haha. Gelukkig toch nog een jongensnaam achter de rug. Ach meisjes kleren zijn zo weer weggegeven, op marktplaats gezet of bewaard voor een 2de. Is wel de reden waarom wij niet echt een jongenspakje als eerste pakje hebben gekocht. Zo koelkast is schoon. is eigenlijk zo gedaan,maar je moet er ff zin in maken.
Toch best lekker zo'n schone koelkast he? Ik heb 'm vorige week ook onder handen genomen (voor het eerst sinds we er wonen en dat is inmiddels 2 jaar ). Ik vind het heerlijk! Ik wilde 'm schoonmaken in het begin van mijn zwangerschap, maar toen ging ik al over m'n nek als ik alleen maar naar die koelkast KEEK! Dat is nu dus gelukkig over. Gelukkig hebben we niet zoveel klussen meer in huis. Alleen nog de vriezer ontdooien en schoonmaken (zodat BV er netjes in ingevroren kan worden) en ramen lappen. De rest is gewoon onderhoudpoetswerk zoals stofzuigen en badkamer/WC/keuken enzo.
@FunnyMe ik krijg 49 uur dat is standaard volgens mij! of ik ben niet helemaal bij de tijd! rose bij jongetjes kan heel goed!zou die van mij ook voor straf dan moeten hoor geef je grood gelijk Yule!
nesteldrang is ver te zoeken hoor hier hihi. heb nergens de puf voor haha. vandaag weinig uit gevoerd had wilde plannen maar tot nu toe alleen het gasfornuis schoongemaakt
Verdorie meiden.. ik heb een MAN ! Zal ik het ooit gaan leren haha. Is zo'n gewoonte om 10 jaar lang te zeggen dat hij mijn vriend is. Yule. schandalig hoor 1x in de 2 jaar je koelkast doen. hier gebeurd het meestal zo'n 1x in de 3 maanden. Ga nu nog even boodschapjes doen.
hahahahahhahaa! (dan ruilen we wel goed? als mijn jochie nou toch een meissie blijkt ) En mijn koelkast gaat ook gemiddeld 1 keer per 2 jaar hihihi
@Jacolien: ik zie dat je op Urk woont. Daar hebben ze dan zeker geen kraamzorg tekort zoals in bijna heel NL.... Ik krijg maar 7x3 uur = 21 uur. Er is wel 49 uur geindiceerd, maar het personeel is er gewoon niet, helaas. Tenzij er een stagiaire meekomt of een kraamverzorgster met weinig ervaring, dan wordt het gewoon 49 uur (dus ik heb gezegd dat ik heeeeeeeel graag een stagiaire erbij wil!)
Heb net schandalig als ontbijt knoflooksaus gemaakt met mayo en opgedipt met stokbrood... ik kan me echt niet meer tot de boterhammen zetten... slecht slecht! *voelt schuldig* *gaat gauw fruit eten*
Hallo meiden, Ik had tnt ook nog niets van de blije doos gehoord, dus vanmorgen even gebeld (naar het nummer dat Jekkia hier al neergezet heeft) Bleek dat ze nog een oud emailadres van me hadden en daar in mei de bon al naar toe gestuurd hebben, dus ik krijg nu een nieuwe bon. Zij kunnen dus precies zien wat er verzonden is. En in juli komt er geen uitgave van de Wij, jonge ouders, in augustus weer (komt elke twee maanden). Wij hadden eigenlijk eind juni een 3/4 d echo, maar die heb ik toen afgezegd, omdat ik het niet prettig vond dat er extra aan mijn buik gerommeld werd. Maar ik begon me de laatste dagen toch een beetje zorgen te maken over het geslacht...stel dat ze het niet goed gezien hebben. Wij hebben alles aangepast aan het geslacht en zelfs de geboortekaartjes liggen al klaar....dus nu toch maar een geslachtsbepalingsecho afgesproken voor volgende week dinsdag, hihi muts he! @Funnyme, gelukkig was je bloeddruk goed! Succes met rust houden! @Jacolien, 49 uur is inderdaad standaard. Wij hebben een tijdje geleden een digitale spiegelreflexcamera gekocht, om dadelijk héle mooie foto's van ons kleintje te maken
Ingetje, mooie buikfoto trouwens van 32 weken. zag hem op hyves,wou reageren maar hyves valt er steeds uit hier. Krijg je met al die scholieren die klaar zijn en allemaal masaal op hyves gaan zitten.. ben nu echt ff weg. Zal jullie missen hoor
zie je dreames we worden genegeerd.... dus toch... ik wist het wel hahaha wil iemand even reageren jullie weten het vast wel Dreames en ik willen graag weten wat je allemaal op het "to do lijstje" voor je mannetje moet hebben staan. Waar moet HIJ dus aan denken en wat moet HIJ allemaal regelen? Jacolien en Sharelis> volgens mij had ik jullie hier nog niet gezien WELKOM!!! Iris> fijn dat alles goed was meis! Ennuh fysio is echt super zo leer je bepaalde houdingen aan te nemen om de pijn te verzachten Jacolien> wat heb je een lekker drukke dag zeg, ENJOY!!! Kaatje> wat jij bij de gym deed doen wij altijd op het einde bij de Yoga echt heerlijk, sommige hoor je ook gewoon snurken Wat een leuk idee om al die stukjes in te plakken . Denk dat ik je idee in ga pikken Azeb> miss een geruststelling wij hadden het kamertje ook al vrij snel klaar maar met andere dingentjes ben ik gewoon was laxer komt wel goed met ons Anno> echt beter hoor dat je goed slaapt! Kan je lekker uitgeslapen de bevalling in Lindaa & Dreames> ik