tjee september 2008, vorig jaar mocht ik me melden in september 2007. erg mooie maand om te bevallen. hopen dat de zomer van 2008 niet te heet wordt voor jullie dames want dan wordt het nog wel zwaar. geniet allen van jullie zwangerschap en gefeliciteerd
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender:Meisje *Denkt zelf:Meisje *Stina ..jaar, .. kindje, kalender: denkt zelf: 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4de kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: ? 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje * Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... ? jaar, 1e kindje *kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen 09 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen 10 september 2008 Klavertje, 26 jaar, 2e kindje 15 september mama's agenda: 09 januari: Kristel 1e echo 17 januari: meike 1e echo gynaecoloog 17 januari: kvptje intake VK 24 januari: kvptje 1e echo gynaecoloog
cristina, gefeliciteerd! en welkom hier! Zie ineens dat ik op de dag uitgerekend ben dat mijn schoonmoeder jarig is hahahaha
Haha mijn schoonmoeder zei meteen...oh maar dat kan niet hoor. De 8ste uitgerekend en de 12e gaat haar dochter trouwen. Dus heb gezegd dat ze als ze willen dat we erbij zijn ze maar een andere datum moeten prikken (ze hebben nog niets vastgelegd) was ze niet blij mee. Ze hebben al zoveel verjaardagen in september
Ow sorry sorry sorry, ik had een pagina gemist denk ik! Oepsie! Ja veel duidelijker zo! Toontje, mijn eerste is ook van september maar dan uit 2004. En het scheelt maar 5 dagen met de uitgerekende datum. Hoe doen we dat zo he? Sja de donkere dagen voor kerst! Meike, zo vergeet je je schoonmoeders verjaardag iig nooooooooit meer! Hihihi.
Zoooo hee, mijn darmen gaan echt vreselijk tekeer. Het is er 1 grote territoriumstrijd tussen eten-drinken-baby! Wie moet nou waar gaan liggen? Ik ben al paar dagen aan de diarr.. Gek vind ik dat, je bent nét zwanger en gelijk al zoveel gebeurt er in je lichaam! Mijn man gelooft het allemaal niet zo, die denkt dat ik het een beetje aandik (maar ja ik ben ook wel een enorme zeurdert! ) Hoest met de rest? Ik ga morgen de HA bellen, maar dat had ik al ergens verteld geloof ik (zoveel forums hier waar ik meeklets, moet echt minderen!)
Ik ga morgen de verloskundige bellen. Mag een vroege echo omdat ik in 2007 3 vmk's heb gehad. Tot nu toe voelt het goed, maar het blijft spannend...
Stina is 25 jaar het is ons eerste kindje en ik denk zelf een jongen hahaha misschien kan je het nu invullen staat zo leeg haha Ow ja 16 januari eerste echo gynacloloog Dankje christina
Goedemorgen! Ik heb een vraagje, ik ga dadelijk naar de huisarts voor mijn 1e afspraak, moet ik dan ook urine meenemen of doen ze een bloedtest? Assistente heeft er niks bij gezegd!
Geen ervaring, maaf ik denk dat ze daar een potje voor je urine hebben. (Anders had ze het vast wel gezegd). Succes!
Hey das nou nog eens helder nadenken! Ik ben altijd zo slecht in dat soort dingen! Bedenk achteraf pas de vragen die ik heb en dan durf ik uit schaamte niet meer te bellen ghighi
Vanmorgen was mn streep alweer een stuk duidelijker. Maak me geen zorgen meer en doe pas donderdag weer een testje. Maar voor mij is het duidelijk hoor!