September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @FunnyMe: Wat fijn dat je één van je meisjes weer hebt voelen bewegen! Heeft haar zusje zich ook nog gemeld later op de dag?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jikke, eerste stukje denk verkeerd gelezen.dacht dat ze 11 jaar jonger was. nee als ze 45 is zal er idd niet veel meer veranderen. Hoe ik het zo lees steekt ze totaal geen tijd en aandacht in jouw en je gezinnetje dus zou ik idd ook geen energie terug meer geven.

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yule... ik snap je helemaal... wat een rotsituatie.. moeilijk dit soort dingen :(
    Ah zie dat t uitgepraat is, fijn!

Ja, al vanaf geboorte was bekend dat hij de 30 niet zou overleven. Cystic Fibrosis (zal het wel fout schrijven). Maar nu op 17 jaar... da's echt nog veel te vroeg... oef. :(

Beweging

Fietsen gaat al een tijd niet meer, omdat de kleine bij mij heel ver onderin ligt, fiets ik steeds tegen de baby aan en dat voelt heel onprettig en pijnlijk af en toe. Lopen gaat nog wel, maar erg langzaam en niet te ver ivm banden die zeer doen. Rustig aan beetje opbouwen denk ik!

Nesteldrang

Jullie gebruiken allemaal het verkeerde woord, want jullie hebben last van nestelDWANG! Hahaha :)
    Ik heb namelijk wel nesteldrang, maar niet de energie om er naar te handelen en jullie wel hihihihi :) :) :)

Slaap lekker allemaal!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedennacht allemaal! Zo weer terug en dieren ook weer naar binnen.

@Krisstel heb niet met mijn vriendin afgesproken. Zij besloot toch naar een andere vriendin te gaan wat al op de planning stond en dat vond ik ook goed want ik weet dat zij daar ook in goede handen is! Wel wat kleertjes gekocht bij de Prenatal en 2 meegroeibh's gescoord en een leuke shirt. En ook slingers alvast ;) Wij willen no een keer kijken maar dan bij de H&M want eenmaal gezien bijde Prenatal en dan is het al bekeken.

@IrisB manneke heeft AoC gescoord bij MediaMarkt :rolleyes: let the games begin ;)

@MirandaT ooh dan komt zij lekker gebruind terug! in Orlando style :D Hier moet de muur ook nog een keer, wel logisch omdat het een kale grijze bakstenen muur was. @ keer is toch mooier! Hoeveel muren zijn roze gemaakt? en de andere muren dan?

@dreames en hoe gaat het nu dan?

@tweety wat is er dan dat je eerder bij de rest. moet wezen en dat jij dan voor de paal staat? een babyshower of zo?

@mica ja maar met zo'n handdoek is het ook zweterig? of valt het dan mee?

bed verhogen maar waar kom je dan aan een extra matras om op te leggen als klossen niet kunnen dan? ga niet eentje kopen dat is wel een duur geintje voor een bevalling of twee. en dan nog laat staan waar je die ding opbergt :(

@yule had een hele stuk geschreven maar lees nu dat jullie het uitgepraat hebben :thumup: hopelijk zal zij nu meer interesse in jouw zwangerschap ipv zeggen dat je dik bent etc.

@dorientje wel teruggegaan met die mossels? :( :( oh lees ik al .. ik neem jouw vriend niks kwalijk :) lust zelf geen mossels :(

@pisum heb de mijne vandaag gebruikt ;)

@wupje ook lekker geshopd dus :D hmm idd moet zij jou maar op tijd bellen, kun je ook zorgen dat je lekkers in huis hebt etc. :(

@jikke zo dat is ook een gedoe ja :S bleh!

Hier geen zus maar wel een broertje waar ik ook soms aan ergert omdat hij nogal makkelij kkis met de omgang van mijn ouders en hun dingen vragen en ook geld lenen. Hij is 23 en net afgestudeerd maar vind hem soms net een beginnende student lijken. Hier hou ik mij in want hij is wel erg lief en wil geen ruzie met hem, heb daar ook een hekel aan. Moet echt iets ergs gebeuren wil ik het op het lijntje zetten. Mar goed denk ook omdat ik verder naast mijn ouders een broertje de rest van de familie niet echt kent etc. (achtergrond opgegroeid in VS dus weinig contact gehad met familie in VK hoor altijd alles via mama)

@funnyme en heb je het andere meid gevoeld?

