yule: leuk hoor die stickers... Donderdag komt er een vriendin langs, die me gaat helpen met het wassen en inorde brengen van de babyspullen... kijk er al naar uit... Heb vandaag de trap gedaan met parketverf... Het beestje lijkt weer nieuw...
@dorientje: zat er een beestje op?!? Ow sorry, ben beetje melig aan 't worden. 't Is tijd om naar huis te gaan...
zo vanmiddag zijn jullie echt heel snel, ik was heel ijverig schilderijtjes aan het maken voor de babykamer maar ik kan het echt niet. Grr had het bij iemand anders gezien en dat was zo leuk! Van knorretje. Maar ja zijn jullie allemaal al begonnen met zwangerschapsgym? die van mij begint pas over 2 week. Dat is wel erg laat he? manlief heeft nu al zin in de partneravond (not).
mica: zo heb gister de ene laatste les gehad,en de partneravond was juist hartstikke leuk,mn manneke had er nog meer zin als mij en zij wat ik doen moest en toen moesten we persen deed ik verkeerd perste op mn hoofd en toen zou hij het wel even voordoen!haha was heel leuk vond ik! yule: tis toch wel 1grote sticker?anders word het echt plakken maar heel leuk!
Mica ik heb vanavond les 4. in de groep zit ook iemand die nu 35 weken is, dus die kan de cursus waarschijnlijk ook niet af maken ga even boodschappen doen liefs
@Jacolien: ik weet eigenlijk niet of het 1 sticker is of allemaal kleine. Het maakt mij eigenlijk niet zo uit, met meerdere stickers kunnen we het een beetje plakken zoals het ons leuk lijkt...
jah dat is waar!plakse dan! en je zegt dus dat je niet zo winnie the pooh achtig ben of disney..waar hou jij van dan een beetje neutraal alles ofzo?
nou ben weer ff terug van de bank maar wat kunnen jullie weer lekker kletsen vandaag zeg. heb net een wasje opgevouwen maar eigenlijk wil ik het liefst alles strijken want die babywas moet er wel mooi bijliggen natuurlijk haha. anders vanaaf maar ff aan hubbie vragen of hij de strijkplank naar beneden wil halen, of de was naar boven is misschien makkelijker. zal van de week foto´s plaatsen van het kamertje maar dan wil ik eerst eht bedje opmaken en de lakentjes zitten nu in de droger. trouwens ik wil zo snel mogelijk slaapzakje gaan gebruiken als de kleine er is maar is dit al een gewoonte om dit meteen na de geboorte te doen of om een paar weekjes te wachten? heb al wel lakentjes gekocht maar moet ik dan ook een dekentje? tips? ik zat net ook te sms´en met een vriendin en stuurde toen dat het over 6 weken ongeveer al zo ver kan zijn. dan komt het wel dichtbij. voordeel van nu al thuis zijn, 3 weken vakantie met hubbie ipv 2. xxxxxxxxxxxxxxxx
Mensenkinderen, wat gaat het hier weer hard vanmiddag @ingeltje en anno: Fijn dat jullie vanaf nu thuis mogen blijven. Is toch een heel stuk relaxter. @yule: Ik wil geen riedels in mijn gat Veel succes met de muurstickers! Ik vind ze wel leuk @jacolien: Wat een miserie met je kaak meeting: Joepie, gereserveerd! Ben ook helemaal voor optie 2, als was het alleen maar om te zien wat in godsnaam een Haagse kwarkbrok is Al die andere dingen hebben er natuurlijk he-le-maal niks mee te maken *kijkt onschuldig* gym: Ik ga vandaag voor de 4de keer (is wel 5de les - eentje gemist door vakantie). Dus we zijn bijna in de helft. Samen met nog iemand ben ik de verste in onze groep, dus als alles goed gaat, kan iedereen z'n 10 lessen vol maken (laatste les valt voor mij in week 36 geloof ik). @lindaa: Leuk... not Zou ook gewoon niet meer open doen. Kunnen ze je echt zien zitten door het raam/deur heen? Het is toch jouw huis... Iig niks van bemoeienissen proberen aan te trekken. @tweety: Ik heb er eentje met korrels en dan idd twee hoezen: eentje rond de korrels en de andere kan je wassen (wel zo handig). geboortekaartjes: Denk dat we de lijst wel zo goed als compleet hebben., maar we hebben eigenlijk toch redelijk veel reserve. 