September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @moppiepoppie!dat is zeker niet zo leuk!heb alles ook wel tegen gehad,hoop dat t bij mij nu de goede kant op gaat maar jij bnet nu goed ziek dus bij jou gaat t nog steeds niet fijn! beterschap

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Pfff wat is er weer veel gepraat :confused: Haha het is wel leuk dat iedereen thuis zit bij ons maar ondertussen is het hier niet meer te volgen ;)

Hier gaat het wel :) Ben vanmiddag bij de VK geweest en alles was goed. Baarmoeder groeie precies volgens het boekje, en de beeb voelt ook gemiddeld aan, dus niet te klein en niet te groot, ben dus weer helemaal goedgekeurd :) Heb het nogmaals over alle klachten gehad, ik moet het goed in de gaten houden en als de krampen terug komen gelijk weer bellen, nu maar hopen dat ze niet terug komen ;)

Morgenochtend heb ik (telefonisch) de intake van de kraamzorg, ben benieuwd! Over to do lijstjes, die hebben wij afgelopen zaterdag helemala in orde gemaakt :D De vluchttas staat al helemaal ingepakt klaar, alles babywas is gewassen, gestreken en opgevouwen, mijn bed staat op kratjes, geboortekaartjes besteld, echt alles hebben we gedaan! En zaterdagavond begon het gerommel in mijn buik, alsof het psychisch was ;) Maar ben nu dus wel heel blij dat we alles af hebben, aangezien ik nu niks meer mag doen, had manlief alles alleen moeten doen...

Ga zo maar eens koken en vanavond luieren op de bank, je moet wat he ;)

XXX

3. wij zijn idd ook al een heel eind met things to do.
    nog een haakje en wastafel ophangen in de babykamer. enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes en mijn vluchttas klaarzetten.
    de was zit nog in de machine, jeetje wat hadden we al een berg is nu machine3 van vandaag.
    gaat niet zo snel, moet steeds helemaal bijkomen als ik de trap op of af moet dus alles op zijn gemakje haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Oh meiden, wat heeft het mannetje net heerlijk voor mij gekookt zeg! njammie.. hij had wokrijst gemaakt met makreel en chinese kool en uitje door elkaar .. klinkt misschien als een rare combi maar gos wat was dat lekker zeg! was de eerste keer dat ik het at, maar zeker voor herhaling vatbaar! :D

zo dat wou ik even vertellen :)

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik heb net de proefdruk binnen (via de mail) van het geboortekaartje, hij is zooo superleuk :D Zodra we hem goedgekeurd hebben krijgen we de enveloppen thuis gestuurd dus die moet ik nog wel schrijven, maar alle adressen hebben we wel al opgezocht :)

Oh trouwens meiden, voor ik het vergeet :oops: Zet mij ook maar op twijfelachtig voor de meeting, denk niet dat het erin zit namelijk :cry: Kan nog kijken hoe ik me dan voel maar denk niet dat het verstandig is :cry:

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo dat is wat :confused: ben ik nu voor het eerst online vandaag :) ... hmmm is ook al bijna 10blz weer vol gekletst :thumup:

Dan doe ik eerst ego en dan bijlezen!
    Vandaag weer bij de fysio, moest opschieten want ik was door mijn wekker heen geslapen :confused: :p
    Toen naar de intratuin een parasol kopen en wat planten voor binnen en buiten en wat spul voor de wc. De laatste viel wel tegen want dat seaside look is blijkbaar ff uit :( en dan overal.. dus gewoon wat blauwe spul en 2 schelpen kunnen scoren :(
    Thuis gekomen en de laatste helft van de structuur muur gedaan met mama en man (die kwam niet veel later thuis) Ziet er leuk uit zo! en ben blij dat die muren af zijn! Is altijd een pokke werk en vooral als je het zelf niet mag doen :(
    Nu met eten bezig, wordt witlof met aardapp. en cordon bleu!

