September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    jah daarom het is zo lekker je kunt het hier even lekker van je afpraten,vraagt een ander hoe het gaat zeg ik altijd super,anders ben je weer zo'n zeikmiep!en dat wil ik ook niet!
    maar zal eventjes kijken of de kapper een plekje heeft,want moet nodig weer ff heen!

@Babystyle: dank je wel! ;)

2. Ja, hij moest al heel snel bekennen dat zo'n pasgeboren kindje toch ook wel héél leuk is. En daarna wordt het eigenlijk alleen maar nóg leuker... :D

Enne... nee ik word niet gek van je hoor... ;) !

Ik heb net de 'blije doos' opgehaald (even de beentjes strekken in de pauze...) en die ziet er nog bijna precies hetzelfde uit als een kleine twee jaar geleden. Het is overigens de beste doos van allemaal! De rest heb ik deze keer zelfs niet eens aangevraagd...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    die doos van prenatal is idd super vergeleken met de rest !

ga maar ff wat nuttigs doen, vaatwasser uitruimen, was opvouwen, beetje opruimen en stoffen en dan vind ik het wel weer best voor vandaag.

Mannetje gaat dit weekend de laatste twee plankjes ophangen in de babykamer dus kan over 2 weken daar aan de gang.

4. Zolang het maar niet is wat ik denk dat het is (goh, wat zal mijn hubbie dan gevleid zijn, zeg... ;) )

Jouw konijnen wonen trouwens in een echte konijnenvilla!

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Lola> ik ben bang dat je mannetje gevleid kan zijn hahahaha, ingeltje is er gelijk van naar bed gegaan (geintje Ingeltje)
    Leuk he is de villa, ze hebben een boven en beneden en kunnen dan ook nog naar buiten, nou wat wenst een konijn zich nog meer :D

zo nu ga ik echt echt echt het kamertje in ik wil ff alle kastjes opnieuw indelen

tot straxxxxxxxx

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi leuke villa voor het knijtje.

7. heb niet alles terug gelezen en ook niets onthouden haha

alleen funnyme succes meid en hopelijk is er niks aan de hand.

onze uk ligt trouwens eindelij met het koppie de goede kant uit, naar beneden en niet meer dwars. dacht ik ook wel want voelde steeds een bolletje tegen mijn ribben en friemels onderin mijn buik.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haay!

Heb een super leuk gesprek gehad met de kraamzorg! Ze is nog eventjes bij de babykamer wezen kijken (heb ik haar zelf gevraagd!) en ze zei dat we dingen goed voor elkaar hadden :whistle:

Vanochtend ook nog contact gehad met wij jonge ouders en ze zeiden dat ze de bon voor mij van de blije doos al in juni hadden toegestuurd :(
    ik zei dat ik niets had ontvangen, dus nu zullen ze een herinnerings mail sturen die ik uit kan printen en dan mag ik hem alsnog ophalen! Ook weer opgelost!:D

Verder ga ik jullie het weekend een beetje verlaten.. Ik ga met mannetje even er een lekker weekendje tussen uit! even saampjes genieten.. :D

Dus fijn weekend allemaal, en kom maandag weer even spieken hier! *dan zal ik wel 50 paginas moeten bijlezen ben ik bang! :confused: *

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, fijn weekend ! geniet er nog ff van met zijn tweetjes.

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey dames!

Effe snel nu want ik moet echt even gaan liggen... :( Vanochtend een superdrukke dag op het werk gehad en dadelijk gaan we weer uiteten met vrienden van ons, wel lekker maar ook vermoeiend!

