September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lola mooie foto zeg!

Ik zit ook altijd te genieten als Ivo met Raven onder de douche staaat, heerlijk gezicht

2. Volgens mij gaan jouw (zwangerschaps)hormonen met je aan de rol, want volgens mij heb ik het 'hitsige' gedeelte er netjes vanaf gesneden voordat ik de foto plaatste... :) :) :)

Maarre... ik smelt ook nog steeds bij het zien van die foto hoor!

3. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @lola: haha beide!hele mooie foto jah,vind het zo mooi als je een man met een kind ziet,en dan vooral als hij zo geniet van de kleine!

@Ingeltje: zal er toch wel goed uitzien!
    als ik er aan denk weet ik zeker dat mn liefie mij helemaal vergeet en ik de kleine niet meer in handen krijg!hij is zo gek met kinderen,en hiervoor had ik een ex en die moest gewoon helemaal nix van kinderen weten!
    maar met mijn ventje komt het zeker wel goed,heb daar alle vertrouwen in!(L)

4. Helemaal waar! En dan te bedenken dat hubbie voor de geboorte van Jasmijn nog dacht dat kindjes pas écht leuk worden als ze een jaar oud zijn... :D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden. jeetje jullie kletsen weer lekker zeg.
    Had hier gisteravond ook een beetje last van hormonen, dus lag gister weer in bed te huilen om niets.
    Vind mezelf de laatste tijd niet erg aantrekkelijk ( uitgezakt, lekkende (.)(.) )
    Dus begon gisteravond in bed tegen mijn man, dat ik niet snapte hoe hij nog opgewonden enzo van me kon worden, waarop zijn reactie was, ja maar je bent lief !
    Dus ik had zoiets van .. ja maar ik wil niet dat je me lief vind,maar lekker haha.
    Ging echt nergens over, dus toen zei hij.. ow jee en nu ga je huilen ? :) gelukkig maakte hij er een grapje van en begon zijn eerste sms vanochtend met "Hé schoonheid"

Hormonen.... Vandaag 31 weken :whistle:

Miracle :) heerlijk zo'n reactie. hier ook heel snel vol. heel jammer. zeker als ik heeel lekker eten voor mijn neus heb en het past niet meer.

Steen, leuk dagje weggeweest met je moeder dus. idd vermoeiend,maar wel leuk om een keer zelf iets te kunnen.

Jacolien, hoe gaat ie nu? zijn je harde buiken over?

Parr, volgens mijn gyn mag je van pate een boterham per dag.. neem dus af en toe een broodje pate, en gaat hier nog steeds prima met mij en de baby

Yule, hoe ging je gesprek? haha ow jee verstop je boesem voor de buurvrouw ! vind die opmerkingen over of het er echt geen twee zijn zo irri. mijn schoonvader zegt het iedere keer als hij me ziet
    Afschuwelijk die call center mensen waarvan je hoort dat ze het van een briefje lezen ( sorry ingetje, jij brengt het vast heel leuk en spontaan :) )

Miranda, thanx voor het buddy nieuws. hou je ons op de hoogte?

FunnyMe, geen rare dingen doen hoor ! dikke knuff voor jou en de beebs

Lindaa, hoe was je intake? doe jij ook rustig aan !

Roshi, bedankt voor die leuke link ! Wou hem eerder afsluiten door Ctrl, alt, del, maar sloot toen automatisch ook t forum af.
    Omdat iedereen zich nu verheugde op blote mannen

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaa nee hoor, ook ik moet een verplicht riedeltje afsteken hihiih :)
    Maar alles beter dan een riedel in je gat toch?! haha
    Ach het betaalt de rekeningen ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat is waar !

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo, deze oude dame (heeft inmiddels ook Roshitenten gekocht, lang leve de onderbroeken bij de Action) gaat een dutje doen en een uiltje knappen, het is er wel weer tijd voor ;)

Tot later!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goed idee. ga hier ook ff plat,maar neem lappie mee :)

10. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    @lola: nou als ik die foto zie dan is dat toch echt het tegenbewijs moet je hem zien genieten!zij zit echt op de roze wolk! :D

@kaaje85: de harde buiken zijn er nog steeds op het moment even weg gelukkig!ik word er gek van omdat ik niet weet of het heel erg is(heb veelste weinig verstand van heel dat zwanger zijn)zit gewoon op mn zenuwen,zal zo de dokter bellen,want ze horen toch echt geen 5 tot 10 min aan te houden!zal eerst in bad kijken of het dan afneemt!mn vriendin zegt gaan ze dan weg is het harde buik blijven ze heb je weeen!

word gek van mn eiegen geklaag wat zullen jullie en mn man het vreselijk hebben met zo'n iemand ertussen

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    zo nu heeft iedereen nu een muisarm en sommige van ons een ND door lola's foto (denk daar maar over na ;) )

Roshitenten die blijven we erin houden he :) slaap lekker!

