nou meiden ik ga afsluiten voor vandaag. hubbie komt zo thuis en ik moet nog bedenken wat we gaan eten haha xxxxxxxxxxxxx
Zo hier is het stil geweest. iedereen lekker aan het eten? Zit nu samen met mijn MAN te computeren hij op de gewone pc en ik er naast op de laptop. gezellig. Wie kijkt er altijd praatjesmakers? vanavond komt het zoontje van vrienden daarin. niet op de bank maar in die kleine filmpjes.
Hallo dames Zo, camper is bijna helemaal ingepakt. Nog even tshirts en truien uitzoeken en badlakens enzo (en mijn man moet nog even zijn kleren in orde maken). En dan gaan we er morgen lekker vandoor! Waarheen (MirandaT vroeg het geloof ik) weten we nog niet. Misschien eerst Veluwe, dan Limburg, dan Belgie, zoiets? We zien wel, als we het rijden zat zijn zoeken we een mooie camping. Ik heb er in elk geval erg veel zin in! Zonet nog even bij Gardo met korting een babybadje gekocht, dat kan dan mooi van de 'te kopen' lijst af. Scheelt weer stress Vanmorgen bij de vk was alles trouwens helemaal in orde. Goed gegroeid en hoera, het ligt hier cbibi Ga nu even eten koken. Weet niet of ik nog weer online kom voor we weg gaan. Zo niet, fijne twee weken allemaal en ik spreek jullie daarna wel weer! Geen rare dingen doen, alle ukkies nog lekker laten zitten en niet te veel kwaaltjes enzo.... Liefs Azeb
campingbedje wij hebben een deryan travelcot met een zelfopblaasbaar reismatje(meer een tentje) en die is hardstikke handig. Stuk lichter en makkelijker op te zetten dan zo'n campingbedje en neemt minder ruimte in. Wij gaan regelmatig naar festival, park of strand en daar is het helemaal handig voor. tentje opklappen en de kleine erin (is ook uv werend en zit muskietengaas in). Ach, als ze nog heel klein zijn kunnen ze ook makkelijk op een groot bed tussen de kussens net zoals vroeger met ons werdt gedaan. roken vriendlief rookt ook braaf buiten. Mijn ouders roken zelfs bij hun thuis buiten als Raven bij hun is. Het is toch een kleine moeite maar een heel groot plezier? Roshi wat kunnen sommige mensen toch onnodig moeilijk en koppig zijn. Maar ik geef je vet gelijk hoor meid! Parr gossie meid, wat heb jij een "heerljk" dagje gehad IrisB Ha ha jij hebt echt zwaar last van nestdrang, zelfs de touwtjes van de trekschakelaars moeten eraan geloven. Hoera! mijn oma is vannacht weer voor de 4e keer overgrootoma geworden. De vrouw van mijn neef is bevallen van hun zoontje Sem, 8,5 pond!!. Ze heeft er maar 4 uurtjes over gedaan...pfff terwijl mijn halfzusje toen 54 uur heeft liggen zwoegen om de kleine eruit te krijgen. Over 6 weken en 1 dag ben ik aan de beurt om te bevallen, das achterkleinkind nummer 5 en nummer 6 wordt verwacht in december
@ Kaatje85 okay jah als jezelf ook maar wilt. Prenatal blije doos, nee heb ik ook nog neits van gehoord, maar had wel een maand terug een brief gehad, dat ik in de 7e maand weer een brief zo krijgen emt de bon erbij om ehm op te halen. Euhm gewonne kussen, heb er 4 op me bed liggen :s die gebruik ik op dit moment ook. Maar neit dat echt helpt. terwijl ik nu vanmiddag schaam/bloos gewoon 4uur heb liggen pitten op de bank uit vermoeidheid.
Vandaag een staatslot gekocht (ijdele hoop, maar dromen is altijd fijn) Er was een man voor mij, die had 100! staatsloten Zou lache wat zijn als die alleen maar van die lage prijsjes in de wacht sleepte (en ik de jackpot ha ha)
azeb, fijne vakantie meid. veel plezier en ukkie gewoon binnen houden he ! Jekkia, gefeliciteerd met je achterneefje.. Jeetje 8.5 pond, ik hoop hier op een 6 pondertje haha
Ha ha schrok er ook wel van. Vraag me af hoe zij hem in godsnaam eruit heeft weten te krijgen in zo'n snelle tijd (hoewel is wel al hun 3e kind) En ze mocht 2 uurtjes na de bevalling ook weer naar huis toe! Raven die woog maar 1160 gram, dat was echt een mini-mensje. Denk dat ik me een apie schrik als ik na de keizersnede een flinke jongen krijg te zien. Hij is nu al zwaarder dan zijn zusje toen (morgen zit hij trouwens 32,6 weken in mijn buik, zolang heeft zijn zusje het daar volgehouden, mijlpaal dus)
@Jekkia, gefeliciteerd met je achterneefje! Flinke jongen hoor! Hier ook staatsloten Maar het zal vast wel weer niets worden @Kaatje, ik weet toen van Cyenna (omdat zij ook 3 weekjes in het zkh moest blijven bij de geboorte), dat ze wel zsm aangemeld moest worden bij m'n verzekeraar. Maar als je thuis bevalt hoeft dat dan waarschijnlijk niet. @Azeb, ik hoop dat het weer dan wat mooier wordt voor jullie! Hier zowat alleen maar regen vandaag @Parr, pff lekker dagje dan... Lekker uitrusten nu! @Iris, alles geregeld nu dan haha. Ik heb een campingbedje van Kees!, een lime groene. En heb ook een apart matrasje erbij.
Stom, stom...nu julie het over digitale camera's hebben. Ik moet nog een nieuwe kopen. Deze week stond er eentje van 8.2 pixels ergens in een krantje, maar die heb ik bij het oud papier gedaan. Laten ze dat net vanochtend hebben opgehaald... *edit* gevonden..
Cyenna was ook te vroeg, maar niet zo vroeg als Raven. Zij is met 35 weken en 3 dagen geboren. En omdat ze niet goed dronk en groeide, moest ze blijven. Ze woog wel 2810 gram en was 44 cm., Raven was echt een mini dan.
Zo heb lekker een utje gedaan na het eten... voel mij wel wat beter, stijfjes (bank ligt niet meer lekker ) maar beter! En k heb zooooo'n zin in vet-makende lekkere ijs maar heb het niet in uis (mssn beter zo? ) @azeb zo bibi dat is goed! veel plezier! @jekkia feli met de verdere gezinsuitbreiding! 8,5pond! zo hee ik moet er ook vanuit gaan dat die van ons 8 pond wordt maar hoop stiekem dat ukkie een lekkere 6,5 ponder wordt Zo ga kijken of Jersey Girl leuk is zwaai zwaai