hallo meiden slecht slapen hier af en toe maar met het voedingskussen die ik van de week heb gekocht scheelt het al een stuk gelukkig ik slaap nu lekker door en wordt niet 20.000x wakker s nachts. de muurschildering is eindelijk klaar jippie. straks alle meubelstjes goed zetten en dan hopen dat zoonlief er vanavond gaat slapen. en dat ie niet uit zijn bed valt aangezien het nogal een draaikont is.
Nou, van 4-7 wakker gelegen en toen toch nog in slaap gevallen (na wat lezen) tot 9 uur. Zometeen komt er iemand van het gastouderbureau voor een intake (deze week 2 intakes!). Ben benieuwd. @Iris: ik hoef gelukkig niemand in te werken . Het lijkt me echt geen pretje! Je eigen werk af willen ronden maar ondertussen je aandacht aan iemand anders moeten besteden... zo worden die laatste weken juist zwaarder ipv makkelijker! Succes nog eventjes!
Hoi meiden Ik heb last van verstopping Ik poep alleen maar harde konijnenkeuteltjes... Herkent iemand dit? Ik eet gewoon wat ik normaal eet dus daar kan het niet aan liggen. Hier trouwens ook slaapproblemen. In slaap vallen lukt erg goed, maar ik word 's morgens steeds zo vroeg wakker. Zo ook vanmorgen...en een pijn in mijn rug dat ik had Gelukkig lijkt het nu wat te zijn weggetrokken. Nou ik ga me klaarmaken voor een drukke vrije dag: boodschappen doen, de was doen, nieuwe auto ophalen, allerlei winkels af om kleine dingetjes te halen etc. Fijne dag en tot snel!
@IrisB zo dat schiet niet op op het werk! Ik heb mijn moeder vandaag thuis gelaten. Lekker rustig verven, is minder stress dan telkens opletten wat zij doet. Alleen maar kleine dingetjes hoor (deurposten 3x en 1 plint en de trapleuning). Trapleuning in klaar en de voordeur deurpost ook. Ga zo lekker koffie hiernaast drinken om de laatste dingen door te nemen voordat mijn Souders vanmiddag voor 2 a 3 weken vertrekken. Als hun vanmiddag uitgezwaaid zijn kan ik lekker gaan liggen! @tweety ik merk dat ik soms heel goed slaap met de v.kussen maar soms ook beter zonder mijn lichaam weet ook niet wat het wilt Heb je geen zijsteunen voor het bed van jouw zoontje? valt ie er niet uit mijn broertje kon er ook wel wat van hoor foto muurschildering? @yule nou jij lag wakker terwijl ik enigzins toen kon slapen gek he... succes met de intake straks! @eva1983 oh jee verstoppingen, ik heb er (nog) geen last van. Maar weet dat je dan meer water moet drinken en meer vezel binnen moet krijgen. anders heeft Roosviccee er wat voor. Succes meid! Heb er wel soms dat ik 's avonds in slaap kan vallen en vroeg wakker bent. Dat vind ik niet erg 's middags gewoon dutje doen. Maar moeilijk in slaap vallen en steeds draaien ARGH! daar word ik juist gek van. Ik heb maar 4 uurtjes geslapen I pity me
goedemorgen, ik heb gelukkig wel weer lekker geslapen, wel vaak wakker en steeds als ik omdraai moet ik eigenlijk naar de wc. maar gelukkig kom ik nog aan wat uurtjes op een nacht. dat was 2 weken geleden wel anders. net heeft mijn werk gebeld, nou ja hoofdkantoor en die vroegen niet eens waarom het niet meer ging en wenste mij een fijn verlof en ik moest er van genieten! kijk wie wil er nu niet zo´n baas. vandaag denk ik even een plekje maken in de keuken voor de flesjes enz en even alle flesjes een keer uitkoken. kan ik weer iets van mijn lijstje afstrepen, heb die flesjes waarschijnlijk nog lang niet nodig dus moet het tegen die tijd nog een keer maar ja het kan maar vast een keer gebeurd zijn. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@anno das fijn zo'n baas geloof dat die van mij niet zo makkelijk is maar ik heb er gelukkig niet zo'n last van ik ga as dinsdag met verlof. @parr nee hebnog niet zo'n zij steun heb ze wel gezien de ene kant staat tegen de muu dus maar hopen dat ie aan die kant blijft liggen hihi. zal later een foto maken haha nieuwschierig aagje haha. o ja en voor de jurk er staat er een op mp die hetzelfde is hier de link http://link.marktplaats.nl/180227651 het is een simpele jurk bij mij valt ie alleen iets anders heb een kleiner postuur.