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    heb een klein zuipschuitje in me buik zitten volgens mij , heb het nou in de gaten zitten houden ma al vanaf dat ik in het ziekenhuis ben geweest heeft onze kleine meid elke dag de hik gehad. Nu weer !
    Kan geen kwaad toch ?

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hoe voel je dat dan dat je kleine de hik heeft?
    ik heb zelf wel vaak de hik hihi maar van de baby merk ik het eigenlijk niet (of ik weet niet hoe het voelt!)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik voel het als kleine plopjes die met regelmaat achter elkaar komen. In het ziekenhuis werd het toen bevestigd omdat ze daar tijdens de ctg de hik kreeg..hihi

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    aah op die manier!

heb ik ook weer wat.. ik zie in mijn broek een ontzettende natte vlek bij vagina.. ik d8 oh jee wat is dat nu?
    ik naar de wc.. lijkt het niet op vruchtwater ofzo, maar een ontzettende laag vaginale afscheiding.. maar zoveel dat zelfs mijn broek nat wordt? klopt dat wel?

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Dorientje nou leuk gedaan van jouw collega's op het andere forum :( en idd zou ik met een babyborrel niet met iedereen rekening houden.
    @ Moppiepoppie hoe gaat ie nu? Heb je wel goed gedronken? Ja je moet ook goed luisteren naar ons ;)
    @ Delayla oh dat wordt spannend maandag of het nu toch een meisje of jongen is.
    @ Ingeltje lekker nu hoef je niet meer te gaan werken ** relax **
    @ Lindaa ik weet precies hoe jij je voelde toen je schoonfamilie zo naar boven stormde... :confused: Bij ons gaat het precies hetzelfde :) Vooral de kinderen zijn hondsbrutaal en trekken gewoon alles open :evil: . Ondertussen heb ik al duidelijk laten merken dat ik daar niet van gediend ben en hebben ze een beetje ingebonden maar in het begin was het echt erg.
    @ Irisb je hebt geweldige collega's! :D
    @ Tinkerbel zo goed bezig hoor! Alles al klaar van je to do lijstje :D

Vanavond gaan we nog eens goed voor de geboortekaartjes zitten (allemaal dank voor de tips) en hopenlijk komen we er dan snel uit. De tijd begint toch te dringen.
    Nu even lekker douchen en tv kijken!

12. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    hey

zozo is veel gekletst vandaag erbij.
    Ook ik ben al begonnen emt zwangerschapsyoga, heb vannavond de derde les.
    maar ga er weer vandoor, moet nog eten en daarna na me yoga toe. tot morgen of vannavond

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ linda: Oei , wel ff in de gaten houden. Als je twijfelt ff vk bellen.

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    @Kaatje: ik vind de uitgebreidere high tea (17,50) er wel goed uitzien! Deden we trouwens nog verzamelen op het station? Anders vind ik het waarschijnlijk nooit!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, ik ga vanaf maatje 62 aan de slaapzakjes
    Uit hoeveel lessen bestaat de zwangerschapsgym bij jullie? Hier maar uit 7

Lindaa, klinkt lekker !
    Ja hoor, hier ook al een keer een berg afscheiding gehad

Tinkerbel, hoop dat je je tegen de meeting wat beter voelt, en toch komt

Hik, helaas nog niet gevoeld

Dreames, ja we doen nog verzamelen op centraal. Op de hyves staat precies waar we verzamelen

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Mijn yoga begint dus pas eind juli.. (als er genoeg mensen zijn..). Dus ben benieuwd ;)
    Lijkt me wel heel ontspannend en heb er ook veel zin in.

Ik heb bij deze beeb nog niet gemerkt dat ze de hik heeft, maar ik weet het nog wel van m'n andere dochtertje. En toen ze geboren was, heeft ze ook nog heel lang een aantal keren per dag de hik gehad.

xx

17. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@wupje: Succes met de geboortekaartjes. Je vindt er vast eentje dat jullie allebei leuk vinden. Alleen zijn er zoveel leuke :( Maar goed, lukt vast :D

@lindaa: Kan best hoor, zoveel afscheiding dat je een natte plek hebt in je broek (Leuk is natuurlijk iets heel anders :().

hik: Ik heb ook een hikker :) Heb het een week of 3 voor het eerst gevoeld en sindsdien elke dag toch minstens een keer (en meestal 2 of 3 keer zelfs).

