September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Probeer het eens zou ik zeggen :) Of misschien is alleen het woordje al genoeg ;)

(ik schreef trouwens in mijn post 'ik vind' met dt, aaarrggghhhh :oops: )

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Funnyme, sterkte meid!

Parr, succes bij de tandarts...
    ik ga ook maar eens onderweg daar heen...

3. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Funnyme-> Veel sterkte, hoop voor je dat alles in orde is en dat het loosalarm is.

Werd vanmorgen wakker van kramp in mn kuit, au au au. Moest eigenlijk nuchter naar ZH voor blds, maar ik an amper lopen. Dus volgende week maar. Was vannacht steeds wakker omdat ik zo'n honger had, dus ik maar met een kop thee de dorst gelest, omdat ik natuurlijk niet mocht eten. Echt een ramp zeg... Die honger...
    Was zo moe van het slechte slapen en dan nog die kramp, ben weer lekker terug gegaan naar mn bedje....
    Einde ego-bericht....

Verder alles okay hier. Moet het weekend werken... Nog 3 weekjes.mmmm

Fijne dag allemaal!
    Marielle

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje haha ja en weetje het zwembad staat eigenlijk net in de weg en de bak kan er niet langs grr dus ik heb een flinke ruk gegeven en huppa lag er bijna onder hihi. maar hij staat aan de straat is inmiddels leeg en nu nog wachten op de schonnmaakbeurt.

@parr ja het voordeel is dat het niet zo stinkt maar had het afplaktape niet gelijk verwijderd en toen ik het er af trok trok ik de verf mee grrr leek dus net kauwgom. hier moet ook nog het een en ander geschilderd worden eigenlijk voor de trouwerij al maar dat zie ik man lief niet doen. de trap nog de huiskamer sauzen en de keuek aangezien het een open keuken is en man lief een keer ruzie met het vlees heeft gehad haha spetterde zo tegen de muur op nu kan ik lachen toen niet hoor maar ja dat isniet schoon te krijgen dus moet gesausd worden nadeel is dus dat de huiskamer en keuke door lopen inelkaar dus tegelijk moeten gebeuren.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha ik zal je niet straffen...

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    :) Heb mezelf al streng toegesproken. Ben allergisch voor spelfouten.
    Vooral die van mezelf ;)

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @funnyme .. sterkte meid. Hopelijk gaat alles goed met de kleintjes.

8. @FunnyMe: Oei meid, dat is schrikken! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met beide kindjes... [-o<

Ik heb het momenteel ook een beetje gehad. Al weken doe ik 's nachts geen oog meer dicht en nu heb ik het sinds een paar dagen ook vreselijk benauwd. Ik heb een prachtige dochter van 1,5 jaar oud, maar ik merk dat ik momenteel echt niet de energie heb om écht van haar te genieten. Hetgeen me vervolgens weer een schuldgevoel bezorgt... :oops: !

Daarnaast wordt ik telkens door mijn lijf tot de orde geroepen als ik me wat teveel inspan. Mijn hart begint dat zó snel te kloppen, dat het uit mijn borstkast lijkt te willen springen... :(

Als ik de verhalen van Steen lees, besef ik dat ik absoluut geen reden heb om te klagen. Maar de waarheid is, dat ik mijn buik momenteel echt hartstikke zat ben...

Sorry voor mijn 'klaagzang'... :oops:

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @FunnyMe: ik hoop dat het goed gaat met jou en de baby's

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Funnyme> ow meissie heel veel sterkte we duimen allemaal heel hard voor je dat alles goed gaat! **knuff**
    Miranda> fijn van je illegale actie ;) we horen het graag van je, jij ook een knuff!

Pupke> hahaha hier ook een feestganger in de buik. Zullen ze de navelstreng als feestslinger gebruiken denk je :)
    Yule> succes met je gesprek, spannend! Sorry Ingeltje maar ik heb er ook een hekel aan en zeg ook altijd direct dat ik geen interesse heb, dan gaan ze vaak NOG door met hun verhaal. Dan zeg ik altijd; zoals ik al zei heb ik geen interesse dus nog een fijne dag…
    Lindaa> AUWWW pijnlijk I know! heb het een aantal weken geleden ook gehad alleen waren het bij mij oefenweeën en hielden ze aan van 2 tot 6 :confused: hopelijk voor ons komen ze pas weer terug met de bevalling hihi
    Iris> de blijde doos is leukkkkk :D
    Jacolien> volgens mij zijn het de “schop je moeder heel hard dagen” :)
    Freesia> wat fijn dat je het uitgesproken hebt met je mannentje!
    Lola> klagen mag altijd hoor meis weet je toch! Nog “maar” 11 weken ;)

FF stukkie ego: Vanacht bijna niet geslapen, dus toen mannetje er om 8 uur uitging ben ik heerlijk blijven liggen.... wat denk je gaat om 9uur de bel :confused: een bloemmetje voor mij :D blijkt hij van een extern bedrijf van mijn werk te zijn waar ik heel nauw contact mee had... lief he.