Hee meiden (lang, errug lang), Ben vorige week al terugekomen van een heerlijke vakantie, maar er wordt hier zo snel gekletst, dat ik niet goed weet waar weer in te steken Ben me kapot geschrokken van het nieuws van Chaartje en Levi Was er echt niet goed van... Ik wens haar dan ook ontzettend veel sterkte en kracht toe, ik zal ze nooit vergeten! Affijn, vakantie was dus super. Hier een slideshow van de vakantie, voor wie het wil zien. http://www.slide.com/r/fqVdy8Qe1D9B0VKZ80gRrzUC62jBqE5k?previous_view=mscd_embedded_url&view=original (we hebben heel veel katten van Kos gefotografeerd, ze waren letterlijk overal, werd gewoon een sport op een gegeven moment ) Het was echt heerlijk! Mooi eiland, lieve mensen, prachtig hotel, lekker eten, schitterend weer (superheet maar met wind)! Heb het goed vol kunnen houden allemaal, blij om. Alleen het fietsen was wat te veel, kreeg erge harde buiken ervan. Vliegen viel toch ook een beetje tegen, ik kan niet lang stilstaan (wachten ) of zitten. Heb niet 1 keer mijn steunkousen aangehad, was niet te doen joh met 35/40 graden! Op de eerste dag hier in NL voor het eerst hele erge dikke voeten van de warmte. Zo raar, in Kos totaal geen last van gehad. Vrijdag ook nog de pretecho gehad, was leuk! Jammergenoeg lag onze kleine meid er niet zo goed voor. Ze lag helemaal rondgebogen, alles op een kluitje, handjes en navelstreng voor haar hoofdje. Ik heb ook niet zoveel vruchtwater, dus weinig ruimte voor mooie plaatjes. Nu mogen we over 5 weken terugkomen, op 11 aug. Omdat ze aan de kleine kant is, hebben we goede kans dat alles dan beter te zien zal zijn. Wat wel gaaf was, dat ze lekker tegen het echoapparaat lag te trappen en ook lag ze volop vruchtwater te drinken. Tja, vind je het gek dat ik weinig heb Schoonmoeder was in de wolken, vond het helemaal geweldig We kregen nog wat kleertjes en ik heb zelf ook nog wat gekocht bij de Prenatal. Dinsdag voor het eerst weer werken, bah dat viel tegen. Ik tel de weken nu af hoor tot mijn verlof. Heb gewoon geen puf genoeg en het staan breekt me op. Over slecht slapen kan ik helaas meepraten, wat een ellende. Moet ik er geen 6 keer uit om te plassen, ligt lief wel te snurken of doen mijn heupen ontzettend zeer van het liggen. Gisteravond wilde de kat niet binnenkomen in de regen. En vriendlief was sjaggo naar bed door een conflict over de honden. Dus ik met buik en nachtpon in de regen naar de brandgang die kat roepen :x Kom ik boven, krijg ik mijn k*tsteunkousen niet uit doordat mijn buik in de weg zit. En ik krijg me toch een huilbui Helemaal op het hysterische af. Voelde me zo alleen en die l*l zegt helemaal niks, geeft me alleen een tissue en wrijft wat over mijn rug Kon dus weer niet slapen, lag maar te malen. Vanmorgen weer niet gepraat, ik ben het zo zat altijd maar zijn pantser te moeten openbreken. Voelt echt alsof we uit elkaar groeien en ik weet niet waarom. Bah, rotgevoel. En dat terwijl we net terugkomen van een supervakantie. Zegt dus ook niks Zo meiden, sorry voor het lange ego-relaas. Ik blijf lekker meelezen en probeer af en toe te reageren Ow nog een tip tegen het grindpoepen (zo noem ik het maar ): eet eens een pond kersen! Werkt hier best goed. Iedereen succes met slapen, werken, schilderen, relaxen enz.!
jee freesia, wel fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. dat uit elkaar groeien herken ik wel een beetje, wij hebben ook een aantal zware weken achter de rug. gelukkig nu een stuk beter, heeft me wel 3 dagen tranen gekost. hij wilde maar niet in zien dat ik me kl*te voelde. ik zat maar hier thuis tegen alle zooi aan te kijken en iedereen had zo´n medelijden met hem dat hij nog moest stofzuigen na een hele dag werken, wat normaal ik ook altijd moest. na uren van gesprekken en liters tranen begreep hij hoe ik me voelde en is het nu weer zoals van ouds. hopelijk wil praten bij jou ook lukken. iig een dikke knuff xxxxxxxxxxxxxxxxxx
goedemorgen dames! nou heb weer een4 pagina's moeten lezen! gaat veelste snel hier nou dan maar even over mn pretecho vertellen! was helemaal gaaf ow wat was dat leuk zeg! zal de foto's er ook op zetten maar heb zelf geen scanner en moet ik naar iemand toe en nog geen zin in en regend!zal zo vriendin bellen heeft hem ook! maar de kleine was wel goed te zien even later had ze haar handje steeds naast haar gezicht!ben helemaal verliefd op mn kleine prinsesje! tis nog steeds een meisje en ze zegt is echt nie mogelijk dat er toch een jongetje uit komt!de schaamlipjes staan duidelijk op de dvd was echt super gaaf,!
