zal volgende week toch eens de kraamzorg bellen, blijf weer uitstellen, maar ga nu echt naar de bank. haha xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik had nog zo gevraagd om niet te veel te kletsen... word weer genegeerd Dus ga nu even niet reageren, ha! (opluchting alom, dat scheelt jullie weer een roman om te lezen) En dan van die rare linkjes posten... tsk . Heb er wel foutjes in gevonden, want ik vrees dat ik ook een spellingfreak ben Vriendin is net weer weg, moet nu even bedenken wat we straks willen eten. Heb eigenlijk geen zin in koken, maar zou wel iets gezonds moeten eten. Misschien maar een AH salade halen... En dan word ik straks eindelijk de trotse bezitster van een blije doos! Jeej! Word er een beetje melig van Soit, op naar de supermarkt dan maar.
Hier ook weinig zin om te koken. Eten aardappelen,bloemkook met groentesausje en een slavink. Over een kwartiertje komt mannetje thuis ga de hond maar ff uitlaten.
Iris> hahahaha ja zo kan je negeren ook interpeteren Kaatje> gelukkig maar hahaha wij eten ook bloemkool maar dan met verse worst jammmmmm
waaaaaaaaah iemand tips om te zorgen dat je hond niet meer op de bank gaat, heeft ie nooit gedaan maar sinds we hier wonen lijkt ze het toch wel fijn te vinden. wij niet want het is een golden retriever en dan zit meteen de bank vol haren. nu leggen we er al steeds spulletjes op maar dan gaat ze gewoon tussen de spullen liggen. als er iemand een tip heeft heeeel graag. wij weten nog niet wat we gaan eten, ik verwacht iets heel makkelijks moeten namelijk nog boodschappen doen, aanhanger halen en hubbie moet nog ff stofzuigen, incl bank grrrrr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
oeh ! Lola jouw man moet zich toch juist wel gevleid voelen met zoveel aandacht! 8) Ingeltje 12 kg is echt heel netjes hoor! Troost jezelf maar met wat lekkers Yippie ik hoef lekker niet te koken en krijg toch gezond eten hmm moeten er alleen iets meer voor betalen! Anno ja en ik tips om de katten niet meer op de bank te laten slapen want die ligt ook om de zoveel tijd vol met haar Grappig hier doet hubbie ook altijd de bank zuigen, stofzuigen dan wel hè voordat er dadelijk dames rare ideën krijgen 8) . Als wij lang weggaan sturen we de katten wel altijd naar de zolder en de bovenverdieping. Ze kunnen dan niet naar beneden dus dat helpt wel een beetje. Zo ik ben nu weg, kom misschien vanavond laat nog even kijken en anders morgen!
Goeie tip zeg, kan ik de zolder én de bovenverdieping gaan stofzuigen Dan maar alleen de bank.... Hier ook helemaaal geen zin in koken... dat worden dan maar weer Turkse pizza's
Anno. onze hond mocht ook altijd op de bank,maar nu we een nieuwe bank hebben niet meer. het is hier gelukt door heel consequent te zijn. Tig keer nee zeggen en hem van de bank afsturen. op een gegeven moment krijgt hij het wel door en nu blijft hij er vanaf. Ow... die kleine is vervelend in mijn buik ! Gister bij de vk voelde ze al dat hij een klein beetje overdwars ligt. wel hoofdje beneden,maar ruggetje en kontje schuin naar mijn linkerzij toe ipv recht naar boven. Nu loopt hij zich steeds uit te rekken naar twee kanten in mijn zij. heel irri.
@kaatje idd je bent niet lief je moet lekker zijn! mijn manneke noemt mij steeds lekker ding... an draai ik mij om en kijk hem aan zovan heb ji jeen bril nodig of zo? maar vind het wel fijn dat hij mij is deze toestand nog lekker vindt heb je trouwens een andere foto? van jan smit word ik niet heet bloed bij afvegen.... wat gedaan in bed gisterenavond? zal vast wel een geknapte ader zijn. mijn vk zei dat de ene heeft elke keer bloedneus de andere geknapte ader in de vagina... @roshi leuke hok! @steen ooo dus een gaatje vullen mag wel tijdens de zw? zeker zonder verdoving? dan doe ik het niet bij mijn laatste gaatje had ik voor het eerst een verdoving genomen (was al heel wat aangezien ik prikfobie hebt) en nu wil ik niet meer zonder! ik dacht steevast dat ik een gastje had aangezien jouw tandweerstand minder is in de zw. was blij verrast toen ik na 5 min weer weg mocht! een ontsteking is ook minder helpt het wat ze hebben gedaan of voelde je het niet zo goed? @lola ik denk dat ik het vanaf nu oo bij de blije doos hou! moet straks die van de etos afwerpen als die aan mijn deur komt! @lindaa super dat de blijedoos opgelost is! en genietse van het weekend! @IrisB jij betn wel gek op die AH salades of niet hier ook weinig zin om te koken en weinig tijd om te eten, dus wordt het soep met bolletjes. Heb toen straks samen met kaatje en ingeltje dutje gedaan, was het er eentje van bijna 4 uur als ik niks doe op een dg be ik slom en moe en als ik druk bezig ben lukt het maar nieteen dutje te doen vanavond de diploma uitreiking van broertje lief en morge ochtend naar de prenatal!
