh gewoon op staan, zwaaien, zeggen dat je naar bed gaat. gordijnen dicht doen en een verboden te roken sticker op de deur plakken haha.

Hier in huis wordt ook niet gerookt waardoor schoonvader hier heel weinig komt ( behalve in de zomer )
    Ik heb ook vaak andere ideeen dan mijn schoonouders, wil dus ook voor de bevalling om de tafel gaan zitten om dingen door te spreken aangezien mijn schoonmoeder 1 dag gaat oppassen

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Lindaa: dat klinkt als iemand die totaal geen rekening houdt met anderen. Heel irritant is dat. Waarschijnlijk zul je duidelijk jouw grenzen moeten aangeven anders walsen ze eroverheen. Nu al mee beginnen hoor!
    (moeilijk is het wel, heb je nog wat te oefenen voor straks als de baby er is, dan zullen ze waarschijnlijk ook gewoon doen waar ze zin in hebben :rolleyes: )

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nou dat idee had ik zelf idd ook al..
    ze doen het ook bij de oom van mijn vriend.. die heeft in februari ook een kind gehad en daar zullen ze ook wel over zeggen wat ze moeten doen als de baby huilt ofzo..

nou hoeven ze bij mij niet te proberen, en ik hou ze zoveel mogelijk op afstand.. gelukkig komt mijn eigen moeder oppassen als de kleine er is..

mag het misschien niet eens zeggen, maar zelf een geboortekaartje moet ik ze met tegenzin sturen hihi

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fijn als je zou willen reserveren Kaatje!
    Onze auto staat in de garage en gijs heeft mijn auto mee. Maar ik wil zelf liever ook niet meer lang rijden, ik ben zo moe dat ik ongeconcentreerd rijd.. vind dat niet fijn.
    Verder ken ik hier alleen de buurvrouw en die heeft een miniauto en 2 kinderen; durfde ik niet te vragen hihi

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, nee dan maar met openbaar vervoer,,maar is de lijst compleet zo? Weet namelijk niet of iedereen er al bij stond op de hyves.

Jacolien, je bent hier pas,maar zin in een meeting?
    26 juli high tea in Utrecht

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    heb het aangepast in de vorige lijst!

20. Ingeltje