@ Miracle nou zeg ze durven wel zo'n opmerking tegen jou! :evil: Goede reactie hoor :D
    @ Pupke nou die van mij is vandaag ook nog aan het proberen of ie nog steeds zo kan gymen zoals in het begin :rolleyes: Wat een bewegingen zeg!
    @ Yule hoe was je gesprek? Blijf maar uit de buurt van je buurvrouw dan de komende tijd ;)
    @ Freesia ja de huishoudelijke klusjes zijn echt een opgave. :(
    @ Roshi :evil: wil je nooit meer zo'n link plaatsen :evil: ! We moeten toch maar eens gedragsregels instellen op dit oh zo gezellige forum hi hi ;) Neem dan maar eens een voorbeeld aan Lola da's tenminste een veel betere foto! :D
    Stiekem moet ik toch wel om je lachen hoor Roshi :D
    @ Kaatje nou ik had gisteravond zo'n zelfde discussie met mijn hubbie. Hij kreeg de laatste tijd heel veel uitnodigingen van vrouwen voor zijn hyves ** werd ik een beetje jaloers ** :oops: heb ik normaal nooit last van. Maar hij heeft me ervan overtuigd dat ik nog steeds de allerliefste ben :D

Funny me heel veel sterkte meis! Echt ik hoop dat alles met de girls goed gaat. Hele dikke knuff.

Zo nu gaat dit olifantje slapen!

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tweety> thnx
    Anno> en nu MOET die kleine goed blijven liggen, konden we ze maar "vastlijmen" ofzo he in de juiste positie hahaha
    Lindaa> geniet er lekker van meis!
    Wupje> ik ben me van geen kwaad bewust, is er misschien iets :)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou die ND is nog niet gelukt, dus Lola, PB me effe de onderste helft :):):)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :)

14. Volgens mij is de foto inclusief onderste randje nog steeds te braaf voor een ND... ;) :)

15. Goh, ik laat mijn man wel eens meelezen als er iets bijzonders op het forum gebeurt, maar een klein stemmetje vertelt me dat ik dat deze keer maar beter niet kan doen... :) :) :)

16. ja he roshi wie heeft er een beetje lijm? heb al wel gemertk dat ie een paar dagen al zo ligt en we hopen dus maar heel hard dat hij/zij lekker blijft liggen.
    ga nu ff verhuizen naar de bank want moeten vanavond nog ff naar mijn schoonouders.

probleempje met dekentje is trouwens opgelost, heb van mijn schoonmoeder een gebreid dekentje gekregen wat er eventueel over kan als het koud is en ze zei ook heel duidelijk tegen me dat ik de baas ben en niet de kraamzorg en dat ik toch wel moet weten als babyleidster wat goed is voor mijn kleintje.
    kijk als dat geen compliment is en dat uit de mond van mijn schoonmoeder haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ohh ik stond op de weegschaal en hij geeft nu bijna 99 kilo aan! Ik ga dus nog wel de 100 halen aaaaaaargh!
    (troost mezelf met de gedachte dat ik nog 'maar' 12 kilo ben aangekomen... :( ) hmm dat troosten werkt nog niet echt hihi

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Lola> kijk uit hoor die man van jou gaat echt naast zijn schoenen lopen hahahaha
    Kaatje en Ingeltje> komen jullie iets tekort meiden :)
    anno> wat lief van je s-moeder!

19. ohw ingeltje ik vind die 100 grens ook zo eng dichtbij komen daarom was ik ook wel blij dat het van de week bij de vk weer onder de 90 was maar vanmorgen thuis weer mooi ahum 91 ben bang dat ik die 100 ook nog wel ga halen aangezien het de laatste tijd nogal hard ging.
    ik ben als ik 91 weeg 18 kilo aangekomen dus troost je maar met de nog maar 12 haha. komt goed, je verliest al 5 kilo met de bevalling geloof ik dus zit je iig weer onder de 100

ga nu echt naar de bank.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, misschien voelt je mannetje zich wel vereerd.

Roshi, nee hoor niets te kort,maar fantaseren kan toch geen kwaad :)

Dekentje.had hier al 1 katoenen dekentje, maar moest er van de kraamzorg nog eentje bij.
    gister even op marktplaats gekeken en stond een zo goed als nieuw licht blauwe op. Heb geboden op 5 euro en is geaccepteerd.
    Heb voor 11 euro dus weer een dekentje. scheelt een hoop met in de winkel

Deel Deze Pagina