kdv of gastouder: ben het eigenlijk met diddle eens. mijn zoontje gaat nu sinds dat hij 5 maanden is naar het kdv en heefthet er prima naar zijn zin. de leidsters zijn allemaal lief voor hem en heb nog nooit gehoord dat ze bij ons een keer een kind vergeten zijn eten te geven. ze leren ook goed met andere kindjes omgaan enzo.
ligging gister dus pretecho gehad en daar lag ze al goed,maar dat zegt jammer genoeg zo weinig!want ze had nog ruimte genoeg om lekker gek te doen! 8)
Wij hebben een normale oppas (geen gastouder). Met mijn vriends werk is het niet mogelijk om Raven naar een KVD te brengen. Zijn werkuren verschillen van dag tot dag en vaak krijgt hij spoedopdrachtjes binnen. Maar gelukkig hebben we een paar hele lieve oppasadresjes in de buurt waar we praktisch altijd bij terecht kunnen.
Jacolien ... je was ook in oosterwolde geweest toch? Krijgen we ook een mooie foto te zien? Onze uk lag met 22 weken al deels ingedaald, maar is er weer lekker uitgekropen en in stuit gaan liggen.
@freesia welkom terug meid! idd wat ingeltje zegt! mijn man ervaart het ook meer als zeuren omdat ik elke dag wat te "zeuren" hebt, maar afentoe een bijkletsje doet wonderen. hun hun ergenis ff kwijt en luisteren dat wij het ook niet super makkelijk hebben nu! Ik probeer ook extra aandacht aan manlief te besteden en hem met dingen erbij betrekken en als hij dat ook irri vindt zeg ik dan dan weet je gewoon da tik ook nog aan jou denk! @steen heb morgen ook update bij de tandarts @wupje mssn als zoiets weer gebeurt iets eten? kan ook een dipje van de suikerspiegel zijn, heb ik ook soms. Heb gelzen dat veel zwangere vrouwen in de laatste maanden van die dextro snoepjes meeneem? mssn proberen? @miracle mijn ukkie bleeft ook schopen vannacht, omdat manlief lekker tegen mij aangeknuffeld was, moest af entoe wel zijn arm weghalen dames met beeb in stuitligging, ik hoop dat het straks gewoon lekker koppie downunder wordt! En idd nog tijd zat! Zo heb 2 pistoletjes in de oven gedaan, ga ze nu lekker smeren en eten
@parr: Hier meestal ook als vriendlief tegen me aankruipt dat ze dan tegen z'n arm aan begint.haha en dan doorgaan totdat ie zijn arm verlegt of gewoon weghaalt
@Diddl jah Oosterwolde jah,en die komen zeker te weten maar moet door de regen om ze te laten scannen en heb daar weinig zin in maar doe het maar voor jullie! 8) (en voor mezelf het aldermeest natuurlijk kan niet wachten om mn mooie wondertje te laten zien) waren jullie na de pretecho ook weer zo verliefd,dat ik haar zag ow ow wat er dan in mn hoofd rondtolt weet het zelf niet maar het is super zoveel vlinders! tot zo!!+ foto's
@Jacolien ja *zwijmel manneke werd zelfs een beetje gek van mijn doordraverij, zo van ik heb het toch ook allemaal wel gezien! Hoeft het niet nogeens van jou te horen gekkie
Jacolien,dat is geen geklaag. daar zijn we voor. hebben allemaal wel eens een baaldag. Knuff wupje, zal voor je duimen dat de kleine draaid. misschien moeheid van gister? kan ik ook heel erg beroerd van worden
Jekkia> gefeliciteerd met je achterneefje Azeb> hele fijne vakantie meis!!! Iris>nog MAAR 6 dagen meis dan ben je van ze af Tweety> gek he nu gaat je kleine mannetje naar een groot bed **zijmel** Eva> jeetje meis wat naar! Ik heb er (gelukkig) geen last van dus kan je geen raad geven Anno> wat netjes van het hoofdkantoor (kan menig baas nog een puntje aan zuigen ) Freesia> ziet er echt heel mooi uit waar jullie geweest zijn! Fijn dat het zo goed bevallen is en je lekker tot rust bent gekomen. Jammer dat de echo niet zo duidelijk te zien was maar . Nog een paar weekjes dan mag je weer dat met je mannetje komt wel goed joh, is gewoon ff het moment, succes! Jacolien> leuk weer een goede echo! Nog ffies en dan is het al zover **zwijmel** Kaatje> vergeten eten te geven arm kind heeft gelijk een trauma Wupje> gelukkig is alles goed met de kleine maar doe je wel een beetje rustig aan meis! Parr> hmmm jammie ik krijg er trek van zo ook maar eens iets klaarmaken Goudenkooi baby> jeetje ik ging ff op google zoeken staat eronder zie hoe de goudenkooi beby gemaakt is dus ik zo nieuwsgierig als ik ben kijken dacht een dekbed op en neer te zien gaan maar dat was het dus niet uhm moest het echt???? Vanmorgen is de kramzorg geweest. We krijgen 8 dagen van +/- 6 uur totaal 49uur. In het bedje had ik alleen een moltonzeiltje liggen en dat mag niet ik dacht juist dat molton wel mocht? naja het zal wel had er gelukkig maar 1 Ze vond ons kamertje 1 van de mooiste die ze tot nu toe gezien had, ook helemaal haar smaak (of zal ze dat tegen iedereen zeggen hihi) Vannacht weinig geslapen dat kl*te familiegebeuren dat spookte maar door m'n hoofd... dus ga nu ffies proberen wat bij te slapen. Vanaaf ga ik lekker bij een vriend eten die kookt altijd onwijs lekkere pasta's jammie heb er al helemaal trek in xxx
