September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn mannetje vind het helemaal leuk als de kleine schopt, hij gaat dan express een keer op mijn buik duwen zodat de baby nog een keer schopt haha.
    die twee spelen nu al samen haha

xxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Hey meiden!

na vandaag eindelijk een afspraak gemaakt voor de 4d/3d echo! Kijg ik tehoren dat ze nog eens paar weken tussenuit gaat :s Dus ken nu pas 19augustus terrecht. Balen maarjah, wel vast gezet, gaan dan gewoon proberen en als neit lukt, kost het me niets! en als er mensen nog die week voor 16aug uitvallen mag ik ertussen!
    Hebben hier mensen ervaring met een 3d/4d echo die pas in de 34ste week wordt gemaakt?

3. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Die van mij moet daar ook helemaal niks van weten hoor....mannen..... :rolleyes:

Babystyle, mij werd al verteld dat ik voor het mooie al te laat was met 30 weken precies. Mijn kindje lag ook met haar hoofd half in de placenta. Dus ja, ik weet niet hoe het met 34 weken is maar dan ben je natuurlijk nog verder. En het is een hoop geld!

4. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Joehoe hier lekker begonnen met 2 weekjes vakantie waarop mijn verlof zich lekker aansluit. Dus heel lang vrij en dan ook nog beginnen met lekker weer 8)

Funny me, Spannend zeg! Zou denk ik, als ik wist dat die kleintjes er aan zitten te komen ook proberen dit te versnellen :oops: Tsja waarom dan nog langer wachten. Ben daar veel te nieuwschierig voor! Proberen kan geen kwaad toch ;)

Zag dat iedereen zich op de babywas aan het storten is daar ga ik van de week ook maar eens aan beginnen. Maar om die kleine pakjes nu in de droger te doen.... Ik heb zo'n wasrekje en daar ga ik het ophangen te drogen.

Morgen hebben we de echo om te kijken of de pacenta mee omhoog is gegaan of dat ie nog steeds beneden ligt en het dus een keizersnede moet gaan worden. Spannend !

Ga nu lekker een bakkie doen in de tuin.
    Groetjes

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahhahahaaha die is schattig :)

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ik denk dat 34 wk ook wel vrij laat is voor de 3/4 d echo....weten ze dat bij het bureau daar niet?
    Ik heb onze echo toen af moeten zeggen omdat ik toen in het ziekenhuis lag, en morgen ga ik dan ook alleen maar voor een geslachtsbepaling, omdat het kindje ook al helemaal ingedaald is, dus het gezichtje zie je al niet meer, en dat vind ik zonde....

7. 4days

4days Niet meer actief

Wupje -> Hihi jah alles goed hier hoor, anders zou ik je ook wel smsen ;)

Jekkia -> Hihihi Raaaven... :) Maar dat is met alle 'moderne' namen, daar weten sommige oudjes geen raad mee ;)

Ingeltje -> Fijn dat alles goed was bij de vk!

Wens3 -> Oww bijzonder hoor dat hij dat zo heeft gehoord! :D Mijn vriend is daar te ongeduldig voor, die kan vaak nog niet even wachten tot de kleine weer gaat trappen hahaa (hoewel het vaak ook lijkt alsof die het expres doet... Keihard trappen en als papa komt zo stil als een muisje :) )

Babystyle -> Ik heb ook al heel mooie 3D echo's gezien zo laat in de zwangerschap. Het is vooral een kwestie van hoe het kindje ligt. Natuurlijk past dan wel alleen het gezichtje op de foto, maarja dan kan het nog een heel mooie foto worden. :)

Groetjes Cossy

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Ik was gisteren ook boos geworden op mijn liefje. Ik moet elke keer met moeite hem zo ver krijgen om ff paar minuutjes in bed zijn hand op mijn buik te leggen. Voelt alsof het een hele last is zeg... Toen voelde ie zich wel beetje schuldig geloof ik :oops: Maar baby doet hier precies hetzelfde; ik voel schoppen en bewegingen, Gijs legt hand neer en voelt niets grrrr... ik wil hem ook zo graag laten delen in mijn gelukzalige gevoel!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, nee chocolade mousse kan je idd niet laten staan. gelukkig weer helemaal goed gekeurd door de vk

Cossy, ahh arm hondje, hopelijk valt het allemaal mee.

Parr, weet niet in hoeverre jij geloofd in het paranormale, maar kan best zijn dat je iemand gezien hebt hoor. Heb het hier ook gezien, wij blijken 3 geesten in huis te hebben ( mijn broertje ziet overleden mensen ) hoop niet dat jullie me nu opeens heel raar gaan vinden :-?

Wupje, hij werkt er pas 2 maanden,en als hij minder zou gaan werken zou dit ook minder inkomen betekenen. Zou op zich te doen zijn als ik dan meer ga werken. ging vanochtend al iets beter met hem. Hij zit nu in zo'n up en down periode. Het is gewoon frustrerend. Hij wordt 26 maar heeft gewoon totaal geen energie, slaapt in het weekend gerust klokje rond.hij wil van alles maar kan niet veel ( net als mij ) zijn dus echt jut en jul samen.

