September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nou foto´s van de babykamer staan erin aub niet op de rommel in de kast letten die moeten we nog opruimen.

kijk net ff op de bankrekening en hebben eindelijk eht geld van de belasting gehad, joehoe.
    hoef ik me daar ook al geen zorgen meer om te maken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @anno leuk kamertje.

@dniise dacht wel dat je erg druk met je huisje was anders had je me wel wat laten weten denk ik. maar toch miste ik je opeens. hoop dat je mannetje door gaat krijgen dat ie wat vlotter moet wezen hier ook zo een die dnek komt wel heel irri is dat.

zo net ff lekker een tukkie op de bank gedaan zoon lief ligt ook dus mama denkt huppa. heb ik vanmiddag boodschapjes gedaan lekker wordteltjes eten vergeet ik de aardappels pff o ja die waren op moest ik halen grrr nu geen zin meer in dus dan wordt het maar een boterhammetje vanavond. morgen weer een dag.

3. hey dames ik ga afsluiten voor vandaag, ben helemaal moe en ukkie heeft weer uitgevonden waar mijn ribben zitten dus ik ga lekker nog even op de bank en dan eten, nog 4 dagen en hubbie heeft vakantie.
    haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

dniise verhuizen zo laat in de zwangerschap is niet niks, ookal ben je 20.
    Als je harde buiken hebt moet je echt wel een stapje terug doen en je vriend eens onder zijn butt schoppen dat hij toch wat meer haast maakt.

Wij waren vorig jaar net 2,5 week verhuisd toen Raven geboren werdt. (we hadden het geluk dat we niet hoefden te behangen, alles zag er piekfijn uit want dien mensen hadden er maar een jaar gewoond)

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Aaargh wat zijn mannen soms onuitstaanbaar :confused:
    Heb na het werk boodschappen gedaan en net opgeruimd, meneer komt binnen en ploft gewoon op de bank totdat zijn bord voor hem neer wordt gezet :evil: (Ik zei nog 'Alsjeblieft Koning' en maakte een diepe buiging)...kwam volgens mij wel aan... :x

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kristel, hij heeft vast een hele zware werkdag gehad ;)

Morgen gewoon hetzelfde bij hem doen :D

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Jaja.....mannen :rolleyes: Die van mij helpt wel, maar ik moet het wel duidelijk vragen! Dat heb ik net gedaan en hij doet zo de keuken opruimen!

Last van harde buiken dus ga ik zo lekker op de bank liggen.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @dniise je hebt er geen pijn bij maar toch is het niet goed :( drm moest ik ook 100% de ww in omdat ik veels te druk was en had zoiets van geen krampen erbij dus is niet zoe erg, maar het kan als nog omzetten in weeen! wel iets rustiger aandoen schat!

@irisb hier ook schtinzel en aardapp. en ook snijbonen dus punten eraf en 3x doormidden. Vind het altijd heerlijk dat bij bonen te doen :p was lekker? hmm boter en sjalot, zal ik onthouden ;)

@anno leuk kamertje

@krisstel :confused: ... :) tja in elke man zit ergens een Al Bundy ;)

Zo heb lekker gegeten. Zommeteen een keer de douche doen. Manneke keek al bij de uitleg van omg waar he ik mij ingelaten ? :rolleyes: hihi ik doe ALTIJD de douche dus hij weet er niks van haha. Maar goe dik mag niet teveel schoonmaken op een dag.. wordt wat met die nesteldrang :rolleyes: haha

9. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mannen snappen ook geen hints...

Heb net heel duidelijk tegen mijn mannetje gezegd, lieve schat, ik heb er al dagen zin in en nu rij jij die 17 km naar Eindhoven om voor mij (ehum, ons) Indiaans eten te halen bij mijn favoriet restaurantje.

Hij is net de auto ingestapt om het te gaan halen.
    Als ik niet iets duidelijk aangeeft gebeurd er hier ook weinig.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahaha wat een mannentrouble allemaal vandaag!

heb vandaag op die van mij niets aan te merken hihi

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik ook niet, vind het al knap dat hij zo de douceh voor mij gaat doen! :confused: *zwijmel

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Iris: hier ook boontjes! Heb net een pond sperziebonen zitten doppen/afhalen/hoe dat ook heet :rolleyes: .

Hier geen mannentrouble hoor!
    Hij heeft vandaag de ramen buiten gelapt, de kozijnen gepoetst, gestofzuigd, kattenbakken gedaan... helemaal super!

Ik ben even aan het koken (althans, mijn fornuis doet momenteel het werk), lekker ajam paniki met rijst en boontjes! Mjammie.

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Dniise: doe je wel rustig aan meid? Het is zeker niet niks om te verhuizen zo vlak voor je bevalling. Denk maar zo: wat jij kan doen, kan een ander ook doen. Hulptroepen inschakelen!
    En een hoop kan ook nog gebeuren als je al bevallen bent (zoals dozen uitpakken met onbelangrijke spullen).
    Harde buiken zijn toch een teken dat je het iets rustiger aan moet doen! Tussendoor steeds even zitten hoor!
    Succes met de verhuizing!

@Jekkia: nieuwsgierig aagje! ;) Ik leg het later uit, 't is wel positief hoor! :D

@Mamameike: 33 weken alweer! Dat gaat hard!

@Anno: je kan van tevoren met je broer overleggen welke dingen aan de orde mogen komen en wat liever niet. Meestal is zo'n gesprek gezamenlijk, maar soms ook juist niet, dat hangt van de behandelaar af hoe ze dat gewend zijn. Je hoeft ook niet op alle vragen antwoord te geven, als je het niet weet of je wilt er niets over kwijt (bv waar je broer bij is of omdat het nogal moeilijke dingen zijn) kun je dat altijd aangeven. Zou ik dan ook zeker doen! Succes!
    Ik ga even naar je kamertje kijken!

