September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @irisB fysio was er 100% mee eens dat ik thuis zat en ik heerlijk genieten van de massage ;)

things to do nou alles wassen, enveloppen schrijven, vluchttas maken, bed op klossen, lijkt alsof ik nog veel te doen hebt als ik jullie zo lees :oops:

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel mwah nu nog wel met dat verven en toezicht houden etc...

3. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @par1983: tjah morgen toch weer even een bevestigingetje vragen!
    zoals ik hier nu hoor komt t best vaak voor dat t toch wat anders word eng!maar wel heel spannend dus!totaan de bevalling een verrassing,alleen voor een meisje weet ik een naam en voor een jongen weet ik het echt niet kan niets leuks vinden :(
    en wasse!en struikze en opvouwze! :cry:

@krisstel:dank je! tjah denk heb zoveel gemist moet de schade maar inhalen!is het niet meer bij te houden vandaag sorry! :oops:
    verveelde me en nog wat meiden hielden me hier lekker aan de praat ;) 8)

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Miracle: mijn meisje heeft ook elke dag wel een of twee keer de hik. Kan helemaal geen kwaad, ik vind het soms wel een irritant gevoel moet ik eerlijk zeggen... dat gehups in je buik...!

@Lindaa: ik heb ook veel meer afscheiding dan normaal, maar niet iedere dag, het wisselt nogal. Soms moet ik een keertje slip wisselen, en soms valt het mee. De ene keer is het dikker en de andere keer net water. Hoort erbij denk ik.

Stickers: dan toch maar de doodshoofdjes eruit...

Dingen moeten doen: nog zooooo veel! Schrik me elke keer kapot als ik zie wat jullie al hebben geregeld en gedaan...

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Yule: Ja het begint nu langzaam wel een beetje irritant te worden.

Hebben jullie ook dat je je kleintje nu ''anders'' voelt als een paar weken terug ?

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja, in plaats van zachte schopjes is het meer gedraai en gepor, vooral vlak onder mijn ribben (daar zit het kontje) en onderin (liezen) soms venijnige duwtjes. Ik voel het vaak ook overal tegelijk. Je ziet ook mijn buik de hele tijd bewegen, dat had ik eerst niet.
    Soms doen de schoppen/duwtjes echt pijn! Dan schiet ik rechtop in mijn stoel.

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier ook ja meer gedraai en sterkere getrappel met handjes en voetjes
    Voel dan de kont onde rmijn ribben draaien en de koppie/schouders onderin draaien. Dat geschop onder mijn ribben maar ook geschop en gepor aan de zijkant :) wel gezellig zo moet telkens geluidjes maken als de beeb draait/beweegt, manlief zo van huh? wat is er? :)

8. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Geboortekaartjes: zijn besteld 100 stuks.. Alleen nog even de opmaak doormailen en natuurlijk wat het is.

Gekke vraag: Hebben jullie dat ook sinds je zwanger ben, dat je meer donkere haartjes op je buik heb :oops: :oops:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Marielle :D

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja!

Oei! en Whoe!

(doe ik ook op mijn werk, moet je mijn collega's dan zien kijken... :rolleyes: )

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Parr, jaa nog een leuk roze vestje/truitje en wit broekje van Mexx gekocht voor de beeb en voor m'n dochtertje nog 2 t-shirtjes :D
    En gelukkig dacht de fysio er hetzelfde over!

Hier zie je idd ook heel m'n buik nu bewegen als de beeb aan de gang is :)

Ik moet ook nog een hoop dingen doen hoor.. Bij de 1e was alles zo klaar haha, maar nu lijk ik er wat makkelijker in..
    -Geboortekaartjes moeten nog uitgezocht worden, dus ook nog de enveloppen schrijven
    -Muur van babykamertje nog verven, al maken jullie me wel bang met de verhalen van verkeerde geslachtsbepaling. Muur wordt nl. roze en als het dan straks toch een jongen blijkt te zijn :oops: :)
    -Alles wassen
    -Accessoires voor babykamer kopen
    -Klossen halen
    -Vluchttas klaarzetten

Volgens was dit het wel hihi. Nog genoeg te doen dus.