Kristel, jij ook succes met je laatste weekje:)

babystyle, sorry geen ervaring, heb wel gehoord dat de echo's voor de 30 weken het mooiste worden

Ydnic, heerlijk he vakantie, even niets moeten en alles op je eigen tempo :)

vandaag al een paar keer aan FunnyMe gedacht, ken haar niet eens persoonlijk,maar vind het super spannend dat ze ieder moment kan bevallen.

Kreeg vanochtend een sms van een vriendin die al dik een week over tijd liep. ze is vanacht binnen 2.5 uur bevallen van een zoontje.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja we doen ieder weekend wat, dus het begint op te schieten. Maar babykamer is nog helemaal leeg, dus moet nog alles schoonmaken, kleertjes en lakentjes wassen en inrichten. Verder ook nog geboortekaartje definitief maken en dan enveloppen schrijven. Maar in principe is zo goed als alles grote dingen in orde...

Ha ha ... dat heb ik echt nog nooit gehoord... Moest er erg om lachen toen ik het las. Als hij dat al eng vindt, dan zal hij wel veel eng vinden of niet? Die van mij plakt zijn hand er het liefste op...

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha :whistle: Kaatje is raaa-aar, Kaatje is raaa-aaar! :)
    Nee ik geloof daar ook wel in hoor :)

Was wel leuk bij de VK, er was een stagiaire, denk een eerstejaars, ze is er maar 3 weekjes ofzo.
    Zij meten: "ehmm.. het ruggetje ligt hier en je buik is 3/4 nx en ehm 36 centimeter". Hoor je de VK zo van : "36?!?!" (Want de vorige keer was het 30.) Dus de VK zelf meten, het ruggetje lag precies aan de andere kant, nx was 2/3 en bm was 32 cm hihihi :)

12. 4days

4days Niet meer actief

Wat een rare kaatje! :) ;)

13. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zo, ik heb net m'n uiterst gezonde lunch op :D: bruine boterhammen met aardbeien en een laag plattekaas (ok, kwark voor sommige rare mensen onder ons :p) van een centimeter (en ook een beetje suiker), jumjum. Ik sus m'n geweten met het feit dat het bruin brood was (vezels!) in combinatie met fruit en zuivel (calcium!) :)

@ingeltje: Fijn dat alles goed was bij de VK, en ja, stagiaires... :D Bij de 20 weken echo hadden we er ook eentje en dat was ook best grappig.

@cossy: 't Zit je niet mee op huisdiergebied :( Hopelijk is je hond er snel weer helemaal bovenop.

@jekkia: Hihi, grappig dat hij dat eng vindt. De mijne wil wel graag voelen, maar uk werkt meestal niet mee. Telkens als man z'n hand op m'n buik legt wil ie niks meer doen :rolleyes: En toen we eens hartje gingen luisteren met een WC-rol, werd WC-rol half in oor van man geschopt :)

@ydnic: Ik duim alvast dat je placenta meer naar boven is geschoven.

@babystyle: Heb ook gehoord van echbobureau dat je best die 3D echo voor de 30 weken hebt. Maar als ik het goed begrepen heb, is het gratis als het niet lukt? Dan kan je wel proberen...

Ben heel blij dat m'n werkdag weer achter de rug is, al was het vandaag redelijk rustig. Leidinggevende niet erg gelukkig met arbo die me heeft opgeroepen: ze had nl. aangeduid dat ze geen actie moesten ondernemen en nu doen ze het toch zonder eerst even met haar te overleggen. Stoute arbo! :)

Ga zo meteen misschien een beetje strijken of anders helemaal niks doen (moeilijke keuze :p) Eerst eens kijken hoelang ik hier kan zitten voor zitten weer vervelend wordt omdat iemand zonodig met zn voeten/kont/... in m'n ribben moet porren :D

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ jannes hier hebben we dit weekend ook de box opgezet :D Heb de kat al 4x er uit moeten vissen :evil: . Nu is ie al zo slim dat ie weet dat het niet mag dus over een paar dagen zijn ze wel goed genoeg getraind denk ik. Ik heb er ook nog geen dekentje of zo inliggen dat doe ik wel als ik verlof heb.
    @ Krisstel ja spannend elke keer of onze ukkies nu goed gedraaid zijn. Onze kleine ligt nog steeds met kopje bovenin (dat merk ik als ie de hik heeft)
    @ Steen gefeliciteerd hoor 32 weken al! De rust is toch ergens goed voor geweest :D !
    @ Babystyle ja het kan idd tegenvallen met de 3d / 4d echo als de kleine al ingedaald is. Ik zou er gewoon bij uithouden dat je dan niet hoeft te betalen, dan kan een keer kijken geen kwaad.
    @ Kaatje ja ik kan me voorstellen dat de situatie voor je man frustrerend is....maar jut en jul samen? Valt wel mee toch! Oh nee als ik jouw redenatie over geesten lees dan heb ik daar weer mijn bedenkingen over ;) grapje!
    @ Irisb niks doen natuurlijk!

