September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    jep!

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Fijn wat van je te horen funnyme.
    Kan me voorstellen dat je op dit moment niet echt kan genieten en erg ongerust bent.
    Hebben ze ook een mogelijke reden gegeven waardoor het kan dat 1 van beide weinig beweegt?
    Heel veel sterkte en succes iig.

Hier druk bezig met wassen .... straks ligt alles lekker schoon in de kast klaar voor de kleine.
    Weer wat af te strepen van het lijstje met wat nog te doen. ;)
    Morgen alweer 32 weken ... nog max 8 weken te gaan. :D

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jeetje FunnyMe dat was niet niks nee! Het is niet helemaal super nu maar je weet nu iig meer! En zoals Ingeltje zegt je trok snel genoeg aan de bel! :thumup: Nu idd hopen dat omdat jij thuis bent je meer ontspannend bent en de meiden gaat voelen! Wat is de bedoeling vanaf nu dan? Want als jij ze haast niet meer voelde moest je bellen. En nu dat je weer thuis bent? Ik hoop dat die meiden snel weer gaan schoppen en draaien! *dikke knuffs!

Zo weer in slaap vallen was gelukt! kwart over 11 er weer uit! :D nu ff eten en dan de dieren doen.

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @FunnyMe: wat een verhaal! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en als je het niet vertrouwt, moet je meteen weer de gyn. bellen hoor!

Helaas is mijn nichtje weer opgenomen (wederom erge refluxklachten en ze reageert nauwelijks op de medicatie) dus daar zijn we gisteravond nog geweest. Gelukkig ging het toen al iets beter met haar. Ik hoop dat mijn kraamtijd wat beter verloopt dan die van mijn zus, want zij heeft de afgelopen 8 weken bijna alleen maar stress gehad. Onze baby is nog steeds erg druk, maar het bewegen/schoppen doet gelukkig (nog) geen pijn. Wel beweegt mijn buik alle kanten op en soms als ik me in bed omdraai krijg ik erg pijnlijke steken, ik denk dat dit bandenpijn is. Maar dit zakt meestal na enkele minuutjes wel weer af. We gaan zo alle baby-spulletjes kopen die we nog nodig hebben, dus dat is wel erg leuk. Vanavond op stap met vrienden en morgen lekker de hele dag uitrusten op de bank. Prettige dag allemaal!

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihi Parr...had ik dat geschreven, hond op hond, hahaha! Ach ja, zwanger he!

Jekkia, balen zeg dat je zo beroerd was vanmorgen. Gaat het nu weer?

Funnyme, jeetje wat een verhaal meid! Ik kan je alleen maar een ding adviseren: vertrouw op jouw gevoel, als je het niet vertrouwt direct aan de bel trekken, het zijn jou kinderen! En moeders gevoel klopt vrijwel altijd! Succes meid!

Pupke, balen dat je nichtje weer opgenomen is. Succes!

Hier verder weinig nieuws. Heb flink last van mijn rechter schaambeen....bekkenklachten waarschijnlijk... Met mijn tanden gaat het gelukkig goed, de behandeling gisteren heeft goed geholpen!

Fijne dag!

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Steen: vervelend dat je last hebt van je schaambot, maar zou inderdaad van je bekkenklachten kunnen komen. En fijn dat het goed gaat met je tanden!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha meiden!

Funny me wat een gedoe zeg. Blijf er maar bovenop zitten want helemaal gerustgesteld ben je zo toch niet. Er is toch een reden waarom een van je meisjes minder beweegt. Echt vervelend zeg, heel veel sterkte en hopenlijk komt het snel goed!

Nog even over mijn katjes en de bank, aangezien onze katten ook nog een tik hebben om de bank als krabpaal te gebruiken, sturen wij ze dus naar de bovenverdieping als we weg zijn. Dan maar liever boven een keer extra stofzuigen en de bank mooi houden! Snappie Ingeltje? ;)

Sasha gefeliciteerd met het halen van je toetsen :D minder idd van je eindgesprek. Hoe gaat het dan nu verder?

Lise fijn dat jullie nu goed gesettled zijn!