heb een mailtje gestuurd aan consumentenservice@wij.nl kreeg binnen 2 dagen antwoord en heb gister de brief in de bus gekregen en de doos gelijk opgehaald Funnyme> fijn dat alles goed was meis, wel uitkijken verders he ze moeten nog ffies blijven zitten Delayla> ow fijn zeg wou dat ik dat had, heb eigenlijk de hele dag niets te doen maar heb vaak ook nergens zin in moet me er echt toe gaan zetten Yule> hahaahaha zie je zoontje al helemaal liggen in zijn roze jurkje Wij hebben trouwens ook wel een naam voor zowel jongen als meisje voor het geval dat Zo dat was het geloof ik weer hier niet zo'n leuke ochtend gehad, gezeik over de uitnoding van de babyshower (van mensen die niet uitgenodigd waren) ik weet het ik moet gewoon denken "ik nodig uit wie ik wil en PUNT" maar als er dan allemaal verhalen de wereld in komen dan ben ik het alweer helemaal zat. Het gaat om familie van mijn vriendskant dus eigenlijk zal het me een rotzorg zijn maarja het is wel ZIJN familie. Nu zegt hij zelf ook wel dat als ik ergens niet meer welkom ben hij zelf ook niet gaat en hij voor 1000% achter me staat maar toch vind ik het sneu voor hem. Ik kan helaas niet in details treden ivm eventuele meelezers maar uiteindelijk slaat het echt nergens op dat is het stomme ervan mijn schoonouders gebeld die kwamen gelijk een bakkie doen zijn zo lief joh... zijn net weer weggegaan. Nou thnx for sharing verder gaat het allemaal wel goed, slaap echt onwijs lekker snachts dus ben er blij om. ga zo alle kleertjes strijken die ik voor de babyshower heb gehad LEUK vind strijken niks aan maar die kleine kleertjes echt heerlijk hihi xxx
nou ik heb net weer eens de playstation voor de dag gehaald en lekker zitten gamen haha. moet mijn dagen toch ergens mee vullen. campingbedje wil ik idd ook goed op het matras letten. voor in het ledinkantje hebben we ook een goed matras en dan moet ukkie al in een andere kmaer, bed en dan ook nog op een rotmatras dat kunnen we hem/haar niet aandoen. verder hier alles prima, buikje best rustig vandaag, heb dan ook geen bal gedaan haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Roshi en Dreames: sorry voor het negeren... Ik weet eigenlijk niet wat HIJ moet regelen, behalve dat ik weet dat hij de baby moet aangeven (mits hij het kind erkend heeft of je getrouwd bent, anders moet je het zelf doen). En kraamzorg bellen als je in het zkh bent bevallen, maar dat kan je zelf ook doen natuurlijk. Verder goed op jou laten passen en van te voren doorspreken hoe je dingen wel/niet wilt zodat hij daar ook op kan letten (als je op de OK ligt of niet echt aanspreekbaar bent tijdens of na de bevalling )
Zoo, toch nog bijna 2 uurtjes kunnen slapen vanmiddag. Alleen irri dat ik nu nog duffer ben dan dat ik al was Voor de dames die genegeerd worden TO DO lijstje man : -belangrijke telefoonnummers in zetten. Voor als de bevalling begint en degene die je wilt bellen, als je bevallen bent. -papieren voor de aanmelding bij de gemeente -aanmelden zorgverzekering -geboortekaartjes regelen -kraamzorg bellen Uhm dit was het volgens mij wel. 8) @Roshi, balen van die uitnodingen, maar er zijn altijd wel mensen die commentaar hebben. Dus gewoon je eigen ding doen!
ik dacht wel dat het woord negeren direct antwoorden zou brengen bedankt dus alvast voor allllllle antwoorden hahahahaha Miranda> heb ik ook gedaan hoor maar er word nu zo'n issue over gemaakt ben het gewoon ff zat met die familie... geef mij maar vrienden daar heb je 1000x meer aan
To do list voor mannetje.... Geen idee, heb me er nog niet in verdiept. denk sowieso kraamzorg bellen. Na de bevalling de ouders op de hoogte stellen en zeggen dat ze pas over een paar uur welkom zijn , gegevens geboortekaartjes doorgeven, aangeven en trouwboekje meenemen, ehhhh roshi, wat jammer dat je achteraf gedoe krijgt om die uitnodigingen. Jij bepaald idd zelf wie je wel en wie je niet uitnodigd.. en dat je niet op familie van zijn kant zit te wachten kan ik me heel goed voorstellen. die zou ik ook niet uitnodigen als ik een babyshower zou geven/krijgen Campingbedje, heb ik gekocht en zit standaard zo'n dun matje in. Nou gaat die kleine sowieso het eerste half jaar niet uit logeren,en daarna kan hij vast wel een nachtje op een iets dunner matrasje. en anders het matrasje van het ledikantje maar mee. ga niet voor die paar keer dat het gebruikt wordt een extra matrasje kopen Miranda, ik heb hier papieren van zorg en zekerheid gehad ( vraag me nu even niet waar het ligt ) maar dat moet je binnen 3 weken na de geboorte opsturen.. Weet niet of dat bij jou ook zo is,maar wordt hier iig niet een van de dingen die hij als eerste moet doen, zeker niet omdat ik normaal dat soort dingen regel