@parr: Goed dat de muren af zijn :D Hoe was het bij de fysio?

@tinkerbell: Leuk, proefdruk :D Ik morgen ook (ben beniuewd). Jammer van de meeting, hopelijk voel je je over drie weken beter zodat je toch kan komen...

things to do: Denk dat wij ook wel bijna klaar zijn. Kamertje wacht nog op gordijnen, alle luiers moeten nog voorgewassen worden en dan is er nog vluchttas en enveloppen schrijven. Oh, en suikerbonen vinden. Al wordt dat moeilijk van op afstand. Geen idee of je dat in NL kan vinden, dingen om doopsuiker mee te verpakken edm. Anders maar eens op internet kijken, suikerbonen zelf moeten wel te vinden zijn - hoop ik - :D Ok, nu klinkt het allemaal toch minder klaar dan ik dacht :(

@moppiepoppie: Beterschap! Voedselvergiftiging... brrr :(

Zo, ga nu verder hopen dat het niet meer regent vanavond, anders moet ik belachelijk vroeg naar de gym beginnen waggelen. Man kan me ook niet even brengen, want die heeft z'n wekelijkse Dungeons & Dragons avond.

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo en nu voor jullie ;)

@kaatje jouw vriendje? :) ;) (schreef je op blz 917) Ja zekers die van €17,50 :p wij zijn zwanger en hebben trek :evil:

@MirandaT nou gebabyshopt?

@wupje www.geboortekaartjes.nl ? zit ook meerdere merken op.. een www.poobies is ook leuk.

@MssAce feli met jullie 32weken! zo schiet echt op nu he ;)

@jekkia ik heb er rond de 55/60 kaarten nodig en hebt er idd 70 besteld, want ja vkpraktijk, echobureau etc.. ook feli met de 32 weken!

@anno103 mooi dat alles goed was bij de vk! en idd aangeven ja dat het niet meer gaat! jij en de kleintje komen eerst!

weer hier giet het en dan ff zonneschijn en dan weer gieten :(

@babystyle mooi zo dat alles goed was bij de vk!

@moppiepoppie oh jee! :( hoe voel jij je nu? wel proberen veel vocht binnen te krijgen! ff naar de appie of zo flessen water kopen! vooral met dat overgeven en diaree! beterschap meid!

@jacolien een vriendin van mij dacht ook de hele zwangerschap een meid te krijgen! was verder ook niks anders te zien op de echo's en toen met de kz trokken ze een jongen uit :confused: wij heeb nu wel 2x gezien wat het wordt, maar echt 100% geloven doe ik nooit meer :) en dat strakke buik gedoe klinkt als harde buiken die zijn zowel aan de buitenkant als binnenkant te voelen en zijn idd irri! Ik heb ook soms dat ik dan mijn knieen optrek en dan lijkt het ietsje minder te trekken.
    Hooror verhaal van de tandarts :confused:

@dreames feli met de 30 weken!

@Dorientje :confused: ok ook lekker geregeld dus? kunnen ze de datum nog verplaatsen? anders is ook erg jammer! wel nog feli met jou 29 weken!

@delayla :confused: nou ik denk an gewoon een meid maar die weegt dan gewoon ietjes meer! maar goed eenmaal zoiets gezegd en dan hou je het in jouw hoofd :(

@Ingeltje mooi zo meid :thumup: dood vervelen? :cry: ikke dan? geen spelletjes meer? :cry:

@lindaa ooh jee en nu? houden ze het ook wel stil? en jee wat een gedoe met jouw schoonmoeder :evil: :evil: dat van jouw afscheiding klopt helaas! :( een hele laag! ik doe af en toe inlegkruisjes in anders ruik je het zo goed :(

@tweety ik heb van die piepschuim korrels in mijn kussen. foto van jouw jurk?