Ga nu zo naar huis en dan nog effe boodschappen doen

doei doei

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: die van ons ligt ook nog lekker met haar hoofd naar boven. Voel ik aan de trappen in mijn blaas :) Voel ook heel goed waar haar hoofdje zit, is veel ronder dan een schouder of billen.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, 32 of 36 scheelt idd wel even.
    Hier was hij vorige week 30.. 5 cm gegroeid met die keer ervoor.

Geesten: vond het eerst ook altijd maar raar en eng, moest er ook niet veel van weten ( hoef ze nu nog niet te zien )
    Maar voel zelf dingen regelmatig aan,en doordat mijn broertje er zo dichtbij staat ga je er toch anders tegen aan kijken.

Mijn oma en vader hebben ook geesten gezien. zal wel een raar familietrekje zijn :)

ben helemaal crea met die psp
    http://i48.servimg.com/u/f48/12/68/24/29/creati10.jpg

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje wat zal het zijn met broertjes? ;) schrok mij ook wezenloos, als ik weinig slaap krijg ga ik dingen zien (enge beesten, schaduwen in het donkere hoeken etc.) en dacht dus echt da tik iemand zag achter mij kruipen :confused: baby ging ook tekeer na mijn schrik :(

@jekkia ik vind de rockstar set wel leuk, schrok alleen dat zo'n rompertje al €35 kost :confused:

@jannes hoop idd dat de mevrouw jullie voorrang geeft!

@steen :whistle: feli met de 32 weken

@wens3 quote ooooh daar nog niet aan gedacht :( :cry:

@anno103 mijn vent vindt het oko leuk, gisterenavond toen hij ging slapen trok hij zijn arm van mij af en legde zijn hand op de buik, helaas was ukkie de andere kant opgedraaid, dus bewoog niet veel tegen papa :p

@kaatje vind je ook niet raar hoor. Ik zag vroeger ook afentoe geesten, maar ik sluit mij er nu voor af want ik vind het eng, je weet niet met wie je te maken hebt. Ik krijg wel dingen doorgestuurd via begeleiders etc. Dat is veel fijner! Op dit moment vrij weinig omdat ik zwanger bent :( Als je hier meer wilt weten over mij moet je ff pb'n zet het niet zomaar allemaal hier bloot op de forum..

@babystyle hoop voor jou idd dat het lukt! is er geen andere bureau die je kunt bezoeken?

@ingeltje lmao! :)

@irisb stoute stoute arbo :) is de leidinggevend bang om jouw nu al kwijt te raken? :)

zo mijn lunch was 2 bruine bolletjes, 1 met ham en 1 met pindakaas hagelslag, een een bekertje melk :D echt gezond :p ontbijt was ook kwark met bosbessen (maar it op brood iris? is dat niet erg soppig brood?) vanavond ook gezond bonen met aardapp. en corden bleu ok kipfilet :p

oef mannetje belde net, mag niet meer schoonmaken :( anders verstopt hij al mijn sch.mk.spul :( :( mag niet alles in een keer doen. wil ik ook niet, wil alleen de badkamer nog doen en stofzuigen, morgen dan de keuken en woonkamer soppen en dweilen... alles MOET schoon voor de intake woensdag :oops: nu gaat manneke mij straks vanvond helpen met de douche en omheen. Wel erg lief aangezien hij daar totaal geen zin in heeft nu hij een nieuwe spel AoC heeft! Maar ik ga nu wel ff gauw stofzuigen anders kan ik niet rustig worden :)

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funnyme ik snap dat je het moeilijk vind heb zelf ook een keer buren gehad waarvan de man zijn vriendin sloeg maar heb het nooit gezien. politie kwam geregeld maar zij deed niks dus hun konden ook niks doen.

@ingeltje mooi dat alles weer goed was bij de vk. gaat snel nu he.

zo laatste werkdagje zit er op nu genieten van me vakantie plus verlof heerlijk niet meer hoeven te werken. ga nu snel ervandoor ff naar de vk tot later.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, je moet ook niet te veel in één keer doen, lief dat je mannetje je komt helpen vanavond.

Kan me voorstellen hoor dat je niet alles zo op het web neer gooit. Mijn broertje daar in tegen die wil het nog wel eens te vaak benadrukken...

ga nu ook even in huis aan de gang.

20. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@parr: Haha, nee hoor, denk niet dat het dat is. Maar we hadden alles gewoon intern geregeld en de zaak moet natuurlijk betalen voor zo'n consultatie. Dus als dat niet nodig is, dan is het gewoon stom.

En nee, hje brood wordt er niet soppig van (nu ja, misschien als je het een half uur laat liggen ofzo :p) Wel volle kwark nemen natuurlijk :D

Soit, tijd voor m'n dutje. Tot straks!

Deel Deze Pagina