Hier vannacht ook een rotnacht gehad :( naast maagzuur veel last van kuitkrampen en ook in mijn handen blijft steeds meer vocht zitten en 's nachts begint alles te tintelen............grrrr :evil:
    Maar goed ik mag lekker rustig aan doen dus kan dadelijk altijd nog even gaan dutten!

8. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    goedemorgen/middag dames

tjee veel bijgepraat vanaf gister!maar alles weer gelzen!
    @funnyme: ga op je gevoel af,en denk je dat t niet goed is gewoon meteen bellen,als het echt mis is,moet jij je leven lang me de gedachten lopen en hun niet,gaat hier tenslotte om je kleine meid!heel veel sterke! (knufffff)

verder gister bedrijfsuitje gehad van mn manneke,had helemaal geen zin maar was hartstikke gezellig,erg leuk avondje gehad,weerd gister gebeld kan de gordijnen van de kleine ophalen!zal ik vanmiddag maar ff doen denk ik!pff wat een weer,en ben lui :oops:

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, jeetje wat een rotsituatie voor je vriendin. Niet leuk dat hij het nu uitmaakt,maar beter als dat hij uit medelijden ofzo bij haar blijft.
    Maagzuur en slapen.. je hoofd iets hoger leggen, dus op een extra kussen of voedingskussen.

FunnyMe, gelukkig ben je weer thuis, en gelijk aan de bel trekken hoor als je het niet vertrouwd ! Knuff voor jou en de beebs

Pupke, hopelijk mag je nichtje snel weer naar huis. ook niet leuk, zo klein en dan al steeds in het ziekenhuis

Is al een paar keer gezegt,maar ben echt blij met ons clubje. je hoort toch vaak over ruzies en meningsverschillen bij de mama;s maar dat hebben we hier gelukkig helemaal niet en iedereen leeft altijd zo goed met elkaar mee.
    Meiden voor jullie allemaal een dikke knuff.

Zo en nu ga ik eten.

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Goedemorgen :oops: middag alweer,

Funnyme wat fijn dat je weer thuis bent, goed in de gaten houden en idd gelijk aan de bel trekken als je twijfeld of het niet vertrouwd, beter 1x teveel dan 1x te weinig. **knuffffffff**

Hier lekker de hele morgen op bed gelegen, gingen vanacht pas om 1 uur naar bed we hadden een verjaardag van een vriend. Was erg leuk er was ook een kindje van 2 jaar, zegt haar moeder tegen haar "kijk die mevrouw heeft een baby in haar buik" heeft dat meisje de hele tijd tot ze naar bed ging naar mijn buik zitten staren *zwijmel*
    Mannetje is werken tot +/- 15uur dus ik ga maar ff een wasje doen zo. Vanmiddag/vanaaf een kinderverjaardag van die o zo leuke familie (jullie weten het vast nog wel ;)).

Fijn weekend allemaal!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, succes dan maar op verjaardag, gewoon er boven blijven staan. jij hebt niets fout gedaan.

Ga nu boodschappen doen en dan nog ff lekker naar bed.

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hai allemaal!

@FunnyMe, fijn om weer wat te horen van je! Hopelijk voel je je kleine meid ook snel weer bewegen. En idd als je het niet vertrouwd dan gewoon vanmiddag bellen. Sterkte en knuff!

@Roshi, s6 vanmiddag dan ;)

@Jacolien, maar goed dat je dan toch bent gegaan gisteravond.

Sterkte voor de meiden die zo'n last hebben van maagzuur en kramp. Ik heb wel ok geslapen vannacht... op de 4 momenten na dat ik moest plassen.. wordt daar echt gestoord van haha. Dan drink ik al zo min mogelijk 's avonds, maar helpt gewoon niet. Maar goed... nog 2/3 maandjes doorbijten hihi..

@Steen, sterkte, hopelijk heb je snel wat minder last!

@Pupke, ook sterkte voor je nichtje en hopelijk mag ze snel weer naar huis. Echt zielig, zo'n klein meiske in het zkh..