Verjaardag was gezellig! was ook 00.15 dat wij weggingen :confused: tijd vloog voorbij! Vriendin heeft ook de beeb kunen voelen en moest zo giechelen :p
    trouwens die dementheid he... ben kado voor 26ste vergeten, zat in de auto telkens er aan te denken, stappen in enschede uit ... :oops: wat vergeten grrr... nou nog tijd zat hihi

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge meiden.
    Werden hier om 07.30 uit bed getrokken door het brandalarm ( gelukkig loos alarm ) maar vraag me af of we er wel levend uit zouden komen als het echt zo was. zo ging onze oefening:
    Alarm gaat af, ik vlieg uit bed ( rug en bekken naar de kl*te ) mannetje heeft niet eens in de gaten dat het het brandalarm is,maar loopt gewoon achter mij aan.
    Trek de deur van de kamer met alarm af ( vooral zuurstof erbij laten ). Man slaat het alarm uit. ik naar beneden om te kijken of daar geen brand is, zegt hij.. nee joh daar is geen brand ( checken kan geen kwaad :-?)

Laten net buiten het konijn los, krijgt dolle 5 min. en loopt nu mank met zijn andere poot. laten hem even tot rust komen,maar als hij gebroken is dan wordt het inslapen ben ik bang. kunnen niet weer 700 euro missen voor een operatie :(

Parr, wij hadden nog 4 éénpersoonsmatrassen op zolder ( 2 die bij de boxspring zaten maar we vervangen hebben voor een tweepersoons ) en twee voor de logees

Hier ook nog geen kado voor de 26ste. moet nog even shoppen

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen deze morgen,

Heb toch wel weer lekker geslapen na mijn gesprek van gisteravond. Fijn is dat. En heb m'n voedingskussen maar weer tevoorschijn getrokken (laatste tijd sliep mijn mannetje er mee :rolleyes: ) want dat ligt toch lekkerder.
    Wel vroeg wakker, maar ja, dat kennen we nou wel.

@Jikke: gedoe he met die zussen. Ik snap jouw verhaal ook heel goed hoor. Soms liggen levens zo ver uit elkaar dat het moeilijk is om de brug te slaan. Maar het is toch familie dus je verwacht dat dan toch van elkaar en dat loopt dus soms spaak.

@Kaatje: jouw man heeft wel veel aan jou zeker als het over websites gaat!
    Zo, da's schrikken op de vroege zondagmorgen! Waarom ging dat ding dan wel af? Heb je niet ergens gas ofzo? Gasformuis of geiser ofzoiets in de buurt? Want sommige detecteren dat ook naast rook. Anders is het wel raar. :rolleyes:

@Parr: weer goed geslaagd dus bij de Prenatal! Pas op hoor, alles blijft daar aan je plakken! ;)

@Ingeltje: een rotziekte is dat CF. Maar 17 is wel erg jong inderdaad om dan te overlijden... Sterkte voor jou en je zus.
    Ik zou het bewegen zeker heel rustig aan opbouwen, eerst blokkie om het huis en dan om de straat en als je merkt dat het niet gaat, gewoon stoppen.

NesteldWang: ik ga vandaag beginnen met de babywas. Maar dan wil ik eerst onze was hebben weggewerkt en de wasmachine schoon (laatje schoonmaken, filter en de binnenrand enzo, dat stinkt altijd zo erg :( ).

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee het was het alarm in de computer kamer. daar staan alleen alleen maar pc's, de was en wat voorraad kasten. maar alles stond uit. verder scheen de zon op het raam,maar lijkt me niet dat de kamer daar zo warm van wordt dat t alarm af gaat.

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Jippie, de ochtendmisselijkheid is weer terug :(

@ Yule Blij dat alles goed is uitgepraat.

Hier geen broertjes of zusjes, alleen uit mijn vaders 2e huwelijk maar die zie ik niet zo vaak.
    Mijn oudtse halfzusje wordt wel de peettante van deze kleine :)

@ Kaatje Lekker wakker worden zo. Kan het misschien aan de batterijen liggen van de rookmelder? Als die bijna op is gaan die vaker piepen.

Vandaag gaat Raven 2 nachtjes logeren bij haar oma. Hopelijk kom ik nu eens even aan rust toe (hoewel nestelDWANG is hier ook toegeslagen, als Raven terug komt wil ik alles klaar hebben)

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr nee ik moet er niet eerder zijn dat zei me schoonzus dat hun er eerder moeten wezen dan ik. dus heb zo'n vermoede dat ze me iets aan gaan trekken ofzo heb namelijk mijn vrijgezellen feestje vanavond. we gaan lekker wokken.

mannetje kwam vanacht om 4 uur thuis pfff. was om 2 uur al in de buurt maar ze hadden een straat feestje hier achter en daar had ie staan te lullen met me nichtje die daar woont.

het is hier weer een beetje zomer weer zonnetje schijnt deur weer open zoonlief rent weer van binnen naar buiten heerlijk. als het goed is gaan we straks lekker ff naar het zwembad met hem als manlief eenkeer wakker is haha.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sinds twee dagen hadden we wel last van een piepende rookmelder,maar steeds als we gingen kijken waar het vandaan kwam waren er geen piepjes meer. Je zou toch denken dat als de batt. echt op zijn hij het gewoon niet meer doet, en niet af gaat.