Kaatje>Yeah 31 weken! Wat een schatje is die man van je zeg! Hier ook veel gejank om niets, stuurde net mijn mannetje een sms dat ik hem zo mis, stuurt tie terug "Ha prinsesje van me nog maar 5 uurtjes dan ben ik er weer" ja hallo IK MIS JE NU! :) lief hoor van die mannen maar dat is hun logica
    Jacolien> nou meid inderdaad wat ben jij een klager zeg... :(: wil het nog wel een keer zeggen hoor maar daar is zo'n forum voor bedoeld.... zie ons maar als je klaagmuur :) en als mensen er genoeg van hebben dan reageren ze vanzelf niet meer op je hahaha
    Tweety> grrr? wat wilde je zeggen meis, gooi het er maar uit ;) :evil:

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jacolien we overleven het wel hoor.
    is het alleen harde buik of ook met kramp?

Mijn vk zegt dat als het zonder kramp is, er niets aan de hand is. als het met kramp is en ze in een vast ritme binnen 10 minuten komen je aan de bel moet trekken.

Eerst een warme douche proberen is een goed idee !

Ego. had net bloed met afvegen, helder rood :-? maar weet niet waar vandaan,dus ga maar ff naar bed en dan zo nog een keer kijken of ik niets meer verlies. hopelijk gewoon een geknapt adertje ofzo.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, die man van je hoort al lang in de auto te zitten op weg naar jou toe! ( of als compremie je een cheese burger van de mac te sturen :) )

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    precies maar dat begrijpt tie niet he :) stomme hormonen ook

er was een onderwerp over konijnenhokken dus heb ff een foto gemaakt van de mijne... voor iedereen die het leuk vind... dit is mijn konijnenvilla http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=48988 (normaal zonder drollies maar die ging mijn mannetje vanaaf opruimen zegt tie)

15. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    kaatje85: nou het is nu ff afgezakt dus zal ik zo even opletten,dat had ik gister wel,maar vandaag volgens mij niet!
    zo na een lekker warm bad is het wel minder maar een warm bad heeft weer als gevolg baby wakker en lekker lopen rammen! :)

haha roshi!vind het gewoon zo raar wil helemaal niet klagen want vind het juist zo leuk en zo fijn om zwanger te zijn maar die rot hormonen weten gewoon niet wat ze willen!

@kaatje85 bloed? ieellll vind ik een eng idee,heb het in de hele zwangerachap nog niet gehad,en omdat ik voor deze zwangerschap in november een miskraam gehad heb,vind ik bloed heel eng!heb een hekel aan bloed!

16. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Roosvicee Ferro heette het idd, was er vandaag even, moest even wat boodschapjes bij me oma langsbrengen! heb even geproeft, maar ik vind wel meevallen de smaak.

ennu mooie foto die onder de douche emt de kleine.

17. hoi hoi vandaag dus officieel 32 weken, in het ziekenhuis was namelijk alles goed en ik hoef in principe niet meer terug te komen, misschien dat de vk me terug stuurt met 36 weken voor een extra keer checken maar dat geeft niks. kan ik onze kleine uk nog eens zien.
    die vrouw van de echo was wel aardig, we kregen zelfs nog een foto van zijn/haar snoetje!
    echt leuk om mijn kleintje weer eens gezien te hebben en natuurlijk heel eigenwijs ging hij/zij weer draaien toen ze wilde meten.

hebben ook campingbedje uitgezocht en heb er nu een met los matras en waar je de eerste tijd het kindje bovenin kan leggen.
    voor mijn hubbie hebben we een draagzak gekocht maar die krijgt hij als ons ukkie geboren wordt en ik moet dus nog enkele weken mijn mond houden oei oei.

nou ga ik eerst eten en dan bijlezen.
    maar ben helemaal blij vandaag, hopelijk houden we dit het hele weekend vol want had gisteravond weer prijs. hubbie zou morgen vrienden gaan helpen en aangezien ik het niet trek om een hele dag daarbij te zijn, zijn namelijk aan het verbouwen, zou dat zeggen dat ik weeeer de hele dag alleen thuis zou zijn.
    nu heeft hij afgesproken dat hij pas later daar naartoe gaat, stiekem issie wel lief haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Lola, ook jij mag klagen hoor! Dat vind ik echt niet erg!

parr, fijn dat alles goed was. Ik had een gaatje onder mijn kies, auw....en een ontsteking onder mijn wortel. De kies hebben ze geboord en opnieuw gevuld, maar de onsteking konden ze nu niets aan doen ivm de zwangerschap: omdat ik al verminderde afweer heb, zal het heel lang duren voordat het geneest. Dus ze hebben ze nu een een laagje van mijn vulling gehaald, zodat dat de druk van de wortel haalt, en dan volhouden tot na de bevalling....komt goed!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, gelukkig alles goed bij de gyn en weer terug naar de vk.

Jacolien,maar me niet zo'n hele erge zorgen. Was niet veel en geen krampen dus zal wel los lopen.

Roshi, leuk hok. zal eens kijken of ik een foto van mijn hok op de pc heb

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meis schaam je niet de 1 heeft "klaag"hormonen de ander heeft "eenzaamheid"hormonen en ga zo maar door! heb je mijn verhaal gister niet gelezen van mijn werk. Slaat nergens op maar ik moest en zou het met jullie delen :oops:

Deel Deze Pagina