Oke ik kom nu ook op de 15 waarvan 3 onder voorbehoud. Misschien 16 als Jacobien ook nog mee wilt. Doen we dan die high tea van 17,50? High tea Lofen: 17,50 per persoon Sandwich ham en kaas Scone Marmelade Gezoete room Brownie Diverse chaussons Mini bagel met kruidenkaas Haagse kwarkbrok met banket bakkers room Diverse soorten thee Is net even uitgebreider dan die van 12,50 Petit high tea 12,50 per persoon Sandwich ham en kaas Scone Marmelade Gezoete room Brownie Diverse soorten thee
Goeiesmiddags Dames. JAAAAAAAAAAAAAAA 30 weken alweer ! Jeetje nog maar 10 weekjes te gaan , wat gaat dat vlug zeg...
heb me net aangemeld op de hyves dus zou het even gaan lezen maar dat kan dus nog niet! maar gaan de mannetjes ook mee of is het echt voor de dames? zal even kijken of ik het red! had al gekeken hoelang het rijden is vanaf hierzo(Urk) een uurtje dus valt mee!
Jacolien, ik heb je al geaccepteerd,dus je moet nu kunnen inloggen www.september2008.hyves.nl Nee is alleen voor zwangere kippen dit keer. Je kan eventueel ook met de trein als dat makkelijker is, wij verzamelen ook met een koppel in utrecht op t station
Zou inderdaad die van 17,50 pakken, is wel errug lekker! Vertel bij reserveren maar dat er mensen kunnen afvallen, ivm zwangerschap. Dan kunnen ze er rekening mee houden!
Hoeraa! (pff soms wel heeel vlug.. ik ben nu 32 weken en over 5 weken kan het al! maar over 10 weken ook....)
Oke dan ga ik nu voor 15 reserveren, 3 onder voorbehoud, en als er dan opeens toch nog mensen mee willen kan ik altijd even bellen om het door te geven, maar dan staat de datum daar iig al vast
Ga ik ook doen. Zie hoe mijn schoonmoeder dingen aanpakt met oppassen op mijn nichtje en ik vind het prima, maar er zijn een paar dingen die wij echt niet willen of echt anders willen. Even neuzen een kant op....
nou ik zal strax even overleggen en kijken of ik die datum werkelijk kan en dan hoor je het nog wel denk vanavond ofzo! ben geen zwangere kip!voel me eerder een walrus
Oke er is gereserveerd. heb afgesproken dat ik 3 dagen van te voren bel om het juiste aantal door te geven. Ze dacht niet dat ze producten gebruiken die wij niet mogen maar heeft wel vermeld dat we zwanger zijn. Reservering staat op de naam "van Koert"
Ehm... ... tweestrijd... Stemmetje 1 zegt: "14 kilo aangekomen, wil je een walvis worden ofzo? Doe maar liever de petit high tea...!" [-X Stemmetje 2 zegt: "Whaaaaaaah....HONGER.....uitgebreide versie met slagroom en banketbakkersroom en roomkaas!!!! =P~ Waar moet ik nou naar luisteren?
idd naar stemmetje 2 ! @ Ingeltje: Jaa haha als je het zo bekijkt. Kan voor mij nu echt niet vlug genoeg meer gaan (ben ik dan erg als ik dat zeg ? )
hoi hoi, jeetje wat een geklets vandaag hier! Ik heb het allemaal wel gelezen, maar geen puf om nu te reageren... Hier alles oké, rustig dagje vandaag. Kreeg vandaag het eerste geboortekaartje van een griet van de zwgym, heeft haar tweeling met 30 wk gekregen, met een week verschil er tussen....dat is ook maf he! Fijne dag allemaal!
@Ingeltje: dat bedacht ik me gisteren ook, over 6 weken 'mag' het al komen... 6 weken! Dat is echt te snel hoor! We zijn nog lang niet klaar! Ik kreeg meteen weer de riedel in mijn gat (speciaal voor IrisB! ). We zijn als een gek muurstickers gaan uitzoeken. Ik zal even plaatsen wat het gaat worden.
@Steen: meelezen mag ook hoor! Een week ertussen? Dat is raar! Dan ben je tweeling maar toch niet... Wel vroeg trouwens, gaat alles goed met de beebs? (hihi, ik dacht, ik stel gewoon een vraag, dan ga je vanzelf antwoorden... )
Muurstickers: http://www.domestic.fr/index.php?serie= ... it=310#fin We hebben een witte muur en witte meubeltjes, dus ik wilde wat kleur aanbrengen, zeg maar. Wij hebben niet echt een baby-smaak, dit vonden we allebei mooi en 'anders'. Als je op zoom klikt zie je de stickers beter. Ik wil de doodshoofdjes weglaten, mijn vriend vindt dat juist grappig. Hij zegt dat beebies dat toch niet zien (heeft ie wel gelijk in natuurlijk... ) Kan me voorstellen dat anderen dit he-le-maal drie-keer-niks vinden, maar ja. Dat heb ik dus met Winnie de Pooh of Disneyfiguren... Ieder z'n meug he?
Yule leuk die stickers. Zou zoiets wel op de meidenkamer willen als er een tweede op komst is, maar helaas moet straks een jongenskamer inrichten.. ook leuk! Zo ben al halverwege de was