Bejaardentempo: heb ik ook al tijden, maar vind het niet heel erg. Het is gewoon even niet anders. Ik doe maar gewoon een beetje rustig en neem het ervan. Mensen gaan zelfs al de lift voor me vasthouden enzo...

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Boontjes pluzen! Al denk ik dat dat wel weer zo'n rare term is die alleen gebruikt wordt door mijn familie :)

Boontjes waren lekker. En de rest ook. En misschien was het zelfs een beetje gezond, maar die (room)boter moet echt wel door m'n boontjes. Sjalot doen ze hier blijkbaar ook niet echt, want man zat eerst beetje raar te kijken naar wat er tussen de boontjes zat :D Die Belgische keuken toch :p Lijkt hier trouwens wel nationale bonendag :D

Hier ook geen mannenperikelen... En over het algemeen heb ik die bitter weinig, dus dat valt ook weer mee *even hout vasthouden* Hij maakt ook de douche enzo schoon als ik dat vraag (ook met handleiding, maar dat ligt meer aan mij dan aan hem, want het moet wel op de juiste manier natuurlijk)

Zo, ik ga nu even nadenken of ik nog de deur uit wil naar het ijssalon of niet :confused:

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @iris als eje gaat neem voor mij ook een ijsje mee hihi.

nou toch geen brood geworden :eek:ops ben naar de patatzaak gelopen op de hoek erg slecht zo dichtbij. manlief is werken vanavond dus ben weer alleen vanavond blee. maar ja kan ik lekker zelf de afstandsbediening bedienen hihi.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd irisb wel met handleidign dathet toch om onze manier gebeurt ;) zo mijn douche is heerlijkschoon, heb wel moeten lachen om zijn opmerkingen want hij heeft nooit een douche schoongemaakt :) dus heb ik een kopje koffie en muffin voor hem klaar gelegd :D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even snel want lappie valt bijna uit

Parr, dank je voor je reactie in t gastenboek. mannetje vond het erg leuk ! :)

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi girls!

@ Jannes merk je ook vaker dat jouw kleine meid met erg veel kracht met de billetjes ligt te duwen? Ik vind het vaak echt niet te geloven hoe sterk ons kleintje nu is. Handjes en voetjes zie ik trouwens nog niet uitsteken, jullie wel al? Verder vindt ukkie het erg leuk om tegen mijn navel te porren dus ik ben benieuwd of mijn navel uiteindelijk toch nog naar buiten komt voor het einde van de zwangerschap 8)
    @ Kaatje dat lijkt me wel heel eng om een geest echt te kunnen zien :confused: . Een vriend van ons zegt ook wel eens dat hij geesten kan voelen en ook wie het is en hij heeft al vaker dingen voorspeld die achteraf ook kloppen, maar ik weet toch nooit zo goed wat ik ermee aan moet. Ik geloof wel dat mensen het ook echt kunnen zien. Net zoals wat Derek Ogivile (of zoiets :( ) doet, echt indrukwekkend!
    @ Parr vroeger bij ons thuis was ik altijd bang als ik langs het trapgat moest lopen, dan meende ik ook altijd dat er mensen zaten. Ging 's nachts ook bijna nooit naar de wc.
    @ Tweety heerlijk dan nu lekker verlof :D fijn dat alles goed was bij de VK!
    @ Roshi vind je de spullen ook leuk die je gekregen hebt? Ik heb er eigenlijk een hekel aan als mensen met gebruikte spullen komen aanzetten, meestal vind ik ze zelf niet mooi. Ben ik toch een ondankbaar mens 8) !
    @ Mamameike fijn hoor al 33 weken! En voor de rest sterkte!
    @ Cossy super dat alles weer goed was bij de vk. Ik maak me ook niet zoveel zorgen om mijn kilo's. Nu ook ongeveer 12 maar ik heb ook alles voor zitten dus dat gaat er wel weer af. Na de zwangerschap hup op naar de sportschool :D ahum..... 8) !
    @ Dniise succes met klussen maar pas wel op jezelf hè! Jouw kleintje moet ook nog zeker 6 weken blijven zitten.
    @ Krisstel grr die hubbies :evil: , ze moesten gewoon eens 2 weken onze buik kunnen lenen dan piepen ze wel anders...alhoewel ik ukkie denk ik niet kan missen :rolleyes:

Zo te zien heeft de rest niks te klagen over de mannen vandaag. De mijne is nu aan het studeren dus daar kan ik ook weinig over klagen. Ga even een wasje opvouwen :(

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook niets te klagen over mijn mannetje.
    Hij heeft vandaag de babykamer afgemaakt ( extra stroom aangemaakt en de laatste plankjes opgehangen. Boven en beneden gestofzuigd dus wat wil je nog meer.

en nu gaat hij gezellie met mij leren psp-en :)

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje superlief hoor die hubbie! Veel succes met aanleren van psp-en, zag er trouwens erg leuk uit jullie hondje!

Ga nu ook maar eens mijn man achter zijn studieboeken vandaan trekken en dan dadelijk lekker CSI kijken.

Oh ja het geboortekaartje is gekozen! :D Nu alleen nog de doopnamen.... zo moeilijk :(

Bij de augustus mama's zijn de eerste dames ook aan het bevallen. Maf idee dat wij daarna het volgende groepje zijn, spannend!

Deel Deze Pagina