@miracle ook feli met jouw 30 weken!

@yule denk maar gewoon aan dat het een voorraad voor straks is ;0 jij 14 ikke al 18 :( mijn buuv was met de 1ste 2 kids 30kg aangekomen! :confused: met de 3e wel wat minder geloof ik, 15 of zo.. mijn man zou ook die doodskoppen erin laten, ik vind ze ook grappig maar zou ze zelf wel weglaten voor de beeb al ziet de beeb het niet maar doodskoppen rond mijn beeb nee dankje ;)

@IrisB ben ook zo nieuwsgierig naar dat Haagse kwarkbrok :rolleyes: als het te eten is ;) mooie buik meid! ook leuke echo!

@tinkerbel super dat alles goed was bij de vk!

Zo dat was iedereen geloof ik ;)

19. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Lijkt wel alsof iedereen al verlof heeft…alweer 11 pagina’s volgekletst!

@Babystyle, hoop dat het voedingskussen voor jou wel een oplossing is, ik vond het echt niets en had hem na een 30 minuten alweer weg gegooid ;)

@Steen, lekker voorbereidt…fijn idee of niet? Dat is inderdaad maf zeg…dat realiseer je je ook maar weer dat het nu echt gaat opschieten of niet?

@Jacolien, welkom..gezellig!

@Parr, raar hé zit jullie kleine ook zo lekker omhoog te trappen? Ja hoor de laatste loodjes gelukkig. Kom je je tijd een beetje door thuis? We waren laatst op Vlieland en daar hebben ze nog genoeg seeside look spullen ;)

@Yule, mijn ademhaling zat gisteren ook in mijn keel toen ze het over de bevalling had ;) Gelukkig kan ik mezelf snel weer rustig krijgen…maar spannend blijft het zeker. Helemaal als straks de eersten aan de beurt zijn :D

@Wupje, nog geen kaartje gevonden? Wij hebben hem via www.kaartmix.nl

@Mss Ace, sterkte met je opa!

@Moppie, beterschap meis!

@Dorientje, dat is toch ook raar..beetje omgekeerde wereld.

@Ingeltje, fijn dat je thuis kan blijven..wel rust nemen hé

@Linda, inderdaad een beetje onbeschoft, hadden ze door of het een jongen of meisje is?

@Tweety, in die van mij zitten korrels.

@Kaatje, thanks voor het reserveren…leuk…ben benieuwd enne ga ook voor de high tea.

Buurvrouw kwam ik tegen (is 6 weken geleden bevallen) en zat te vertellen dat de weeen waren begonnen toen ze 32 weken was, ze had 4 cm ontsluiting. Ze hebben het kunnen rekken tot 38 weken, toen is ze ingeleidt. Toen bedacht ik me...32 weken? Daar ben ik al overheen, hoezo het gaat echt opschieten.

20. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @lindat jij beschrijft heb ik al een tijdje!op het begin van mn zwangerschap had ik echt zoiets van iell het stinkt van onderen :oops: sorry!
    maar nu stinkt het niet het ruikt eiegenlijk nergens naar!maar ik dacht dat ik mn plas gewoon niet meer kon ophouden dat dat het was,want mn onderbroek is dan zeiknat stinkt niet maar heb meestal zwarte onderbroek dus aan kleur zie ik ook weinig,en inlegkruisje is gewoon nat!
    maar kan toch geen vruchtwater zijn anders verlies ik het best vaak!
    ik dacht dat ik gewoon geen controle meer over mn blaas had maar vind het nu best eng maar durfde er ook met niemand over te praten..

en de hik?heeft die van mij ook niet vaak 1x dacht ik het hartje te voelen,maar dat is dus de hik lijkt zo een hartslag in je buik!
    maar vriendin van mij die haar kindje had het elke dag wel in haar buik,nu is de kleine geboren en elke dag de hik!

Deel Deze Pagina