September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia gefeliciteerd met je achterneefje pff 8,5 pond das een aardig ventje.

@azeb fijne vakantie meid geniet ervan.

@parr heb ook jersey girls op staan.

vanmiddag met hubbie ff de stad in geweest opzoek naar een pas maar pff wat kunnen mannen moeilijk zijn zeg.
    tot nu toe nog geen leuk pak gevonden maar ja nog een maand de tijd.
    heb toch heel de dag al een pijnlijke plek op me buik net rechts van me
    navel het is net alsof frummel daar met een elleboogje ligt te porren.
    en die veneinige kleine trapjes of stompjes op je blaas auw auw auw heel de middag al hij weet
    mama goed te raken.

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Jekkia, hihi idd lange beentjes hoor :)

Dit is Cyenna, toen ze paar daagjes oud was:

Sokjes lekker groot haha.

@tweety, handig he mannen ;). Dus nu moet je nog een keer op pad ;)

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ha ha dan wordt het voor jou ook eventjes wennen als je een baby van normaal gewicht en lengte in je armen hebt.. :D

Ze was toen en nu nogsteeds een scheetje :)

4. MirandaT

Ja idd. Hopelijk komt dit meisje gewoon mooi op tijd :D
    Lijkt me idd ook gek, om over het aantal weken te komen zeg maar, dat ons vorig kindje is geboren en jij hebt dat nu al.
    Was er nog een reden voor dat Raven te vroeg was? Bij Cyenna en mij is er niets gevonden waar het op kon duiden.

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Raven was te vroeg omdat de placenta los was gescheurd en de baarmoeder aan het scheuren was.
    Raven die lag in een rood zwembadje toen ze haar eruit haalden, was net op het nippertje voor ons.

De dokters hebben geen verklaring waarom dit is gebeurd, normaal kan zoiets pas gebeuren als je meerdere zwangerschappen hebt gehad (en dan is het nog zelden)

Ik sta daar bekend als een uitzonderlijk geval, heb die dag wel 4 gyneacologen aan mijn bed gehad.

Raven heeft een klein maandje in het ziekenhuis gelegen voordat ze naar huis mocht.

6. MirandaT

Zoo heftig zeg. :confused: Gelukkig waren jullie er net op tijd bij.

Ik ga trouwens off. Morgen weer werken...

Doeii

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ga nu eindelijk eens beginnen met de gordijnen van de kinderkamer op maat te maken voordat de katten het als slaapplek inpikken

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pff Jekkia.. wat een verhaal... een klein wondertje dus, die Raven van jou!
    't Is hier idd rustig vandaag! Zijn we allemaal moe van de slechte nachtrust?
    Ik ga vanavond maar eens proberen of ik eens vroeg naar bed kan, hoop dat het een keer lukt, dan kan ik er morgen op tijd uit en heb ik eens wat aan de dag!

Slaap lekker allemaal en een knuffel aan al die 50/60 babytjes in jullie buiken!

9. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Weer 12 pagina's! :confused: :confused:
    Heb nu even niet de puf om alles te lezen, hopelijk morgen..als er dan niet nog eens zoveel pagina's bij zijn gekomen. Hoop dat alles goed met jullie gaat!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo jekkia! :confused: ze verwachten niet dat het weer gebeurdt he? :( hoop van niet! idd ik heb ook gehoord vanzoiets maar dat gebeurt met meer zw of als je meerdere zw heb gehad met ee kz :(
    Idd rustig vanavond. Ik doe ingeltje na en ga ook voreg mijn bed induiken, nu hopen da tik goed slaap ;) tot morgen dames!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    *Zucht.....

Het is mij in ieder geval dus weer niet gelukt. Lig verdikke al anderhalf uur wakker... Ik word er wel een beetje gek van nu zeg. Ik wil gewoon in slaap kunnen vallen op een normaal tijdstip. Het duurt nu al anderhalve week, ik ben het zat.
    Rare is dat ik gewoon moe ben en mijn lichaam slaap wil, maar dat het niet gaat... maar wel om 2 uur of een ander achterlijk tijdstip. Bah. Ben echt pissed...

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hmm, in slaap vallen kost hier geen moeite (22 uur gelukt), maar iedere keer zo vroeg wakker, daar word ik dus gek van. Dit keer 4.15 uur. Heb nog bijna 2 uur in bed gelegen en geprobeerd weer in te slapen, maar zonder resultaat. Geplast, hielp niet. Gedraaid, hielp niet.