nou wij hebben een hele slimme hond en die gaat alleen op de bank als wij niet thuis zijn omdat ze weet dat het niet mag! ! ! als wij dan thuis komen en ze hoort dat, gaat ze er heel snel af, en we hebben al wat afgemopperd maar lijkt dus niet te helpen. naar boven sturen, leuk idee maar dan ligt daar alles vol haar. ons laatste idee was om alvast een traphekje onder aan de trap te doen en dan in de gang maar dan heeft ze zo weinig ruimte en dan blijf je weer slepen met dat eten en drinken, vind ik ook zo zielig. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@kaatje hier ook een vervelende eigenwijze ukkie in mijn buik. de laatste dagen ligt ukkie met de kont tegen mijn ribben of ook idd schuin en dan maar wiebel met de kont en drukken en uitrekken, kan niet meer lekker zitten en soms ook niet meer lekker liggen :S @anno hier ook een erg slimme kat. als wij er zijn klimt zij alleen op de slangen hok of in de krabpaal (van vloer naar plafond krabpaal) maar zodra wij weg zijn gaat zij in de kinderwagen of box liggen! zij toont er geen interesse voor als wij aanwezig zijn dus wij dachten het zit we goed... dus niet
Ja, de dames van Felicitas zijn erg volhardend in hun taak. Ik had - helaas - al een afspraak gemaakt, toen ik van andere december 2006 mama's vernam hoe erg ze waren (meerdere mama's hebben toen toch dingen besteld, terwijl ze dat helemaal niet van plan waren). Gelukkig was ik de afspraak vergeten en stond ik onder de douche toen ze kwam ! Alleen heeft ze toen zeker 5 keer mijn voicemail volgekletst voor een nieuwe afspraak... Dat had ik deze keer dus écht niet over voor een paar monstertjes. In de blije doos zit tenminste een heel pak luiers en babydoekjes, daar heb je tenminste écht wat aan... In mijn buik woont ook een super beweeglijk kleintje. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar eerlijk gezegd is dat van tijd tot tijd flink irritant en soms zelfs pijnlijk...
Parr, nope niets gedaan in bed gister, maar zat ook op de wc voor de grote boodschap dus denk dat ik mijn eerste aambei te pakken heb. Even zoeken.... zoiets dan?
onze engel (heet ook angel) ligt nu heerlijk te slapen op haar kussen en ligt zelfs te snurken. rare hond. we zullen het denk ik maar op ouderdom houden haha, eigenwijs slim beest en dat voor een blonde. hopelijk komt er nog iemand met een goede tip. ga nu echt nog ff op de bank want hubbie zal zo wel thuis komen en dan moeten we aan de gang. tot morgen denk ik. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Er staat deze keer veel 'onzin' tussen... Maar ik heb ook altijd dat ik veel moet bijlezen en ik durf ook niets over te slaan, omdat ik geen belangrijke dingen (en zeker geen erge dingen...) wil missen om er vervolgens luchtig overheen te kletsen... Vandaag ben ik voor mijn doen érg veel online geweest, dat komt omdat er vandaag geen kl*te te doen was op mijn werk. Thuis met Jasmijn hoef ik dat echt niet te proberen en kijk ik meestal tijdens haar middagslaapje... @Kaatje: Oeoeoeoeh... waar heb je die vandaan getoverd... ?
voor de meiden onder ons die een hulpje nodig hebben of willen: http://link.marktplaats.nl/178085238 hij is maar een paar keer gebruikt (er is hier een topic over wat je allemaal voor rare dingen vind op marktplaats etc dus ik moest natuurlijk ook even zoeken )