Goedemorgen meiden! Tja, hier ook veel slechte nachten, elke goede nacht is meegenomen denk ik maar, en gelukkig zitten die er af en toe toch nog tussen. Gisteravond heeft mijn ventje de hartslag van de baby gehoord, leuk hoor! Dit was de allereerste keer, bij de vorige kindjes nooit gehoord. Ik ben benieuwd hoe de kleine er morgen voor ligt. Zaterdag vreselijk veel buikpijn en krampen gehad en gisteren lag het een stuk prettiger in mijn buik, hopelijk zit het koppie nu lekker onder, ook al hoeft het nu toch nog niet perse, is toch weer een geruststelling als het wel zo is. En verder, nog 3 weken werken, jahoe! Heb verder helaas niet veel terug kunnen lezen, druk weekend toch nog gehad, nieuwe auto opgehaald en op kraamvisite geweest (wel leuke dingen dus )
Funny: zet hem op meid, nog even volhouden en luister goed naar je lichaam Kaatje: oei wat vervelend van je mannetje. Snap zijn stress dan wel.. begint allemaal dan wel heel dichtbij te komen en dan worden de financiële dingen opeens ook eng... IrisB: ook al aan de sex? Sjonge, wat wordt er hier lekker gesekst de laatste dagen helaas is mijn mannetje veel te bang dat ie er een oor af slaat of iets dergeljks die wacht liever tot na de geboorte... Wens3: Leuk dat mannetje het hartje heeft gehoord! Bedoel je dan gewoon aan de buitenkant met zijn oor of met wc rolletje ofzoiets? Gisteren 2 verjaardagen gehad, veel hapjes en daarna heerlijk uit eten met vriendengroep. SUpergezellig, wel heel vermoeiend. Hele avond rechtop zitten is dan opeens heel anders dan vóór de zwangerschap. Ook met eten beetje rekening houden; heb maar 2 voorgerechtjes gepakt, ruimtegebrek hierbinnen! De chocolademousse kon ik echter niet weerstaan... maar heb er echt tegenin zitten te eten. Zelfs toen ze het dessert gingen afruimen schoof ik nog gauw een hapje naar binnen... oef... plof! Maar je kan als gezonde zwangere vrouw toch geen chocoláde laten liggen? En dan nu... 100 kilo! Sja... toch die mousse Ga me aankleden, mag naar de VK! Tot later
Hoi meiden FunnyMe -> Owww spannend hoor! En tegenwoordig is 32 of 33 weken echt niet meer supervroeg, voor een tweeling is het zelfs redelijk normaal geloof ik. Ze zullen dan wel een tijdje de couveuze in moeten, maar volgens mij is het niet echt gevaarlijk ofzo. En over een paar dagen zijn ze dus al 2 kilo! Dat is ook al goed op gewicht, er zijn zat kinderen die maar een paar weekjes te vroeg worden geboren en die ook maar 2 kilo wegen. En over die buurvrouw.... Tja lastig hoor. Het is op zich nog goed dat hij haar niet slaat als ze de baby vast heeft, maarja nu is het kind nog klein, wat als het groter is? En het lijkt me ook niet echt gezond voor een kind om op te groeien met een vader die een moeder slaat. Mijn hondje is nu alweeeer ziek! Vorige week had hij nog een abces aan zijn bilklier (was vrij ernstig, had ook hoge koorts enzo), maar na een antibiotica was het weer weg. En nu is het opeens weer helemaal rood geworden en heeft hij een grote bult in z'n zij... Hij heeft volgens mij ook wat moeite om zn plasje op te houden... Pfff het houdt ook nooit op met de dieren hier! Op een half jaar tijd ene kat moeten laten inslapen wegens nierfalen, vissen dood aan parasiet, andere kat weg gelopen (gelukkig wel gevonden), nieuwe vissen ziek door een micro-oragnisme, hond ziek vanwege abces, en nu is de hond alweer ziek.... Vanavond maar weer naar de dierenarts... Groetjes Cossy
Goedmorgen! Even snel voor ik ga zwemmen met mijn mamsie. Mists of Avalon, geweldig boek! Heb jaren terug de vertaling gelezen, ga misschien voor mijn verlof dan maar het orgineel aanschaffen :-D Redelijk geslapen, wel word ik gek van die heftige dromen. Vorige nacht had ik iemand vermoord (echt meegemaakt hoe ik iemand letterlijk met een mes bewerkte, brrr). Vannacht werd mijn hoogtevrees op de proef gesteld, lekker ontspannend! Funny, wat een situatie met de buren! Ik zou zeker melding maken van wat je ziet en hoort. Maar neem niet teveel de verantwoordelijkheid op je nek, kun je er nu echt niet bijhebben! Kaatje, wat een rotnacht idd. En je mannetje, moeilijk hoor. Veel sterkte! Fijn dat je nijn gewoon dooreet en drinkt. Ik gooi hier trouwens alles in de droger, of het mag of niet. Is het verpest, jammer dan Onze eigen kleding en straks ook van de kleine. Met 5 katten en 2 honden kun je gewoon niet zonder droger. Maar ik weet wel dat ik de hydrodebieldingen er niet meer instop. Daar blijft niks van over in de droger! Je blijft strijken! :x Zo, ga zo lekker zwemmen, hopelijk niet teveel hysterische duitse vakantiegangers in het zwembad. Fijne dag allemaal!