Ow ja had ik nog verteld over het PV geld op mijn werk? ik heb 10-6 een mailtje naar mijn baas gestuurd dat vanaf het eerst volgende salaris het PVgeld niet meer ingehouden mag worden. tussendoor heb ik hem nog een aantal mailtjes gestuurd... geen antwoord. En bij het laatste salaris is die 10eurie er gewoon vanaf gehaald. Nu heb ik dinsdag een mailtje gestuurd met de vraag wanneer de correctie komt waarop ik terug kreeg: Een paar maanden geleden hadden wij samen deze discussie ook over I (collega), toen vond jij ook dat het gewoon ingehouden kon worden. Er is een PV maar ik ga niet elke maand bij iedereen vragen of het wel of niet moet worden ingehouden. Als dit zo blijft dan gaat de pv het zelf maar regelen. Voorlopig heb ik iedereen ( die zich had opgegeven) tot 31-12 in het steem als deelnemer gezet. Als je ziek bent wil dat niet zeggen dat je niet kunt deelnemen. Dus ik terug gestuurd: als je goed hebt geluisterd dan weet je ook dat het met I (collega) een andere reden had. Zij wilde haar geld TERUG omdat ze betaald had maar geen uitje heeft meegedaan. Als je wil dat iemand een jaar of contractduur lid blijft dien je dit in de overeenkomst te zetten! Als je dat wel wil moet je aan de PV vragen of ze een nieuwe overeenkomst op willen stellen. Jouw zin Er is een PV maar ik ga niet elke maand bij iedereen vragen of het wel of niet moet worden ingehouden slaat dan ook nergens op omdat ik ruim voor de verloning van juni (10 juni om precies te zijn) heb aangegeven dat ik vanaf heden niet meer deelneem aan de pv. ik heb niet getekend om tot 31-12-2008 deel te nemen dus mag ik gewoon tussentijds opzeggen. Dit heb ik in overleg met W en D gedaan. Dus ... per 1 juni 2008 doe ik niet meer mee aan de PV. Vind het trouwens wel vreemd dat ik eerst 3 mailtjes moet sturen voor ik er een antwoord op krijg! Ik zie de 10 euro en de gecorrigeerde loonstrook tegemoet. het is toch niet TE dat ik zo gereageerd hebt? het gaat mij echt niet om die 10 euro hoor maar gewoon om het idee. (ennuh 7x 10euro is toch 70euro )
als jij niet meer mee ga doen met uitjes etc op jouw werk mag je gerust de PV storting stop zetten tenzij anders is vermeld hoor!
@roshi gelijk heb je hoor ik vind 10 euro per maand ook erg veel wij betalen 2 euro vind ik genoeg. en een molton mag wel maar geen moltonzeiltje.
ik heb die contracten zelf gemaakt voor de PV (ik was namelijk PV hoofd hihi) en er staat niets in over opzeggen ofzo eigenlijk alleen: "naam medewerker" geeft "bedrijf" toestemming maandelijks 10 euro in te houden op salaris t.g.v. PV
wij zijn echt een heel klein bedrijf dus hebben iom alle medewerkers besloten om 10 euro per maand te doen. Maar aangezien ik voor januari toch niet meer mee doet aan een uitje en mijn contract 31-12 afloopt en de kans dat ik mag (en wil) blijven nihil is heb ik besloten het stop te zetten. ow volgens mij heb ik dan een moltonzeiltje....
Helemaal gelijk Roshi! Bij mijn oude werk kon je ook gewoon aangeven dat je geen lid wilt zijn. Stom hoor! Wat is de link van die baby-verwekking? NIeuwsgieriggg!
Ik heb ook een moltonzeiltje en ik word helemaal gek van de adviezen... mag wel, mag niet, pffff (niet op jou gericht hoor Tweety! Lees het terug en lijkt net alsof ik jou aanval, maar dat bedoel ik absoluut niet zo hoor! ) de kraamzorg zal het wel weten hoor! Ik laat het er nu opzitten en mag het niet, dan ligt ie hup! weer in de kast
ik hoorde ook van medemoeders hier maar ook van vriendin met zelfde kraamzorg dat zelfs moltonzeiltjes niet meer mogen. Heb ze gelijk teruggebracht! Als ze toch alsnog nodig zijn kan ik ze altijd weer halen maar het schijnt te maken hebben met wiegendood, te warm hebben