September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    roshi, vind het niet TE hoe je gereageerd hebt hoor, groot gelijk !

Moltonzeiltje: een gewoon molton mag (moet) wel,maar die zeiltjes eronder niet meer ivm luchtdoorlating enzo.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ roshi: helemaal gelijk ! waarom voor iets betalen als je er niet eens meer aan deelneemt ?

Goudenkooi baby: HA! had ik het toch goed gehoord bij shownieuws. (vrienden zaten tijdens uitzendig er doorheen te bulken)

@ ingeltje: hihi.. typ bij google maar gouden kooi baby in heb je hem zo gevonden.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje nou weet het nog niet zo net of je mij niet aanvalt hoor hihi :)

@roshi gelijk heb je dat je dan opzegt kan je die 10 euro per maand weer zelf besteden aan wat je leuk vind toch.

het is heel verwarrend met die moltonzeiltjes ze staan wel op de uitzet lijst maar mogen niet gebruikt worden bij de baby. had ze zelf ook bij de 1e en werdt er ook gelijk weer uit gehaald. bij mij legde ze er als extra bescherming een katoeneluier onder dan de molton en dan de overtrek waar het hoofjes lag nog een hydrofiele gevouwe luier. dus het matrasje was goed beschermd voor eventueel spugen.

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    slecht slapen hier nog één :(
    en m'n hondje slaapt altijd bij me en dat leg nu egt ni lkkr
    dus die wordt er af en toe uitgeduwt :) aahhh

azeb een hele fijne vakantie buddy! hoop dat je een btje goed weer hebt, maar gezelligheid moet je maken, komt vast helemaal goed!
    zou ook wel ff lkkr willen rond toeren, heerlijk! tot over een paar weekjes!

jekkia gefeliciteerd met je neefje!

Verder weet ik het ff ni, ik ga ff me rekeningen betalen en daarna naar Prenatal poging 5397 om de blije doos op te halen, klote dingen zijn steeds uit'verkocht'.... grrrr

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Bij mij ging het weer anders.
    Maar mijn kraamverzorgende was er ook nog een van de oude stempel, die vond dat het wel weer kon.
    Het moltonzeiltje lag onder aan in het bedje, tot op middel van de kleine zeg maar. Daarover een overtrek en onder het hoofdje in een driehoek gevouwen hydrofielluier.

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Oh ja, en deze site wilde ik jullie ni onthouden.
    Voor degene die ook nog geen idee hebben van een geboortekaartje :) www.geboorte.cardxl.nl

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Net bericht gekregen van de blije doos, of ik hem nog wilde komen ophalen of als ik liever had dat ze hem opstuurden.
    Heb nooit een uitnodiging ontvangen om die doos op te halen.

Zal wel met de post verloren zijn gegaan

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

shedevil die link klopt niet

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ingeltje :) hahahahaha gek wijf. wil je nog meer "dennis en nadia" zien dan moet je ff op youtube kijken en dan "dennis en nadia sex" nou dan hoor je hem ook ;) je moet voor sommige dingen wel een youtube account hebben (zo gemaakt) want die zijn echt alleen voor 18+ hihi

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @roshi omg die link is echt erg! :confused: zoiets doe je toch stiller en rustiger met een cam in de buurt? :(

@shedevil heb ji jjouw hond weer terug?

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Dan heb je de helft nog niet gezien. Ik volgde samen met een vriendin vaak op vrijdagvond de streams van DGK toen het nog gratis was. De rest van de bewoners konden altijd letterlijk horen wat D&N deden. (dat zie je bijv weer op youtube)

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :confused: ... :( euw!

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh ik keek elke dag na DGK en tjee wat gingen die af en toe te keer , was gewoon TE.

*zucht* heb weer ff gezond gedaan en zit er nu gewoon spontaan vol van.

14. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
  15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Stelletje voyeurs! ;)

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

jaaaa! :D

17. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
  18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou jij moest toch paar maanden geleden jouw hond wegdoen?

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    D&N haha ik weet niet heb ff snel door het filmpje heen gezapt maar ik zie weinig echte sex lijkt mij meer of hij alleen met haar bezig is zeg maar hij ligt naar mijn idee te stil haha. en dan die badjas anet of we niet weten wat er gebeurd haha.

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tweety> hahaha precies....

nou ik ga ff op m'n bedje liggen, heb weer last van harde buiken :( maak me ook veels te druk om alles (foei Roshi)

tot straxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina