September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heb trouwens mijn afgeprijsde treinkaartej binnen voor ons dagje uit :whistle:

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jacolien, wat een supergave babymeubeltjes! Heeel mooi :)
    Die schoentjes ook errug lief :)

3. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Skatten,

Ben weer bijgekomen van de buikgriep of wat het dan ook was. Het dametje is er iig alleen maar drukker op geworden, hihi. Heb nu wel continu last van brandend maagzuur en voel me nog erg moe, én heb die k**scriptie nog. Ik hou het daarom echt niet meer bij hier te babbelen en zet er even een stop op, want als ik blijf posten, blijf ik dwangneurotisch alles nalezen wat erop volgt ;) Dus is zelfbescherming. Wel heel erg bedankt voor alle lieve beterschappen van jullie. Ik kom naar de meeting dus we zien elkaar sowieso en misschien af en toe tussendoor nog een egodingetje, maar alles wat vanaf nu aan mij gericht wordt kan echt beter per pb, want ik zal 't niet meer lezen. Sorry :oops:

xxx

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Moppiepoppie...

Heel erg veel succes met je scriptie.
    Hoop dat de maagzuur snel verdwijnt en tot op de meeting!

Zullen je gebabbel hier wel gaan missen, maar dat halen we de 27ste wel weer in :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jekkia, en hangt je vriend al achter het behang?

Moppiepoppie, voor als je toch nog even komt spieken.. zelfbescherming is goed hoor ! Je scriptie is een stuk belangrijker ( maar wel minder gezellig :) )

All, hoeveel extra geboortekaartjes bestellen jullie? en wie stuurt er eentje naar de huisarts?

Verslag vk: ben weer helemaal goed gekeurd. bloeddruk prima 130/78. baarmoeder is 5 cm gegroeid, en deze 3 weken maar 1 1/2 kg aangekomen. zit nog net onder de 80. ( 79,5) ben nu in totaal 9,5 kg aangekomen.
    Hartje klopte prima dus zijn weer helemaal tevreden. ow ja ze zei dat het een klein kindje zou worden. mooi. had al gehoopt op een 6 pondertje.

ga nu even puberruil kijken.

xxx

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hij blijft niet plakken, erg vervelend ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien een beetje bouw kit.. doet wonderen :)

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    whaha dan erger je je eigen zkr al 7 maanden kapot aan mij :p
    ik tik namelijk veel in msn/sms taal en op z'n rotterdams hahah

Parr, nou nee ik heb hem ni (sorry, NIET :p) terug gehaald, beestje zit daar egt (ehh.. eCHt ;)) heel goed :)

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Tja, mannen... die van mij heeft het stukje uit het boekje : 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' over het niet in discussie gaan met een zwangere vrouw duidelijk niet begrepen! Hoe meer last ik heb van mijn hormonen, hoe meer hij tegen me ingaat. Ach ja, wellicht zou ik hetzelfde doen als het omgekeerd was, maar het zou soms ook wel lekker zijn als hij niet overal op hapt en me gewoon eens laat uitrazen op zo'n moment. We hebben er gisteren eens een goed gesprek over gehad en ik hoop dat hij nu begrijpt dat het allemaal niet niks is: zwanger zijn, hele dikke buik, dieet, fulltime werken, razende hormonen etc. Ik ben benieuwd...

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihi die SheDevil; je leert het al hahaha!

Moppie: je zult gemist worden, maar tot de 26e!

Pupke: *zucht... mannen, plak die van jou maar naast die van jekkia!

Kaatje: je bent weer door de APK gekomen? Goed zo!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden ik ga off. batt van de lappie is leeg dus ga ff house kijken.

Tot morgen !

12. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ach what can i say, ik leer snel :p ;)

mag die van mij ernaast dan! pfff :rolleyes:

13. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @Ingeltje bedankt is een babykamer van bijna 25 jaar oud,hebben we vroeger zelf allemaal in gelegen,mn zus,zusje broertje en ikzelf,en hij was wit heb hem lekker geverft gepatineerd en daarna een paar stickertjes erop!

@moppiepoppie: je zult vast nog wel spieken,dus bij deze ben blij dat je beter bent
    maagzuur kom er nu ook niet meer vanaf sinds een week en t stopt niet meer wat ik ook probeer!

ow jah nog een vraagje m'n ijzergehalte is iets te laag en nu zij de assistente dat ik iets moest gaan kopen maar ben de naam kwijt floradex ofzo iets geloof ik kan dat kloppen?heb geen flauw iedee waar ze het over had :(

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ja als reden gaven ze aan dat je voor 37 weken toch niet mag thuis bevallen en dus ook nog geen kraamzorg nodig hebt.....daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen.

@ Jacolien als je nu vanavond de jackpot van 25 miljoen wint kun je alsnog zo'n apparaat kopen ;) !

@ Roshi je kunt bijna een boek schrijven over die pv-story! Gewoon wachten tot het einde van het jaar ** kun je terugvorderen met rente ** alle beetjes helpen! 8)

@ Jekkia (en anderen) die hubbies toch :( Ik moet heel eerlijk zeggen de mijne is echt een schatje en ik mag beppen zoveel ik wil, maar af en toe hoort ie me gewoon heel rustig aan en zegt dan 'ja schat dat hoort er nu eenmaal bij'.....grr daar heb ik dan ook zo weinig aan :( Maar goed hij doet heel veel voor me dus ik mag niet klagen. Hij gaat in elk geval nog niet achter het behang :D

@ moppiepoppie snik snik :cry: :cry: hoe moet dat nu zonder jou...? ;)
    Hopenlijk ben je er snel weer en in elk geval succes met je scriptie! Zet gewoon de turbo erop des te sneller ben je weer hier !

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Of gewoon heel veel boterhammen met appelstroop eten, zit ook veel ijzer in!

16. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Jah das weer helemaal waar. Ik wacht dan nog wel even af ;)
    Moet toch ook mijn uitslag van ziekenhuis afwachten van gynacoloog dus.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @moppiepoppie voor eht geval dat je ff spiekt ;) mooi dat je weer beter bent en idd eerst ff die scriptie af dan heb je alle tijd voor ons weer :D tot de meeting!

@shedevil wat voor hond heb jij nog dan? katten zijn ook zo lekker om mee te slapen (not :rolleyes:) liggen telkens op of naast of tussen je benen :S

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Jacolien: zij bedoelt Floradix, dit is een soort kruidendrank die je bij de drogist kunt kopen en waar heel veel ijzer inzit.

19. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @wupje: appelstroop?lekker wist niet dat dat hielp!
    en welke 25 miljoen? :confused: dat win ik toch nooit dus daar hoef ik ook niet van te dromen :cry: (doe ik toch wel :D )

@pupke:dat jah,dacht al dat het zoiets was,denk dat ik dat ook maar koop,misschien dat ik dan eens opknap lijk zo een lopende zombie,en dan heb ik ook nog een bedrijfsfeestje van mn mannetje!zie ik als een baksteen tegen op,heb zo'n slecht huid gekregen nu ik zwanger ben..schaam me kapot tis zo de maan mijn gezicht met al die bultjes en deukjes! :confused: :( :cry:

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    over dat ijzer, je hebt ook van die siroop met extra ijzer erin, is nog lkkr ook. weet neit hoe het heet, maar mijn oma heeft dat nu. En kan geen kwaad bij zwangere! Voor de mensen die willenw eten hoe eht heet meot je even zeggen, want dan let ik er zaterdag even op, dan ben ik toch bij haar.

Deel Deze Pagina