Oh lieve meiden, wat een verhalen allemaal... voel me helemaal weer beter nu ik zie dat we allemaal zo ongelooflijk kut slapen! Ik heb het geluk dat ik wel goed kan uitslapen nu. Dat ging eerst totaal niet, maar ik val laat in slaap en wordt gelukkig laat wakker. Nog wel erg moe, maar ach ik mag niet klagen, ik heb nu vrij en geen hummeltjes rondlopen. Freesia: prachtige foto's zeg! Ziet er geweldig uit! Probeer toch maar gauw met je mannetje te praten hoor. Wij doen dat ook heel veel nu, want je merkt dat je zelf heeeeel veel met je kleintje bezig bent en dat je heel veel last hebt van alles, dingen doen zeer, voelen zwaar, het is gewoon niet leuk. Als je vanuit man kijkt; die zal het zo langzamerhand écht ervaren als gezeur. Als ik tegen Gijs zeg dat ik moe ben, kijkt hij me al geërgerd aan, want dat ben ik namelijk altijd! Hij heeft zoiets van: "moet je dat nou elke keer weer zeggen?" Dat zijn lastige dingen, ze kunnen zich zo moeilijk verplaatsen in ons! Je moet dus je gevoelens duidelijk uitspreken, want hints komen niet aan. Lomp zeggen waar het op staat wil vaak het beste helpen, al voelt dat misschien voor jou niet prettig. Uit elkaar groeien in de zwangerschap is niet zo gek. Gijs is bijvoorbeeld heel bang dat ik straks alleen maar oog voor de baby heb en dat hij nummer 2 wordt en niet meer belangrijk voor me is. Het is goed dat we dit soort dingen goed uitspreken, we kennen elkaars angsten.. Praat maar goed met mannetje vanavond, ik denk dat hij gewoon ook ff niet meer weet hoe het moet?!
Goedemorgen, Hier ook een K nacht gehad...heb enorme tandpijn, mag morgen naar de tandarts. Ik had eigenlijk een afspraak staan toen ik in het zkh lag om twee vullingen te vervangen.... Wat betreft verstopping: ik kreeg de tip van de vk om heel veel kiwi's te eten, en dat werkt wel goed. En gewelde pruimen. Succes! Freesia, welkom terug!
Hey meiden. hier ook weer een slechte nacht gehad. viel rond 23.00 in slaap,maar werd rond 00.00 weer wakker omdat één van de katten op bed sprong, die had zich waarschijnlijk op zolder verstopt dus weer een heel drama met pijn om uit bed te komen, kat naar beneden. toen rond 02.00 wakker om te plassen, toen om 04.00 en 06.00 weer. verder paar keer wakker geweest omdat ik geen houding wist door de bekkenpijn. al met al maar iets van 3 á 4 uurtjes geslapen. Iris, nog 6 werkdaagjes meid.. je gaat ze redden ! en wat niet is gedaan is gewoon niet gedaan. niet jouw pakkie aan meer. Yule, hoe was de intake met het gastouder bureau? waarvoor was dat ook alweer? want je kleine ging toch naar de kinderopvang? of ga jij gastouder worden? :-? Eva, hier af en toe ook last van harde ontlasting. goed blijven drinken en vezels eten. Freesia, welkom terug ! leuke foto's ! vervelend dat je het idee hebt dat jij en je man uit elkaar groeien. Misschien toch een keer een goede ruzie uitlokken en alles uitpraten? Misschien weet hij zich gewoon geen raad met jou en je hormonen. Knuff. Voor de goude kooi kijkers onder ons.. beetje oud nieuws alweer maar Dennis en Nadia zijn vorige week dinsdag ouders geworden van een meisje met de naa Jaycee-Lynn. 3 weken te vroeg geboren. de dag na de geboorte zou Dennis eigenlijk naar portugal vertrekken om een singel op te nemen. Nadia had dus geen dag langer moeten wachten
@Kaatje: we houden alle opties open, dus KDV hebben we wel in principe een plek, maar omdat het eigenlijk niet zo praktisch is (wij hebben meer aan flexibele opvang), wilde ik ook het gastoudertraject in. Ik heb er wel een goed gevoel over. Het is een stuk goedkoper dan een KDV en voor ons dus eigenlijk beter. Maar we beslissen pas na de geboorte wat we willen, ook afhankelijk van hoe het 'voelt'. Afzeggen kan altijd, te laat inschrijven niet... (we staan bij 4 organisaties ingeschreven inmiddels).
Yule daar heb je idd gelijk in. denk dat ik als ze zo heel klein zijn toch ook sneller voor een gastouder zou kiezen. heb dan meer het idee dat de aandacht naar mijn kind gaat en niet tussen 13 kinderen verdeeld moet worden. Weet van een vriendin dat ze op de eerste dag van haar dochtertje gewoon vergeten waren om haar eten te geven.. nou vind ik toch wel heel erg.
nou hier dus ook weer een verveel dagje ben erg moe maar kan niet in slaap komen! mn loon is nog niet gestort dus baal als een stekker! en heb vandaag weer last van buikpijn! misschien ben ik gewoon saggie dat ik zo klaag!maar voel me vandaag gewoon even niet lekker en kan wel janken!een niet lekker in mn vel dagje! sorry voor het geklaag weer! kiwi's super voor je ontlasting!dan ga je dus echt wel
Ha meiden! zo ik heb mijn vervangster gewoon met pauze gestuurd anders kan ik helemaal niet meer met jullie meekletsen @ Azeb fijne vakantie! @ Dorientje jij bent dus het perfecte voorbeeld dat koemelk nog zo slecht niet is! Het is idd een hele discussie nu. @ Sharelis welkom! @ Funny me ik heb toch bewondering voor jou hoor! Elke keer maar weer opnieuw controles is toch ook niet prettig. Dikke knuff en sterkte de laatste weekjes, duurt nu echt niet lang meer! @ Ingeltje ieks ik word spontaan niet goed van dat ontbijt van jouw? Knoflooksaus met brood...... dat moet echt een zwangerschapskwaaltje zijn! Zolang jij het maar lekker vind dat is in elk geval het belangrijkste! @ Roshi balen van de rompslomp rondom jouw babyshower @ Parr dat klinkt niet echt als een gezellig middagje winkelen @ Irisb ik ken dat gevoel nu hier op het werk. De laatste weken zijn echt niet leuk meer, je hebt niet meer echt je eigen werk maar moet toch aanwezig zijn. Raar hoor, dan ook maar verlof! Gisteren een vervelend dagje gehad. Tijdens het overleg in de ochtend op het werk werd ik niet goed. Veel hoofdpijn, misselijk en duizelig. Ik mocht van de verloskundige op extra controle komen maar kon pas later in de middag. Dus de rest van de middag maar in bed gelegen. Gelukkig tijdens de controle bleek wel alles goed te zijn. Geen hoge bloeddruk en ook ijzergehalte en urine in orde. Kleintje nog een keer kunnen bekijken dat was wel weer fijn. Hij ligt nog steeds in een stuitligging (hoofdje tegen mijn ribben en billetjes naar beneden, grappig om te zien 8) Ik ben wel benieuwd of ie zich nog draait anders moet ik in het ziekenhuis bevallen. Maar goed dat is een zorg voor later! Nou weer even snel aan het werk!
Goeiemiddag dames ! Der is weer veel gekletst zag ik.Maar heb eerlijk gezegd nog geen zin gehad om terug te lezen @freesia: Welkom terug ! slecht geslapen heb vanacht niet al te slecht geslapen.Behalve het feit dat onze lieve dochter besloot om vanacht uitgestrekt overdwars in me buik te gaan liggen hikken en vervolgens na wat geduw en gepor gewoon te blijven liggen in die houding , al was het maar om mama te plagen. ik dus niet op me zij kon liggen dus verplicht op me rug moest gaan slapen (wat ik dus echt niet prettig vind).Hoefde ik er ook maar 1x uit om te plassen. (normaal z'n 6x (?))
@ wupje: Bij jou ook een (nog) in de stuit liggende beeb. Ook hier ligt ons kleintje in een stuit en ben bang dat ze zo blijft liggen.Ben benieuwd bij de echo volgende week , vanacht leek het er op dat ze draaide. Wil zo graag zelf bevallen (heb megaa schrik voor keizersnee )
slecht slapen ... hier nog eentje. Lig echt uren wakker of wordt 20× per nacht wakker. gastouder versus kdv ... ik ben geen voorstander van een gastouder. Er is geen toezicht van anderen en denk dat het moeilijker is om een gastouder aan te spreken op haar manier van opvoeden dan een beleid op het kdv. Dus dat een gastouder meer haar eigen op een kind overbrengt. Snapje. Wij kiezen er dus voor om de kleine mee te nemen naar mijn werk, maar wel op een ander groep waar ik haar niet zal horen. ligging uk ... onze meid lag de laatste controle in stuit en met haar benen omhoog. Gelukkig is er nog ruimte zat om te draaien. En anders maar niet ... wordt toch een kz. Zo ff douchen en richting fysio.