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Dat denken de meeste mensen. Bij mij op het werk worden we ook regelmatig gebeld met mensen waarvan de rookmelder af en toe piept.
    Dat gepiep is dus een waarschuwing dat de batterij bijna op is.

Stel je voor dat die dit niet deed, dan zou je nooit weten of je rookmelder het nog doet...

Batterij vervangen en je kunt weer lekker slapen ;)

12. mamameike

mamameike Bekend lid

jee funny me...zat even jouw verhaal te lezen, is niet niks zeg! fijn dat ze je wel serieus genomen hebben en blijf op je eigen intuitie vertrouwen hoor!
    sterkte met de laatste loodjes meis! Nog een paar weken en dan heb jij twee prachtige meisjes in je armen!

Hier alles nog steeds rustig...we schieten mooi op naar de 33 weken! Hier nog geen last van voor weeen, harde buiken en weet ik het wat allemaal nog meer, voor een tweelingzwangerschap voel ik me verbazend goed volgens de gyn. Maandag middag wil ik alleen nog wel even naar de huisarts, blijf maar koppijn houden van die verlamming, niet erg prettig.
    fijne dag allemaal vandaag en sorry, kan nog steeds niet te lang blijven plakken....

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mammameike, goed om te horen dat het met de kleintjes hardstikke goed gaat.

Hoop dat die verlamming snel weg trekt en dat de dokter iets heeft tegen die irri hoofdpijn.

Veel beterschap!

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Yule, gelukkig heb je goed met je zus kunnen praten!

Funnyme, hoe is het vandaag met de kleine meiden?

Mamameike, fijn dat het zo goed gaat daar bij jou!

Wij krijgen zo visite, moest er de wekkker voor zetten, hihi!

Gisteren een mc flurry cornetto bosvruchten op, wauw die was lekker! Een echt aanrader meiden!

Fijne dag

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow dat klinkt lekker steen.. had je de visite niet een uurtje later kunnen plannen? :)

Ben hier echt bang dat het konijn zijn poot gebroken is, dit keer zijn andere poot :(
    Laat hem nog maar ff tot rust komen.

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    tja...dan konden ze niet....moeten nog werken vanmiddag

17. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Woehoe, 32 weken alweer :D Begint echt snel te gaan :confused:

@yule: Fijn dat het uitgepraat is geraakt met je zus. Niet leuk als zo'n dingen te lang aanslepen, dus ben blij dat het zo snel weer is uitgepraat.

Heb ook de nodige zus-perikelen achter de rug (wat is dat met die zussen :rolleyes:), maar hoop dat het nu weer beter wordt. Feit dat ze twee jaar in Berlijn gezeten heeft, heeft hopelijk wel geholpen om alles wat te doen afkoelen. Contact dat ik tegenwoordig met haar heb (wel via internet) is toch weer een stuk beter dan twee jaar geleden.

@ingeltje: Heel erg rot van die jongen :cry: Sterkte voor je zus!

Ik wou zeggen: fietsen is goed, maar lees net dat dat voor jou helemaal niet prettig is. Als je elke dag korte stukjes wandelt is het denk ik wel goed. Of probeer te gaan zwemmen (als dat kan), ik ben iig elke week superblij met m'n uurtje "gewichtloosheid". Maar goed, zwemmen gaat ook niet voor iedereen :(

@kaatje: Leuk, zo'n rookmelder en vals alarm. Dat piepen als de batterijen op zijn is idd normaal. Hebben wij ook al gehad, erg irritant, maar wel logisch. Hoop dat je konijn zijn poot niet gebroken heeft :(

@wupje: Zo laat nog bellen en dan nog op haar tenen getrapt zijn ook :rolleyes: Zou er ook geen zin meer in hebben. Hopelijk heb je toch nog een leuke avond op de bank gehad :D

nestdWang: Had gisteren weer een fijne aanval: alle was die er lag is nu weg en wat droog was netjes gestreken. En dan heb ik nog wat lopen rommelen in het algemeen. De touwtjes van de lichtschakelaars zijn intussen trouwens weer hagelwit :) Zit nu echt alles in het huis te bekijken en mental notes te maken om het te gaan poetsen. Weet me over het algemeen nog in te houden om het ook effectief te gaan doen, maar eens m'n verlof begonnen is, ga ik helemaal los denk ik :D

@parr: Haha, eerst is het let the endless download begin! :) Hoop dat ie het een beetje leuk vindt, maar goed, het begin is iig heel erg goed gemaakt.