68 nodig en we hebben er 85 besteld. Ondertussen heb ik eindelijk m'n Kaatje Katoen bestelling (of toch het gedeelte dat al geleverd kon worden). Ik dacht dat het nogal een grote doos zou worden die ik nooit kon dragen/op de fiets doen, dus heb er maar een testritje met de kinderwagen van gemaakt. Kinderwagen deed het prima, bestuurster ervan iets minder Hopelijk lukt het me beter als er een baby in ligt, maar goed, dan zal ik wel iets beter oppassen om niet te hard van randjes te stuiteren enzo En dan quizvraag van de dag: "Hoeveel collega's heb je nodig om 1 zwangere vrouw naar huis te brengen?" Antwoord: "Een stuk of 7" Was rond 12u nog steeds aan het gieten, dus collega wilde me naar huis brengen met auto. Leek me wel ok, maar dan zou m'n fiets nog op m'n werk staan en aangezien ik - dankjewel Ingeltje voor de term - een rollatorgang heb ondertussen, is naar het werk wandelen geen pretje. Geen probleem, dan namen we toch een van de bestelbusjes en kon fiets ook mee. Eerste bestelbus had lekke band, dan maar andere (die in een plas van 6cm water stond, dus nog 2 mensen met hele natte voeten ook). Helaas bestelbus stond ingeparkeerd door andere auto. Uiteindelijk hebben er dus 7 mensen wel iets gedaan om mij thuis te krijgen (terwijl ik ondertussen stond te roepen "het regent haast niet meer, ik ga zelf wel"). Zoveel moeite hoeven ze met z'n allen echt niet te doen (word er dan altijd ongemakkelijk van), maar ze verdienen allemaal wel een dikke knuffel natuurlijk. Oh, heb nog eens een buikfoto in m'n album gezet en eindelijk ook een foto van de 3D echo die we op 30 mei hadden. Kwaliteit niet geweldig, maar is foto van foto...
hahaha Yule, vooruit dan krijg je ook wel antwoord! Ja het gaat wel allemaal goed met de kleintjes! Anno, je moet toch zoiezo dekentjes hebben?! Ik heb lakentjes en dekentjes...
ik bedoel alleen als ik meteen een slaapzak gebruik met evt lakantje erover heb ik natuurlijk geen dekentje nodig snap je? geboortekaartjes hebben wij 60 besteld en ik zit op het moment met het lijstje op 45. met zwgym zitten we vandaag op les 9, nou moet ik er wel bij zeggen dat ik bijna als laatste ben. 1 is over 3 weken uitgeteld dus misschien is er die al niet meer. 1 ligt in het ziekenhuis want daar waren de vliezen vorige week van gebroken, hoe het daar nu mee gaat zullen we vanaaf wel horen denk ik. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
irisb: gelukkig heb ik dat gehad,en wat er ook gebeurt ga toch niet meer naar e kaakchirurg! maar was wel een drama hoor eerst mn kaak en daarna,alles wat ik en mn ventje aanraakte ging kapot! leek wel alsof alles extra geld moest kosten nu de kleine ook kwam,jullie daar geen last mee gehad! mn zwangere vriendinnen ook,zie zeggen alsof niets je gegunt word! alleen maar dokken
geeft niet steen, maar ik weet niet of dat het normaal is, zal het anders een aan de kraamzorg vragen. die ik morgen ga bellen want ik ben toch al in mijn 7e maand en nog niks gehoord. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Geweldige stickers Yule! Heeel gaaf! 't Is dat die dingen zo duur zijn.... maar anders! IrisB: wederom weer smakelijk om je moeten lachen Anno ik heb ook een minislaapzakje, ik vraag wel aan de kraamverzorgster (hihi praten we straks over de KV ipv de VK) of die gelijk al mag met lakentje. maar heb ook dekentje in huis
ben ik ook weer eens. Heb vandaag het laatste ding van mijn 'lijstje' gehaald, nl. de luiertjes in maat ! (aangezien ik de blije doos bij de Prenatal niet heb opgehaald dus toch nog moeten kopen). Lekker zeg, maar ach, er komen vast nog wel weer nieuwe dingen op het lijstje te staan
@Jacolien: wij ook pech; alles gaat hier stuk. Van babybadjes tot compleet net geplaatst bad :S Oja, en buikgriep is ook niet tof :'-(
@steen das ook raar hihi ben je een tweeling maar wel verschilldend jarig. @yule leuke stikker maar zou zelf ook doodshoofdje weg laten. jippie me jurk is binnen joehoe heb hem snel over me kleren aan gedaan het hij past aardig gelukkig niet te groot nu niet al te veel groeien meer hihi.
Leuke stickers Yule! Zou het doodshoofdje ook weglaten. En ook het donderteken onder de wolk. Niet echt gezellig meisjes... Wij hebben die van ons ook besteld bij ApplePie Design. Rode, gele en oranje bloemen. Over weekje of 2 heb ik ze. Was alleen zo dom geweest om niet naar prijs te kijken, dus moest wel even slikken toen ik factuur kreeg, maar ja... ze zijn wel heel leuk