Gister heerlijk gegeten bij een vriend, hij had lasagne gemaakt nou ik heb veel lasagne op maar nog nooit ZOOOOO lekker jammie.

Vandaag staat er op het menu: babykamertje indelen met spulletjes zoals het ECHT moet worden. Daarmee bedoel ik het inruimen van de kastjes etc. leukkkkkkkkkkkkk

11. Morgen zelfs nog 'maar' 10 weken... ;)

Lief hoor, zo'n bloemetje, alleen jammer van je slaapje...

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
  13. mamameike

mamameike Bekend lid

he gatver....funny me....ik hoop dat alles goed is meis! ik wens je heel veel sterkte!knuff vanaf hier

meiden...zoals jullie weten ben ik er alleen even snel...

met een update en dan vlieg ik weer mijn bedje in...

pfff voel me vandaag niet echt fijn, verveel me vreselijk, ne heb het gevoel alsof eenkant van mijn gezicht helemaal blauw is. daarnaast inmiddels ook oorontsteking...AUW!

Maar met de beebjes alles goed! beeb a ligt nu op 2000 gram en beeb b was niet veel gegroeid, maar nu liggen ze weer beide op gelijke lijn...
    Bloeddruk ok, moet misschien nog naar de neuroloog maandag voor die zenuw in mijn gezicht om te kijken of er verder niks is, geen ziekte van Lyme in elk geval, dat scheelt. Ze hebben nog wel bloed afgenomen voor pre-eclampsie (zwangerschapvergiftiging) maar mijn bloeddruk was goed, dus voor de zekerheid alleen even een testje...Moesten we even voor wachten in de verloskamers...das toch ook wel weer een raar idee dat je straks op zo'n kamertje moet bevallen en dat je er dan met zijn tweeen naar binnen gaat en als het goed is met zijn vieren weer naar buiten komt. Beebje A ligt trouwens mooi ver met zijn/haar koppie naar beneden, de kans dat die nog gaat draaien was volgens de gyn niet heel groot, dus zoals het nu lijkt is een natuurlijke bevalling zo goed als definitief! Tenzij er uiteraard complicaties gaan komen ofzo.

liefs en sorry voor mijn egoberichtje

Meike

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey Buddy, 'k snap het best hoor.. soms ben je het gewoon helemaal zat... *knuff*

Callcenters: ik ben blij dat ik jullie niet aan de lijn heb :confused: hihi, maar ik ben gelukkig een 'inbound'- medewerker. Mensen bellen mij op met problemen met kabeltv enz. Ik zou ook absoluut niet willen bellen naar mensen; afschuwelijk! Dat opdringerige..
    Maar ik moet wel proberen om verkopen te doen, alsik mensen geholpen heb, of mensen die zelf bellen om iets te bestellen. Had laatst een oud vrouwtje die wilde internet bestellen. Ik legde haar uit dat op dit moment het goedkoper is om internet & bellen af te sluiten, dat scheelde haar 70 euro op een half jaar. Dat bellen hoefde ze helemaal niet te gebruiken, want het kost haar verder niets, is gewoon een optie in het modem. Nee, ze wilde alleen internet. Ik tóch nog eens proberen (voor mij maakt het niets uit, ik heb er niets aan) het scheelde haar zoveel geld! Nee, alleen internet. Nouja, prima, ik dat in het systeem zetten, hoor ik zachtjes op de achtergrond haar zus (ook zo'n ouwe trol) zeggen: "Wat een zeikwijf"!
    Noujaaaa zeg, ik had gelijk de neiging om expres de allerduurste internet in het systeem te zetten hihihihi. Ik hing helemaal beledigd op: "Nou ben ík een zeikwijf?!" mompelde ik verontwaardigd, waarop mijn collega's in een deuk lagen :)

Jeuk:
    AAAAAAAARGH ik heb een aantal jeukbulten op mijn handen, ik dacht eerst aan muggenbulten, maar het houdt maar niet op met jeuken, ik smeer me suf met zalfjes (prrikweg, rescuezalf, calendulan) maar het helpt niets...

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow inbound nou dan mag je door hahahaha ;)

Mamameike> ow wat kl*te, sterkte! knuff meis

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :evil: :evil: :evil:

Roshi!

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :) O:) :oops: :-$ :evil:

18. @Roshi: Hi hi... die is goed (kikker ik weer helemaal van op...)! Heb dus alleen geen blote kerel gezien... :( ;)

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dan heb je niet goed gekeken, nog een keer? ;)

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Niet? Ik wel! Moet je misschien nog effe goed kijken hoor...

Deel Deze Pagina