Enne... cadeautje voor de 26ste vergeten... Hier nog eentje. Heel de week zit ik te denken dat ik dat moet halen als we de maxi cosi edm gingen ophalen. Wie stapt er terug thuis uit de auto met de gevleugelde woorden: "Oh, ik weet wat ik vergeten ben..." Juist ja :rolleyes:

@jekkia: Succes met het onderdrukken van de nesteldrang. Een beetje rust kan echt geen kwaad ;)

@tweety: Veel plezier op je vrijgezellenfeestje. Hopelijk doen ze niks raars dat je niet leuk vindt...

@mamameike: Bah, nog steeds die verlamming :( Hoop dat het snel weer wegtrekt.

@steen: Veel plezier met je vroege visite!

Heb vannacht redelijk goed geslapen, al heb ik 's nachts altijd veel buik(spier)pijn, dus omdraaien wordt er niet leuker op :( Vanochtend ook nog even gesprek gehad met hubbie en zowaar niet moeten huilen, hoera. Niet dat het slecht ging ofzo, maar moest toch even een ei kwijt. Vind het niet leuk dat ik zo vaak alleen ga slapen. Is heel erg logisch omdat ik twee uur vroeger dan normaal naar bed ga, maar is toch beetje eenzaam.

Straks gaan we eten bij vrienden, maar nu eerst nog een half dagje niksen (hopelijk zonder nesteldwang ;) )

Fijne zondag allemaal!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:
    02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 wkn] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ...
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

25 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

Nu: 53 september mama's!

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
      debbyvermeer <--> nog buddyloos :cry:
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juli
    15: Jikke verlof!
    16: Miracle vk + echo, parr1983 intake kraamzorg, Lindaa VK
    18: Ingeltje verlof! (vanaf 08 juli 100% ziektwet) debbyvermeer Gyn
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof!
    21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg
    22: Steen verlof! Anno103 VK
    23: Dreames intake kraamzorg
    24:Marielle VK
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! debbyvermeer Gyn
    28: foover verlof! Anno103 verlof! (vanaf 08 juli 100% ziektwet) IrisB verlof!, Diddl verlof!
    29: FunnyMe verlof! jessejaime VK
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn Miracle Intake kraamzorg
    02: marielle82 vakantie en verlof!
    04: Wupje verlof! Lindaa verlof! Cossy verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet)
    15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet)
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    21: Jekkia Keizersnede ingepland!!
    28: MirandaT verlof!
    September:
    16: Dorientje verlof

Meeting 26 juli 2008

Op zaterdag 26 juli hebben we een meeting in Utrecht. Een high tea, rond half 1, op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie de September Hyves

Up, stond alweer 20 blz. terug :rolleyes:

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooh neeej... niet weer.. wat akelig...
    Gijs ging gisteren met zijn bescheiden maat 50 boven op voetje (jaja ik weet het póótje :rolleyes: ) van Tripper de poes staan... oh ze gilde echt.. wij ook helemaal geschrokken, maar er lijkt niets aan de hand gelukkig, ze loopt normaal en lijkt geen pijn te hebben.. pff wat voelt dat naar hè?
    Hoop dat Broer Konijn gauw opknapt en dat het meevalt.....

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemmorgen! Zo beetje "vroeg" uit bed aangezien wij pas tegen 4u erin gingen :oops: Was ook zo lekker wakker geworden... was aan het dromen dat ik Muffins aan het maken was in de keuken en was Bubbly aan het zingen en het was lekker warm weer en ineens hoor ik een grasmaaier.. dacht zo van Paul is gras gaan maaien (in mijn droom dan). Dan word ik arubt wakker gemaakt door manlief die zegt jouw vader is hier..... :(: mijn vader? hier? wrm? hij is met jouw motor..... huh? is da tniet de grasmaaier? dus toen mijn man hoorde wat voor heerlijke droom ik had moest hij keihard lache uit medelijden :( :)

@kaatje :) :) zie het helemaal voor mij! Leuk! Hmm...die konijn wilt dus meer dan dat ie hebben kan :( Hopelijk is er niks ernstig en idd als je eenmaal €700 over tafel hebt gebracht en hij is het weer in 5min dolle weer gebroken wordt het een erg dure geintje :( mssn is de batterij leeg dan gaan ze ook af die alarms he..

@tweety oooh spannend! Veel plezier vanavond!

@mamamieke wel fijn dat je laat horen dat het goed gaat met de beebs! Hopelijk is die verlamming snel en keer over!

@steen hihi jij hebt die mcflurry eerder op dan ik das niet eerlijk :( :) was echt zo lekker?

@IrisB impressive beginning! Erg mooi gemaakte films etc.. Ziet er leuk uit!

Deel Deze Pagina