Toen de katten elkaar weer eens gingen afmaken (veel herrie) werd vriendjelief ook wakker. Ik zei dat ik niet kon slapen en plotseling zat ik midden in een huilbui (?). Ik snap niet waarom eigenlijk. Hij heeft me getroost en viel daarna weer in slaap. Ben er daarna maar uitgegaan en zit nu een beschuitje te eten. Misschien helpt dat.

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Yule en Ingeltje: wat vervelend dat jullie zo slecht slapen zeg! Ik hoop dat jullie het lekker rustig aan kunnen doen vandaag zodat jullie een beetje kunnen bijkomen.

14. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen :D

@Azeb fijne vakantie..hopelijk gaat het weer ook wat meezitten voor jullie ;) Veel plezier en geniet er lekker van!

@Miranda en Jekkia wat een lieve foto's van jullie meiden.
    Schrikken hoor Jekkia bij je vorige zwangerschap. Gelukkig waren jullie er op tijd bij!

@Ingeltje heb je nog beetje kunnen slapen?
    Hier ook problemen met slapen..ben zoooo moe en toch lig ik zo vaak wakker 's nachts :(

@Yule balen dat je elke keer zo vroeg wakker wordt :(

Hier vanmorgen alweer half 6. Dhani heeft de laatste twee weken tijden om op te staan pff..hij is echt klaar wakker rond dat tijdstip :rolleyes:

Gisteren de intake gehad met de kraamzorg. Ik krijg bij een thuisbevalling 53 uur kraamzorg en als ik in het ZH beval krijg ik 49 uur kraamzorg. Verder heeft ze het e.e.a uitgelegd..komt zo dichtbij nu ineens de bevalling :confused:

Fijne dag allemaal ;)

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Yule en Ingeltje ik heb beide kwaaltjes :( Lag vroeg in bed maar kon de slaap niet vatten dus maar manlief bezig gehouden :oops: hij werd er duf van maar ik nog wakkerder :( Na een hoop gedraaid eenboek erbij gepakt en pas tegen 3 uur kunnen slapen..... Om nu weer om 7u wakker te worden en niet meer te kunnen slapen :( Ik wil ook weer normaal kunnen slapen!

16. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Vervelend he meiden het niet kunnen slapen :(

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Parr, join the club.

Kan 's avonds ook niet in slaap vallen en wordt ook belachelijk vroeg wakker.
    En na de zwangerschap al het wel niet beter worden met die nachtelijke voedingen ;)

Juist omdat ik vorig jaar zo'n uitzonderlijke bevalling heb gehad houden ze mij extra in de gaten, ze zijn bang dat het zich weer allemaal herhaald. De kans wordt elke keer groter maar heb er alle vertrouwen in dat het wel allemaal goed komt. Moet gewoon :D

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jekkia mooi! posi instelling! als ze jou maar goed in de gaten blijven houden he ;)

Ook vreselijk als je wakker ligt maalt er door jouw hoofd wat allemaal nog moet in huis, zo dan niet wat er geverfd moet worden dan wat er opgeruimd en schoongemaakt moet worden :rolleyes:

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Nog erger is als je dan beseft dat je het allemaal niet zelf mag/kan doen en daarvoor van andere afhankelijk bent

20. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Even ego :(

Hier nog eentje die heel erg moe is, maar als ik in bed lig, kom ik meestal niet in slaap. Gelukkig is dit niet al anderhalve week zo *comfort Ingeltje*, maar het is gewoon vervelend.

*klaagmodus* Word ondertussen gillend gek op m'n werk. Ik ben gewoon om m'n dag zelf in te delen en te beslissen wat ik wanneer doe omdat ik gewoon weet dat ik alles op tijd klaar heb. Nu mag ik haast niets meer zelf doen, moet alleen dingen uitleggen, maar eigenlijk toch nog dingen zelf doen omdat er dan gevraagd wordt waarom iets niet gedaan is. Tja, omdat ik er niet aan toe ben gekomen omdat ik heel de tijd moet inwerken :rolleyes: En hoewel ik al een paar weken bepaalde dingen niet meer doe (omdat m'n collega's het moeten doen), komen ze toch maar aan MIJ vragen waar dat of dat is, hoewel degene die het vraagt het in 9 van de 10 keren zelf heeft gedaan :rolleyes: Soit. Nog 2 weken en 2 dagen, wat neerkomt om 6 werkdagen, dus dat valt ook weer mee, maar nu heb ik ff een WAAAAAA-moment *klaagmodus uit*

Straks wel proefdruk afhalen, joepie :D En vanavond weer zwemmen, dus het is niet allemaal kommer en kwel ;)

Fijne ochtend en tot vanmiddag!

Deel Deze Pagina