Ingeltje ik zit hier ook al tegen de 90 kilo aan te hikken... Maar achja, volgens mij maakt de vk zich er drukker om als ik. Kan er niet zo mee zitten, dat zie ik allemaal wel na de bevalling. Heb overigens nog totaal geen striae op mn buik, dat vind ik dan weer een meevaller.
Goedemorgen dames! Hier een minder nacht gehad. Op tijd naar bed maar niet kunnen slapen dus beetje gelezen. Eindelijk wel in slaap gevallen maar telkens wakker Ben er ook nog uit geweest voor het toilet en schrok mij compleet lam tot een harde buik, dacht dat ik ieman din de slaapkamer zag toen ik naar beneden wou Ben er wel tot 9.30 erin gebleven. Heb alvast wat opgeruimd en ontbijt gehad. Zo ff wat drinken en de dieren doen en dan schoonmaken @Funnyme @Kaatje idd eerst aankijken. Als hij eet en drinkt zal hij niet zoveel last van hebben. dus mssn valt het schade wel mee? Heerlijk dat aankomende verlof he straks kun je hier de hele dag beppen leuke psp! @jekkia spreek je Raven in het engels of nederlands uit? In het engels is het mooist (maar goed ik ben engels ). @IrisB hmmm. intrigued! Heb het op mijn ik-wil lijst @wens3 zo is het maar. Heerlijk als ik een keer goed uitslaap en tja.... ff doorbijten en straks wel beter kunnen slapen want dan kan ik weer plat op mijn buik liggen! @cossy jeetje dat schiet ook niet op idd! heel veel beterschap gewenst met jullie hond! *knuffs @freesia lekker gezwommen? Hier krijg ik langzamerhand iets meer straie o pmijn buik, maar ik had het verwacht en ben blij dat het nu pas tevoorschijn komt. Ik blijf mij braaf insmeren om de schade beperkt te houden.
Heej meiden! Oef dat was weer een aantal pagina's bijlezen! 8) (stiekum op mijn werk , gelukkig heeft mijn vervangster al een aantal taakjes dus dan lukt dat wel! ) @ Yule fijn dat de lucht met je zus geklaard is! @ Jikke ja dat klinkt ook als een minder leuke situatie met zuslief. Hopenlijk geeft het geen stampei als je moet bevallen. @ Parr en ja broertjes zijn ook niet altijd de makkelijkste, ik weet er alles van maar ik kan ook niet zonder hem . Ik moet trouwens wel lachen om jou dromen, hi hi! @ Kaatje oh schrikken zeg met dat brandalarm zondagochtend en dan och arm ook nog jouw konijntje . Geniet van je laatste werkweek! @ Jekkia hier ook weer last van ochtendmisselijkheid Was al bijna vergeten hoe het voelde @ irisb ja 's nachts heb ik ook vaak buikpijn Lekker hè al een aantal boeken uitzoeken om straks fijn te lezen. Ik heb ook nog een hele stapel klaarliggen @ Cossy ha buddy fijn dat je er weer bent! Ik wilde je al pb'en hoe het ging maar dus nog alles goed gelukkig! Ja die moeheid is minder, gelukkig is het aftellen begonnen! Wel minder van je hondje. @ Funny me wat een spannende dagen voor jou zeg! En wat betreft die buurvrouw lijkt me allereerst verschrikkelijk om mee te krijgen maar ik geloof dat ik het toch anoniem zou melden. Vaak durven zo'n mensen er zelf niet voor uit te komen uit angst voor hun echtgenoot. Bah ik hoop zelf nooit zoiets mee te maken. @ Kaatje vervelend zeg voor je man dat de ziekte nu weer wat meer de kop opsteekt. Is het voor hem ook mogelijk om minder te gaan werken? Gisteren een leuk dagje gehad, veel bezoek maar wel gezellig. Daarom lukte het ook niet meer om nog even online te komen. Nou ga weer effe aan het werk! Tot straks!