Hier vanmorgen nog wat spulletjes voor de beeb gekocht. Een Lodger Shelter en nog een lamp voor de babykamer. Met Cyenna hadden we geen voetenzak voor de maxi cosi, omdat zij in de zomer was geboren. Maar aangezien deze beeb eind sept. komt, is het wel handig om iets in de MC te hebben. En de Shelter kan je ook als draagzak gebruiken. :D

Nou wij gaan nu een begin maken aan de roze muur op de babykamer :D

Fijn weekend allemaal nog!

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jippie ik heb mn meisje gevoeld! Ik kreeg ineens 2 harde schoppen van haar. Had een hele bobbel op mn buik. Het andere kindje heb ik nog niet gevoeld maar die wordt vaak 's middags actief.

MirandaT, wij hebben ook 2 lodger shelters gekocht. Moet de ene nog terugvragen die hebben ze geleend voor mn buurmeisje.

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kaatje en Miranda> dank je wel :D
    Funnyme> :whistle: dat is een goed begin! :whistle:

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo hier aan het late lunchen. Heb weer lekker broodjes ei gemaakt :p Manlief heeft een grote gedeelte van de boven muur klaar (1e laag dan) en ik heb de wc deur, wc deurpost en plint klaar. Dat laten drogen en kan er geboend worden en plankje en inrichting :D :D

@pupke oh jee dat is erg vervelend ja! Hopelijk kan zij gauw weer naar huis!

@Jekkia hoe voel jij je nu? ook wat slaap kunnne krijgen?

@kaatje idd mssn een extra kussen... slipe ik eerde ook mee met 2 kussens (erg amerikaans) maar nu niet meer... dus moet ff kijken of het lukt en lekker ligt :p En ja ik ben ook erg blij met ons clubje! Echt een gezellige tent is het hier! :D Ben dus ook benieuwd hoe het straks op de meeting gaat! :D dikke knuff terug

@roshi idd er boven staan met de verjaardag! Jij hebt niks verkeerd gedaan, hun probleem! wat lief van dat kindje :D

@MirandaT lekker geshopt dus :D Wij hebben soort cape van fleece met voetjes van het merk babynomade. Dit kun je zowel in de MC als in box etc. Shelter is ook zo'n mooie oplossing :thumup: Hoe ziet de roze muur eruit? Wel leuk denk ik :D

@FunnyMe :whistle: :whistle: mooi zo! Nu de andere jonge dame! Lekker op de bank, voetjes omhoog boekje erbij of dan dit in bad doen! Gewoon lekker ontspannen!

Zo en nu ga ik mij opfrissen en andere kleertjes aan doen, manneke is lekker onder de douche en dan richting Hengelo naar de PRENATAL :whistle: geslachtskleertjes kopen etc... :D:D en dan ergens daar in de buurt eten en dan hup door naar verjaardag!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, denk dat het bij de meeting eerst een beetje onwennig is maar dat het spel het ijs wel gaat breken, daarna gezellig met zijn allen plassen en terug waggelen naar het station. :)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Klinkt mssn een beetje dorky maar ik neem een fototoestel mee :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ook ! leuk om een groepsfoto te laten nemen door een van de medewerksers daar. Leuk voor op de sept. hyves en de plakboeken thuis.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja daarom! doe ik ff een chinees toerist na! :) maar is dan wel erg leuk en dan hebben de meiden die niet mee kunnen wel een beeld van hoe ons dag verliep!

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hai,

Dochter is inmiddels wakker, dus ik kon niet meer verder met verven. Ging toch al niet zo lekker, dus vind het niet erg haha.
    We hebben net ook besloten er nieuw laminaat in te doen. We hebben nog best veel over van Cyenna haar kamer en laminaat wat er nu lag zag er niet meer zo mooi uit. Dus we hoeven nu ook niet uit te kijken met het knoeien van verf :)

@FunnyMe, dat is goed nieuws! Lekker hoor! Ben superblij voor jullie!
    Welke kleur Shelter heb jij? Ik heb de roze/rood met bloemetjes van binnen. Ze moesten hem wel bestellen, dus waarschijnlijk krijg ik hem volgende week.

Leuk als jullie foto's gaan maken op de meeting :D Al die dikke buiken :)

Deel Deze Pagina