Gister ook nog bij fysio geweest. Moet bepaalde oefeningen doen en letten op m'n houding. Maar vandaag weer teveel gedaan, want heb weer last. Normaal ga ik woensdagochtend altijd zwemmen met mn dochtertje, maar denk morgen niet. Moet ze dan toch weer te veel tillen denk ik. (vooral als het zwembad dicht gaat en mevrouw is het daar niet mee eens :) )

@Yule, vind de muursticker ook erg mooi! Maar idd die doodshoofdjes er maar uit haha.

11. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    schopjes: ja is soms een vervelend gevoel, wat denk je om de 5 minuten naar de wc, had ik van de week een avond. Ik bleef gaan...Soms schiet ik ook ineens overeind, je schrik je naar, zo onverwachts...

Hik: o,is dat het regelmatige getik/geplop? Heb ik vandaag al een paar keer gehad, voel het met name als ik zit. wel grappig :D

12. MirandaT

Oh plassen, dat moet ik ook nog steeds zo vaak.
    Afgelopen nacht ook weer zo'n 4x geweest. Pff heb het heel m'n zwangerschap al. Dat zal ik straks echt niet missen :)

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    oke , haha ben ik toch niet de enigste.
    Eerst was het echt getrappel en geplop , nu is het echt gedraai en gewroet.En van die gemene trapjes tegen me ribben aan.Ook hier gaat me hele buik soms van links naar recht.En ook hier gaat dat dan van Oei ! en Whoe !

@ marielle: Geen gekke vraag hoor , heb ook donkere haartjes op m'n buik , heb ook het idee dat het er meer zijn geworden.Die moet je ook niet scheren , die vallen nml na de bevalling weer uit ;)

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ marielle: Ja , ik twijfelde in het begin ook of het de hik was. Totdat ik in zh aan de ctg lag en de gynacoloog bevestigde dat dat toch echt de hik was.Is idd regelmatig getik/geplop kort achter elkaar.

Plassen Ik heb een abonnoment op de wc genomen hahaha moet zo vaak.

15. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Haha, scheren alsjeblieft, krijg ik er straks bossen voor terug, hahhahah :)
    Maar ik wist niet dat ze uitvallen na de bevalling...gelukkig maar, het was mannetjelief ook al opgevallen :oops:

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ marielle: haha , nee oke.Er was nml een tijdje terug iemand die tegen mij zei '' ohh , die donkere haren moet je scheren dat is toch geen gezicht !'' :confused: had echt zoiets van en bedankt.
    Had aan de verloskundige gevraagd hoe dat komt die haartje en het schijnt te maken te hebben met het feit dat doordat je buik steeds dikker word je huid steeds dunner word.Je lichaam maakt daardoor meer haren aan om die huid toch warm te houden en te beschermen.Na de bevalling gaat die buik er weer af en vallen de haartjes dus weer uit :D
    Vriendlief was het hier ook al opgevallen :oops: niet echt sexy vind ik zelf

17. MirandaT

Die haartjes heb ik ook idd.

Heb eindelijk eens een buikfoto in m'n album gezet 8)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ik ben Gossip Girls kijken :p tot straks!

19. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    over dat geschop,het is zeker nu draaien,als ik in bad lig zie je mn hele buik draaien en dan moet het weer terug en daar gaat t dan weer,het is zeker heel anders,ze zijn ook een stuk pijnlijker als ze een goeie hoekschop geeft!
    heb al eens dagen dat ik denk hallo eventjes wat minder aub!dan ga ik gewoon door de grond..zo is je buik rond en dan ineens heb je een scheve buik :confused:

20. MirandaT

\

Veel plezier ;)

Deel Deze Pagina