hoi meiden, ik heb wel alles bijgelezen maar zo veel kan ik natuurlijk nooit onthouden. @ funnyme, spannend hoor. mag ik je een tip geven en meld aub dat je buurvrouw mishandeld wordt. als iemand dat bij mijn moeder had gedaan, was ze er misschien nog geweest. verder zal ik er niet op in gaan maar een anoniem telefoontje is een kleine moeite lijkt me. verder is er niet veel blijven hangen, ben al bijna 2 uur wakker maar voel me echt brak, heb echt slecht geslapen maar goed halen we wel weer in. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heb net alle babykleertjes van zolder gehaald die ik nog van Raven had. Heb blijkbaar weer een goed excuus gevonden om te gaan shoppen Veels te weinig kleding in maat 50/56 want niet roze of mega snoezig en meisjesachtig was. Meeste van Ravens oude kleertjes ga ik trouwens een quilt van maken, leuk voor later. Zit net even te surfen voor stoere babykleding: http://www.rock-star-baby.nl/Rock_Star_Baby.html
Bah Cossy, wat naar.. arme hondje, hoop dat het gauw weer over gaat Freesia: ik gooi ook alle babykleertjes in de droger hoor! Denk dat ik me straks ander suf aan het ophangen ben! Eigen kleding hang ik meestal wel uit, maar dan alleen de kwetsbare stoffen. In de zomer hangen we bijna alles buiten, maar in de winter meer in de droger. Veel plezier met de Duiters! Dat wordt dringen geblazen met jouw dikke buik tegen hun dikke (bier-met-worst)buik! Vk: Alles weer prima. Beebje goed met koppie naar beneden en baarmoeder nu op 2/3 nx en 32 centimeter. Over 2 weekjes weer heen (wauw 35 weken dan !)
Hallo allemaal, Even snel tussendoor op het werk: @FunnyMe: jeetje wat spannend meid. Wie weet ben je volgende week mama. Maar iedere dag in de buik is nog meegenomen... Droger: normaal gooi ik alles (behalve fijnwas) in de droger. Maar voor de baby doe ik het niet. Vind het zo zonde en het ruikt zo lekker als je het buiten hebt gehangen. Dus ik ga in mijn verlof alles buiten ophangen... Sex: wat is dat? Week of 2 geleden nog maar eens een poging gedaan, maar vond het helemaal niks met die dikke buik. Boeken: lees de laatste tijd weer erg veel. In 3 weken al 5 boeken versleten. Lekker in bad ontspannen. Zal tijdens mijn verlof denk ik ook veel lezen. Maar serie gaan kijken, is ook een goed idee. We hebben dit weekend de box maar eens opgezet. Ziet er wel gezellig uit in de woonkamer. Ook een geboortekaartje ontworpen. Vonden we toch leuk idee. Dus nu afwachten hoe het eruit ziet als het gedrukt is. Is het niets, dan gaan we toch voor kaartje van Hipdesign. Verder ook gordijnen uitgezocht, maar gaat zeker 6 weken duren voordat ze er zijn... IIIEEE ... Atelier dat ze maakt is gesloten wegens vakantie. Heb haar heel lief gevraagd of ze ons voorrang wil geven. We hebben zo'n grote bestelling geplaatst (ook meteen wat andere dingen uitgezocht voor slaapkamer en gang) dus ze ging haar best doen. En de wieg is klaar. Ik heb de familiewieg (hebben ooms, tantes, neven, nichtjes en ikzelf in gelegen) en mijn ouders hebben hem helemaal opgeknapt. Schoonmaken, herstellen, bekleding... hij is mooi! Super. Zal eens kijken of ik er een foto van kan maken. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar echt geen tijd. Nou ik ga weer verder... Veel liefs!
@Yule, goeie wasvragen Was eigenlijk wel van plan om alles even in de droger te doen. Mams komt volgende week helpen, dus zal het wel weten Je klinkt erg georganiseerd @Funnyme, jeetje wat moeilijk. Spreek of zie je je buurvrouw wel eens? Van de ene kant zou ik me er ook niet mee bemoeien, maar ja aan de andere kant..haar maar in elkaar laten slaan? En voor hetzelfde geldt slaat hij het kind straks ook nog anoniem bellen is misschien wel de beste optie?! @Parr, niet te veel poetsen he! Leuk hoor, we hebben geshopt voor de babykamer bij mijn ouders en mijn vader hield zijn verjaardag @Kaatje, hier ook laatste werkweek Yoehoe! Succes hé met de laatste loodjes. @Ingeltje, die mousse is dus de boosdoener Fijn dat alles goed was schiet op hé nu @Jannes, goed bezig! De laatste dingen zijn dus ook geregeld? Of moet je nog veel? Hier geen bijzonderheden...kleine ligt lekker de hele dag te draaien...hoop dat ze morgen zeggen dat het goed ligt en aan het indalen is.
Hoi hoi, Meiden, ik hou jullie niet bij joh.... Funnyme, spannend meid! Succes met wachten... Tja, en de situatie met je buren, lastig hoor...ik weet niet zo goed een tip voor je. Ingeltje, fijn dat alles goed was bij de vk! Meiden met de laatste werkweek: succes! En daarna lekker genieten! Ik heb de 32 wk gehaald, joehoe! Het zonnetje schijnt vandaag, dus ik denk dat ik maar eens lekker met een boek buiten ga zitten! Fijne dag!